Jump to content
Shipfriends

Δελτίο επιβατικής κίνησης πλοίων από και προς Πειραιά


Recommended Posts

Απογευματινη βολτα σημερα στο λιμανι με τη συνοδεια γνωστου και μη εξαιρετεου shipfriend που ειναι εξυπνος, κι ο νους του κατεβαζει. Πρωτη σταση το Κεραυνος ΙΙ την ωρα που στις 1700 εβαζε μπρος τις μηχανες του για να φυγει δρομολογια. Ειχα λοιπον την ατυχια να βρισκομαι ακριβως πισω απο το πλοιο την ωρα που εγινε αυτο. Το αποτελεσμα? Δειτε το... Τα εχω πει, και δεν θα βαρεθω να τα λεω οτι εχει καταντησει αηδια αυτη η ιστορια με τις εκπομπες ρυπων απο τα πλοια. Στη συγκεκριμενη περιπτωση ηταν pure, single malt καυσαεριο με τον ογκο που θα μπορουσαν να δωσουν μαζι 200 παπακια με κομμενη εξατμιση... Οπως μπορειτε να δειτε ντουμανιασε ο τοπος και προσωπικα δεν μπορουσα να αναπνευσω(ειμαι και σε κρισιμη ηλικια). Και βεβαια αυτο ειναι η κορυφη του παγοβουνου. Οποιος βλεπει καθημερινα το λιμανι και παρατηρει τις εκμπομπες ρυπων απο τις τσιμινιερες συμβατικων και ταχυπλοων, αναπολει τους καρβουνιαρηδες. Χαριν αστεισμου, αν πουμε οτι υπαρχει παραβαση στον κανονισμο λιμενος που λεγεται Καπνισμος Λιμενος...

Λιγο παραπερα και οπως ειπωθηκε και αλλου, το Highspeed 5 με αμελητεα καθυστερηση περιπου 20 λεπτων και 3/4 του γκαραζ γεματο ενω με καθυστερηση 30 λεπτων αφιχθη στις 1715 το Highspeed 2, με αναχωρηση 1645, αρα μαλλον τελικα θα ειχαμε γυρω στη 1 ωρα καθυστερηση απο Πειραια. Απεβιβασε καμια 150αρα επιιβατες και γυρω στα 35 οχηματα. Σκοπος μας ηταν να χαζεψουμε και τη φορτωση αλλα συνεβησαν αλλα γεγονοτα που τραβηξαν την προσοχη μας.

Διπλα στη θεση προσδεσης του Highspeed 2, το περιμεναν 2 συρομενα βυτια της Jet Oil για πετρελευση. Μολις λοιπον προσεδεσε το πλοιο, αμεσως οι μανικες συνδεθηκαν ωστε να ξεκινησει η πετρελευση το συντομοτερο δυνατο για να καθυστερησει οσο το δυνατον λιγοτερο το πλοιο ενω την ιδια στιγμη και συμφωνα με τους διεθνεις κωδικες ασφαλους πρακτικης, επιβιβαζονταν επιβατες και οχηματα σε αποσταση 3 μετρων απο τα βυτια. Παντα βεβαια μεσα στις προδιαγραφες ασφαλειας μια και ενας φορητος πυροσβεστηρας βρισκοταν διπλα στον καταπελτη σε περιπτωση αναγκης. Τωρα πεστε μου εσεις τι μπορει να κανει ενας πυροσβεστηρας αμα παρουν φωτια τα βυτια...

Εκει λοιπον που εκτυλισσονταν αυτες οι ειδυλλιακες σκηνες, ακουγεται ξαφνικα ο ηχος συγκρουσης λαμαρινας με λαμαρινα πισω απο τα βυτια και αμεσως γινεται ενας πανικος. Πισω απο τα βυτια λοιπον ενα τζιπ Kia(αν δεν κανω λαθος), κομπλε με την ηλικιωμενη του οδηγο και την εκ Φιλιππινων συνοδηγο της(και μαλλον οικιακη βοηθο) εχει πεσει με την οπισθεν και με προφανη ορμη πανω στο Hyundai που βρισκοταν ακριβως απο πισω και του εχει κανει τη μουρη σμπαραλια(και οι δυο περιμεναν την επιβιβαση στο Highspeed 2). Αμεσως μετα και πριν προλαβει κανεις να καταλαβει τι γινεται, το τζιπ κανει μια καταπληκτικη αλματωδη εκκινηση και πηγαινει και σκαει με φοβερη δυναμη, πανω στο βυτιο που εκεινη την ωρα εδινε καυσιμα στο Highspeed 2!

Συνεχιζεται...

post-22-128326958353_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η οδηγος βγηκε εξω υποβασταζομενη και με εμφανες σοκ, ενω η συνοδηγος ειχε χτυπησει στο κεφαλι απο την προσκρουση αν μπορεσα να δω καλα. Υποψιαζομαι οτι η οδηγος δε την παλευει να οδηγει με αυτοματο κιβωτιο και καπου εχασε τη μπαλα με αποτελεσμα ολο αυτο το σκηνικο, τα μεταξωτα βρακια αλλωστε, θελου κι επιδεξιους πωπους. Ευτυχως δεν υπηρχε ανθρωπος στο δρομο της. Ομως αυτην τη στιγμη θα μπορουσαμε να μιλαμε για μεγαλη συμφορα, και το Nick the Greek να ζουσατε και να τον θυμοσασταν. Νομιζω δεν χρειαζεται να εξηγησω ουτε στους πιο αδαεις, το ποσο ευκολο θα ηταν να εχει παρει φωτια το αυτοκινητο και να να λαμπαδιασει μαζι με τα βυτια που κουβαλουσαν marine gas oil(το οποιο δηλαδη ειναι εξαιρετικα ευφλεκτο).

