Nereus Posted November 12, 2019 Posted November 12, 2019 Στα κυβικά είναι παρόμοια αν και οι Ιάπωνες ίσως να βγαίνουν λίγο καλύτεροι. Τα strengths είναι καλύτερα στους Κινέζους όπως είπες και εσύ. Το παράδοξο είναι ότι είναι η μόνη ίσως κατηγορία που δεν έχει discount στο S&P μεταξύ Κινέζων και Ιαπώνων. Προσωπικά έχω εμπειρία μόνο με κινέζικα και έως τώρα είναι πολύ καλή.. Από φίλους κλπ ακούω φυσικά και πολύ καλά λόγια για τους Ιάπωνες. Άλλο ένα ωραίο που έλεγαν ειναι (και αυτό πάει για τους επιβατηγούς) "Φορτίο που μιλάει εγώ δε κουβαλω"
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2019 Author Posted December 7, 2019 Το Breeze (ΙMO No 9455650) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Jiangsu Hantong Ship Heavy Industry στο Tongzhou της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 189.99 μέτρα και πλάτος 32.26 μέτρα και ανήκει στην Unit Maritime Inc του κ. Βασίλη Μπουλιέρη με έδρα το Μαρούσι. Προηγούμενο του όνομα είναι JPO Dorado
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2020 Author Posted January 25, 2020 Το Miltiades II (ΙMO No 9300831) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Shanhaiguan Shipbuilding Industry στο Qinhuangdao της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 178 μέτρα και πλάτος 28 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S46MC-C (7.200 BHP). Το πλοίο ανήκει στην PL SHIPPING CO του κ. Μιλτιάδη Παπαδόπουλου με έδρα τη Κηφισιά και προηγούμενο του όνομα είναι Clipper Trader.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2020 Author Posted February 2, 2020 Το supramax bulk carrier Global Majesty (ΙΜΟ Νο: 9644512) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Oshima Shipbuilding στο Saikai της Ιαπωνίας (Yard No: 10704). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Mitsubishi 6UEC50LSH (8530 KW), που του δίνει ταχύτητα μέχρι 16 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 189.99 μέτρα και πλάτος 32.26 μέτρα και ανήκει στην STEVENS LINE CO Ltd με έδρα την Ιαπωνία
General cargo lover Posted March 15, 2020 Posted March 15, 2020 SUPRA είναι το νέο όνομα του πλοίου ORMI (9397200) της ACA. Λογικά θα πουλήθηκε αφού το είχα δει σε πολλά report.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 30, 2020 Author Posted April 30, 2020 Το Rainbow Lucky (ΙMO No 9546174) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Daoda Heavy Industry Co Ltd στο Qidong της Κίνας (Yard No: DD004). Το πλοίο έχει μήκος 171,06 μέτρα και πλάτος 27,70 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή Wartsila 6RTA48T (11.707 BHP). Το πλοίο ανήκει στην Myrtle Maritime Inc με έδρα το Παναμά και διαχείριση από την Riteline Marine με έδρα στη Νέα Κηφισιά
Panagia Ekatontapiliani Posted May 31, 2020 Author Posted May 31, 2020 Το bulk carrier Patricia V (ΙΜΟ Νο: 9453054) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Jiangsu Rongsheng Heavy Industries στο Rugao της Κίνας (Yard No: 1050). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Mitsubishi 6UEC50LSH (8530 KW), που του δίνει ταχύτητα μέχρι 16 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 225.00 μέτρα και πλάτος 32.28 μέτρα και ανήκει στην GOLDEN UNION SHIPPING CO SA του κ. Βενιάμη. Από τη Τετάρτη 27 Μαΐου είναι πάνω στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2020 Author Posted June 7, 2020 Το bulk carrier Mel Vision (ΙΜΟ Νο: 9218052) είναι ναυπηγημένο το 2000 στο ναυπηγείο Kanda Shipbuilding στη Hirosima της Ιαπωνίας (Yard No: 405). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Akasaka Diesels Ltd.6UEC50LSH (6619 KW), έχει μήκος 177.00 μέτρα, πλάτος 28.40 μέτρα και ανήκει στην D&S SHIPMANAGEMENT SA και προηγούμενο του όνομα ήταν Ace Century. Από τη Πέμπτη 4 Ιουνίου έως 8 Ιουνίου, θα πραγματοποιήσει το δεξαμενισμό του στη δεξαμενή Πειραιάς Ι
Nick the Greek Posted July 26, 2020 Posted July 26, 2020 On 4/30/2020 at 11:50 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Rainbow Lucky (ΙMO No 9546174) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Daoda Heavy Industry Co Ltd στο Qidong της Κίνας (Yard No: DD004). Το πλοίο έχει μήκος 171,06 μέτρα και πλάτος 27,70 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή Wartsila 6RTA48T (11.707 BHP). Το πλοίο ανήκει στην Myrtle Maritime Inc με έδρα το Παναμά και διαχείριση από την Riteline Marine με έδρα στη Νέα Κηφισιά Πλωριά άποψη από τον Π100, πρυμνιά από τον υπογράφοντα, και πάλι στο αγκυροβόλιο του Πειραιά. Η δική μου φωτογραφία προφανώς μετά από δεξαμενισμό.
