NHSOS XIOS Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 (edited) Ξεκινησαν τα ναυπηγεια την πρωτη μετασκευη για αυξηση της χωρητικοτητας των γνωστων αδελφων.Το TENACIA λοιπον,με το καινουργιο κομματι να εχει μπει προσφατα. Edited May 14, 2017 by proud_ionian tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 το κομματι, να υποθεσω, αφορα την υπερκατασκευη. δεν ειναι επιμηκυνση του πλοιου ετσι; γιατι αρχικα αυτο ειχα καταλαβει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted April 19, 2010 Author Share Posted April 19, 2010 Ειδικότερα, το έργο θα καλύψει τα deck 5, 6 και 7 των 3 πλοιων Ενα 'κουτι' δηλαδη μπηκε πανω στο ανω γκαραζζζ.Δεν θα αλλαξει μορφη,εγω σας το εχω προλαβει Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted June 1, 2010 Author Share Posted June 1, 2010 Τελειωσε το TENACIA σειρα παιρνει το CORAGGIO.Η διαφορα στην εξωτερικη εμαφανιση παντως ειναι ελαχιστη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 14, 2017 Share Posted May 14, 2017 Το πλοίο το έχουμε αφήσει πολλά χρόνια πίσω, παραδόξως δεν έχουν αλλάξει και πολλά σε σχέση με το status του. Από το τέλος του 2011 είναι σε μακροχρόνια ναύλωση στην Acciona με τα σινιάλα της οποίας το βλέπουμε να εισέρχεται στη Βαρκελώνη και απασχολείται στις διάφορές της γραμμές, πρωτίστως από τη Βαρκελώνη για Palma. Όπως βλέπετε κι εδώ, από κίνηση πάμε καλά. Για ένα καλοκαίρι, αυτό του 2014, το πλοίο φόρεσε μια διαφήμιση της Estrella Damn, μιας ισπανικής μάρκας μπύρας και απέκτησε έναν ιδιαίτερα ελκυστικό χρωματισμό τον οποίο και μπορούμε να δούμε εδώ και σε πιο φωτεινή έκδοση. Bonus coverage, μια νυχτερινή φωτογραφία. Φέτος δραστηριοποιείται από Barcelona για Palma με αναχωρήσεις στις 2300 από Βαρκελώνη και άφιξη 0615 στην Palma. Η αντίστροφη διαδρομή εκτελείται με αναχώρηση στις 1200 από την Palma και άφιξη 1900 στη Βαρκελώνη. Αξιοσημείωτο πως σαν πλοιοκτήτης του φαίνεται η SNAV με το management να είναι στα χέρια της GNV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 Το Tenacia σταμάτησε τα δρομολόγια του στην Ισπανία και πήγε στη Γένοβα για επισκευή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Χθες μπήκε σε δεξαμενή στη Γένοβα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 22, 2018 Share Posted February 22, 2018 Το Tenacia ολοκλήρωσε σήμερα το δεξαμενισμο του στη Γένοβα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Το Tenacia πραγματοποιησε χθες πολύωρο δοκιμαστικό ανοικτά της Γένοβας με ταχύτητες μέχρι 25.3 κόμβους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Το Tenacia ολοκλήρωσε τις εργασίες συντήρησης του και αναχώρησε από τη Γένοβα για να επιστρέψει στη Βαρκελώνη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2018 Share Posted March 14, 2018 Το Tenacia επέστρεψε χθες στα δρομολόγια του στη γραμμή Βαρκελώνη Palma de Mallorca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2019 Share Posted October 24, 2019 Μετά το Forza, θα πάρει σειρά το Tenacia για να τοποθετηθούν Scrubbers τύπου open loop κατά την επισκευή του στη Γένοβα τον Ιανουάριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 Μαζί με το αδελφό του, Forza, το Tenacia και αυτό από της 15 Οκτωβρίου περνά στα χέρια της GNV για ένα χρόνο, χρόνο στον οποίο θα συνδέσει τη Γένοβα με το Παλέρμο. Νομίζω πως η πτώση της κίνησης λόγω των επιπτώσεων του ιού, μάλλον οδήγησε τη GNV σε μια πιο φτηνή λύση από τα πολυδάπανα cruise ferries που συνήθως χρησιμοποιεί εκεί. Το καλοκαίρι πιθανώς να τα δούμε και στην γραμμή της Civitavecchia ή της Napoli αλλά αυτά εν καιρώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Δεν νομίζω ότι ο μοναδικός λόγος είναι ότι είναι οικονομικότερα από αλλά πλοία της GNV. Σίγουρα θα παίζει ρόλο η απουσία 5 πλοίων της GNV, λόγω της ναύλωσης του στο Ιταλικό κράτος για τη φιλοξενία προσφύγων με COVID 19 