Ariadne Posted December 3, 2014 Posted December 3, 2014 (edited) Ωραίες φωτογραφίες Proud Κρίμα που μας άφησε οριστικά άλλη μια ιστορική εταιρεία ... (Και ας μην ταξίδευε τελευταία) Πάντως, το πλοίο έφυγε σε πολύ καλή εξωτερική κατάσταση! Edited December 3, 2014 by Ariadne
Mr_Zoo Posted December 3, 2014 Posted December 3, 2014 (edited) προσωπικα το συμπαθουσα. ηρθε στην πατρα σε μια εποχη που συναντουσες πλοια καθε μεγεθους και γενιας, (νομιζω το πρωτοδα αμετασκευαστο στο 1). Proud έπιανε και Βαθύ για ενα φεγγάρι..... Edited December 4, 2014 by proud_ionian
proud_ionian Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 (edited) εισαι σιγουρος; γιατι ειχα την εντυπωση οτι ηταν baroness & viscountess. (καλοκαιρι του 92) o selim san ανεβασε στο instagram τις πρωτες φωτο του chess στην Aliaga. ακομη δεν εχει αρχισει το κοψιμο Edited December 4, 2014 by proud_ionian
Mr_Zoo Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Συγουροτατος..... Οταν βρω την φωτογραφια, που δεν θυμάμαι που ειναι αποθηκευμένη, θα στην δειξω.....
Bobking Posted October 9, 2016 Posted October 9, 2016 (edited) Ένα από τα πρώτα πλοία που έφεραν την υπηρεσία Κάμπινγκ στο πλοίο μαζί με τα Λατώ ,Athens express ,Flavia 2 ,Valentino ήταν και το Duchess m που το έφερε η marlines το 1990 και το μετασκεύασε ,για να δούμε μια φωτογραφία το Duchess m στην Ηγουμενίτσα από την πρύμνη τον Μάϊο 1996 χαρισμένη στους λάτρεις των σκαριών του Ιονίου και της Αδριατικής Edited October 9, 2016 by Bobking
proud_ionian Posted October 9, 2016 Posted October 9, 2016 ο γερμανος που την ανεβασε στο Internet, λεει οτι ειναι στο μπαρι παντως http://www.f10479.de/gallery/griechenland_rundreise_1996/ http://www.f10479.de/gallery/griechenland_rundreise_1996/images/urlaub_griechenland_181.jpg
Bobking Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 (edited) Η συγκεκριμένη φωτογραφία δεν άνηκε σε αυτήν την διεύθυνση άνηκε σε άλλη που το παρουσίαζε ότι είναι στην Ηγουμενίτσα όπως και να έχει πάλι καλά που βρέθηκε η αληθινή διεύθυνση αυτής της φωτογραφίας γιατί είχα φάει τον τόπο να την βρω Edited October 10, 2016 by Bobking
polmyt Posted October 11, 2019 Posted October 11, 2019 Ομορφο πλοιο ,εδω το βλεπουμε στον Νεο μωλο λιγες μερες μετα την επιστροφη του απο τα καλοκαιρινα δρομολογια
polmyt Posted March 25 Posted March 25 Ειανι καποιες φορες που μια παλια ταλαιπωρημενη φωτογραφια αξιζει πολυ περισσοτερο απο μια πανεμορφη σημερινη Μια τετοια ειναι και αυτη που μοιραζεται μαζι μας ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ απο το 1978 ,στην οποια βλεπουμε το πλοιο αγνωριστο σαν ρορο με το ονομα ΗΝΙΟΧΟΣ ΕΞΠΡΕΣ
Nektarios Papadakis Posted March 25 Posted March 25 Ας προσθέσουμε μερικά στοιχεία για το πλοίο. Κατασκευασμένο σαν Ro-Ro το 1970 (Taikoo Dockyard & Engineering Company, Hong Kong - Yd no 598). Διαστάσεις 111,66 m x 17,18 m και 2 μηχανές τετράχρονες δωδεκακύλινδρες Crossley-Pielstick 12PC2V-400, 11300 ίππων, με ταχύτητα 17,5 κόμβων. IMO 7006819. Ήρθε αρχικά στην Ελλάδα το 1975 σαν ΡΑΤΑ ΧΙΛΣ νηολογημένο στη Β΄κλάση του Πειραιά με αριθμό 5713. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η Sealanes Transport Co, Παιραιάς που ήταν συνεργασία τιων Μάρκου Κιοσέογλου (Τσιμέντα Χαλκίδας), Ιωάννη Τοπούζη (πλοιοκτήτης και μέτοχος στα Τσιμέντα Χαλκίδας) και Μάριου Σοφιανού (ΔΕΛΠΑ). Ο Σοφιανός αποχώρησε αργότερα από τη συνεργασία. Η αρχική χωρητικότητα σαν Ro-Ro ήταν 2769 gt. Το 1978 μετονομάζεται σε ΗΝΙΟΧΟΣ ΕΞΠΡΕΣ με ίδιο νηολόγιο και νέα πλοιοκτήτρια εταιρεία την Ηνίοχος Ναυτική Εταιρεία Α.Ε. (πιθανολογώ ότι τότε αποχώρησε ο Σοφιανός). Πωλείται το 1980 σε αλλοδαπούς και επιστρέφει στην Ελλάδα το 1989 σαν Ε/Γ-Ο/Γ πλέον με όνομα DUCHESS M και νηολόγιο Λεμεσού 708864 με ΔΔΣ P3JE3. Πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι πλέον η Seatruck Services Ltd ενώ το 1990 αλλάζει ξανά η πλοιοκτήτρια εταιρεία σε Marelite Marine Co Ltd. Και τις 2 εταιρείες τις διαχειριζόταν η Andromeda Maritime Inc του Μαραγκόπουλου (Marlines). Σαν Ε/Γ-Ο/Γ έχει πλέον χωρηιτικότητα 6576 gt. To 2000 μετονομάζεται σε BALBEK με ίδια λοιπά στοιχεία εκτός από την πλοιοκτήτρια εταιρεία που αλλάζει για μια ακόμα φορά σε Shinedeck Shipping Ltd ενώ το 2001 επανέρχεται στο προηγούμενο όνομα DUCHESS M με ίδια λοιπά στοιχεία. Μετονομάστηκε σε CHES με σημαία Togo το 2014 για να πάει για διάλυση και διαλύθηκε στην Aliaga ατις 1-12-2014. Υπάρχει ΕΔΩ μια σελίδα με ενδιαφέροντα στοιχεία και φωτογραφίες για το πλοίο.
nomikos Posted March 25 Posted March 25 Πάντως η μετασκευή του ήταν εντυπωσιακή.Τουλάχιστον εξωτερικά.Εσωτερικά μπορεί καποιο μέλος να μας πει πως ήταν; Διατήρησε το άνω γκαράζ,ενώ πρέπει να προστέθηκαν και αρκετές καμπίνες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now