Nick the Greek Posted August 8, 2020 Posted August 8, 2020 Σήμερα θα δούμε τον Ιαγουάρο της Βαλτικής, δηλαδή το Baltic Jaguar (IMO 9387360) που τον βλέπουμε να έχει φορτώσει τσιμέντο στον Τιτάνα και να κατευθύνεται στον Ατλαντικό, μάλλον για τις ΗΠΑ. Η εταιρεία που μανατζάρει το πλοίο είναι η γνωστή Genco Shipping, που όπως και η πλοιοκτήτρια εταιρεία ανήκει στον ιστό εταιρειών που καταλήγουν στον Peter G(Γεωργιόπουλος). Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Inta, είναι αγορά ex-yard και είναι χτισμένο στο Yangzhou Dayang(DY 130) το 2009 με χωρητικότητα στους 53 χιλιάδες τόνους. Η πρόωση είναι προσφορά της Doosan.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 28, 2020 Author Posted August 28, 2020 Το Iraklis (ΙMO No 9233430) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο Oshima Shipbuilding στο Saikai της Ιαπωνίας (Yard No: 10312). Το πλοίο έχει μήκος 179,99 μέτρα και πλάτος 31,00 μέτρα και ανήκει στην PL SHIPPING CO με έδρα τη Κηφισιά. Προηγούμενο του όνομα είναι Nikkei Phoenix
Panagia Ekatontapiliani Posted September 1, 2020 Author Posted September 1, 2020 Το Equinox Dawn (ΙMO No: 9229673) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο Brodosplit Shipyard στη Κροατία. Το πλοίο έχει μήκος 189,90 μέτρα και πλάτος 32,20 μέτρα και ανήκει στην Equinox Maritime με έδρα τη Κηφισιά των κ. Λεκανίδη και κ. Γκούμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 9, 2020 Author Posted September 9, 2020 Το Aegea (ΙMO No: 9217644) είναι ναυπηγημένο το 2000 στο ναυπηγείο Hitachi Shipbuiliding στο Maizuru της Ιαπωνίας (Yard No: 4957. Το πλοίο έχει μήκος 225 μέτρα και πλάτος 32,20 μέτρα και ανήκει στη Minoa Marine με έδρα το Μαρούσι. Προηγούμενο του όνομα είναι Spartia.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 17, 2020 Author Posted September 17, 2020 Το ultramax bulk carrier Desert Dignity (ΙΜΟ Νο: 9791901) είναι ναυπηγημένο το 2016 στο ναυπηγείο Imabari Shipyard Co. Ltd στη Shimanami της Ιαπωνίας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή HITACI – MAN B & W 6S50ME-B9.3 (7560 KW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 14 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 199.98 μέτρα, πλάτος 32.24 μέτρα και ανήκει στην Atlantic Bulk Carriers Management Ltd της οικογένειας του κ. Κουμάνταρου και προηγούμενο του όνομα ήταν Dragongate.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 20, 2020 Author Posted September 20, 2020 Το Handysize bulk carrier Queen Alesia (ΙΜΟ Νο: 9573799) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Imabari Shipyard Co. Ltd στη Shimanami της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 169.38 μέτρα, πλάτος 27.20 μέτρα και ανήκει στην Alma Shipmanagement & Trading με έδρα τη Βούλα και προηγούμενο του όνομα είναι Clipper Iwagi.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 23, 2020 Author Posted September 23, 2020 Το bulk carrier Platamon (ΙΜΟ Νο: 9260146) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Xinggang Shipbuilind Heavy Industry στη Tianjin της Κίνας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Sulzer 6RTA-48T-B (6500 KW), έχει μήκος 179.28 μέτρα, πλάτος 28.00 μέτρα και ανήκει στην Amalthia Marine Inc με έδρα την Αθήνα. Προηγούμενα του ονόματα είναι IVS Viking, Miltiadis Junior II, Newlead Prosperity, Pro Trader, Antilohos και Antimilos.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2020 Author Posted October 24, 2020 Ας δούμε και μια πλώρια άποψη του Desert Dignity
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2020 Author Posted December 19, 2020 Το Handysize bulk carrier Garnet (ΙΜΟ Νο: 9450741) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο SPP Shipbuilding Tongyoung Shipyard Co Ltd στη Tongyoung της Νότιας Κορέας (Yard No: H4011). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Doosan - MAN B&W 5S50MC-C (7900 KW), που του δίνει ταχύτητα 14 κόμβων. Το Garnet έχει μήκος 180.00 μέτρα, πλάτος 29.99 μέτρα και ανήκει στην GLORIOUS MARINE LTD και προηγούμενο του όνομα ήταν Baltic Breeze και Handy Breeze