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 Όπως και το αδελφό του, Forza, ξεκίνησε και αυτό δρομολόγια ανάμεσα στη Γένοβα και το Παλέρμο. Έχει ανοίξει και δρόμο σε σύγκριση με τις ταχύτητες με τις οποίες το βλέπαμε στην Ισπανία, πάει με 23.5 μίλια υπηρεσιακή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 18, 2021 Share Posted April 18, 2021 Το Tenacia συνεχίζει δρομολόγια στο Genova - Palermo, πλήν όμως το καλοκαίρι δεν θα το βρεί εκεί αλλά σε 3 άλλες γραμμές. Τρίτη 1545 από Civitavecchia για Olbia Τετάρτη 0900 από Civitavecchia για Termini Imerese(Σικελία) Πέμπτη 1545 από Civitavecchia για Olbia Παρασκευή 0900 από Civitavecchia για Termini Imerese Σάββατο 0030 από Termini Imerese για Napoli και 1400 επιστροφή από τη Napoli Κυριακή 2100 από Civitavecchia για Termini Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 11, 2022 Share Posted January 11, 2022 Και μια ρετρό φωτογραφία του πλοίου με τα χρώματα της GNV από τον @Stefano. Στη gallerie μπορούμε να δούμε κάμποσες από τις διαφορετικές φορεσιές του Tenacia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano Posted January 11, 2022 Share Posted January 11, 2022 Ναι Nick μερικές φωτογραφίες είναι λίγο χρονολογημένες ελπίζω να είναι μια χαρά εξίσου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 21, 2022 Share Posted January 21, 2022 Just now, Nick the Greek said: Σύμφωνα με τους Ιταλοί, η αρχική χρονοναύλωση του ενός έτους μετατρέπεται σε bareboat 5ετούς διάρκειας. Με άλλα λόγια η GNV αναλαμβάνει την πλήρη διαχείριση του πλοίου με τίμημα EUR 14,500 την ημέρα για την πρώτη τριετία, EUR 14,750 για τον τέταρτο χρόνο και EUR 15,000 για τον πέμπτο χρόνο της ναύλωσης. Ακριβώς το ίδιο και για το Tenacia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 25, 2022 Share Posted February 25, 2022 Στα δρομολόγια ανάμεσα στην Βαρκελώνη και την Palma το πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 (edited) Στη Γένοβα για δεξαμενισμό το Tenacia από το περασμένο Σάββατο και για να φορέσει την πλήρη φορεσιά της GNV. Είναι από τα πλοία που έχω φωτογραφίσει δεκάδες φορές οπότε ας προσθέσω δύο ακόμη φωτογραφίες με την προτελευταία του φορεσιά της Trasmediterranea. Στην πρώτη το πλοίο είναι δεμένο στην Palma de Mallorca προερχόμενο από το πρωινό του δρομολόγιο από τη Βαρκελώνη, στο ντόκο δίπλα στην πρύμη μπορεί να δεί κανείς τη φόρτωση που είναι έτοιμη ν' αρχίσει. Είναι 0900 το πρωί και το πλοίο έχει αναχώρηση στις 1100. Στη δεύτερη φωτογραφία το πετυχαίνουμε την επόμενη ημέρα στη Βαρκελώνη, δεμένο από τη διανυκτέρευση του Σαββάτου. Χαλάλι η αναμονή για να το απαθανατίσουμε από το drone των φτωχών, το τελεφερίκ. Edited March 7, 2022 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 17, 2022 Share Posted March 17, 2022 Τέλος η συντήρηση κι ο δεξαμενισμός για το Tenacia, την Τετάρτη που μας πέρασε πήρε τ' άρματα και μπήκε εμπρός στον αγώνα. Έπλευσε στη Βαρκελώνη όπου και ξεκίνησε δρομολόγια στις Βαλεαρίδες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 21, 2022 Share Posted October 21, 2022 Νωρίς-νωρίς για την ετήσιά του φέτος, και μάλιστα σε τόπο που δεν συνηθίζει η GNV. Μιλάω για τη La Spezia όπου και βρίσκεται το πλοίο από τις 14 Οκτωβρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 30, 2022 Share Posted November 30, 2022 Η ακινησία του ολοκληρώθηκε προ ολίγων ημερών και το πλοίο πρίν επιστρέψει στις αγκάλες της GNV για κάποιο χρονικό διάστημα ναυλώθηκε από την Caronte για τη γραμμή Salerno - Messina, σε προσωρινή αντικατάσταση του Cartour Delta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 10, 2023 Share Posted October 10, 2023 Ταξίδι από την Civitavecchia για την Βαρκελώνη το πλοίο, υποθέτω πως μετακινείται εκεί για να κάνει σκάντζες στα άλλα πλοία της GNV στην περιοχή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now