xrisaa Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 (edited) Καλησπερα,μπορει καποιος να μου δωσει πληροφοριες για ενα πλοιο(κατι ναναμεσα σε roro και φορτηγο,με το ονομα θεαγενης? Τελευταια φορα ηταν στη κερκυρα πριν μερικα χρονια! Ευχαριστω πολυ Edited January 16, 2021 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 (edited) Καλως ηρθες στην παρεα μας καταρχην Το μονο που μπορω να συνεισφερω ειναι μια φωτογραφια του ΘΕΑΓΕΝΗ απο το καλοκαιρι του 2003.Οσο κι αν εχω ψαξει δεν εχω βρει κανενα ιχνος του. Edited March 24, 2018 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Πωλείται κάτι παρόμοιο, αν όχι το ίδιο. RORO BUILT FOR HEAVY BULK CARGO/CONTAINERS/TRUCKS. Blt Greece 1994, 40m x 9m x 2.30m, DWT of 355tons, stern ramp, 2 x 365hp, 7/8 knots, 7 trucks x 11m, 3 crew cabins. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marittimo Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 (edited) Και αυτό ίσως να έχει κάποια σχέση; Το βρήκα πέρυσι την Μ. Παρασκευή στην Κοιλάδα Αργολίδας. Edited February 15, 2012 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Φιλε marittimo το ιδιο πρεπει να ειναι. Δεν περνω και ορκο βεβαια αλλα δεν μπορω να φανταστω οτι εχει και αδελφο αυτο το πλοιο.Ειλικρινα παντως δεν περιμενα οτι θα το ξαναβλεπα Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis molos Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Πριν αρχίσουν το ένα μετα το άλλο τα ανοικτά ferries _ή παντόφλες κατά την λαική ρήση_ να συμπληρώνουν 35ετία και να μετατρέπονται σε φορτηγά ρο-ρο για την μεταφορά αποκλειστικά κάθε είδους εμπορευματος, ο ΘΕΑΓΕΝΗΣ, εξυπηρετούσε για πολλά χρόνια τα επτάνησα με την μεταφορά αδρανων υλικών απο την ηπειρωτική Ελλάδα ,η απο νησιά οπου επιτρεπόταν η λατόμευση. Οι δυο φωτογραφίες είναι φυσικά στην Κέρκυρα πρίν απο ...... πολλά χρόνια (πάει, ξεκούτιανα τελείως). Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 24, 2018 Share Posted March 24, 2018 Όπως εχουμε πει και εδώ το πλοιο ειχε παρει φωτια ανοιχτα της Λημνου Αφου εμεινε για αρκετα χρονια στη Μυρινα ,ηρθε στου Σπανοπουλου και αφου εμεινε για καποιο καιρο στη πλευρα του ναυπηγειου, προς το τελος του χρονου μετακινηθηκε μαζι με αλλα πλοια προς την μερια του τυμβου.Τον Ιανουαριο ειχε βυθιστεί σχεδόν ολοκληρο ενώ το προηγουμενο Σαββατο το πλοιο ηταν βυθισμενο στην πρυμη με την πλωρη να είναι εκτος νερου.Απο ότι φαινεται και στη φωτο καποια αντιλια πρεπει να υπαρχει που βγαζει νερο από το πλοιο Ιδιαιτερο σκαρι είναι η αληθεια αλλα με αδοξο τελος Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 (edited) Το πλοιο το προηγουμενο ΣΚ δεν βρισκοταν στου Σπανοπουλου, και επειδή δεν το πηρε το ματι μου στα υπολοιπα καρναγια το πιο πιθανο είναι ότι εχει ηδη κοπει Edited May 21, 2018 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted June 3, 2020 Share Posted June 3, 2020 (edited) Να πουμε οτι στο παραπανω ποστ ειχα κανει λαθος και ολο αυτο τον καιρο το πλοιο βρισκεται στου Σπανοπουλου ,αλλαζοντας συνεχως θεσεις. Edited June 3, 2020 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 20, 2020 Share Posted July 20, 2020 To Konge (IMO No: 8653774) βρίσκεται ακόμα στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα αλλά στη πλώρη γραφεί πλέον το όνομα Nikolaos R με νηολόγιο Παναμά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now