Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
Posted

Στις 0030 έπεσε απόψε ο καταπέλτης του Blue Star Chios στον Αθηνιό της Σαντορίνης, προερχόμενο καρφί από τον Πειραιά και με καθυστέρηση γύρω στα 25 λεπτά από την προβλεπόμενη ώρα αφίξεως. Επιβάτες δύσκολο να διακρίνω, δεν πρέπει να ήταν πάνω από λίγες δεκάδες πάντως. Από τροχοφόρα για έξω μετρήσαμε 58 ΙΧ, 5 επικαθήμενα ψυγεία(2 Λιουδάκης και 2 Φίλιππας) και 16 επικαθήμενα ξηρού φορτίου, σύνολο 21 κομμάτια. Η φόρτωση από τη Σαντορίνη ήταν καμιά 20αριά επιβάτες μαζί με 23 ΙΧ, 4 βανάκια, 2 μονά φορτηγά, 3 σιλοφόρα, 2 επικαθήμενα ψυγεία(από ένα Λιουδάκης και Φίλιππας) και 3 νταλίκες. Σύνολο 10 κομμάτια. Απόπλους ώρα 0130 και με 40 λεπτά καθυστέρηση για Ηράκλειο - Σητεία - Κάσο - Κάρπαθο - Ρόδο.

Posted

Πρωινή αναχώρηση του Διαμαντή του Κοραή νωρίτερα σήμερα από τον Πειραιά μετά το απαγορευτικό, πιο συγκεκριμένα απέπλευσε στις 0700 για Σέριφο - Σίφνο - Μήλο - Κίμωλο - Φολέγανδρο - Σίκινο - Ίο και Σαντορίνη, όπου και έριξε καταπέλτη στις 2040 απόψε, αντί του 2005 που ήταν και η προβλεπόμενη ώρα άφιξης. Πταίσμα όμως. Από επιβάτες ελάχιστους(μονοψήφιος αριθμός), ποιός να μπεί στις 0700 από τον Πειραιά για να φτάσει 14 ώρες μετά στη Σαντορίνη? Από τροχοφόρα μπόρεσα να δώ 3 ΙΧ και (0)μηδέν φορτηγά. Όπως μπορεί να φανταστεί κανείς δεν υπήρχε λόγος να μην ξεκινήσει αμέσως η φόρτωση για το δρομολόγιο της επιστροφής. Έτσι είδαμε 3 επικαθήμενα να περνούν τον καταπέλτη του πλοίου. Από επιβάτες είδα μόνο έναν να μπαίνει. Απόπλους ώρα 2200 για όλο τον σιδηρόδρομο πίσω στον Πειραιά.

 

Ακριβώς στις 2200 να και το Σαόνησος, έχοντας φύγει στις 1230 από τη Σύρο και έχοντας περάσει επίσης από Πάρο - Νάξο - Φολέγανδρο - Σίκινο - Ίο και Θηρασιά, κουβαλάει μισή ώρα καθυστέρηση. Περίπου 10 επιβάτες αποβιβάστηκαν στη Σαντορίνη μαζί με 1 ΙΧ και 1 μικρό φορτηγό. Άμεση φόρτωση 1 ΙΧ με προορισμό την Ανάφη και αναχώρηση 2 λεπτά μετά τις 2200. Επιβάτες δεν είδα να μπαίνουν.

 

Δε θα μπορούσα φυσικά να σφυρίξω λήξη στο αποψινό μπανιστήρι:D, αν δεν βλέπαμε και το Σηφαλιό που έριξε καταπέλτη στον Αθηνιό περί ώρας 2350, προερχόμενος από το Ηράκλειο και ήδη με καλή πληρότητα να φαίνεται επί του πλοίου. Για Σαντορίνη μετρήσαμε 1 εκσκαφέα και 5 νταλίκες κίνηση, σύνολο 6 κομμάτια. Ενώ από Σαντορίνη το compteur έγραψε 7 σιλοφόρα και 19 νταλίκες. Σύνολο 26 κομμάτια και απόπλους για τον Πειραιά στις 0100.