Ξερετε ποιο θα ηταν το αποτελεσμα? Θα ειχε λαμπαδιασει ολη η ακτη Τζελεπη και οι εργολαβοι κηδειων θα ετριβαν τα χερια τους. Και ερχομαι και ρωταω εγω τωρα: Τι θα πρεπει να γινει για να εφαρμοστει επιτελους το αυτονοητο, δηλαδη το να μην παιρνουν πετρελαια τα πλοια -τουλαχιστον με βυτια- ενοσω γινεται απο-επιβιβαση επιβατων και οχηματων? Πεστε μου σε ποιον κανονισμο λιμενος και σε ποιες διεθνεις συνθηκες προβλεπεται αυτο το πραγμα. Να αφοδευσω και τον ISPS σας και τα μετρα ασφαλειας σας. Αυτη ειναι δηλαδη η χρησιμοτητα του ISPS, να κυνηγαει δηλαδη τους ψαραδες που πανε να πιασουν καμια μαριδα να φανε, και τους καραβοφιλους που πανε να βγαλουν καμια φωτογραφια το Εξπρες Σαντορινη? Το ΛΣ γιατι υπαρχει δηλαδη, για να μοιραζουν κλησεις παρανομης σταθμευσης και να κανουν τους τροχονομους η για να προστατευουν το επιβατικο κοινο, τους ναυτικους και τους ιδιους τους ευατους τους απο τετοια πραγματα?

Εκει αποχωρησαμε απο τον τοπο του παρ' ολιγον εγκληματος και δεν ξερουμε τι εγινε στη συνεχεια. Η δικη μας συνεχεια ηταν στην προβλητα του Αργοσαρωνικου οπου και χαζεψαμε το Φοιβος να αναχωρει με ασφυκτικα γεματο γκαραζ στις 1800 για Αιγινα, Μεθανα, Πορο και Υδρα ενω το μενου ειχε και Ιεραπετρα Λ με αναχωρηση στις 1850. Το Ιεραπετρα Λ εβαλε τουλαχιστον 70 ΙΧ για Μηλο και η φορτωση εκλεισε με δυο χορταραδικα φορτηγα που γεμισαν το γκαραζ. Εμειναν εξω τουλαχιστον 5-6 νταλικες. Πισω στον Αργοσαρωνικο το Απολλων Ελλας αναχωρησε λιγο μετα τις 1900 για Αιγινα, αφηνωντας ομως εξω 5 ΙΧ που ειχαν κομμενα εισιτηρια με το εν λογω πλοιο. Οι υπεθυνοι της εταιρειας εκαναν τους Κινεζους και δημιουργηθηκε ο σχετικος πανικος απο τους αγανακτισμενους οδηγους και επιβατες που αναγκαστηκαν να αποβιβαστουν απο το πλοιο μια και η οικογενεια με τα παιδακια ειχε ανεβει επανω, ενω ο συζυγος με το αυτοκινητο τελικα δεν καταφερε να επιβιβαστει.

Σε εκεινο το σημειο γνωστοποιηθηκε στους διαμαρτυρομενους οτι το Αιας θα εκανε εκτακτο δρομολογιο, οχι ομως για Αιγινα οπου και ειχαν βγαλει εισιτηριο αλλα για Σουβαλα!! Ελα ομως που η ροη των αυτοκινητων ηταν πολυ πυκνη και μεχρι να φυγουμε απο την προβλητα βρισκονταν εκει(μετρημενα ενα-ενα) 59ΙΧ, ενα 15-μετρο και ενα 9-μετρο φορτηγο! Δεν γνωριζω αν κατα τη διαρκεια της χθεσινης νυχτας ο Αιας κοιμηθηκε στην Προκρουστειο κλινη, αλλα δε νομιζω οτι μπορεσε να χωρεσει ολα αυτα τα αυτοκινητα... Παρεπιπτοντως δε, ενω ο κοσμος ειχε ενημερωθει οτι ο Αιας θα εφευγε στις 1930, μεχρι εκεινη την ωρα δεν ειχε εμφανιστει ουτε στα φαναρια. Παρα πολλα και δικαιολογημενα τα παραπονα σημερα, δυστυχως το crisis management της HSW σημερα το απογευμα δεν ηταν και το καλυτερο. Νομιζω οτι το γεγονος οτι εμειναν εξω αυτοκινητα με κομμενα εισιτηρια δε θυμιζει την αυτοπροσδιοριζομενη ως super-market εταιρεια, αλλα μαλλον τους "μπακαληδες" πρωην ιδιοκτητες εξ' ων συνετεθη.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο κίνησης 11-07-06

Αναχώρηση του Φοίβος στις 18:00 για Αίγινα με 180 επιβάτες, 26 ΙΧ, 10 ΔΚ & 5ΦΓ.

Αναχώρηση του Ποσειδών Ελλάς στις 18:30 για Αίγινα Μέθανα Πόρο με 200 επιβάτες, 17 ΙΧ, 8 ΔΚ & 6ΦΓ.

Αναχώρηση του Κρήτη ΙΙ αναχώρησε στις 21:00 με ασφυκτικά γεμάτο το γκαράζ, χαρακτηριστικό είναι ότι το πάνω γκαράζ γέμισε από τις 20:10, άφησε έξω 3-4 φορτηγά.

Αναχώρηση του Λατώ έφυγε στις 21:10 ασφυκτικότατα γεμάτο, αφήνοντας απέξω γύρω στα 12 ΦΓ!!! (Κάνει μπαμ πια ότι λείπει χώρος στο γκαράζ για τη Κρήτη:D )

Αναχώρηση του Φαιστός Παλλάς έφυγε στις 21:40, φαντάζομαι στην ίδια ακριβός κατάσταση (χωρίς να δω εάν είχε χώρο πριν φύγει).

