Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το δεύτερο από τα δυο Ro-Ro πλοία της EKOL, που κατασκευάζονται στο ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft, πρόκειται το Fadiq (IMO No: 9809590). Το Fadiq καθελκύστηκε από το υπόστεγο του ναυπηγείου στις 07/09/17 και στη συνέχεια έδεσε στις εγκαταστάσεις του ναυπηγείου, έτσι ώστε να κατασκευαστούν οι υπερκατασκευές (γέφυρα, καταστρώματα οδηγών και τσιμινιέρα). Το Fadiq πραγματοποίησε τριήμερο θαλάσσιων δοκιμών από τις 17 έως 20 Δεκεμβρίου και στη συνέχεια επέστρεψε στο ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...
  • 11 months later...
Posted
On 6/13/2019 at 2:48 PM, Nick the Greek said:

Και μια που το είπα, και να το Fadiq σε θέση φόρτωσης σήμερα το πρωί με προορισμό το Sete. 

Το Fadiq δουλευει για λογαριασμο της DFDS στη γραμμη Sete-Topcular

 

  • 2 months later...
Posted

Λίγα λόγια για το ιδιοκτησιακό του πλοίου, η EKOL δεν φαίνεται πια να έχει σχέση μαζί του, ούτε σαν ναυλωτής. Το πλοίο φέρεται να ανήκει τη Siem Shipping με ναύλωση στην DFDS και operational/technical management σε μια Τούρκικη εταιρεία που λέγεται GRNF Denizcilik ή αλλιώς Green Fleet και φαίνεται να μανατζάρει τα πλοία της EKOL.

  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...
Posted

Από τις 20 Φεβρουαρίου το πλοίο είναι δεμένο στο Esbjerg της Δανίας, υποπτεύομαι λόγω έλλειψης μεταφορικού έργου. Δε νομιζω πως έχει ναυπηγείο εκεί. Εκτός κι αν έχουμε κάτι σε σχέση με την πανδημία.

  • 5 months later...
Posted

Πόσα πατάρια για φορτηγά εχει;

3 αν μπορώ να καταλαβω;

Πάντως είναι μια ωραία σειρά φορτηγών πλοίων.. 

Posted

Βασιλομπίλαρε, με τον όρο πατάρια συνήθως εννοούμε τα πτυσσόμενα(δεν ξέρω αν κι αυτός ο όρος είναι δόκιμος) ντέκ για ΙΧ που βρίσκουμε στα γκαράζ των ακτοπλοικών, δες για παράδειγμα εδώ αυτό που έχει κατέβει στο δεξί μέρος της φωτογραφίας. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει 3 μόνιμα ντέκ για φορτηγά που επικοινωνούν με μόνιμες ράμπες. Συνολική χωρητικότητα περίπου 262 νταλίκες.

Posted
52 minutes ago, Nick the Greek said:

Βασιλομπίλαρε, με τον όρο πατάρια συνήθως εννοούμε τα πτυσσόμενα(δεν ξέρω αν κι αυτός ο όρος είναι δόκιμος) ντέκ για ΙΧ που βρίσκουμε στα γκαράζ των ακτοπλοικών, δες για παράδειγμα εδώ αυτό που έχει κατέβει στο δεξί μέρος της φωτογραφίας. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει 3 μόνιμα ντέκ για φορτηγά που επικοινωνούν με μόνιμες ράμπες. Συνολική χωρητικότητα περίπου 262 νταλίκες.

Έχεις δίκιο απλώς δεν ηξερα ακριβώς την ορολογία για να τ εκφράσω...

Δλδ επειδή δεν ξέρω, είναι πχ το "ισογειο", 1ος όροφος και 2ος οροφος; με απλά λόγια συγχωρέστε με για την απλοϊκότητα.. 

Posted

Ισόγειο είναι ορολογία πολυκατοικίας, νομίζω πιο δόκιμο είναι κυρίως γκαράζ, πάνω γκαράζ, κλπ. Ή γκαράζ νο1, νο2 και ούτω καθ' εξής, όπως τα έχει ονοματίσει κάθε πλοίο.

  • 1 year later...
Posted

Από 26 του μηνού το πλοίο βρίσκεται στα ναυπηγεία στην Tuzla. Πριν από αυτό είχε προηγηθεί αλλαγή σημαίας από την ημισέληνο σε Μάλτα καθώς και αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος όπου πλέον φιγουράρει υπερήφανη η DFDS. Κρατάω βέβαια μία πισινή γιατί η συγκεκριμένη εταιρία δεν μας έχει συνηθίσει σε Μαλτέζικη σημαία. Ωστόσο αν τα δεδομένα είναι αληθή, τότε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε με τι σινιάλα (φοράει ακόμα της EKOL), με τι φουγάρο (δεν έχει βάλει scrubber) και φυσικά με τι όνομα θα βγει από το ναυπηγείο.

  • 3 months later...
Posted

Η φωτογραφία του @PassionFerries_IT μας λύνει τις απορίες. Το πλοίο βγήκε scrubberοφόρο από το ναυπηγεία αλλά κατά τα λοιπά ουδεμία αλλαγή σε σινιάλα, όνομα και σημαία. Για την ιστορία πήρε εξιτήριο από τα ναυπηγεία στις 21 Φεβρουαρίου και επανήλθε στα δρομολόγια στις 26 Φεβρουαρίου.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...