  • 2 weeks later...
Posted

Στις 2340 και απόψε η άφιξη του Σήφακα στον Αθηνιό, προερχόμενος από το Ηράκλειο. Ισχυρός ο άνεμος και η ρεστία στο "λιμάνι", μπορούσε να δεί κανείς ξεκάθαρα το πλοίο να διατοιχίζεται έντονα κατά τη διάρκεια της παραμονής του, με ό,τι δυσκολίες αυτό συνεπάγεται σε πρόσδεση και φόρτωση. Είχαμε κίνηση από την Κρήτη για τη Σαντορίνη, πιο συγκεκριμένα 1 αγροτικό(κλούβα), 1 μονό φορτηγό και 7 νταλίκες, σύνολο δηλαδή 9 κομμάτια. Η φόρτωση από την Σαντορίνη για τον Πειραιά περιέλαβε 3 ΙΧ, 4 μονά φορτηγά, 8 σιλοφόρα, 2 επικαθήμενα βυτία και 17 επικαθήμενα ξηρού φορτίου. Σύνολο 31 κομμάτια και σημειωτέον πως κάμποσα από αυτά είναι άδειες καρότσες στοιβαγμένες η μια επάνω στην άλλη, πράγμα που σημαίνει πως η κίνηση πρός τη Σαντορίνη λογικά είναι ακόμη περισσότερη. Μετά από παραμονή 1 ώρας και 40 λεπτών, το Ιωσήφ Κ απέπλευσε στις 0120 για τον Πειραιά.

  • 2 weeks later...
Posted

Και γιατί να μην πάρουμε μάτι το Σήφη που έφτασε απόψε από το Ηράκλειο τσή Κρήτης στον Αθηνιό απόψε στις 2345? Είχαμε λοιπόν κίνηση για Σαντορίνη 2 ημιφορτηγά, 1 επικαθήμενο βυτίο και 11 νταλίκες. Το όλον δηλαδή 14 κομμάτια εκφόρτωση. Ενώ από τη Σαντορίνη για τον Πειραιά μετρήσαμε 1 σκέτο τράκτορα, 1 μονό βυτίο, 1 μονό φορτηγό, 2 επικαθήμενα βυτία, 10 σιλοφόρα και 20 επικαθήμενα ξηρού φορτίου. Αν κρίνω από το γεγονός ότι τα τελευταία κομμάτια του επάνω γκαράζ μπήκαν με την όπισθεν, το επάνω πρέπει να είναι σχεδόν γεμάτο. Σύνολο 35 κομμάτια φόρτωση με χρόνο παραμονής στον Αθηνιό την 1 ώρα και 45 λεπτά. Απόπλους στις 0130 για τον Πειραιά με εντελώς προβλεπέ σήκωμα του καταπέλτη και μετά μόλα. Respect.

Posted

Πολύ δυνατή κινησουλα το πλοίο και από Ηράκλειο Σαντορίνη κι από Σαντορίνη Πειραιά.Διπλα ο Διονύσης ο Σολωμός φόρτωσε το βράδυ περίπου 15 κομμάτια κι αυτός.

Posted

Ξεκάθαρα η αποχώρηση του Πρέβελης έδωσε χώρο στη Cretan cargo στο Πειραιάς Θήρα,στο Θήρα Ηράκλειο και αντίστροφα.Το Χίος της Blue Star που αντικαταστήσε το Πρέβελης εκτός από μικρότερο γκαράζ είναι και κατά πολύ ακριβότερο στις νταλίκες.Αποτελεσμα αυτού να γεμίζει με ιχ τα οποία πληρώνουν μετρητά και όχι στο μήνα όπως οι μεταφορικές.Αυτό συμφέρει τη Blue Star και σίγουρα εκεί στοχεύει.

Επίσης η Cretan Cargo έχει πάρει κίνηση και από τις παντόφλες που ανεβοκατεβαιναν τακτικά ως το Ρέθυμνο.

Posted

Ούτε στα ΙΧ, ούτε και στους επιβάτες, έχει καταφέρει να εκτοξεύσει τις επιδόσεις του όπως αναμενόταν. Λίγο καλύτερα από το Πρέβελης τα πηγαινει. Μια ματιά στα δελτία κινήσεως εδώ στο φόρουμ δείχνει του λόγου το αληθές. Για χειμώνα μιλάω..καλοκαίρι είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. 

Posted

Διαφωνώ.Το Χίος με τους Σαντορινούς στις γιορτές που πέρασαν απλά έσκισε,είχε πάρα πολύ κίνηση που πλησίαζε αυτή του Δήλος ειδικά στα πάνω!Έκανε θραύση και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

Για επιβάτες και ιχ αναφέρομαι.

