Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2019 Author Posted December 7, 2019 Το Fantasia (IMO No: 9378371) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Shinasb Yard στο Tongyoung της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W - 6S 50 MC-C (12.900 BHP). Το πλοίο έχει μήκος 182.99 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην MORFINI SPA με έδρα του Μπάρι της Ιταλίας και διαχειρίστρια εταιρεία MILLENIA MARITIME INC με έδρα τη Γλυφάδα
Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2020 Author Posted January 17, 2020 Το Team Sapphire (IMO No: 9312406) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο Shitanoe Shipbuilding Co., Ltd. στο Usuki της Ιαπωνίας με το όνομα Southern Zebra. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hitachi/MAN 6L35MC-MK6 (3.900 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14,8 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 115.50 μέτρα και πλάτος 18.70 μέτρα και ανήκει στην TEAM TANKERS REGIONAL LTD με έδρα τη Δανία.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2020 Author Posted January 26, 2020 Το Anwaar Libya (IMO No: 9275256) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο Dalian στη Κίνα με το όνομα Maersk Rye. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή B&W 5S70MCE (9.700 KW). Το πλοίο έχει μήκος 171 μέτρα και πλάτος 27 μέτρα και ανήκει στην LIBYAN SEA CARRIER LTD με έδρα τη Λιβύη.
Ssiap21 Posted January 29, 2020 Posted January 29, 2020 Πάμε στο λιμάνι του Λίβερπουλ να δούμε το MV TIGRIS (IMO no 9443841) σε μια σημερινή φωτογραφία. Το πλοίο είναι ναυπηγημένο το 2004 με το ίδιο όνομα και ανήκει στην Tigris Trading SA (care of BENETECH SHIPPING SA) με έδρα τη Βούλα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2020 Author Posted February 2, 2020 Το Minerva Pacifica (ΙΜΟ Νο: 9325831) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Dockyard Co.Ltd στο Imabari της Ιαπωνίας με το όνομα Challenge Plus (Yard No: 5373). Το πλοίο έχει μήκος 179.88 μέτρα και πλάτος 32.22 μέτρα και ανήκει στην MINERVA MARINE INC του κ. Ανδρέα Μαρτίνου.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2020 Author Posted February 9, 2020 (edited) Το Professor Aziz Aliyev (IMO No: 9823821) είναι ναυπηγημένο το 2017, έχει μήκος 140.85 μέτρα και πλάτος 16.86 μέτρα και ανήκει στην Caspian Marine Services Ltd. έδρα το Αζερμπαϊτζάν. Edited February 10, 2020 by Panagia Ekatontapiliani
Nick the Greek Posted May 13, 2020 Posted May 13, 2020 On 3/14/2019 at 1:43 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το handymax Style (ΙMO No 9380570) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co., Ltd στο Ulsan της Νοτιας Κορεας με το όνομα Cargo (Yard No: 2030). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή HYUNDAI MAN B/W 6S60MC-C Mk 7 (12712 BHP), που του δίνει ταχύτητα μέχρι 15 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 182.55 μέτρα και πλάτος 27.45 μέτρα και ανήκει στην Scorpio Commercial Management με έδρα το Μονακό. Έξι χρόνια πρίν την παραπάνω φωτογραφία του πλοίου, το 2013 δηλαδή, βλέπουμε το πλοίο στο Rotterdam με το προηγούμενό του όνομα, Cargo. Πλοιοκτήτης τότε η τουρκική Geden.
Nereus Posted May 13, 2020 Posted May 13, 2020 Μια επισήμανση. Δεν υπάρχει handymax στα τάνκερς είναι η handysize η MR
Nick the Greek Posted August 8, 2020 Posted August 8, 2020 Ενα product tanker πλοιοκτησίας Καρνέζη που συχνάζει στον Κόλπο της Ελευσίνας τώρα τελευταία, είναι το Elka Bene(IMO 9234496) το οποίο και βλέπουμε να εξέρχεται από το στενό Ψυττάλειας - Δραπετσώνας. Κατασκευής 2002 στο Split της Κροατίας(429) με μηχανή Κορεάτικο ανταλλακτικό, Hyundai. Χτίστηκε σαν Asirat, ένα χρόνο μετά έγινε Bene και το σημερινό του όνομα το έχει πάρει ήδη από το 2004.