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2021 Author Posted March 6, 2021 Το bulk carrier George (ΙΜΟ Νο: 9177777) είναι ναυπηγημένο το 1999 στο ναυπηγείο Honda Heavy Industries στo Saiki της Ιαπωνιας (Yard No: 1015). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Makita Corporation (4200 KW), που του δίνει ταχύτητα 13,3 κόμβων. Το George έχει μήκος 128.04 μέτρα, πλάτος 21.20 μέτρα και ανήκει στην Lemar Shipping LTD και προηγούμενο του όνομα είναι Agile
Panagia Ekatontapiliani Posted April 24, 2021 Author Posted April 24, 2021 (edited) Το Agapi S (ΙMO No 9514822) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Dae Sun Shipbuilding & Engineering στο Pusan της Νοτιας Κορεας. Το πλοίο έχει μήκος 207.50 μέτρα και πλάτος 32.26 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή STX MAN-B&W 6S50MC (13.545 BHP), που του δίνει ταχύτητα 14 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Bright Navigation των Αδελφών Στεφάνου. Το Agapi S θα είναι στη δεξαμενή Πειραιάς IIΙ από τις 21/04/21 έως τις 28/04/21. Edited April 24, 2021 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted April 26, 2021 Author Posted April 26, 2021 To Evangelistria (ΙΜΟ Νο: 9383857) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Jiangsu Rongsheng Heavy Industries στο Rugao της Κίνας (Yard No: H1008). Το πλοίο έχει μήκος 224.90 μέτρα και πλάτος 32.29 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 5S60MC-C (11.447 kW), που του δίνει ταχύτητα 14 κόμβων. Το πλοίο είναι νέα αγορά της εταιρείας SEADAR Shipmanagemnet SA της οικογένειας Γκρίμπλα με έδρα το Πειραιά. Προηγούμενο του όνομα είναι Golden Saguenay.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 1, 2021 Author Posted September 1, 2021 Το bulk carrier Lubie (ΙΜΟ Νο: 9441984) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Nantong Mingde Heavy Industry Co. Ltd στο Nantong της Κίνας (Yard No: MD025-30000LBC-06). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Wärtsilä 6RTA48TB (7800 KW), που του δίνει ταχύτητα μέχρι 14.5 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 189.59 μέτρα και πλάτος 23.64 μέτρα και ανήκει στην POLSTEAM με έδρα την Πολωνία. Προηγούμενο του όνομα είναι Ming De 025
Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2021 Author Posted September 29, 2021 Το bulk carrier Lavrio (ΙΜΟ Νο: 9260158) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Xinggang Shipbuilind Heavy Industry στη Tianjin της Κίνας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Sulzer 6RTA-48T-B (6500 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 14 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 179.28 μέτρα, πλάτος 28.00 μέτρα και ανήκει στην LIBERTY NAVIGATION Co Ltd με έδρα την Αθήνα. Προηγούμενα του ονόματα είναι IVS Viscount και Apostolos II
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2021 Author Posted October 11, 2021 Το bulk carrier Amazon (ΙΜΟ Νο: 9233260) είναι ναυπηγημένο το 2001 στο ναυπηγείο Hitachi Zosen Corporation στην Osaka της Ιαπωνίας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W/Hitachi 6S60MC (10746 KW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15,40 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 225.00 μέτρα, πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην Fafalios Shipping SA της οικογένειας του κ. Φαφαλιού.
proud_ionian Posted October 17, 2021 Posted October 17, 2021 το 28 Μαΐων Sea Bridle, στο Κάβο Ντ'Όρο το προηγούμενο Σάββατο, westbound.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now