Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

 Παρατηρώντας τις σημερινές φωτογραφίες του Wedellsborg που έβγαλα  παρατήρησα ότι λείπουν και τα φουγαρα από την τσιμινιερα.

IMG_20170601_224358_093-1.jpg

Edited by Marios Superfast
Posted

Βλέπω όμως πως τα σινιάλα της Tirrenia έχουν παραμείνει στο Βεδελσβούργο :P. Αν έχει ακυρωθεί η ναύλωση, γιατί να τα κρατάνε άραγε?

Posted (edited)

Θαύμα Θαύμα ταξιδεύει πάλι μετά από 3 μηνες περίπου στις δεξαμενές. Τελικά δεν θα δρομολογήθει Catania-Malta? Αυτή την στιγμή εκτέλει το δρομολόγιο Livorno-Catania σύμφωνα με το AIS. 

Edited by Marios Superfast
Posted

Τα δρομολόγια της Moby/Tirenia με τα ρορό είναι λίγο εν συγχύσει τις τελευταίες 2 εβδομάδες αλλά πιστεύω πως τώρα θα σταθεροποιηθούν σιγά-σιγά για το καλοκαίρι. Πάντως το πλοίο τελικά είναι στο στόλο τους, η ναύλωση δεν χάλασε. Αν και είμαι σχεδόν βέβαιος πως τα λεφτά τέθηκαν σε νέα βάση, με αφορμή την καθυστέρηση.

Posted

Όπως μας λένε τα yahoo groups, η ναύλωση του Wedellsborg στην Tirrenia είναι 18-μηνής διάρκειας, πάει δηλαδή μέχρι το τέλος του 2018.

  • 2 weeks later...
Posted

Κι ο λόγος που έγινε αυτό Μάριε, είναι γιατί το πλοίο φαίνεται να έχει αναλάβει τα δρομολόγια που έκανε μέχρι πρότινος το Barbara Krahulik πρίν αφοσιωθεί στο Catania - Malta. Δουλεύει λοιπόν στο τρίπτυχο Genova - Livorno - Catania μαζί με το Eliana Marino και -όσο μπορεί κανείς να αποκρυπτογραφήσει τα δρομολόγια των ρορό της Moby- αναχωρεί τις Τετάρτες από Catania για να κάνει Livorno - Genova(όπου και βρίσκεται απόψε και απ' όπου αναχωρεί συνήθως μετά τα μεσάνυχτα πίσω για Livorno). Αναχωρεί μετά από Livorno γύρω στις 1300 το Σάββατο πίσω για Catania με άφιξη Κυριακή βράδυ. Νομίζω πως το Barbara Krahulik έκανε ένα ταξίδι στη Μάλτα μετά από αυτό, αλλά το Wedellsborg δε νομίζω πως χρειάζεται. Οπότε υποθέτω πως θα κάνει πάλι ένα Catania - Livorno - Genova πρίν ξανακάνει την αναχώρηση της Τετάρτης το βράδυ για να ολοκληρωθεί ο κύκλος. Όλα αυτά εξ' εμπειρικών παρατηρήσεων, μη μου δώσετε ραντεβού στα γουναράδικα αν έχει αλλαγές, που μάλλον θα έχει :D.

 

Μετά τις όμορφες φωτογραφίες του Μάριου από τη δεξαμενή στη Μάλτα, πάμε να το δούμε και εν πλώ. Αναχώρηση από το Livorno πρίν από 2 εβδομάδες με φούλ κατα τα φαινόμενα φόρτωση για Catania. Η πλώρη όχι σπαθάτη μεν, κοφτερή δε, και μου αρέσει. Τα κρένια δίνουν μια περίεργη νότα στο σκαρί, του οποίου νομίζω το μπλέ πάει πολύ. Σε αυτό το σημείο έχουμε στρίψει δεξά για το σεπαρέσιο του Livorno, νομίζω πολύ αρμονικά και τα σινιάλα της Tirrenia cargo, τόσο σε χρώμα όσο και σε μέγεθος. Συμπαθητικό και το φουγάρο, νομίζω όμως πως το logo της Tirrenia της ατελείωτης θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερο κι επιβλητικό.

  • 4 months later...
Posted

Από τις 9 Νοέμβρη, το πλοίο έχει μεταφερθεί στη γραμμή Livorno - Cagliari, παρέα με το Beniamino Carnevale. Η σκάντζα έγινε λόγω της συντήρησης του Massimo Mura.

  • 5 weeks later...
Posted

Το Βεδελσβούργο :P, από τις 10 Δεκέμβρη απασχολείται μεταξύ Livorno, Genova και Catania, όπως ήταν και το καλοκαίρι. Ενδιαφέρον έχει η αποψινή του πορεία από Catania για Livorno, αντί να περάσει από το στενό της Messina, κάνει όοοοολο τον κύκλο από κάτω από τη Σικελία :o.

 

 

Wedellsborg.jpg

  • 4 weeks later...
Posted

Το πλοίο εδώ και 10 μέρες έχει κάνει ένα και μοναδικό δρομολόγιο. Μετά από 3 μέρες στο Κάλιαρι και αναχώρηση για Λιβόρνο, είναι δεμένο στο Λιβόρνο από τις 17 του μήνα. Πλήν όμως είναι σε θέση φόρτωσης οπότε φαντάζομαι πως υπάρχει κάποιος επιχειρησιακός λόγος που συμβαίνει αυτό.

