Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

6 hours ago, marioskef said:

Ήμουν και εγώ στο ίδιο δρομολόγιο... προφανώς είχε πιάσει πρωτόκολλο...

Σε γενικές γραμμές περιγράφεις σωστά τη κατάσταση... θεωρώ ότι στο ημερήσιο δρομολόγιο αξίζει καμπίνα (και μάλιστα εξωτερική) κάνει το ταξίδι πολύ υποφερτό και χωρίς κάποια ιδιαίτερη αύξηση κόστους...

Πιστεύω ότι η λύση εν μέρη σε αυτό που περιγράφεις είναι η καλύτερη αξιοποίηση των εξωτερικών χωρων ... 

 

Από εκεί και πέρα αν και αισίως το πλοίο είναι μαΙ μας 25 χρονια είναι ένας καλός εργάτης... με μεγάλη προσφορά στην εταιρεία... δεν νομίζω ότι η ανεκ θα θέλει να το αλλάξει εκτός κι αν παραδώσει πνεύμα... αν και η αλήθεια είναι ότι υστερεί του ανταγωνισμού...

Όμως θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή λύσεις όπως το blue horizon ή Galaxy δεν προσφέρουν κατι καλύτερο... ιδιαίτερα το πρώτο..

 

 

Σας ευχαριστούμε πολύ για την εικόνα που μας μεταφέρατε!

Έχω μια απορία: αυτή η γυφτιά των επιβατών, επικρατεί μόνον στις γραμμές της Κρήτης ή είναι παγιωμένη κατάσταση και σε άλλα μακρινά δρομολόγια (Δωδεκάνησα, Βορειοανατολικό Αιγαίο κ.λπ)

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Ετσι νιωθει ο Ελληνας ετσι κανει!

Βεβαια κ στο αεροπλανο πληρωνει ακριβο εισητηριο  κ στο Κτελ κ στο τραινο αλλα εκει δε βγαζει σεντονι να στρωσει κατω να κοιμηθει γιατι θα τον πεταξουν εξω!

Ενω στο καραβι που πληρωνει ακριβα κανει οτι θελει 

Link to comment
Share on other sites

Ωραία και που να κοιμηθεί;...ή να μη κοιμηθεί επειδή δεν έχει αρκετά λεφτά για καμπίνα; Αναφέρω εξαρχής πως σίγουρα δε συμφωνώ με κάτι κατηγορίες επιβατών που στήνουν ολόκληρο σπίτι στη μέση του διαδρόμου και αν περάσεις δίπλα τους στραβοκοιτάνε κιόλας.

Όμως εγώ ως φοιτητής - οριακά και τώρα - δεν είχα την άνεση να ταξιδεύω με καμπίνα. Σε μεγάλα ταξίδια τύπου Καστελλόριζο με τον Διαγόρα π.χ. τι έπρεπε να κάνω 24 ώρες στο πλοίο; Έβαλα το sleeping bag μου και κοιμήθηκα.

Εκτός αν υπάρχει εναλλακτική και δε τη σκέφτηκα. 

Link to comment
Share on other sites

Σεβομαι την ιδιοτητα σας ως φοιτητης και καταλαβαινω απολυτα την αναγκη να ξεκουραστειτε καπου ενω δεν εχετε χρηματα για καμπινα, η ακομα και να ειχατε μπορει να μην υπηρχαν καμπινες διαθεσιμες.

Το ιδιο ακριβως ομως συμβαινει και στα αεροπλανα, αλλα δεν ξαπλωνει κανεις στον διαδρομο. Υπαρχουν πτησεις μεγαλες, και με μεγαλες αναμονες στα αεροδρομια. Μου εχει τυχει να ταξιδευω 30 ωρες για να φτασω στον προορισμο μου. Δυστυχως σε τετοιες περιπτωσεις κοιμαστε στο καθισμα οπως μπορειτε. Σκεφτειτε λοιπον οι 200 απο τους 1500 επιβατες να ξαπλωσουν κατω! Οι υπολοιπι θα πρεπει να πεταξουν για να μετακινηθουν μεσα στο καραβι!

Απο την μια λοιπον αντιλαμβανομαι την αναγκη για ξεκουραση, απο την αλλη ομως η ελευθερια του καθεος σταματαει εκει που αρχιζει του αλλου!

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Konstantinos Branikas said:

 

Απο την μια λοιπον αντιλαμβανομαι την αναγκη για ξεκουραση, απο την αλλη ομως η ελευθερια του καθεος σταματαει εκει που αρχιζει του αλλου!

