Orestis Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 (edited) Η εταιρεία ελέγχει ένα στόλο 53 πλοίων (16 Capesize, 16 Panamax, 18 Ultra-Handymax & 3 Handysize), αυτή τη στιγμή εκμεταλλεύεται τα 35 ενώ μέχρι το 2013 θα παραλάβει σταδιακά τα υπόλοιπα 18. Η εταιρεία πέρασε στα χέρια της Αγγελικής Φράγκου το 2005 (αγοράστηκε από τον όμιλο Δαυίδ-Λεβέντη), ενώ το 2007 εισήχθη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Edited November 14, 2023 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 Η Navios Maritime Holdings ανακοινώσε την αγορά τεσσάρων πλοίων, τα τρία εκ των οποίων είχαν περιέλθει στα χέρια τραπεζών, προφανώς λόγω της κρίσης. Πρόκειται για τέσσερα νεότευκτα πλοία τύπου capesize μεταφοράς ξηρού φορτίου. Οι πλοιοκτήτριες εταιρείες, τριών εξ αυτών ελέγχονται από τη γερμανική τράπεζα Commerzbank A.G. Η αξία των τεσσάρων πλοίων, που απέκτησε η Navios, ανέρχεται σε 324,5 εκατ. δολ. και θα αποπληρωθούν με ένα συνδυασμό μετρητών και έκδοσης προνομιούχων μετατρέψιμων μετοχών. Όλα τα πλοία είναι υπό κατασκευή σε ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας και είναι χρονοναυλώμενα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Τρία νεότευκτα capesize παρέλαβε η Navios Maritime Holdings, από κορεατικά ναυπηγεία, σύμφωνα με ανακοίνωσή της. Πρόκειται για τα πλοία Navios Bonavis (180,022 dwt), Navios Happiness (180,022 dwt) & Navios Pollux (180,727 dwt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Την αγορά δύο capesize ανακοίνωσε η Navios Maritime Holdings. Τα δύο πλοία ναυπηγούνται σε κορεατικά ναυπηγεία και θα της παραδοθούν το β’ εξάμηνο του 2010. Τα πλοία έχουν εξασφαλίσει 10ετή συμβόλαια απασχόλησης. Τα πλοία θα της παραδοθούν τον Οκτώβριο και το Δεκέμβριο αντίστοιχα. Το κόστος των δύο πλοίων ανέρχεται σε 141,5 εκατ. δολάρια και θα καλυφθεί με μετρητά και έκδοση νέων μετοχών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Η Navios Maritime Holdings ανακοινώσε τα οικονομικα αποτελεσματα του Β' τριμηνου οπου τα κέρδη ειναι μειωμενα αλλά με αυξημένο EBITDA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 25, 2009 Share Posted September 25, 2009 H Navios Maritime Holdings ανακοινώσε την αγορα ενος νεότευκτα πλοίου που δεν παρέλαβαν από τα ναυπηγεία οι αρχικοί ιδιοκτήτες τους. Πρόκειται για το Navios Celestial, ένα πλοίο τύπου Ultra Handymax, χωρητικότητας 58.084 dwt που ναυπηγείται σε γιαπωνέζικο ναυπηγείο και είχε παραγγελθεί από άλλη εταιρεία, η οποία υπαναχώρησε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Η Navios Maritime Holdings ανακοινώσε τα οικονομικά αποτελεσματα του Γ' τρίμηνου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 Τη παραλαβή του capesize φορτηγού πλοίου Navios Aurora II ανακοίνωσε η Navios Maritime Holdings. Το 169,031 dwt πλοίο είναι ναυλωμένο για 10 χρόνια, με καθαρό ναύλο τα 41,325 δολάρια ημερησίως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Η Navios Maritime Holdings ανακοινώσε τα οικονομικά αποτελέσματα του Δ' τρίμηνου αλλά και για όλη τη χρονιά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Η εταιρεια την εβδομαδα ππου μας περασε ανακονωσε