Nereus Posted August 8, 2020 Posted August 8, 2020 (edited) Ίσως χτύπησε ο δαίμων του τυπογραφείου..ισως επηρεάστηκες από τις παλιές ελληνικές ταινίες.. Το όνομα του καραβοκυρη είναι Καρνεσης όχι Καρνεζης😁 Edited August 8, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Nick the Greek Posted August 9, 2020 Posted August 9, 2020 Κανένα από τα δύο, ξέρω πως είναι με Σ αλλά επεκράτησε στο μυαλό μου ο γνωστός τερματοφύλακας
Panagia Ekatontapiliani Posted September 23, 2020 Author Posted September 23, 2020 Το Lady Leila (IMO No: 9683740) είναι ναυπηγημένο το 2014 στο ναυπηγείο Krasnoye Sormovo στο Nizhniy Novogorod της Ρωσίας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Cummins KTA50-M2 (980 KW). Το πλοίο έχει μήκος 140,85 μέτρα και πλάτος 16,86 μέτρα και ανήκει στην εταιρεία Taganrog Tanker Fleet με έδρα τη Ρωσία
Nick the Greek Posted October 29, 2020 Posted October 29, 2020 Είναι 18 ετών, κατασκευασμένο το 2003 στο Hyundai Mipo(0029) με μηχανή επίσης Hyundai και ανήκει πάντα με αυτό το όνομα στη Thenamaris της οικογένειας Μαρτίνου. Εμείς το βλέπουμε δεμένο κεφάλι Βενιζέλου στις εγκαταστάσεις της Coral, είναι φυσικά το MR2 με το όνομα Seamerit.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 13, 2020 Author Posted November 13, 2020 On 8/8/2020 at 8:11 PM, Nick the Greek said: Ενα product tanker πλοιοκτησίας Καρνέζη που συχνάζει στον Κόλπο της Ελευσίνας τώρα τελευταία, είναι το Elka Bene(IMO 9234496) το οποίο και βλέπουμε να εξέρχεται από το στενό Ψυττάλειας - Δραπετσώνας. Κατασκευής 2002 στο Split της Κροατίας(429) με μηχανή Κορεάτικο ανταλλακτικό, Hyundai. Χτίστηκε σαν Asirat, ένα χρόνο μετά έγινε Bene και το σημερινό του όνομα το έχει πάρει ήδη από το 2004. Να προσθέσουμε στα στοιχεία του Elka Bene ότι η κύρια μηχανή είναι MAN B&W 6S60MC (11.000 KW), που του δίνουν ταχύτητα 16 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 189.90 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην EUROPEAN PRODUCT CARRIERS Ltd
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2020 Author Posted November 18, 2020 Το Serena M (IMO No: 9444508) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο SLS Shipbuilding Co της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S60MC (8960 KW), έχει μήκος 175.97 μέτρα και πλάτος 31.03 μέτρα και ανήκει στη Medcare Shipping S.A με έδρα τη Γλυφάδα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Kalypso και Rhino.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2020 Author Posted November 19, 2020 Το SW Julia I (IMO No: 9260263) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S50MC (8580 KW), έχει μήκος 176.00 μέτρα και πλάτος 31.00 μέτρα και ανήκει στη Sea World Management S.A.M. με έδρα το Μονακό. Προηγούμενο του όνομα είναι Cape Bille
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2021 Author Posted February 6, 2021 Το Skypower (ΙΜO No: 9418963) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Chuandong της Κίνας. Το Skypower φοράει μια κύρια μηχανή Yanmar 6N330-EN (2427KW), έχει μήκος 101.90 μέτρα και πλάτος 16.00 μέτρα και ανήκει στη Queensway Navigation Co Ltd με έδρα το Παλαιό Φάληρο. Προηγούμενο του όνομα είναι Bao Zhou.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2021 Author Posted March 2, 2021 Το Archangel One (ΙΜΟ Νο: 9474292) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Argem Tersanecilik στην Κωνσταντινούπολη (Yard No: 10) . Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W (3500KW), που του δινουν ταχυτητα 13,50 κομβων. Το πλοίο έχει μήκος 109.90 μέτρα και πλάτος 17.20 μέτρα και ανήκει στην Enea Management Inc με έδρα το Πειραιά. Προηγούμενο του όνομα είναι Violet