Posted

Δεν γνωρίζω τι έγινε οπότε ασπάζομαι την άποψή σου. Εάν περιμένει 2-3 δρομολόγια στις γιορτές και αργίες για να τζιράρει, τότε βράσε όρυζα. Εμείς λέμε σε τακτική δρομολόγηση, μέρα παρά μέρα. Προσωπικά, για να σου πω και την μαύρη αλήθεια, με τον κόσμο που έχει πλέον η Σαντορίνη περίμενα το Χίος από 200 επιβάτες και άνω σε κάθε δρομολόγιο. Αντ'αυτού το βλέπουμε με τα βίας να προσεγγίζει τους 100. Εάν βέβαια έχω καταλάβει καλά στο τι κατεβάζει στο νησί και δεν κάνω λάθος. 

Posted

Λίγο πρίν τις 2320 έσκασε μύτη στον Αθηνιό το Ιωσήφ Κ προερχόμενο από το Ηράκλειο, μέτρια γενικά η κίνησή του. Εκφόρτωσε 3 ΙΧ, 1 ημιφορτηγό και 3 νταλίκες. Από τη Σαντορίνη για τον Πειραιά φόρτωσε 4 ΙΧ, 1 μικρό τουριστικό λεωφορείο, 2 ημιφορτηγά, 1 μονό φορτηγό, 3 επικαθήμενα βυτία, 5 σιλοφόρα και 13 νταλίκες, σύνολο 25 κομμάτια. Απόπλους στις 0020 μετά από ωριαία παραμονή.

Posted

Καρφί από τον Πειραιά όπως και κάθε Παρασκευή το Μπλού Στάρ Χίος στον Αθηνιό, ο καταπέλτης έπεσε στις 0015, με μόλις 10 λεπτά καθυστέρηση από την προβλεπόμενη ώρα άφιξης. Η κίνηση για το νησί ήταν καμιά 40αριά επιβάτες, 6 δίκυκλα, 37 ΙΧ, 2 λεωφορεία-βανάκια, 3 ημιφορτηγά, 1 τουριστικό λεωφορείο και 20 επικαθήμενα. Αξιοσημείωτο πως το πλοίο παρά την μεγάλη του παραμονή δεν ανοίγει καταπελτάκι επιβατών. Απόψε λοιπόν που πρέπει να είχε νταλίκες μέχρι τον καταπέλτη, οι επιβάτες περίμεναν να βγούν πρώτα 2 νταλίκες και 2 ΙΧ, ώστε να καταφέρουν να εξέλθουν μέσω του κεντρικού καταπέλτη. Το πλοίο συνεχίζει για Ανάφη - Ηράκλειο - Κάσο - Κάρπαθο - Διαφάνι - Χάλκη και Ρόδο, οπότε είχαμε και φόρτωση. Αυτή περιέλαβε κάπου 50 επιβάτες, 34 ΙΧ, 2 ημιφορτηγά, 1 μονό φορτηγό, 2 σιλοφόρα και 4 επικαθήμενα. Απόπλους για το προαναφερθέν δρομολόγιο στις 0120, με ημίωρη καθυστέρηση σε σχέση με το πρόγραμμα.

 

Κι αφού φτάσαμε ως εδώ και ύπνος δε μας πιάνει, κρίμα να μη βλεφαριάσουμε και το Σήφη ο οποίος έριξε καταπέλτη στη Σαντορίνη λίγο πρίν τις 0510, προερχόμενος από τον Πειραιά. Η κίνησή του για το νησί ήταν 3 ΙΧ, 2 επικαθήμενα βυτία, 10 σιλοφόρα και 23 επικαθήμενα ξηρού φορτίου. Σύνολο 35 κομμάτια για τη Σαντορίνη, είναι πολλές οι καρότσες, Σήφη. Είχαμε και φόρτωση 1 ημιφορτηγό. Απόπλους για το Ηράκλειο ώρα 0620.

Posted

''Αξιοσημείωτο πως το πλοίο παρά την μεγάλη του παραμονή δεν ανοίγει καταπελτάκι επιβατών'' άστο καλύτερα μη ΔΕΝ σηκώνεται μετά και έχουμε  θέματα😜!!

 

Ο ΣΗΦΗΣ στο ανέβα χθές από Σαντορίνη είχε 29 κομμάτια πάντως για Πειραιά😎

Posted

Μα στην αρχή έβλεπα να μη βγαίνει κανένας επιβάτης. Λέω τι διάολο, άδειο είναι, δε γίνεται. Και μετά από 7-8 λεπτά αφού είχε δέσει, τους άφησαν έξω από τον κεντρικό καταπέλτη. Σημεία των καιρών.

  • 1 month later...
Posted

Σήμερα είχαμε ένα μικρό περιστατικό με το Μύκονος 1 στον Αθηνιό.Κατα τη διάρκεια μανούβρας ακούμπησε με τη πλώρη στο ντόκο.