και την εισαγωγη της στον τομεα των δεξαμενοπλοιων μεσω μιας καινουριας νομικης οντοτητας που λεγεται Navios Acquisitions. Και επειδη ή μπαίνουμε ή δεν μπαινουμε, η εταιρεια ξεκινα με την αποκτηση 13 τανκερς(ειναι τυχαιο το νουμερο, η καποιος ειναι προληπτικος?) με τη μια, δεν ειναι δηλαδη οτι ξεκινα με εγκρατεια. Σε γενικες γραμμες απο τις πιο αναπτυσσομενες και hot εταιρειες στο χωρο. Περισσοτερα απο τη Wall Street Journal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2010 Share Posted December 28, 2010 Η Navios Maritime Holdings ανακοινώσε τη παραλαβή τη παραλαβή στις 20/12/10 του νεότευκτου capesize Navios Bonheur (Dwt 179.234), τη παραλαβή στις 06/12/10 του νεότευκτου capesize Navios Eoile (Dwt 179.234) και τη παραλαβή στις 22/11/10 του νεότευκτου capesize Navios Luz (Dwt 179.144) από τα κορεατικά ναυπηγεία της Sundong Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 28, 2010 Share Posted December 28, 2010 Με την αγορά κάτω από τις 20 χιλιάδες δολλάρια ημερήσιο ναύλο και με το κόστος ενός νεότευκτου cape που είχε παραγγελθεί την εποχή παχέων αγελάδων να υπολογίζεται αρκετά πάνω από 30, μάλλον θα προτιμούσαν να μην τα είχαν παραλάβει, τουλάχιστον όχι αυτήν τη χρονική περίοδο. Επίσης ο συγκεκριμένος τύπος πλοίου που βγάζει αυτό το ναυπηγείο δεν είναι κι ότι το καλύτερο, τόσο σε απόδοση όσο και σε flexibility/αυτονομία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 (edited) Η Navios Maritime Holdings ανακοινώσε τη παραλαβή του νεότευκτου capesize Navios Altamira (Dwt 179.165), από ναυπηγείο της Νότιας Κορέας. Το πλοίο ναυλώθηκε αμέσως για 10 χρόνια με ημερήσιο ναύλο 24.674$ Edited February 2, 2011 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 (edited) H Νavios εισέρχεται στην αγορά των κοντέινερ Mε μία συμφωνία 130 εκατ. δολ. η Αγγελική Φράγκου εισάγει την εταιρεία της, Νavios, στην αγορά των κοντέινερ. Η συμφωνία αφορά την αγορά 5 πλοίων μεταφοράς κοντέινερ και πέντε product τάνκερ που η κ. Φράγκου αγοράζει από τη ΗSH Nordbank τη μεγαλύτερη γερμανική τράπεζα στη ναυτιλία που λόγω της κρίσης έχει αναγκαστεί να κατάσχει συνεχώς πλοία από δάνεια τα οποία πλέον δεν εξυπηρετούνται. Πηγη: MARINEWS Edited April 26, 2013 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
CptAris Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Στα οποία βέβαια σιγά μη σηκώσει ελληνική σημαία. 60-70 βαπόρια έχει η εταιρεία και από αυτά μόνο 5 με ελληνική σημαία και έλληνες ναυτικούς. Ελληνική εταιρεία σου λέει μετά.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Ο στόλος των containers αυξάνεται και πληθύνεται, μετά την εξαγορά του στόλου της Rickmers Maritime. Είναι πολλά τα λεφτά, Αγγελική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 Η Navios Maritime Containers Inc. ανακοίνωσε την απόκτηση 5 πλοίων από την Navios Partners, χωρητικότητας 4.250 TEUs το καθένα, τα οποία προήλθαν από την Rickmers Trust, με το συνολικό τίμημα της συναλλαγής να ανέρχεται σε $64 εκατ. Η εταιρεία αναμένει έσοδα $45 εκατ. από τις υφιστάμενες συμφωνίες χρονοναύλωσης των συγκεκριμένων πλοίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2017 