Αναχώρηση του Εξπρές Αθηνά με 650 επιβάτες, 75 ΙΧ, 25ΔΚ & 13 ΦΓ, πολλά από τα ΙΧ ήταν Camper, και έτσι μείνανε έξω φορτηγά ειδικότερα δυο ψυγεία, ενώ βάλανε αλλά που κουβάλαγαν σίδερα:D :D .

Άφιξη του Άγιος Νεκτάριος Αίγινας στις 19:20 με 140 επιβάτες 25 ΙΧ, 7ΔΚ & 4ΦΓ.

Άφιξη του Αίας από Σουβαλα στις 19:30 με 120 επιβάτες 17ΙΧ, 6ΔΚ & 3ΦΓ.

Άφιξη του Εξπρές Αθηνά από Πάρο Νάξο στις 20:25 με 250 επιβάτες 23ΙΧ, 6ΔΚ & 3ΦΓ. (Τα φορτηγά θα μπαίνανε και στο Highspeed 3:confused: :D )

Άφιξη του Highspeed 1 από Σέριφο Σίφνο Μήλο στις 21:50 με 650 επιβάτες 67ΙΧ, 22ΔΚ & 1ΦΓ

Link to comment
Share on other sites

Βραδινη βολτα χθες στο λιμανι και δεν ειχαμε κατι το ιδιαιτερα αξιοσημειωτο. Αναχωρηση του Κρητη Ι(η μηπως ηταν το ΙΙ?) με ασφυκτικα γεματο γκαραζ και παρα πολλα φορτηγα. Ειναι φανερο οτι οι γραμμες της Κρητης εχουν μεγαλο προβλημα με τα φορτηγα αυτην τη στιγμη, χειροτερο απο περυσι μια και λειπει ενα πλοιο απο το Ρεθυμνο και υπαρχει και ενα δρομολογιο λιγοτερο για Αγιο Νικολαο, Σητεια.

Διπλα απο το Κρητη αφιχθη στις 2020 το Εξπρες Αθηνα απο το πρωινο της Παροναξιας με κινηση 250 επιβατες, 23ΙΧ και 3 φορτηγα. Παρα πολυ λιγα πραγματα δηλαδη ενω και η αναχωρηση δεν ειχε να δειξει καποια αξιοσημειωτη κινηση. Περιπου 75 ΙΧ(εκ των οποιων 11 καμπερ για Παρο και Ναξο) και 12 φορτηγα. Το συγκεκριμενο πλοιο δεν βολευει καθολου τη γραμμη οσον αφορα το γκαραζ με αποτελεσμα να υπαρχει πολυς χαμενος χωρος και πολλα φορτηγα που εμειναν εξω εν μεσω χορου παραπονων. Ειδικα τα καμπερ ειναι τεραστιο προβλημα μια και δε χωρανε στις χαμηλες σε υψος γραμμες φορτωσης 1 και 4, και αναγκαστικα μπαινουν στις 2 και 3 παιρνοντας το χωρο των φορτηγων. Ειδικα ενας ιδιοκτητης με ενα 15-μετρο ψυγειο ηταν ιδιαιτερα θορυβωδης και στολισε την εταιρεια με πλειστα κοσμητικα επιθετα. Ο ιδιος ιδιοκτητης εθεαθη αργοτερα με το φορτηγο του στα 200αρια προσπαθωντας να βαλει το βαλει στην GA Ferries.

Γυρω στις 2200 ειχαμε και αφιξη του Highspeed 1 με καμια 600αρια επιβατες και περιπου 65ΙΧ. Λιγο παραπερα στα 200αρια ειχαμε τα Μαρινα και Δημητρουλα που ειχαν αφιχθη απο τις 2000 περιπου με συνεπεια η φορτωση να γινεται με ηρεμια και ταξη. Τα πλοια αναχωρησαν στην ωρα τους και με ασφυκτικα γεματα γκαραζ τοσο σε ΙΧ, οσο και σε φορτηγα. Ολα αυτα κατω απο την επιβλεψη του Αρχοντα που εσκασε μυτη γυρω στις 2230 με βραδινο συνολο και μασημενο πουρο. Μαυρο παπουτσακι(με ελαχιστο τακουνι), μπλε σκουρο παντελονι και ασπρο t-shirt. Μου τα χαλασε με την ασπρη καλτσουλα ο Αρχοντας αλλα τον δικαιολογω λογω ενθουσιασμου επειδη πανε καλα οι δουλειες. Τελος, αφιξη του Εξπρες Σαντορινη στις 2245 μετα το πρωτο του ταξιδι προς Αναφη, εξ' ου και η καθυστερηση.

Link to comment
Share on other sites

Μαυρο παπουτσακι(με ελαχιστο τακουνι), μπλε σκουρο παντελονι και ασπρο t-shirt. Μου τα χαλασε με την ασπρη καλτσουλα ο Αρχοντας

Απο οτι ξερω παλια οι μαγκες φορουσαν παντα μαυρα παπουτσια με ασπρες καλτσες.Αποτελουσε σημειο αναφορας και ο Καπτα Μακης μαλλον ειναι αυτης της σχολης :D

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρηση του Μαρίνα στις 16:00 με γεμάτο γκαράζ δεν ξέρω νούμερα, αλλά πρέπει να είχε και κόσμο αρκετό.

Αναχώρηση του Δημητρουλα στις 16:05 (άργησε να έρθει ένα φορτηγό) με 820 επιβάτες, 134ΙΧ & 27ΦΓ, χώραγε ένα φορτηγό ακόμα.