Αυτα ο Ελλην ( και οσοι ζουν εδω) δε το πολυκαταλαβαινουν..

Link to comment
Share on other sites

Έκανα μια λάθος διατύπωση, εννοούσα την εποχή που ήμουν φοιτητής.

@Konstantinos Branikas Αγαπητέ, η απάντηση μου σε αυτό που λέτε βρίσκεται στην αρχή της παραγράφου μου. Σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω αυτοσχέδιες καλύβες που φτιάχνουν ορισμένοι μέσα στα πλοία για να κοιμηθούν. Υποστηρίζω όμως ανθρώπους που βρίσκουν μια γωνία και ξαπλώνουν με σεντόνι ή ό,τι έχουν τέλος πάντων, γιατί και στο τέλος της ημέρας δε μένουμε όλοι Αθήνα. Μπορεί κάποιος να έχει να οδηγήσει μετά για την επαρχία ή να έχει παιδιά μικρά ή δε ξέρω και εγώ τι. Η αναφορά σας για το αεροπλάνο είναι από τη δική μου οπτική λίγο λανθασμένη, γιατί συγκρίνει άλλα πράγματα. Το αεροπλάνο έχει κυριολεκτικά μόνο τον διάδρομο οπότε πρακτικά δεν μπορεί κανείς να κοιμηθεί εκεί. Έχετε δίκιο, οι πτήσεις προφανώς των 30 ωρών σύνολο (έχω κάνει αντίστοιχη με Καναδά και Αυστραλία) είναι πολύ δύσκολες και έχω δει πολλούς να κοιμούνται σε καρέκλες στο αεροδρόμιο πάλι με σεντόνι ή sleeping bag. Αυτοί κάνουν καλά ή όχι; Εγώ πιστεύω κάνουν πολύ καλά. 

Τώρα επειδή πολλές αναφορές έγιναν περί Ελλήνων από άλλα μέλη, συγγνώμη εγώ είμαι Έλληνας και υπόλοιποι είστε Γερμανοί; Πάντως ως Έλληνας ταξιδεύω σε "Ελληνικές" συνθήκες με όλα τα μέσα και εδώ φαίνεται να είναι πιο λογικό να σταθώ όρθιος σε πλοίο επειδή δε βρήκα καρέκλα από το να ξαπλώσω να κοιμηθώ. Ταξιδεύοντας για Αμοργό πάντως θυμάμαι περισσότερους τουρίστες στο κατάστρωμα να κοιμούνται παρά Έλληνες αλλά οκ. 

Link to comment
Share on other sites

έχω ταξιδέψει με πλοίο με +10 ωρες αλλά πάντα κοιμάμαι στην θέση που πλήρωσα πχ αεροπορικά καθίσματα 

οταν πιάνομαι σηκώνομαι και περπατώ όλο το πλοίο κι μετα πίσω στην θέση μου

είπαμε είμαι σοβαρός άνθρωπος που σέβεται τον διπλανό & ακολουθεί ευλαβικά την πειθαρχεία που έχει μάθει από μικρός 

απλά τα πράγματα 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Rafinioths said:

είπαμε είμαι σοβαρός άνθρωπος που σέβεται τον διπλανό & ακολουθεί ευλαβικά την πειθαρχεία που έχει μάθει από μικρός

Αααα μάλιστα, δηλαδή εγώ που προσπαθώ κάθε φορά να βρω το πιο ήσυχο μέρος του πλοίου για να απλώσω τον υπνόσακο μου και να μην ενοχλώ κανέναν, μα ΚΑΝΕΝΑΝ συνεπιβάτη μου και μέλος πληρώματος, είμαι ασόβαρος, απείθαρχος και δε σέβομαι τον διπλανό μου. Μάλιστα...

Ξέρω ότι βγαίνουμε οφ τοπικ πλέον, αλλά η προσωπική μου γνώμη είναι 1000% ίδια με του @DIMOS95. Σα φοιτητής, και ΜΟΝΟ στη γραμμή που χρησιμοποιώ τακτικά, θα "αναγκαστώ" να απλώσω υπνόσακο να ξεκουραστώ, εφόσον έχω αυτή τη δυνατότητα, όταν την επομένη με περιμένουν 9 και 10 ώρες στη σχολή. Σε κάθε άλλη περίπτωση ταξιδιού αναψυχής που θα κάνω, θα κάτσω στην καρέκλα μου, θα πάρω την καμπίνα μου, ανάλογα την περίπτωση. Φυσικά και είμαι κατά των υπερβολικών καταστάσεων, φυσικά και δε θα κάτσω να κοιμηθώ στο πάτωμα στη μέση του σαλονιού και να εμποδίζω τους υπολοίπους, αλλά να μην τα τσουβαλιάζουμε όλα σε ένα σακί. 

