.voyager Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 (edited) Είναι ναυπηγημένο το 2011 από το Odense Steel Shipyard της Δανίας ως μέλος μιας σειράς οκτώ αδελφών (από τα οποία έχουμε δει Ελλάδα τα Wessex, Mercia και Cragside). Έχει μήκος 193 μέτρα, πλάτος 28, βύθισμα 5,5. Φέρει σημαία Ιταλίας και νηολόγιοΠαλέρμο και την κλαση του DNV, ενώ διαθέτει γκαράζ 3.700 γραμμικών μέτρων. Βρέθηκε σήμερα στην Πάτρα προερχόμενο από Brindisi. Edited February 11, 2018 by Nick the Greek tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 εφαγε και εναμισυ χρονο παροπλισμο στας Αγγλιας Link to comment Share on other sites More sharing options...
mytilene Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Ωραίο βαπόρι και παρατηρώ και καλές πληρότητες για τη γραμμή που κάνει!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 4, 2017 Share Posted November 4, 2017 Και αυτό εδώ και μερικές ημέρες στη Ραβέννα, μάλλον για ακινησία. Το αναπληρώνει στη γραμμή Ravenna - Brindisi - Catania, το Super Fast Baleares. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Συντομότατη η ακινησία, χωρίς δεξαμενισμό και τέτοιοα. Σήμερα το πλοίο έκανε την Κυριακάτικη αναχώρηση από Ravenna για Brindisi και Catania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Μια σύντομη ματιά στο Eurocargo Catania με τα σινιάλα της Tirrenia. Το πλοίο το πετυχαίνουμε σε άφιξή του στη Ravenna από Catania και Brindisi, κυκλικό δρομολόγιο που εκτελεί 2 φορές την εβδομάδα. Παρά το γεγονός πως ονομάζεται Eurocargo και παραπέμπει σε Grimaldi, είναι βαμμένο σε χρώματα Tirrenia. Πάντως στα registries φαίνεται να ανήκει εξ' ολοκλήρου στην Compagnia Italiana di Navigazione και να μανατζάρεται από την Tirrenia. Ομολογώ δεν έχω ιδέα τι παίζει εδώ. Πάντως από κίνηση καλά πάμε, η συγκεκριμένη είναι μια γραμμή που υφίσταται -ίσως όχι με την παρέμβαση του Brindisi- από την δεκαετία του 80 και την Adriatica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2019 Share Posted March 9, 2019 Το Eurocargo Catania πήγε σήμερα για δεξαμενισμο στο ναυπηγείο Palumbo στη Μεσσινα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2019 Share Posted March 20, 2019 Το Eurocargo Catania επέστρεψε χθες στα δρομολόγια του στη γραμμή Catania Brindisi Ravenna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 Το Eurocargo Catania βρίσκεται στο ναυπηγείο Beskitas στη Yalova από τις 8 Οκτωβρίου, για να τοποθετήσει scrubbers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 8, 2021 Share Posted April 8, 2021 Το Eurocargo Catania φαίνεται ότι τον Δεκέμβριο πέρασε στην ιδιοκτησία της Malta Motorways of the Sea Ltd (θυγατρική του Grimaldi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 17, 2022 Share Posted March 17, 2022 Τέλος η Ravenna για το πλοίο, του έμεινε όμως η Catania. Από εκεί κάνει καθημερινά δρομολόγια από και πρός το Salerno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 16, 2022 Share Posted November 16, 2022 Σε μια άφιξή του από την Catania στο Salerno, βλέπουμε κι εμείς το Eurocargo Catania. Όπως βλέπετε έχει φορέσει πλήρη σινιάλα Grimaldi και έχει αποκτήσει και scrubber. Σταθερό στα δρομολόγια ανάμεσα στη Σικελία και την ηπειρωτική Ιταλία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now