Αναχώρηση του Ποσειδών Ελλάς στις 17:20 (5λεπτα καθυστέρηση λόγω μεθόρμισης Λατώ) για Αίγινα με 192 επιβάτες, 26ΙΧ, 11ΔΚ & 3ΦΓ

Αναχώρηση του Εξπρές Σαντορίνη στις 22:15( 15λεπτα καθυστέρηση λόγω φόρτωσης) με 192 επιβάτες, 26ΙΧ, 11ΔΚ & 3ΦΓ

Άφιξη του Ποσειδών Ελλάς στις 20:10 για Αίγινα με 138 επιβάτες, 17ΙΧ, 6ΔΚ & 1ΦΓ

Link to comment
Share on other sites

Πολυωρη και απολαυστικη βολτα στο λιμανι αποψε. Ξεκιναμε με Μυτιληνη που αναχωρησε στις 1900 για Χιο και Μυτιληνη. Περιεργη φορτωση που τελικα δεν γεμισε το γκαραζ μια και χωρουσαν τουλαχιστον 5-6 νταλικες ακομα, υποθετω ομως οτι ο Ταξιαρχης νωριτερα πρεπει να εφυγε εντελως γεματος. Περιττο να πουμε το τι γινοταν εξω απο Φαιστος Παλας και Λατω τα οποια αναχωρησαν γεματα και με 15 λεπτη αργοπορια απο τις κανονικες τους ωρες(2145 και 2115 αντιστοιχα).

Το κλου της βραδιας ηταν το Κρητη Ι που εφτασε στις 1840(καταπελτης) απο Ηρακλειο και μεχρι τις 2005 ξεφορτωνε και φορτωνε ταυτοχρονως. Το πλοιο τελειωσε στις 2205 και εφυγε αμεσως με μια ωρα καθυστερηση αλλα και λιγη ηταν μια και το πληρωμα σαν καλοκουρδισμενη μηχανη φορτωνε ασταματητα. Το πλοιο κυριολεκτικα χωνεψε δεκαδες νταλικες και εφυγε ασφυκτικα γεματο με ελαχιστη καθυστερηση αναλογικα με την κινηση. Πολλα μπραβο στα παιδια του Κρητη Ι και καλο κουραγιο για οσον καιρο αναγκαστουν να κανουν συνεχη δρομολογια. Με δεδομενο οτι τα συνεχη δρομολογια θα συνεχιστουν τουλαχιστον για τις επομενες μερες, μοιραια το πλοιο θα μαζεψει καθυστερηση αψου θα πηγαινοερχεται γεματο πανω-κατω με φορτηγα και κοσμο απο τα Κρητη ΙΙ και Πρεβελης. Γενικα στις αποβαθρες των Κρητικων πλοιων, υπηρχαν αρκετα φορτηγα απο Ιεραπετρα, Αγιο Νικολαο και Ρεθυμνο που εμειναν αστεγα.

Στην ωρα του αναχωρηση για το Εξπρες Αθηνα με γεματες τις γραμμες φορτωσης των φορτηγων αλλα χωρις να μπορω να παρω ορκο για τις αλλες. Highlight η εφοδος αργοπορημενου ζευγαριου στον καταπελτη την ωρα που το πλοιο τον σηκωνε. Για GA Ferries δεν θα πω πολλα, καταληψη στα 200αρια απο φορτηγα, ΙΧ και πολυ κοσμο. Τα Μαρινα και Δημητρουλα ηρθαν και εφυγαν στην ωρα τους ασφυκτικα γεματα.

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευη 21-07-06

Αναχώρηση του Νεφέλη στις 17:30 για Αίγινα Μέθανα Πόρο με 450 επιβάτες, 90 ΙΧ, 25 ΔΚ & 3ΦΓ (γεμάτο γκαράζ).

Αναχώρηση του Φοίβος στις 18:00 για Αίγινα Μέθανα Πόρο Ύδρα με 540 επιβάτες, 90 ΙΧ, 30 ΔΚ & 5ΦΓ (γεμάτο γκαράζ).

Αναχώρηση του Ποσειδών Ελλάς στις 18:30 για Αίγινα με 435 επιβάτες, 64 ΙΧ, 45 ΔΚ & 2ΦΓ (γεμάτο γκαράζ).

Όπως και το Απόλλων Ελλάς έφυγε στις 19:15 με γεμάτο γκαράζ, και εκτέλεσε για τρίτη συνεχή εβδομάδα έκτακτο δρομολόγιο το Αίας για Σουβαλα, έφτασε στο Πειραιά στις 19:35 ενώ υποτίθεται ότι θα έφευγε στις 19:30

Στην αναχώρηση το Εξπρές Πήγασος είχε 190 ΙΧ!!

Άφιξη του Ρομιλντα στις 19:20 με 350 επιβάτες, 18 ΙΧ, 4 Camper, 8 ΔΚ & 6 ΦΓ

Άφιξη του Εξπρές Πήγασος στις 19:40 με 350 επιβάτες, 35 ΙΧ, 11 ΔΚ 6 ΦΓ

Σαββατο 22/07/06

Αναχώρηση του Απόλλων Ελλάς στις 13:00 για Αίγινα Μέθανα Πόρο με 500 επιβάτες, 90 ΙΧ, 35 ΔΚ & 2ΦΓ (γεμάτο γκαράζ).

Άφιξη του Ποσειδών Ελλάς από Αίγινα στις 21:05 με 208 επιβάτες, 28 ΙΧ & 23ΔΚ.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο κινήσεως τις 25-07-06

Ξεκινώντας από το Μυτιλήνη έφυγε στις 19:00 αλλά είχε χώρο στο γκαράζ για ακόμα 6-7 φορτηγά. Η φόρτωση είχε τελειώσει στις 18:40. Από ότι φαίνεται κάνει ζημία και στα φορτηγά το Νήσος Μύκονος, γιατί τέτοια περίοδο πέρυσι το καλοκαίρι δύσκολα εμένα κενή θέση στο γκαράζ.