Share Posted December 9, 2017 Τα μεγάλα σχέδια της Αγγελικής Φράγκου για τη Navios Containers Quote Τη συγκέντρωση όλων των containerships που έχει υπό την ιδιοκτησία του σε μία θυγατρική του σχεδιάζει ο όμιλος Navios της Αγγελικής Φράγκου, με στόχο την καλύτερη οργάνωση των επενδύσεών του στον τομέα των containerships. Το ρόλο αυτό θα αναλάβει η Navios Containers, η οποία είναι εισηγμένη στην αγορά OTC του Όσλο, όμως πιθανότατα μετά την ολοκλήρωση του εγχειρήματος θα εισαχθεί στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, σύμφωνα με το TradeWinds. Σημειωτέον ότι η Navios Containers διαθέτει στον στόλο της 20 containerships, και με το προωθούμενο σχέδιο θα αποκτήσει ακόμα 19 πλοία που είναι διασκορπισμένα σε τρεις θυγατρικές της Navios. Τα πέντε από αυτά (χωρητικότητας από 2.011 teu έως 3.398 teu, με μέσο όρο ηλικίας 10 έτη) ανήκουν στην Navios Europe 1, ενώ άλλα επτά (χωρητικότητας 1.740 teu έως 3.421 teu) ανήκουν στην αδελφή εταιρεία της Navios Europe 2. Επίσης, ακόμα επτά πλοία χωρητικότητας από 6.800 teu έως 8.200 teu ανήκουν στον στόλο της Navios Maritime Partners, και αναμένεται να μεταφερθούν στην Navios Containers μετά την ολοκλήρωση των ναυλώσεών τους από τις Yang Ming Line Marine Transport Corp και Hyundai Merchant Marine, που εκτείνονται κατά περίπτωση ως και το 2023. Η Navios Containers έχει μέχρι σήμερα μέσα σε έξι μήνες αντλήσει 150 εκατομμύρια δολάρια μέσω της αγοράς ITC του Όσλο, ένα ποσό που η Αγγελική Φράγκου χαρακτηρίζει “γρήγορο και καλό για την περίοδο ανάπτυξης”. Ωστόσο, λέει η ίδια, στόχος της είναι να μετατρέψει την Navios Containers“ από μία πλατφόρμα ανάπτυξης σε μία πλατφόρμα μερίσματος”. Αυτό σημαίνει να μεταφερθεί σε ένα μεγαλύτερο χρηματιστήριο, και αισθανόμαστε άνετα με το αμερικανικό χρηματιστήριο για μία μεγαλύτερη ένταξη της μετοχής”. Η Navios δεν είναι η μόνη εταιρεία που αναζητά κεφάλαια στις χρηματοπιστωτικές αγορές για επενδύσεις στα containerships, ωστόσο λίγες είναι οι εταιρείες που ασχολούνται αποκλειστικά με τα συγκεκριμένα πλοία – μεταξύ αυτών η Costamare (Κ. Κωνσταντακόπουλος) και η Danaos Corp. (Γ. Κούστας). Όπως εξηγεί η Αγγελική Φράγκου, η είσοδος νέων παικτών στην αγορά των containerships είναι επωφελής και αποτελεί ένδειξη της ανάκαμψης των αγορών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2017 Share Posted December 10, 2017 Η Navios Containers αγόρασε τέσσερα container πλοία με κόστος 96,8 εκ δολάρια που είναι χρονοναυλωμενα μέχρι το 2020. Πρόκειται για τα APL DENVER, APL ATLANTA, APL OAKLAND & APL LOS ANGELES, όλα κατασκευής του 2008 με χωρητικότητα 4250 teu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 Άλλα 2 panamax 12-ετίας για τη Navios Maritime Partners με συνολική τιμή αγοράς τα 22 εκατομμύρια δολλάρια. Και τα 2 έχουν χρονοναύλωση επισυναπτόμενη, μέχρι τα μέσα τον Αύγουστο και το Νοέμβρη του 2018 με ημερήσιο ναύλο 9,300 και 9,800 δολλάρια. Σε αυτά τα λεφτά και με την παρούσα αγορά, εύκολα οι τωρινοί ναυλωτές θα τα κρατήσουν μέχρι το τέλος της περιόδου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 συνεχιζονται οι περιπετειες της Αγγελικης Φραγκου, σχετικα με τα περιβοητα δανεια της MARFIN. η διοικηση της Πειραιως διαρρεει οτι εχει επελθει συμφωνια με την κ.