Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Έχουμε καμία εικόνα από το πως τα πάει το πλοίο από κίνηση ;
  3. Φέτος παει καλύτερα με ταχύτητες 25-26 μιλίων (περσυ 22-23) αλλά δυνατότητες για παραπάνω χωρίς διαφορετικές μηχανές/jet δεν υπάρχουν .
  4. Ευχαριστούμε που μοιράστηκες αυτή τη πληροφορία @Man0lero. Θα αναμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις σχετικά με τη ναυπήγηση νεότευκτων. Αν όντως καταλήξουν σε ένα μέγεθος 2/3 του CAT I,προσωπικά θεωρώ πως θα είναι λίγο μικρά σε σχέση με τα ταχύπλοα που έχει ο ανταγωνισμός αλλά η εταιρεία, αν όντως γίνονται διαδικασίες για new buildings, φαίνεται πως έχει ένα πλάνο στο μυαλό της, δηλαδή γνωρίζει τι ναυπηγήσεις θέλει να κάνει και που σκοπεύει να τα δρομολογήσει. Μακάρι να δούμε νέες κατασκευές που τόσο πολυ χρειάζεται η χώρα μας. Έχουμε πήξει στα Secondhand και τις μετασκευές. Με το καλό να ευχηθώ και σύντομα να έχουμε νεώτερα με το όλο project.
  5. Σωστά, γύρω στους 22 ήταν η υπηρεσιακή του.
  6. Ζητημα αν είχε πιασει σε δρομολογιο τους 24 κομβους
  7. Επί ΝΕΛ το Cat 1 ( Αλκυόνη) πόσους κόμβους έπιανε ;
  8. Πάντως το CAT 1 ήταν πολύ λανθασμένη κίνηση, ίσως το χειρότερο (ο θεός να το κάνει) ταχύπλοο.
  9. Πάντα η Εύβοια είχε χάλια δρόμους δυστυχώς όπως μου είχε πει ο πατέρας μου.Ακόμα και αυτά τα καινούργια έργα με τους δρόμους κτλ. τα κάνει τα πράγματα ίσως κάπως καλύτερα,δεν ξέρω ας περιμένουμε λίγο.....
  10. Ότι να ναι. Πραγματικά.
  11. Δεν είπα ότι κάθε παραλία πρέπει να έχει παντόφλα, αλλά ότι πρέπει να υπάρχει ένας σοβαρός σχεδιασμός για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις όχι απλώς να εξυπηρετούν «ό,τι έμεινε». Η Ραφήνα όντως έχει πέσει, και αυτό είναι ένδειξη της αποδυνάμωσης του ρόλου της Εύβοιας στο δίκτυο.Συμφωνώ απόλυτα ότι το βασικό πρόβλημα είναι το οδικό δίκτυο, οι τιμές και η απουσία τουριστικής στρατηγικής. Αλλά αυτά δεν σημαίνουν ότι δεν χρειάζεται και καλύτερη ακτοπλοϊκή σύνδεση. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Η Εύβοια μένει πίσω γιατί δεν αντιμετωπίζεται σαν νησί.
  12. Οι νεότερες πληροφορίες λενε για ναυπήγηση 4ων νεότευκτων . Βρίσκονται στο σταδιο των προσφορών απο προμηθευτές μηχανών . Ο στοχος ειναι να καταλήξουν σε ενα μέγεθος 2/3 του CAT1 . Ειναι σε πρώιμο σταδιο και ισως αγοραστεί κάτι σαν ενδιάμεσο μεχρι να φτιαχτούν και να παραδώσουν . Αναμένω να μαθω πιο λεπτομερείς πληροφορίες για ολα τα παραπάνω .
  13. Και η λύση ποια είναι, κάθε παραλία να έχει και μια παντοφλα; Η Εύβοια από τη μέση και κάτω ακτοπλοϊκώς εξυπηρετείται καλά, μόνο η Ραφήνα έχει πέσει αρκετά τη τελευταια 15ετια. Οσον αφορα τη σύνδεση με τις Κυκλάδες, η κινηση ήταν ικανοποιητική και το προτιμούσαν απο την Χαλκίδα και κάτω, ακομα και με χαλια δρομολογια. Τα πρόβλημα της Εύβοιας είναι το οδικό δίκτυο, τα ακριβά ακτοπλοϊκά και κυρίως καμια στρατηγική για τον τουρισμό. Είναι πάρα πάρα πολύ πίσω σε αυτόν τον τομέα.
  14. Θα συμφωνήσω πως το Magic 1 λόγω των χαρακτηριστηκών του (ταχύτητα + χαμηλό πρωτόκολλο) το καθιστά λιγότερο εκμεταλεύσιμο σε σχέση με τα Magic 2/3. Αν όντως προχωρήσει η αντικατάσταση του με ένα άλλο πλοίο, παρόμοιο με τα Magic 2/3, πιστεύω πως θα είναι ένα σωστό βήμα στην ομογενοποίηση του στόλου γύρω από έναν μόνο τύπο Ε/Γ-ΚΑΤ. Γενικά όμως φαίνεται πως σαν νεοσύστατη εταιρεία ψάχνει ακόμα να βρει τα βήματα της και τον τρόπο με τον οποίο θέλει να δουλέψει. Δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά αν θέλει να δημιουργήσει όνομα στο χώρο της ακτοπλοίας, θα πρέπει σιγά σιγά να κατασταλλάξει και να κάνει αγορές με σκοπιμότητα, όχι αγοράζουμε και ότι βγει, όπως καταλαβαίνω εγώ από την περίπτωση του Magic 1. Σχετικά με το παραπάνω υπάρχει νεότερο; Ψάχνουν ακόμα, έχουν κατασταλάξει κάπου ή το αφήνουν για αργότερα;
  15. Μαζι σου αλλα η εταιρεία δεν φημίζεται οτι κρατάει τα πλοια της παρα πολυ καιρο ειδικα στην ποντοπόρο . Απο οσο καταλαβαίνω θελουν να φέρουν γρηγορότερα και ισως μεγαλύτερα και το συγκεκριμένο λογο κάποιων χαρακτηριστικών δεν τους κανει πλέον . Οτι έγραψα πάντως ερχεται απο παρα πολυ ψηλα και η ιδεολογία ειναι αυτη . Επισης θα αποφασιστεί στο τελος της σεζον και το μελλον του CAT1 καθως εκτός οτι δυο χρονια έμπαιναν μεσα ατελείωτα λεφτά το πλοίο ζηταει συνεχώς . Αν τα παει καλα φέτος ισως παρει παράταση
  16. Today
  17. Σωστό αυτό που λες, ότι Στύρα και Μαρμάρι είναι στη νότια Εύβοια. Αλλά το θέμα είναι πως αυτές οι δύο γραμμές εξυπηρετούν μόνο ένα μέρος της περιοχής, και μόνο προς Ραφήνα. Αν κάποιος θέλει να πάει από άλλο σημείο της Αττικής ή π.χ. από Κυκλάδες, ή να κινηθεί ανατολικά-δυτικά εντός Εύβοιας, τότε η πρόσβαση δεν είναι τόσο εύκολη.Η Κάρυστος, ναι μεν έχει το Μαρμάρι, αλλά αν κοιτάξεις συνολικά τη νότια Εύβοια, υπάρχουν πολλές περιοχές που δεν εξυπηρετούνται καθόλου ακτοπλοϊκά. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν καθόλου λύσεις — λέω ότι υπάρχουν πολύ περιορισμένες, και δεν επαρκούν για ένα τόσο μεγάλο και σημαντικό νησί. Έκανα λάθος ξέχασα την Αγία Μαρίνα .
  18. Τι πάει να πει δεν καρποφόρησαν; Δηλαδή ή το δρομολογώ φέτος ή το δίνω; Δεν στέκει αυτό το επιχείρημα. Έχει δυνατότητα να το δρομολογήσει του χρόνου εφόσον φέτος δεν τα κατάφερε. Δεν ακούγεται πειστική η δικαιολογία αν όντως επιχειρείται η πώλησή του, ειδικά όταν εδώ μέσα έχουν ακουστεί και πληροφορίες για ναυπηγήσεις κλπ. Κάπου υπάρχει και λάκος
  19. Νεότερη πληροφορία καθώς η προσπάθειες εκμετάλλευσης του Magic 1 δεν καρποφόρησαν το πλοίο οδηγείται προς πώληση η μακροχρόνια ναύλωση με πιθανή αντικατάσταση του απο άλλο κατηγορίας Magic 2/3 . Περισσότερα εντός τον επόμενων εβδομάδων
  20. Πρώτον τα Ν.Στυρα και το Μαρμάρι βρίσκονται στην νότια Εύβοια.Επίσης πως είναι μεγάλη η απομόνωση; Ειδικά η Κάρυστος που είναι στο πιο νότιο κομμάτι της Εύβοιας δεν έχει κάποιο πρόβλημα,συνήθως εγώ που πάω Κάρυστο από τότε που με θυμάμαι,πηγαίνουμε από Μαρμάρι ή από Ν.Στυρα και μετά οδικός όση ώρα είναι
  21. Η Εύβοια, όσο μεγάλη κι αν είναι, έχει ακόμα πολύ περιορισμένες ακτοπλοϊκές συνδέσεις. Οι γραμμές που υπάρχουν (Ερέτρια, Στύρα, Μαρμάρι) καλύπτουν κυρίως τοπικές ανάγκες, αλλά στη νότια Εύβοια η απομόνωση είναι μεγάλη. Θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερες επιλογές σίγουρα .
  22. pkos