Αναχώρηση του Εξπρές Αθηνά στις 20:10, λόγω μανούβρας του Δημητρουλα (καθυστερημένο 30 λεπτά επειδή περίμενε έξω στη Σίφνο για να φύγει το Άγιος Γεώργιος) με περίπου 800 επιβάτες, 80 ΙΧ, 16 ΦΓ.

Το Πρεβελης έφυγε στις 21:15 επειδή δεν είχε ξεκαθαρίσει ποια φορτηγά θα έμεναν εξω. Γενικά υπήρχε αρκετή ένταση από τους οδηγούς φορτηγών προς το πρόσωπο του Ύπαρχου (τι φταίει ο άνθρωπος, ότι του πει πράκτορας βάζει). Τελικά έμειναν έξω 4 φορτηγά και ένα φορτηγάκι μικρό, που ήρθε στις 21:00 παρότι είχε εισιτήριο. Ο καταπελτης ισα που εκλεινε!

Αναχώρηση του Μαρίνα στις 24:00 με 900 επιβάτες, 100ΙΧ & 50ΦΓ (παρόλα που ήταν το δεύτερο πλοίο που έφευγε στην ίδια γραμμή μέσα σε 4 ώρες), το γκαράζ σχεδόν γέμισε χώραγε ακόμα ένα φορτηγό.

Αναχώρηση του Δημητρουλα στις 24:05 με 838 επιβάτες, 55ΙΧ & 33ΦΓ, το γκαράζ ασφυκτικά γεμάτο.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο Κινήσεως Πέμπτη 27-07-06

Αναχώρηση του Ρομιλντα στις 15:00 με 700πιβάτες, 90 ΙΧ, 45ΔΚ & 25ΦΓ (γεμάτο γκαράζ).

Αναχώρηση του Δημητρουλα στις 16:00 με 830 επιβάτες, 128ΙΧ, 50 ΔΚ & 36ΦΓ (γεμάτο γκαράζ), έμεινε ένα μικρό φορτηγό απέξω.

Αναχώρηση του Μαρίνα στις 16:15 με 950 επιβάτες, 130ΙΧ, 35ΔΚ, 1 λεωφορείο & 48ΦΓ (γεμάτο γκαράζ), έμειναν απέξω 4 φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο Παρασκευής 28-07-06

Αναχώρηση του Άγιος Γεώργιος στις 15:00 με 1400πιβάτες, 160 ΙΧ, 60ΔΚ είχε κατεβασμένες όλες τις ράμπες, αλλά στο τέλος έμεινε χώρος στο γκαράζ. Μου έκανε εντύπωση που δεν έβαλε καθόλου φορτηγά.;)

Αναχώρηση του Δημητρουλα στις 16:10 με 750 επιβάτες, 104ΙΧ, 50 ΔΚ & 32ΦΓ (γεμάτο γκαράζ), θα προσέγγιζε εκτάκτως και στη Πάρο.

Αναχώρηση του Άγιος Νεκτάριος Αίγινας στις 16:05 με 450 επιβάτες, 70ΙΧ, 25ΔΚ (γεμάτο γκαράζ).

Αναχώρηση του Αχαιός στις 16:30 με 250 επιβάτες, 70ΙΧ, 18ΔΚ, ούτε το μισό γκαράζ γεμάτο. Αφού έχει χωρητικότητα σχεδόν 160 ΙΧ.

Αναχώρηση του Σαρωνικός για Σουβαλα Αγκίστρι στις 16:45 με 150 επιβάτες, 25ΙΧ, 8ΔΚ & 1 ΦΓ, μισό γεμάτο γκαράζ. Εάν δεν υπήρχε ο Αχαιός ένα τέταρτο νωρίτερα θα γέμιζε, όπως έκανε τις τελευταίες Παρασκευές.

Αναχώρηση του Highspeed 5 στις 17:00 με 780 επιβάτες, 100ΙΧ, 30ΔΚ, το γκαράζ δεν γέμισε. Στους επιβάτες είχε πρωτόκολλο, αλλά δεν έφυγε με ακριβώς πρωτόκολλο διότι γύρω στους 6 επιβάτες, 1 ΙΧ & 1 ΔΚ καθυστέρησαν και το έχασαν!! Για διάφορους λόγους. Ο ένας έφτασε μόλις σήκωνε καταπέλτη, η άλλη επειδή της είπαν ότι φεύγει στις 17:15 και η άλλη επειδή της είπε ένας λιμενικός ότι το πλοίο δεν έχει έρθει ακόμα και θα είχε καθυστέρηση μιας ώρας, ενώ το πλοίο εκεί και φόρτωνε!! Αλλα ως καλός Shipfriend και τυχεροί επιβάτες, ο προορισμός ήταν η Μύκονος και τους έστελνα όλους στο Ροδανθη που έφευγε στις 18:00. Μου άρεσε που η μια έλεγε σιγά μη πάω με το Ροδανθη που κάνει τόσες ώρες!! Μετά από κλάματα και τηλεφωνικές επικοινωνία που είχε, άλλαξε γνώμη και ήρθε να με ρωτήσει που μπορεί να βγάλει εισιτήριο για το Ροδανθη και από φεύγει το πλοίο.

Αναχώρηση του Highspeed 2 στις 17:05 με 650 επιβάτες, 60ΙΧ, 25ΔΚ, το γκαράζ χώραγε κανένα ΙΧ ακόμα. Οι αναχωρήσεις των δυο ταχύπλοων έγιναν παρουσία του Γεράσιμου Στριντζη «Θειος Μάκη»:confused:

Αναχώρηση του Νεφέλη για Αίγινα Μέθανα Πόρο στις 17:30 και αναχώρηση του Φοίβος για Αίγινα Μέθανα Πόρο Ύδρα στις 18:00 με γεμάτα τα γκαράζ αλλά και πολύ κόσμο.