4 hours ago, margaritis24 said:

Βεβαια κ στο αεροπλανο πληρωνει ακριβο εισητηριο  κ στο Κτελ κ στο τραινο αλλα εκει δε βγαζει σεντονι να στρωσει κατω να κοιμηθει γιατι θα τον πεταξουν εξω!

Όπως επίσης θεωρώ και πολλή άστοχη την σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο μέσο στο συγκεκριμένο θέμα. Συγκρίνουμε δηλαδή τους χώρους που έχει ένα πλοίο με τον ένα στενό διάδρομο του ΚΤΕΛ; Ή την πλαστική καρέκλα στα καταστρώματα του πλοίου (που θα αναγκαστεί κανείς να κάτσει όταν γεμίσουν τα σαλόνια) με τα καθίσματα του αεροπλάνου;

Link to comment
Share on other sites

A) Στα αεροπλάνα δεν επιτρέπεται να μην είναι κανείς δεμένος όλη την ώρα στο κάθισμα γιατί είναι επικίνδυνο. Πρέπει οι μετακινήσεις να είναι ελάχιστες και όταν είναι ανάγκη μονο για λόγους ασφαλείας. Θυμηθείτε τον Κύπριο υπουργό Κρανιδιώτη και τον τραγικό θάνατο που βρήκε. Ομοίως και στα λεωφορεία. Στο πλοίο υπάρχει άπειρος χωρος και δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας οι επιβάτες να περπατάνε. 

Β) Στα μακρινά ταξίδια με αεροπλάνο σε αντιμετωπίζουν σαν άνθρωπο. Έχεις μια κουβέρτα, ένα δυο μαξιλάρια, ένα σύστημα ψυχαγωγίας, χώρο να απλώσεις τα πόδια (όχι σαν την Ryanair), φαγητό και πρόσβαση σε αναψυκτικά/ σνακ. Στα ταξίδια με πλοίο (στην Ελλάδα) οι συνθήκες είναι άθλιες ακομη και "καραβολατρης" να είναι κανείς, άντε βγαλτα πέρα στο κατάστρωμα του Νάξος που κάθεσαι μαζί με άλλους 1400 επιβατες, εκεί απλώνεις δεξί χέρι να ξεμουδιασεις και χουφτωνεις κ__λο απλώνεις αριστερό χέρι πιάνεις β__ ζί (με το συμπαθιο😝), ο ένας πάνω στον άλλο, μόνο ανθρώπινες συνθήκες δεν είναι αυτές. 

Ας αφήσουμε λοιπόν τα κομπλεξικα  κατά τη γνώμη μου motto του τύπου "μόνο στο πλοίο τα κάνουν αυτά αλλου δεν τους παίρνει" και ας δούμε τι μπορούν να κάνουν τα πλοία στην Ελλάδα (και είναι πολλά που μπορούν) για να κάνουν το ταξίδι πιο ανθρώπινο. 

Όσο για τους φοιτητές τώρα, Πειραιά Χίο που κάνω συχνά τώρα που το έψαξα έχει το φοιτητικό 23,50 και 37 η καμπίνα. Ποιος φοιτητής δεν έχει 14 ευρώ μια φορά το δίμηνο να πάει σαν άνθρωπος? Είναι και θέμα του τι ανέχεσαι για τον εαυτό σου δηλαδή, εγώ στη θέση τους δε θα δεχομουν να ξαπλώσω στη μέση του διαδρόμου με υπνοσακο γιατί θεωρώ ότι για διαφορα 14 ευρω - αστείο τίμημα δηλαδή - εξευτελίζομαι. Αν πω ότι "δεν τα δίνω" τότε απλά θα καθίσω στον υπολογιστή και θα πάω 4:30 για ύπνο στο σπίτι. 😏 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε όλα @giorgos_249 εκτός από την τελευταία παράγραφο. Στην πραγματικότητα δεν είναι μόνο 14 ευρώ η διαφορά. Θα πρέπει να υπολογίσεις και το εισιτήριο της επιστροφής +14 ευρώ. Επίσης, μεγάλο ποσοστό των φοιτητών δεν κάνει αυτό το ταξίδι μια φορά το δίμηνο όπως είπες, αλλά μια φορά το μήνα, μερικές φορές και 2 φορές το μήνα, όπως μου έχει τύχει και εμένα προσωπικά αρκετές φορές για διάφορους λόγους. Όπως βλέπεις, το ποσό εκτοξεύεται από τα 14 ευρώ που έθεσες αρχικά. Βάλε και το ότι η αντίστοιχη διαφορά κατάστρωμα-καμπίνας για παράδειγμα στη γραμμή των Χανίων είναι 17 ευρώ. 