Για να δούμε θα βγει κάποια ανακοίνωση;;

IMG-fedc7b110c916e7a4482ef8a4b334d9d-V.jpg

Posted

Δυναμικά πρέπει να ξεκίνησε το Superrunner Jet όσον αφορά τη Σαντορίνη, φόρτωσε τουλάχιστον 300 άτομα για Ηράκλειο και μάλιστα χωρίς καθυστέρηση στα ωράριά του. 

  • 2 weeks later...
Posted

Καιρό είχαμε να δούμε ρορό στον Αθηνιό, ευκαιρία απόψε με την άφιξη του Άγιος Γεώργιος μεσάνυχτα και πέντε, προερχόμενο από το Ηράκλειο. Η κίνησή του για τη Σαντορίνη ήταν 2 ΙΧ, 1 βανάκι και 1 νταλίκα. Από φόρτωση είδαμε 3 σιλοφόρα, 1 συρόμενο βυτίο, 6 επικαθήμενα βυτία και 17 νταλίκες. Σύνολο 27 κομμάτια και απόπλους ώρα 0100 για τον Πειραιά.

  • 1 month later...
Posted (edited)

Ενδιαφέρουσα νύχτα η χθεσινή.....γύρω στις 12.00 το βράδυ έφθασαν σχεδόν την ίδια ώρα το Αγιος Γεωργιος απο Ηράκλειο και το Πρέβελης .Το ΕΚΟ 2 που 'ήταν ήδη εκεί ανοίχτηκε και παρέμεινε αρόδου και το Πρέβελης ξεκίνησε την διαδικασία προσέγγισης με όλες τις θέσεις άδειες(Το Champion Jet 1 ήταν δεμένο δεξιά εκεί που συνήθως πιάνει το Κάτω Νησί) 

Από την αρχή φάνηκε ότι το πλοίο είχε πρόβλημα και <<παρασύρθηκε>> στα νότια του λιμανιού πιο αριστερά και απο τον Φανό...Αφού έμεινε εκεί για περίπου 10 λεπτά βγήκε και αυτό αρόδου και άφησε το Αγιος Γεώργιος να δέσει το οποίο έπιασε τελικά στις 12.40.Αυτό έφερε 7 επικαθήμενα ΟΛΑ με το ίδιο φορτίο(πιθανολογώ νερά) πήρε 12 επικαθήμενα  βυτία ένα συρόμενο ,ένα ΙΧ Και 12 επικαθήμενα ξηρού φορτίου. Αναχώρησε 01.17 αφού προηγουμένως το ΕΚΟ 2 πέρασε από μπροστά του και έπιασε τέρμα δεξιά εκεί που πιάνουν τα εμπορικά.

01.45 κάνει δεύτερη προσπάθεια το Πρέβελης με αριστερή στροφή στο κέντρο του λιμανιού και πάλι φαίνεται με πρόβλημα όταν αναποδίζει  και παρασύρεται  πάλι προς τον φανό και πολύ κοντά στα βράχια(όπως έχουν περιγράψει οι φίλοι μας ήδη στο θέμα του πλοίου)...έμεινε εκεί για περίπου 10 λεπτά φυσικά δεν ακούμπησε κάπου απο όσο μπορεί να δεί κάποιος απο την κάμερα και περίπου 02.10 ανοίχτηκε ξανά.

Πιο αργά δεν παρακολούθησα αλλά απ' ότι είδα στο Vesselfinder πρέπει να έπιασε γύρω 03.30 με 04.00 

Edited by proud_ionian
link
  • 3 months later...
Posted

Λόγω της χτεσινής του βλάβης στον κατεπέλτη, το Άγιος Γεώργιος επιστρέφει στον Πειραιά από το Ηράκλειο Παρασκευή βράδυ αντί Σάββατο, προλαβαίνοντας το Μπλού Στάρ Χίος στον Αθηνιό. Έδεσε στις 2340 και εκφόρτωσή του για τη Σαντορίνη ήταν 2 επικαθήμενα. Από Σαντορίνη για τον κυπελλούχο Ευρώπης Περαία φόρτωσε 9 ΙΧ, 8 επικαθήμενα βυτία και 9 επικαθήμενα ξηρού φορτίου. Απόπλους στις 0015.