Αναχώρηση του Βιτσεντζος Κορνάρος στις 19:05 με ασφυκτικά γεμάτο το γκαράζ. Έμειναν έξω 5 φορτηγά. Χαρακτηριστικά όπως έλεγε ο πράκτορας του πλοίου (παρατσούκλι Μπάρμπα Στρουμφ:confused: ), ότι όσοι φορτηγατζήδες μπήκαν σήμερα να μην τολμήσουν και πάρουν τηλέφωνο για να μπουν τη Δευτέρα στο βαπόρι, γιατί ούτε την άλλη Παρασκευή θα μπουν.

Αναχώρηση του Blue Star Ithaki στις 21:05 για Πάρο με γύρω στους 1100 άτομα 110 ΙΧ, 30 ΔΚ και το υπόλοιπο γκαράζ γέμισε με φορτηγά.

Το Εξπρές Αφροδίτη στις 22:25 είχε τελειώσει τη φόρτωση αλλά δεν έφευγε γιατί έπαιρνε ακόμα καύσιμα με γύρω στους 1450 άτομα 130 ΙΧ, 60 ΔΚ και το υπόλοιπο γκαράζ γέμισε με φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο Δευτέρας 31-07-06

Άφιξη του Σαρωνικός από Σουβαλα στις 15:40 (5 λεπτά νωρίτερα από τη προγραμματισμένη ώρα αφίξεως) με 85 επιβάτες, 8 ΙΧ & 6ΔΚ.

Άφιξη του Αχαιός στις 15:45 με 90 επιβάτες, 11ΙΧ & 6ΔΚ.

Δελτίο Τρίτης 01-08-06

Αναχώρηση του Ποσειδών Ελλάς στις 08:00 για Αίγινα Μέθανα Πόρο με 128 επιβάτες, 13 ΙΧ, 3ΔΚ & 4ΦΓ.

Άφιξη του Ποσειδών Ελλάς στις 16:20 από Πόρο Μέθανα Αίγινα με 244 επιβάτες, 15 ΙΧ, 11ΔΚ & 1ΦΓ.

Αναχώρηση του Εξπρές Αθηνά στις 20:00 με 1350επιβάτες, 150 ΙΧ, 45ΔΚ & 1ΦΓ, έμειναν απέξω 7 φορτηγά, που μετά πήγαν προς Ακτή Μιαούλη για να μπουν στο Δημητρουλα ή Μαρίνα αναλόγως το προορισμό τους (και μπήκαν κάποια αυτά).

Αναχώρηση του Κρήτη Ι στις 21:10 με ασφυκτικό γεμάτο το γκαράζ, έμειναν έξω 6φορτηγα. Από τις 20:00 ήταν σχεδόν γεμάτο το κάτω γκαράζ και απλώς περίμενε να γεμίσει το πάνω γκαράζ με τα ΙΧ και μερικά φορτηγά για να ανεβάσει τη ράμπα και να βάλει κάτω από αυτήν φορτηγά.

Αναχώρηση του Δημητρουλα στις 23:59 με 1180 επιβάτες (πρωτόκολλο), 120 ΙΧ, 55ΔΚ & 28ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να γράψω ότι τη Τρίτη 01/08/06 το Ανθή Μαρίνα στις 17:00 είχε 1250 επιβάτες, 196 ΙΧ και 82 ΦΓ και το Φοίβος στις 18:00 με 250 επιβάτες, 40 ΙΧ, 7 ΔΚ & 6 ΦΓ.

Καθώς και ότι ο άρχοντας του λιμανιού εμφανίστηκε με άκρως καλοκαιρινή διάθεση!! Δηλαδή ένα μπλε σορτσάκι και άσπρο μακό μπλουζάκι:mad: :mad:

Χθες το Δημητρουλα έφυγε στις 16:00 με 820 επιβάτες, 168ΙΧ, & 10ΦΓ

Link to comment
Share on other sites

Αφιξη του Φοιβος απο Αιγινα σημερα στις 1300 περιπου με 141 επιβατες, 21 ΙΧ και 5 φορτηγα. Αναχωρηση του Μαρινα στις 1310 με 1284 επιβατες + 1 shipfriend, 10 φορτηγα, 110 δικυκλα και 200 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

Βραδινη βολτα στο λιμανι αποψε μπας και ξεγελασουμε λιγο τη ζεστη. Οχι μονον δε την ξεγελασα, αλλα μαλλον σα βεδουινος αισθανομαι. Τελος παντων παρα πολλη κινηση στο λιμανι, ο κοσμος την κανει με ελαφριες προπελιες κι αλιμονο σε μας που μενουμε πισω. Πρωτη σταση το Δημητρουλα το οποιο στις 1930 ηταν ηδη αδειο απο κοσμο και φορτηγα, πραγμα που σημαινει οτι ειχε ελθει τουλαχιστον 45 λεπτα νωριτερα. Επομενη σταση τα Λεμοναδικα οπου και ειχαν αφιχθει σχεδον ταυτοχρονα τα Μπλε Αστερι Ιθακη και Μπλε Αστερι Ναξος με συνεπεια να εκτυλισσονται οι ιδιες σκηνες πανικου που ειχαν εκτυλιχθει πριν απο 20 ακριβως χρονια στο Σκλαβενιτη οταν ειχε σκασει το Τσερνομπιλ:eek: Απορω γιατι δεν εβαλαν το Ναξος να ξεφορτωσει καπου αλλου(200αρια η ντοκ 3) και μετα να φορτωσει απο τα Λεμοναδικα, οπως κανουν με τα πλοια της HSW. Εκτος κι αν ο θειος Περικλης απαγορευει να αλλαζουν προβλητες τα πλοια του.

