Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Posted

Το Fantasia (IMO No: 9378371) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Shinasb Yard στο Tongyoung της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W - 6S 50 MC-C (12.900 BHP). Το πλοίο έχει μήκος 182.99 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην MORFINI SPA με έδρα του Μπάρι της Ιταλίας και διαχειρίστρια εταιρεία MILLENIA MARITIME INC με έδρα τη Γλυφάδα

  • 1 month later...
Posted

Το Team Sapphire (IMO No: 9312406) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο Shitanoe Shipbuilding Co., Ltd. στο Usuki της Ιαπωνίας με το όνομα Southern Zebra. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hitachi/MAN 6L35MC-MK6 (3.900 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14,8 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 115.50 μέτρα και πλάτος 18.70 μέτρα και ανήκει στην TEAM TANKERS REGIONAL LTD με έδρα τη Δανία.

  • 2 weeks later...
Posted

Το Anwaar Libya (IMO No: 9275256) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο Dalian στη Κίνα με το όνομα Maersk Rye. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή B&W 5S70MCE (9.700 KW). Το πλοίο έχει μήκος 171 μέτρα και πλάτος 27 μέτρα και ανήκει στην LIBYAN SEA CARRIER LTD με έδρα τη Λιβύη.

Posted

Πάμε στο λιμάνι του Λίβερπουλ να δούμε το MV TIGRIS (IMO no 9443841) σε μια σημερινή φωτογραφία. Το πλοίο είναι ναυπηγημένο το 2004 με το ίδιο όνομα και ανήκει στην Tigris Trading SA (care of BENETECH SHIPPING SA) με έδρα τη Βούλα. 

Posted

Το Minerva Pacifica (ΙΜΟ Νο: 9325831) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Dockyard Co.Ltd στο Imabari της Ιαπωνίας με το όνομα Challenge Plus (Yard No: 5373). Το πλοίο έχει μήκος 179.88 μέτρα και πλάτος 32.22 μέτρα και ανήκει στην MINERVA MARINE INC του κ. Ανδρέα Μαρτίνου.

  • 3 months later...
Posted
On 3/14/2019 at 1:43 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το handymax Style (ΙMO No 9380570) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co., Ltd στο Ulsan της Νοτιας Κορεας με το όνομα Cargo (Yard No: 2030). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή HYUNDAI MAN B/W 6S60MC-C Mk 7 (12712 BHP), που του δίνει ταχύτητα μέχρι 15 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 182.55 μέτρα και πλάτος 27.45 μέτρα και ανήκει στην Scorpio Commercial Management με έδρα το Μονακό.

 

Έξι χρόνια πρίν την παραπάνω φωτογραφία του πλοίου, το 2013 δηλαδή, βλέπουμε το πλοίο στο Rotterdam με το προηγούμενό του όνομα, Cargo. Πλοιοκτήτης τότε η τουρκική Geden.

  • 2 months later...
Posted

Ενα product tanker πλοιοκτησίας Καρνέζη που συχνάζει στον Κόλπο της Ελευσίνας τώρα τελευταία, είναι το Elka Bene(IMO 9234496) το οποίο και βλέπουμε να εξέρχεται από το στενό Ψυττάλειας - Δραπετσώνας. Κατασκευής 2002 στο Split της Κροατίας(429) με μηχανή Κορεάτικο ανταλλακτικό, Hyundai. Χτίστηκε σαν Asirat, ένα χρόνο μετά έγινε Bene και το σημερινό του όνομα το έχει πάρει ήδη από το 2004.

Posted (edited)

Ίσως χτύπησε ο δαίμων του τυπογραφείου..ισως επηρεάστηκες από τις παλιές ελληνικές ταινίες.. Το όνομα του καραβοκυρη είναι Καρνεσης όχι Καρνεζης😁

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted

Κανένα από τα δύο, ξέρω πως είναι με Σ αλλά επεκράτησε στο μυαλό μου ο γνωστός τερματοφύλακας :D

  • 1 month later...
Posted

Το Lady Leila (IMO No: 9683740) είναι ναυπηγημένο το 2014 στο ναυπηγείο Krasnoye Sormovo στο Nizhniy Novogorod της Ρωσίας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Cummins KTA50-M2 (980 KW). Το πλοίο έχει μήκος 140,85 μέτρα και πλάτος 16,86 μέτρα και ανήκει στην εταιρεία Taganrog Tanker Fleet με έδρα τη Ρωσία

  • 1 month later...
Posted

Είναι 18 ετών, κατασκευασμένο το 2003 στο Hyundai Mipo(0029) με μηχανή επίσης Hyundai και ανήκει πάντα με αυτό το όνομα στη Thenamaris της οικογένειας Μαρτίνου. Εμείς το βλέπουμε δεμένο κεφάλι Βενιζέλου στις εγκαταστάσεις της Coral, είναι φυσικά το MR2 με το όνομα Seamerit.