    Agios Georgios

    Agios Georgios in Mytilene 09/06/25

    © Gsam

  23. Και ναι ας το δούμε για δεύτερη φορά στο λιμάνι της Μυτιλήνης κατά την επιστροφή του σήμερα από τη Καβάλα.
  24. pkos

    Agios Georgios

    Agios Georgios in Mytilene 09/06/25

    © Gsam

  25. Τα πορθμεία δεν είναι για πεζούς, αλλά για οχήματα. Δεν έχει νόημα η τοποθέτησή σου. Ένα πορθμείο όπως αυτά στην Εύβοια, το Ρίο ή τη Σαλαμίνα εξυπηρετούν πρωταρχικώς τα οχήματα. Δεν αποτελούν αυτοτελείς προορισμούς έτσι ώστε να μπορεί να πάει κάποιος πεζός. Δεν είναι περιοχές με μέσα μεταφοράς πολλές φορές ή και ταξί. Εξυπηρετούν οδικές προσβάσεις, μειώνοντας τον χρόνο οδήγησης πολλές φορές, δημιουργώντας οδικές προσβάσεις εκεί που δεν υπάρχουν. Δεν είναι κύριοι λιμένες εθνικής σημασίας ή πρωτεύουσας σημασίας.
  26. Η παράκαμψη της Χαλκίδας δεν θα βελτιώσει κατά πολύ τον χρόνο. Θα αποφεύγεται ναι μεν η κίνηση που τώρα δημιουργείται στον κυκλικό, αλλά μέχρι την δημιουργία νέας γέφυρας, δεν μπορεί να αποσυμφορηθεί το κομμάτι στην αρχή της γέφυρας. Και νομίζω πως το σενάριο επέκτασης της γέφυρας θα αργήσει πολλά χρόνια.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...