 

Λίγα λεπτά αργότερα, στις 2353(με καθυστέρηση 50 λεπτών δηλαδή) έριξε καταπέλτη παραδίπλα και το Μπλού Στάρ Χίος προερχόμενο κατ' ευθείαν από τον Πειραιά. Για Σαντορίνη είδα να βγαίνουν κάπου 40 επιβάτες, 29 ΙΧ, 2 μονά φορτηγά, 1 συρόμενο βυτίο και 19 επικαθήμενα ξηρού φορτίου. Επιβιβάστηκαν περίπου 70 επιβάτες μαζί με 3 δίκυκλα, 28 ΙΧ, 11 camper, 3 μονά φορτηγά και 5 επικαθήμενα. Απόπλους στις 0050, με καθυστέρηση πλέον της μίας ώρας δηλαδή, για Ανάφη - Ηράκλειο - Σητεία - Κάσο - Κάρπαθο - Διαφάνι -Χάλκη - Ρόδο.

 

Τέλος είχαμε και την άφιξη του Express Jet στις 0035(με ημίωρη καθυστέρηση δηλαδή) από Πειραιά - Σύρο - Μύκονο - Πάρο και Νάξο. Απεβίβασε στον Αθηνιό περίπου 40 επιβάτες.

  • 3 weeks later...
Posted

Πέρας των απεργιακών κινητοποιήσεώνε απόψε, πάμε να δούμε τι μπανίσαμε στη Σαντορίνη.

 

Από το Ηράκλειο έριξε καταπέλτη στον Αθηνιό στις 0025 το Ιωσήφ Κ. Στη Σαντορίνη έφερε 6 νταλίκες. Η φόρτωσή του ήταν 7 ΙΧ, 4 επικαθήμενα βυτία και 9 νταλίκες. Το βαπόρι ήρθε γεμάτο σε μεγάλο ποσοστό από το Ηράκλειο και έφυγε φίσκα μέχρι τον καταπέλτη. Απόπλους για τον Πειραιά, περασμένες 0140.  

 

Ελάχιστα μετά τις 0045 έφτασε και το Μπού Στάρ Χίος, προερχόμενο από τον Πειραιά. Η κίνησή του για τη Σαντορίνη ήταν καμιά 80αριά επιβάτες, μαζί με 4 δίκυκλα, 43 ΙΧ, 1 βανάκι, 3 μονά φορτηγά και 19 νταλίκες. Φόρτωση για τη συνέχεια του δρομολογίου του με ελάχιστους επιβάτες όπως και 69 ΙΧ, 7 βανάκια, 2 μονά φορτηγά και 2 νταλίκες. Απόπλους στις 0200.

  • 4 weeks later...
Posted

Παίρνουμε μια σύντομη γεύση από ένα ιστιοφόρο γιώτ που στη Σαντορίνη λειτουργεί σαν εκδρομικό για ταξίδια αναψυχής στη γύρω περιοχή. Δεν κατάφερα να ανακαλύψω σχεδόν τίποτα σε επίπεδο των συνήθων στοιχείων γι αυτό, πλήν όμως εξεπλάγην όταν ανακάλυψα την ιστοσελίδα του. Ούτε λίγο, ούτε πολύ το γιώτ είναι χτισμένο το 1956 στο ναυπηγείο του Ψαρρού σε εξωτερική σχεδίαση και για λογαριασμό του Λόρδου Rothschild, της γνωστής οικογενείας με τις τράπεζες και τα κρασιά:D Ονομάζεται La Maia και εδώ μπορούμε να δούμε περισσότερες φωτογραφίες. Μήκος 32.5 μέτρα, πλάτος 6.15 και βύθισμα 3.2 μέτρα. Αν κάποιος έχει νηολόγιο ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, θα το εκτιμούσα.

Posted

Ακόμη ένα ξύλινο ιστιοφόρο εκτελών χρέη εκδρομικού στη Σαντορίνη, πλοιοκτησία των Αφών Δακουτρού. Είναι το Σάντα Ειρήνη. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 1990 στην Τουρκία και έχει ανακατασκευαστεί το 2007 στον ταρσανά της Σύρας. Η μία του κύρια μηχανή του προσδίδει ταχύτητα 11.5 κόμβων ενώ η χωρητικότητά του είναι 152 επιβάτες, υπάρχουν δε και 6 καμπίνες. Νηολόγιο και άλλες πληροφορίες αναζητούνται.

Posted

Απόψε σειρά έχει το Θάλασσα, αγνώστων λοιπών στοιχείων. Και αυτό ιστιοφόρο, προσφέρει 5ωρες εκδρομές από τον Αθηνιό που καταλήγουν στο ηλιοβασίλεμα. Κατάφερα να βρώ πως έχει μήκος 27 μέτρα, πλάτος 7.6 μέτρα και χωρητικότητα 90 επιβατών.

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...