Φραγκου, για την αποπληρωμη του δανειο, αλλα το δικαστικο μερος δεν εχει ξεκαθαρισει ακομη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 21, 2019 Share Posted February 21, 2019 Να και η ανακοίνωση με τα αποτελέσματα της Navios για το ημερολογιακό 2018, η πλοιοκτήτρια στέκεται στα revenues που ήταν αυξημένα για τη χρήση. Άλλοι, στέκονται στο ότι το Q4 έκλεισε με την εταιρεία 200 εκατομμύρια στα κόκκινα, σε σχέση με 51 εκατομμύρια, στο αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Το θέμα είναι τι λέει η αγορά, και ενδεικτικό αυτού είναι μια ματιά στο chart της διαμόρφωσης της τιμής της μετοχής. Νομίζω τα λέει όλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 21, 2020 Share Posted March 21, 2020 Άαααλλη μια δικαστική περιπέτεια για την εταιρεία και την Αγγελική Φράγκου, αυτή την φορά αφορά την Navios Maritime Containers. Σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds, οι δύο μεγαλύτεροι μειοψηφούντες μέτοχοι που ελέγχουν συνολικά το 16% της εταιρείας και είναι εταιρείες επενδύσεων, ισχυρίζονται με απλά λόγια πως η εταιρεία κάνει διάφορες μη συμφέρουσες συναλλαγές με τις άλλες εταιρείες(εντός και εκτός χρηματιστηρίου) που ελέγχει η Αγγελική Φράγκου. Οι ενάγοντες ονομάζουν αυτές τις συμφωνίες σαν "sweetheart deals", όπως για παράδειγμα υπερβολικά management fees που φέρεται να πλήρωσε η εταιρεία στην Navios Shipmanagement. Επιπλέον τούτου, ισχυρίζονται πως η ακεραιότητα του διοικητικού συμβουλίου έχει τρωθεί και ότι την ελέγχει η Αγγελική Φράγκου κατ' ουσίαν. Οι ενάγοντες ζητούν να ερευνηθούν όλες αυτές οι συναλλαγές και η Navios Maritime Containers να τους αποκαλύψει τα σχετικά στοιχεία και έγγραφα, κάτι που μέχρι τώρα η εταιρεία έχει αρνηθεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Τελεσιδίκησε μια δικαστική περιπέτεια της Αγγελικής Φράγκου στο Λονδίνο, που αφορά δυστυχώς διαμάχη με τον αδελφό της Γιάννη. Ήδη έτρεχε η όλη ιστορία κάποια χρόνια και την υπόθεση κέριδσε η Αγγελική. Ο δικαστής περιέγραψε με λυπημένα λόγια την εμπειρία δύο αδελφών να καταλήγουν στα δικαστήρια. Το ρεζουμέ της ιστορία είναι πως ο Γιάννης διεκδικούσε 1.2 εκατομμύρια δολλάρια που υποστήριζε πως του χρωστούσε η Αγγελική, κάτι που το δικαστήριο έκρινε πως δεν ήταν αληθές. Τα τελευταία χρόνια οι προσωπικές επιχειρήσεις του Γιάννη είχαν πάρει την κάτω βόλτα και λίγες ημέρες πρίν έγραψε και η Tradewinds πως οι 2 ναυτιλιακές εταιρείες με τις οποίες ήταν συνδεδεμένος στην Ελλάδα, έκλεισαν. Γνωστά αυτά στο ταράφι εδώ και χρόνια, τώρα τα έγραψαν και οι ξένοι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 6, 2021 Share Posted June 6, 2021 Ένα ακόμη πλοίο του ευρύτερου group της Navios στις οθόνες μας απόψε, από κάποιο pit stop που έκανε στο Λαύριο. Πρόκειται για το tanker Nave Cosmos (IMO 9457024), κατασκευής 2010 για λογαριασμό της εταιρείας στα ναυπηγεία Daesun(493) της Κορέας. Το dwt του είναι λίγο πάνω από 25 χιλιάδες τόνους και η μηχανή του είναι MAN B&W. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now