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2021 Author Posted April 20, 2021 Το Azerbaijan (IMO No: 9729594) είναι ναυπηγημένο το 2015,έχει μήκος 139.95 μέτρα και πλάτος 16.83 μέτρα και ανήκει στην Frachtmortrans LLC με έδρα τη Ρωσία. Προηγούμενα του ονόματα είναι Armada Fair και Milagress.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 26, 2021 Author Posted April 26, 2021 Το Histria Agata (ΙΜΟ Νο: 9357559) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Santierul Naval Costanta στη Κωστάντζα της Ρουμανίας. Το πλοίο έχει μήκος 179.93 μέτρα και πλάτος 32.30 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (8.230 kW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 15 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην εταιρεία HISTRIA Shipmanagement SRL με έδρα τη Ρουμανία.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2021 Author Posted May 30, 2021 Το Futura (IMO No: 9293961) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Shinasb Yard στο Tongyoung της Νότιας Κορέας (Yard No: SAS440). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Doosan MAN B&W - 6S 50 MC-C (8.561 KW). Το πλοίο έχει μήκος 175.96 μέτρα και πλάτος 31.03 μέτρα και ανήκει στην MORFINI SPA με έδρα του Μπάρι της Ιταλίας και διαχειρίστρια εταιρεία MILLENIA MARITIME INC με έδρα τη Γλυφάδα. Το πλοίο έχει ξενερίσει τη πλώρη έτσι ώστε να κάνουν εργασίες στο Bow thruster.
Nick the Greek Posted June 12, 2021 Posted June 12, 2021 Επίσκεψη από την Ιζόλδη στον Ασπρόπυργο, χωρίς τον Τριστάνο. Είναι το MR2 Isolde (ΙΜΟ 9391385), πλοιοκτησίας NSB Niederelbe που αφού έχει κάνει οπερέσιο στον Ασπρόπυργο, περνά έξω από τη μπούκα του Πειραιά με προορισμό τη Βαρκελώνη. Είναι του 2008 από το Hyundai Mipo(2057) με μηχανή MAN B&W και μοναδικό προηγούμενο όνομα το Conti Equator.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 8, 2021 Author Posted August 8, 2021 Το Libera (IMO No: 9293973) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Shinasb Yard στο Tongyoung της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S50MC (8620 KW), έχει μήκος 176.00 μέτρα και πλάτος 31.00 μέτρα και ανήκει στη Medcare Shipping S.A με έδρα τη Γλυφάδα.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 12, 2021 Author Posted August 12, 2021 Το Kriti Ruby (IMO No: 9391282) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο SPP Shipbuilding Sancheon Shipyard στο Sancheon της Νότιας Κορέας (Yard No: S1016). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Doosan MAN-B&W 6S50MC (9480 KW) που του δίνει μεγίστη ταχύτητα 14,9 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 183.09 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στη AVIN INTERNATIONAL LTD. Το Kriti Ruby είναι δεμένο στη προβλήτα 2 του Περάματος, όπου αλλάζει μια ηλεκτρομηχανή.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now