  • 3 weeks later...
Posted

Περίεργη φάση απόψε για το Wedellsborg, έφυγε νωρίτερα σήμερα από Livorno με προορισμό φαινομενικά την Olbia, κάτι που είναι περίεργο μια και κανονικά θα έπρεπε να πηγαίνει Catania. Λίγο πρίν την είσοδο του κόλπου της Olbia, έκανε μεταβολή και επιστρέφει τώρα στο Livorno, χωρίς να έχει πέσει η ταχύτητά του. Πολύ περίεργο.

Posted (edited)

Πρέπει να μην έπιανε σήμα κανονικά γιατί υπάρχει μια διαφορά περίπου 6 ωρών UTC από την άφιξη έως την αναχώρηση

Edited by Champion Jet_2
  • 2 months later...
Posted

Από το Φεβρουάριο, το πλοίο έχει μείνει στη γραμμή Livorno - Olbia με προσθήκη μια Genova μια φορά την εβδομάδα.

  • 6 months later...
  • 2 months later...
Posted

Όποιος πρόλαβε, σαν Wedellsborg το είδε. Κι αυτό γιατί μετά από μακρόχρονη παραμονή στο St Nazaire το πλοίο ανεδύθη με το όνομα Mobile Express και ήδη κατευθύνεται για την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, προβλέψιμα για το Mobile της Alabama, μιας εκ των πιο προοδευτικών και ανοιχτόμυαλων πολιτειών στις ΗΠΑ:D. Η μοναδική μεταβολή που μπορώ να δώ πρός το παρόν στο πλοίο, είναι αλλαγή του ναυλωτή του, ο οποίος είναι πια η Weco Roro της Δανίας. Πλήν όμως στο site τους το πλοίο εξακολουθεί να εμφανίζεται σαν Wedellsborg. Όπως και να έχει, το ρεζουμέ είναι πως το πλοίο άλλαξε όνομα και αναμένουμε να δούμε σε τι ρόλο και που ακριβώς θα βγάζει το ψωμί του το προσεχές χρονικό διάστημα.

  • 4 months later...
Posted

Το πλοίο τελικά τους τελευταίους μήνες έχει εδραιωθεί στη γραμμή Mobile - Montoir, δηλαδή κάνει υπερατλαντικά ταξίδια. Ο λόγος είναι αυτός, τα bold είναι δικά μου:

 

Quote

 

H κλιμακούμενη διαμάχη Ε.Ε. και ΗΠΑ για τις επιδοτήσεις στους αεροναυπηγικούς κολοσσούς απειλεί να καταφέρει ισχυρότατο πλήγμα και στις δύο πλευρές, όπως προειδοποιεί ο διευθύνων σύμβουλος της Airbus, Guillaume Faury. 

«Ένας εμπορικός πόλεμος στον τομέα της αεροναυπηγικής θα ήταν ένα παιχνίδι lose-lose επειδή οι αλυσίδες εφοδιασμού είναι διασυνδεδεμένες» τόνισε ο επικεφαλής της ευρωπαϊκής εταιρείας μιλώντας σε δημοσιογράφους, με αφορμή τις πληροφορίες που θέλουν τις ΗΠΑ να επιβάλλουν δασμούς σε ευρωπαϊκά αγαθά αξίας 8 δισ. δολαρίων και την Ε.Ε. σε αμερικανικά αγαθά 4 δισ. δολαρίων, στη βάση αποφάσεων του ΠΟΕ για τις επιδοτήσεις σε Airbus και Boeing. 

 

«Αγοράζουμε πολλά στις ΗΠΑ, πωλούμε πολλά στις ΗΠΑ και είμαστε βασικός παίχτης για τις ΗΠΑ επίσης» εξήγησε. 

Οι ΗΠΑ ετοιμάζονται να θέσουν σε ισχύ τους δασμούς τον Οκτώβριο και οι αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ δεν είναι καθόλου ευχαριστημένες με την εξέλιξη, διαμηνύοντας και αυτές πως ένας πόλεμος δασμών θα έχει μόνο χαμένους.

Σημειώνεται ότι εγοστάσιο της Airbus στην Αλαμπάμα εξαρτάται απολύτως από τα εξαρτήματα που εισάγει από την Ευρώπη για την συναρμολόγηση των A320. Η Airbus σχεδίαζε μάλιστα να επεκτείνει την γραμμή παραγωγής εκεί (κάτι που θα σήμαινε και περισσότερες θέσεις εργασίας) για να καλύψει τη ζήτηση από αμερικανικές εταιρείες- πελάτες, όπως η Delta Airlines και η JetBlue Airways. 

 

 

Από τη Ναυτεμπορική το παραπάνω άρθρο αν και είμαι σχεδόν σίγουρος πως από κάποιο ξένο site το έχουν πάρει κι αυτοί. Οπότε μιλάμε για κάποια ναύλωση της Airbus.

  • 1 year later...
Posted

Το πλοίο κατευθύνεται πρός τη Μεσόγειο χωρίς να αναφέρει προορισμό, οι Ιταλοί όμως αναφέρουν ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ότι πρόκειται για την καινούρια ναύλωση της Grupo Grendi, αρχομένη από το Φεβρουάριο. Η διάρκεια της ναύλωσης φέρεται να είναι ένα έτος και κουμπώνει με την πρόθεση της Grendi να επεκταθεί και σε δρομολόγια στο Porto Torres.

  • 3 weeks later...
Posted

Το πλοίο μετονομάστηκε πάλι σε Wedellsborg αλλά εξακολουθεί να κάνει drifting νοτίως του Cadiz. Οι πληροφορίες από την Ιταλία επιβεβαιώνουν αυτό που λέγαμε παραπάνω για την Grendi.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...