49 minutes ago, giorgos_249 said:

Αν πω ότι "δεν τα δίνω" τότε απλά θα καθίσω στον υπολογιστή και θα πάω 4:30 για ύπνο στο σπίτι. 😏 

Και κάτι ακόμα. Μπορεί όσοι πάνε Χίο να είναι 4μιση η ώρα στα σπίτια τους, όσοι όμως παίρνουν οποιοδήποτε πλοίο για Κρήτη στην καλύτερη 6μιση να κατεβαίνουν από το πλοίο. Μέχρι να πας σπίτι, αν μπλέξεις και με αστικό όπως στα Χανιά όπου η Σούδα απέχει ένα 20λεπτο από το κέντρο, καλές 7-7μιση να σαι σπίτι. Για να μη πω και για τους αντίστοιχους του Ρεθύμνου που θέλουν έξτρα μια ώρα με το ΚΤΕΛ. Καταλαβαίνεις ότι δεν είναι όσο απλά τα περιγράφεις.

Τέλος πάντων, για να μη το κουράζω το θέμα, και μένα μου φαινόταν παράξενο όταν σαν παιδί ταξίδευα σε καμπίνα τα καλοκαίρια και έβλεπα άλλους επιβάτες να στρώνουν οπουδήποτε για να κοιμηθούν. Πίστευα ότι δε θα μπορούσα να το κάνω ποτέ αυτό. Τα πράγματα όμως αλλάζουν και στην ανάγκη το πάτωμα είναι μια λύση (και όχι εξευτελιστική σε όλες τις περιπτώσεις)

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες επιτρέπουν τους υπνοσακους στο έδαφος... οπότε αφού είναι "νομιμο" νομίζω δεν υπάρχει λόγος να αλληλοβριζομαστε...

Link to comment
Share on other sites

Σε πολλά πλοία στο εξωτερικό είναι υποχρεωτικό μαζί με το "βασικό" εισιτήριο (ο στάνταρ ναυλος πχ 20-30 ευρώ) να αγοράσει ο επιβάτης και κρεβάτι στα νυχτερινά δρομολόγια, σε τιμές λογικές (μπορεί να ξεκινάνε από 50 ευρώ πχ, ανάλογα την κατηγορία).

Και μάλιστα ανοίγουν τον εξαερισμό στο τέρμα στους κοινόχρηστους χώρους τη νύχτα (αφού δεν κάθεται κόσμος - είναι άδειοι γιατί όλοι έχουν καμπίνα) για να αερίζεται σωστά το εσωτερικό και να μην μυρίζει οπως πχ μυρίζουν πολύ άσχημα αρκετά της ΑΝΕΚ μεσα - τα Κρήτη πχ - από τις μοκέτες.....

Πόσες κλειστές σφραγισμένες καμπίνες έχουν πολλά ακτοπλοϊκά, πχ Βενιζέλος, παλάτια, Σάμος κλπ? Γιατί δεν τις πουλάνε σε λογικές τιμές? (Δε θα βγάλουν κέρδος δηλαδή επειδή ίσως απαιτείται παραπάνω πλήρωμα? 🤣🤣 )

 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον στα δρομολόγια για Κρήτη οι τιμές των κρεβατιων είναι λογικές και στα επίπεδα που ανέφερες...

Το Βενιζέλος έχει σφραγισμενεε καμπίνες γιατί δεν συμφέρει την εταιρεία να έχει το αντίστοιχο πλήρωμα που χρειάζεται για αυτές τις καμπίνες...

Link to comment
Share on other sites

Χθεσινή επιστροφή του Νήσος Σάμος, με το συμπάθιο, η εικόνα μέσα παρέπεμπε σε τριτοκοσμικές χώρες. Υπνοσακοι σε κάθε διαθέσιμο τετραγωνικό μετρό του πλοιου, ισα ισα μόνο να περναμε στους διαδρόμους. Στον διάδρομο των καμπινων, ανάμεσα(!)στις αεροπορικές θέσεις, μέχρι και μέσα στο self service. Φυσικά το πλοιο ήταν σε κατάσταση πρωτοκόλλου. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...