Παραπερα στα Κρητικα γινοταν πραγματικος χαμος οχι τοσο απο επιβατες και ΙΧ οσο απο φορτηγα. Εχω την εντυπωση οτι περισσοτερο απο καθε αλλη χρονια ολα τα νησια αλλα ειδικα η Κρητη ασφυκτιουν οσον αφορα τα φορτηγα. Κρητη ΙΙ στις 2100 για Ηρακλειο και Λατω στις 2115 για Χανια απεπλευσαν ασφυκτικα γεματα και αφησαν εξω παρα μα παρα πολλα φορτηγα που ματαια περιμεναν την σειρα τους. Τα ιδια και για το βραδινο Παλατι που ανεχωρησε στην ωρα του με ξεχειλισμενο γκαραζ.

Αφιξη Μπλε Αστερι 2 νωριτερα απο την προγραμματισμενη ωρα του, στις 2120 περιπου. Δε χρειαζεται να πω τι πανικος γινοταν στο τριω ντοκ, ενω οφειλει κανεις να επαινεσει τις προσπαθειες της λιμενικης δυναμης για την τηρηση της ταξεως αλλα και για την τιθασευση των οδηγων ταξι ωστε να μην εξυπηρετουν μονο τις μακρινες κουρσες. Πρεπει ομως ολη αυτη η κινητιποιηση του λιμενικου να γινεται οχι λιγο πριν την αφιξη αλλα τουλαχιστον 2-3 ωρες πριν την αφιξη του πλοιου ωστε να διευκολυνονται ολοι οι εμπλεκομενοι. Στο δια ταυτα το πλοιο κατεπλευσε και ανεχωρησε γεματο.

Γυρνωντας προς του Τζελεπη βρισκουμε το Εξπρες Αφροδιτη το οποιο και ειχε αφιχθη κατα τις 2030 δενοντας οχι στη συνηθη του θεση στου Τζελεπη(182-186), αλλα στη θεση του Highspeed 5 με πλωρη που κυττουσε την Ακτη Κονδυλη. Παρα πολυς κοσμος φαινοταν στα ντεκ του και απο γκαραζ μην τα ρωτατε. Γυρισε με κοπο και απεπλευσε γυρω στις 2300, με μιση ωρα καθυστερηση δηλαδη ενω την ιδια ωρα εφυγε και το Εξπρες Πηγασος, ομως το τελευταιο χωρις καθυστερηση. Αφιξη του Αιολου Κεντερη στις 2330 με εντυπωσιακη μανουβρα προσδεσης ενω τελος το Δημητρουλα ανεχωρησε στην ωρα του με πρωτοκολλο σε επιβατες και εχοντας χρησιμποιησει και το τελευταιο τετραγωνικο με τρο του γκαραζ. Παρα πολλα φορτηγα εμειναν απεξω, χωρις αυτο να σημαινει οτι το πλοιο ειχε παρει λιγα. Αυριο παλι.

Link to comment
Share on other sites

Και παλι βραδινη βολτα σημερα στο λιμανι, με λιγοτερη ζεστη αυτην τη φορα. Ξεκιναμε απο το Κρητη ΙΙ το οποιο εφυγε στις 2100 για Ηρακλειο εχοντας σκουπισει οτι ειχε απομεινει απο ολη την εβδομαδα οσον αφορα τα φορτηγα. Κατω γκαραζ γεματο περιπου 40% ενω αρκετα ΙΧ ειχε το πανω γκαραζ. Λιγος και ο κοσμος σε αντιθεση με το Φαιστος Παλλας που αναχωρησε στις 2130 για Ηρακλειο με αρκετο κοσμο και ασφυκτικα γεματο γκαραζ. Αξιοσημειωτη και η κινηση του Λατω που αναχωρησε με 15λεπτη καθυστερηση για Χανια και με ασφυκτικα γεματο γκαραζ, αφηνωντας μαλιστα εξω και 7-8 φορτηγα μεταξυ των οποιων και ψυγειο. Με δεδομενο οτι η γραμμη των Χανιων εχει και ημερησια δρομολογια απο Τεταρτη μεχρι και Κυριακη, καταλαβαινει κανεις για το τι κινηση μιλαμε. Ειναι πραγματικα κριμα να μην μπορει η ΑΝΕΚ να προχωρησει σε σοβαρη επενδυση πανω σε αυτην τη γραμμη.

Στην ωρα του αναχωρησε και για Παρο το Μπλε Αστερι Ιθακη αφηνοντας εξω μερικα φορτηγα αν μπορεσα να δω καλα. Αφιξη του Εξπρες Αφροδιτη στις 2040 απο το καθιερωμενο δρομολογιο με πολυ κοσμο στην απο-επιβιβαση. Αναχωρησε τελικα στις 2245 με αμελητεα καθυστερηση, με γεματο γκαραζ και παρα πολυ κοσμο. Πραγματικα το γκαραζ της Αφροδιτης αποδεικνυεται εργαλειο για τη γραμμη μια και ειδικα αποψε υπηρχαν εκτος απο τα ΙΧ και το φορτηγα, ημιφορτηγα, κλουβες, καμπερ, βαρκες, ακομα και καμπερ που εσερνε ταχυπλοο, οποτε καταλαβαινει κανεις τη δυσκολη και χρονοβορος ειναι μια τετοια φορτωση. Αφιξη του Εξπρες Αθηνα στις 2230 απο Ικαρια, Σαμο, Ναξο Παρο με γεματο το γκαραζ απο φορτηγα αλλα και πολλα ΙΧ. Τελος αποψε το βραδι ειχαμε και αναχωρηση του Νικολας Α σε εκτακτο δρομολογιο για Ναξο(και δεν ξερω που αλλου αλλα υποπτευομαι και Σαντορινη) με 86 νταλικες. Αν ξερει κανεις το αποψινο δρομολογιο του Νικολας Α, ας μας διαφωτισει.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο κινήσεως της Παρασκευής 04-08-06

Αναχώρηση του Speedrunner 1 στις 16:30 με 574 επιβάτες, 70 ΙΧ & 30 ΔΚ.

