Jump to content
Shipfriends

Pride of Burgundy (IMO 9015254)

(1993, ex- Pride of Burgundy, P&OSL Burgundy, PO Burgundy)

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Posted

Χθες το Pride of Burgundy ολοκλήρωσε τις εργασίες δεξαμενισμου του στο ναυπηγείο της Remenotwa στο Gdnansk, αλλά ακόμα δεν έχει φύγει από τις εγκαταστάσεις του ναυπηγειου.

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
Posted (edited)
On 3/22/2017 at 4:46 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Χθες το Pride of Burgundy ολοκλήρωσε τις εργασίες δεξαμενισμου του στο ναυπηγείο της Remenotwa στο Gdnansk, αλλά ακόμα δεν έχει φύγει από τις εγκαταστάσεις του ναυπηγειου.

Βίντεο με τις εργασίες στο Pride of Burgundy κατά το περσινό του δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο Remontowa του Gdansk

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 11 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
Posted

Τον Ιούνιο πρόκειται να επιστρέψει στη δράση ανάμεσα στο Calais και στο Douvres, όχι όμως σαν επιβατηγό-οχηματαγωγό αλλά σαν καθαρό roro με χωρητικότητα 120 νταλικών, με την P&O να βγαίνει μερικώς από τη νιρβάνα και να ενισχύει και πάλι την παρουσία της στη γραμμή.

  • 7 months later...
Posted

Να και η Περηφάνεια τσή Βουργουνδίας σε άφιξή του στο Calais. Είναι Ιούνιος του 2012 και το βλέπουμε με τα τότε χρώματά του. Χαρακτηριστικό για μένα και το "τούνελ" που βλέπουμε στην πρυμνιά του άποψη, το οποίο χρησιμοποιείται(ή χρησιμοποιούταν τέλος πάντων) για την αποβίβαση των πεζών επιβατών στο Dover. Επανέρχομαι με τα τελευταία του σινιάλα. Το πλοίο είναι ενεργό τη δεδομένη χρονική στιγμή στην κλασσική γραμμή Douvres - Calais.

Posted

Να και η τελευταία έκδοση των σινιάλων της P&O επάνω στο Pride of Burgundy, όπως βλέπετε η αλλαγή είναι συνταρακτική. Αλλάξανε γραμματοσειρά. Ξεκάθαρη διαφοροποίηση της εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας και σαφώς άνοιγμα σε ένα πιο νεανικό κοινό με ένα νέο και φρέσκο προφίλ. Όπως έλεγε κι ο Κώστας ο Καίσαρης, ξύλο με φύλλο μπακαλιάρο. Σκεφτείτε για παράδειγμα το Βαγγέλη το Βεντούρη να του έλεγε κάποιος ένα τέτοιο πράγμα για να τον πείσει να ξοδέψει κανένα 100άρικο χιλιάρικα για ν' αλλάξει γραμματοσειρά. Με τις πέτρες θα τους έπαιρνε, και καλά θα έκανε. 

  • 7 months later...
  • 7 months later...
Posted

Δε θα μεινει και πολυ,αφου φάινεται να εχει πωληθει για διαλυση στην Τουρκια.

Στο ιδιο μηκος κυματος και η Tradewinds

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Στη ράδα του Αλίαγα πια το πλοίο, κλείνει το κεφάλαιό του. Από τις λίγες περιπτώσεις πλοίων που φτιάχτηκαν για μια γραμμή και έμειναν εκεί για ολόκληρή τους την ιστορία. Αυτό το πλοίο έκανε πάντα Calais - Dover, έχει πιάσει και στη Δουνκέρκη για τις ακινησίες του, πάει τώρα και στον Αλίαγα, δεν πρέπει να είναι πολλά τα οποιαδήποτε άλλα λιμάνια που έχει πιάσει. Είδαμε παραπάνω στο θέμα έχει πάει Gdansk, Leith(Σκωτία) αλλά και Falmouth. Ελάχιστα λιμάνια. Το αποχαιρετούμε με μια ακόμη φωτογραφία του, με το σινιάλο της P&O που τίμησε το ίδιο αλλά όχι αυτοί που τη διοικούν. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...