  • 2 weeks later...
Posted
On 8/8/2020 at 8:11 PM, Nick the Greek said:

Ενα product tanker πλοιοκτησίας Καρνέζη που συχνάζει στον Κόλπο της Ελευσίνας τώρα τελευταία, είναι το Elka Bene(IMO 9234496) το οποίο και βλέπουμε να εξέρχεται από το στενό Ψυττάλειας - Δραπετσώνας. Κατασκευής 2002 στο Split της Κροατίας(429) με μηχανή Κορεάτικο ανταλλακτικό, Hyundai. Χτίστηκε σαν Asirat, ένα χρόνο μετά έγινε Bene και το σημερινό του όνομα το έχει πάρει ήδη από το 2004.

Να προσθέσουμε στα στοιχεία του Elka Bene ότι η κύρια μηχανή είναι MAN B&W 6S60MC (11.000 KW), που του δίνουν ταχύτητα 16 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 189.90 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην EUROPEAN PRODUCT CARRIERS Ltd

Posted

Το Serena M (IMO No: 9444508) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο SLS Shipbuilding Co της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S60MC (8960 KW),  έχει μήκος 175.97 μέτρα και πλάτος 31.03 μέτρα και ανήκει στη Medcare Shipping S.A με έδρα τη Γλυφάδα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Kalypso και Rhino.

Posted

Το SW Julia I (IMO No: 9260263) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S50MC (8580 KW),  έχει μήκος 176.00 μέτρα και πλάτος 31.00 μέτρα και ανήκει στη Sea World Management S.A.M. με έδρα το Μονακό. Προηγούμενο του όνομα είναι Cape Bille

  • 2 months later...
Posted

Το Skypower (ΙΜO No: 9418963) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Chuandong της Κίνας. Το Skypower φοράει μια κύρια μηχανή Yanmar 6N330-EN (2427KW), έχει μήκος 101.90 μέτρα και πλάτος 16.00 μέτρα και ανήκει στη Queensway Navigation Co Ltd με έδρα το Παλαιό Φάληρο. Προηγούμενο του όνομα είναι Bao Zhou.

  • 4 weeks later...
Posted

Το Archangel One (ΙΜΟ Νο: 9474292) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Argem Tersanecilik στην Κωνσταντινούπολη (Yard No: 10) . Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W (3500KW), που του δινουν ταχυτητα 13,50 κομβων. Το πλοίο έχει μήκος 109.90 μέτρα και πλάτος 17.20 μέτρα και ανήκει στην Enea Management Inc με έδρα το Πειραιά. Προηγούμενο του όνομα είναι Violet

  • 1 month later...
Posted

Το Histria Agata (ΙΜΟ Νο: 9357559) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Santierul Naval Costanta στη Κωστάντζα της Ρουμανίας. Το πλοίο έχει μήκος 179.93 μέτρα και πλάτος 32.30 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (8.230 kW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 15 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην εταιρεία HISTRIA Shipmanagement SRL με έδρα τη Ρουμανία.

  • 1 month later...
Posted

Το Futura (IMO No: 9293961) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Shinasb Yard στο Tongyoung της Νότιας Κορέας (Yard No: SAS440). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Doosan MAN B&W - 6S 50 MC-C (8.561 KW). Το πλοίο έχει μήκος 175.96 μέτρα και πλάτος 31.03 μέτρα και ανήκει στην MORFINI SPA με έδρα του Μπάρι της Ιταλίας και διαχειρίστρια εταιρεία MILLENIA MARITIME INC με έδρα τη Γλυφάδα. Το πλοίο έχει ξενερίσει τη πλώρη έτσι ώστε να κάνουν εργασίες στο Bow thruster.

  • 2 weeks later...
Posted

Επίσκεψη από την Ιζόλδη στον Ασπρόπυργο, χωρίς τον Τριστάνο. Είναι το MR2 Isolde (ΙΜΟ 9391385), πλοιοκτησίας NSB Niederelbe που αφού έχει κάνει οπερέσιο στον Ασπρόπυργο, περνά έξω από τη μπούκα του Πειραιά με προορισμό τη Βαρκελώνη. Είναι του 2008 από το Hyundai Mipo(2057) με μηχανή MAN B&W και μοναδικό προηγούμενο όνομα το Conti Equator.

  • 1 month later...
Posted

Το Libera (IMO No: 9293973) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Shinasb Yard στο Tongyoung της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S50MC (8620 KW), έχει μήκος 176.00 μέτρα και πλάτος 31.00 μέτρα και ανήκει στη Medcare Shipping S.A με έδρα τη Γλυφάδα.

Posted

Το Kriti Ruby (IMO No: 9391282) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο SPP Shipbuilding Sancheon Shipyard στο Sancheon της Νότιας Κορέας (Yard No: S1016). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Doosan MAN-B&W 6S50MC (9480 KW) που του δίνει μεγίστη ταχύτητα 14,9 κόμβους. Το πλοίο  έχει μήκος 183.09 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στη AVIN INTERNATIONAL LTD. Το Kriti Ruby είναι δεμένο στη προβλήτα 2 του Περάματος, όπου αλλάζει μια ηλεκτρομηχανή.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...