Αναχώρηση του Φοίβος για Αίγινα Μέθανα Πόρο Ύδρα στις 18:00 με 690 επιβάτες, 100 ΙΧ, 40 ΔΚ & 2ΦΓ.

Αναχώρηση του Ποσειδών Ελλάς για Αίγινα στις 18:30 με 450 επιβάτες, 70 ΙΧ, 25 ΔΚ & 1ΦΓ.

Αναχώρηση του Saronic Round για Αγια Μαρίνα στις 19:30 με 14 επιβάτες.

Αναχώρηση του Πρεβελης στις 20:40 με 1500 επιβάτες, 250 ΙΧ & 16ΦΓ.

Αναχώρηση του Νικόλας Α στις 20:30 με 22ΙΧ & 84ΦΓ

Αναχώρηση του Blue Star Ithaki στις 21:05 με 1250 επιβάτες, 110 ΙΧ, 45 ΔΚ & 20ΦΓ.

Αναχώρηση Εξπρές Αφροδίτη στις 22:40 με 1550 επιβάτες, 186 ΙΧ, 130 ΔΚ & 6ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από αυτά που αναφέρει ο Nick The Greek στο δελτίο κινήσεως της Κυριακής 08-06-06, έχουμε και τα ακόλουθα νούμερα.

Αναχώρηση του Ποσειδών Ελλάς στις 07:30 για Αίγινα Μέθανα Πόρο Ύδρα Σπέτσες με 609 επιβάτες, 52ΙΧ, 44ΔΚ, 1 Λεωφορείο & 1 ΦΓ.

Άφιξη του Ποσειδών Ελλάς στις 18:10 από Σπέτσες Ύδρα Πόρο Μέθανα με 648 επιβάτες, 47ΙΧ, 51ΔΚ & 1 ΦΓ.

Αναχώρηση του Ποσειδών Ελλάς στις 18:30 για Αίγινα με 24επιβάτες, 4ΙΧ & 1 ΦΓ.

Άφιξη του Απόλλων Ελλάς στις 18:45 από Πόρο Μέθανα Αίγινα με 350 επιβάτες, 42ΙΧ, 21ΔΚ & 1 Λεωφορείο.

Αναχώρηση του Απόλλων Ελλάς στις 19:00 για Αίγινα Μέθανα Πόρο με 95 επιβάτες, 12ΙΧ, 6ΔΚ, & 2ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο κινήσεως Τρίτης 08-08-06

Αναχώρηση του Ανθή Μαρίνα στις 17:10 με 1300 επιβάτες, 230 ΙΧ, 60ΔΚ & 70ΦΓ, έμειναν απέξω 9 φορτηγά.

Αναχώρηση του Εξπρές Αθηνά στις 20:00 με 1350 επιβάτες, 150 ΙΧ, 80ΔΚ & 3ΦΓ.

Αναχώρηση του Μαρίνα στις 24:00 με 1020 επιβάτες, 120 ΙΧ, 60ΔΚ & 38ΦΓ.

Αναχώρηση του Δημητρουλα στις 24:00 με 1020 επιβάτες, 150 ΙΧ, 70ΔΚ & 20ΦΓ, πολλά από τα ΙΧ ήταν camper, βάρκες, φορτηγάκια μικρά (εάν δεν κάνω λάθος είχε 14 camper & 3 βάρκες). Ειδικά 9 camper ήρθαν εκείνη την ώρα χωρίς εισιτήρια αλλά τους έκοψαν όποτε κάποιοι οδηγοί φορτηγών έμειναν απέξω.

Άφιξη του Άρτεμις στις 20:05 από Αίγινα με 180 επιβάτες, 23ΙΧ, 9 ΔΚ & 2 ΦΓ.

Άφιξη του Saronic Round στις 20:15 από Αγια Μαρίνα με 58επιβάτες.

Έχω μια απορία, πως άφησαν οι λιμενικοί κατά τις 23:00 να περάσουν μέσα από το λιμάνι στα 200αρια 4 συρόμενα βυτία της Jet Oil:mad: :D , την ώρα που το λιμάνι ήταν γεμάτο από κόσμο, αυτοκίνητα και φορτηγά που περίμεναν να φορτωθούν στη δυο πλοία της G.A. Ferries.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο κινήσεως Παρασκευής 11-08-06

Αναχώρηση του Δημητρουλα στις 16:15 με 1050 επιβάτες, 161 ΙΧ, 65ΔΚ & 18ΦΓ.

Αναχώρηση του Speedrunner 1 στις 16:30 με 540 επιβάτες, 74 ΙΧ & 43ΔΚ.

Αναχώρηση του Διαγόρας στις 00:30 με 700 επιβάτες, 120 ΙΧ & 35 ΦΓ, άφησε έξω δυο φορτηγά. Πολλά από τα ΙΧ πρέπει να ήταν των επίσημων για τα εγκαίνια του πλοίου.

Δελτίο κινήσεως Δευτέρας 14-08-06

Άφιξη του Δημητρουλα στις 06:30 (μπήκε πριν από εμάς το Κρήτη, όποτε 30 λεπτά τα φάγαμε να περιμένουμε να γυρίσει το Κρήτη) με 1050 επιβάτες, 105 ΙΧ, 45ΔΚ & 12ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Τη Τετάρτη 16-08-06 το Speedrunner 1 στις 16:40 είχε 393 επιβάτες, 54 ΙΧ & 16 ΔΚ.

Χθες Πέμπτη 17-08-06 το Ποσειδών Ελλάς στις 17:15 για Αίγινα είχε 95 επιβάτες, 12 ΙΧ, 5 ΔΚ & 4 ΦΓ και το Φοίβος στις 18:00 για Αίγινα είχε 160 επιβάτες, 32 ΙΧ, 6 ΔΚ & 2 ΦΓ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...