NHSOS XIOS Posted August 19, 2012 Share Posted August 19, 2012 (edited) Διαβαζω απο χτες για ενα ευλογημενο αρματαγωγο ΣΑΜΟΣ που φτανει στην Χιο με πυροσβεστες και οχηματα,και ενω υποτιθεται ξεκινησε 3-4 το μεσημερι εφτασε στις 10 το πρωι στα Μεστα. (με κουπια το πηγαιναν? ) Τελοσπαντων,εψαξα λιγο να δω τι σοι πλοιο ειναι και τι ταχυτητες πιανει και βρηκα εδω τα παρακατω(με διορθωσεις απο το http://www.hellasarmy.gr) Quote Εκτόπισμα 4.400 τόνοι Μήκος / πλάτος / βύθισμα 106 / 15,3 / 4,7 μέτρα Ταχύτητα 16 κόμβοι Πλήρωμα 120 Μεταφορική ικανότητα 4 αποβατικές άκατοι LCVP,17 αμφίβια οχήματα,15 φορτηγά245 άνδρες.Κατάστρωμα προσνήωσης ελικοπτέρου.Ο πλωραίος καταπέλτης είναι αντοχής 55τόν. Υπάρχει και πρυμναίος καταπέλτης με σχεδιασμό ευθείας οδού από καταπέλτη σε καταπέλτη. Σύστημα πρόωσης 2 Wartsila 16V25 diesel 10000hp Αναλυτικα τα 5 Α/Γ αυτης της κλασης Quote Το Α/Γ ΧΙΟΣ (L 173) είναι το πρώτο από τα πέντε αρματαγωγά που κατασκευάστηκαν στα Ναυπηγεία Ελευσίνας μετά από παραγγελία του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης. Καθελκύσθηκε στις 29 Σεπτεμβρίου 1987 και παραδόθηκε στο Ελληνικό Ναυτικό στις 20 Μαϊου 1994, με πρώτο κυβερνήτη τον Αντχο Μ. Καψάλα. Η παράσταση του Θυρεού αποτελείται από άγκυρα, στο άνω αριστερό μέρος και χαρτογραφική απεικόνιση της ομώνυμης νήσου με ναυτικό ανεμολόγιο, στο κάτω δεξιό. Το Α/Γ ΣΑΜΟΣ (L 174) καθελκύσθηκε στις 16 Δεκεμβρίου 1988 και παραδόθηκε στο Ελληνικό Ναυτικό στις 30 Μαϊου με πρώτο κυβερνήτη τον Αντχο Γ. Ντούνη. Η παράσταση του Θυρεού αποτελείται από άγκυρα, στο άνω αριστερό μέρος και χαρτογραφική απεικόνιση της ομώνυμης νήσου με ναυτικό ανεμολόγιο, στο κάτω δεξιό. Το Α/Γ ΙΚΑΡΙΑ (L 175) καθελκύσθηκε στις 22 Οκτωβρίου 1998 και παραδόθηκε στο Ελληνικό Ναυτικό στις 6 Οκτωβρίου 1999 με πρώτο κυβερνήτη τον Αντχο A. Mπάστα. Η παράσταση του Θυρεού αποτελείται από άγκυρα, στο άνω αριστερό μέρος και χαρτογραφική απεικόνιση της ομώνυμης νήσου όσο και των όμορων νήσων Φούρνων με ναυτικό ανεμολόγιο, στο κάτω δεξιό. Το Α/Γ ΛΕΣΒΟΣ (L 176) καθελκύσθηκε στις 5 Ιουλίου 1990 και παραδόθηκε στο Ελληνικό Ναυτικό στις 26 Φεβρουαρίου 1999, με πρώτο κυβερνήτη τον Αντχο Κ. Κοκολάκη. Η παράσταση του Θυρεού αποτελείται από άγκυρα, στο άνω αριστερό μέρος και χαρτογραφική απεικόνιση της ομώνυμης νήσου με ναυτικό ανεμολόγιο, στο κάτω δεξιό. Το Α/Γ ΡΟΔΟΣ (L 177) καθελκύσθηκε στις 6 Οκτωβρίου 1999 και παραδόθηκε στο Ελληνικό Ναυτικό το Μαϊο του 2000, με πρώτο κυβερνήτη τον Αντχο Ν. Καλατζόπουλο. Η παράσταση του Θυρεού αποτελείται από άγκυρα, στο άνω αριστερό μέρος και χαρτογραφική απεικόνιση της ομώνυμης νήσου με ναυτικό ανεμολόγιο, στο κάτω δεξιό. Αν εχω κανει καποιο λαθος,συγχωρεστε με,δεν το κατεχω το αθλημα με τα πολεμικα Edited March 21, 2021 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted August 19, 2012 Share Posted August 19, 2012 Ούτε εγώ το κατέχω το άθλημα με τα πολεμικά,πάντως το Α/Γ ΛΕΣΒΟΣ ήταν το 15αύγουστο στην Τήνο γιά την συμμετοχή στον εορτασμό.Την προηγούμενη μέρα το έβλεπα να κόβη βόλτες μεταξύ Τήνου,Σύρου,Μυκόνου κλπ και πήγαινε πράγματι σάν να εκινείτο με κουπιά.Ομως μετά τον εορτασμό ανεχώρησε με την κανονική του ταχύτητα. ΥΓ.Γιατί άραγε αυτά τά πλοία χρειάζονται 120 άτομα γιά πλήρωμα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSt Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Λογικά το ΛΕΣΒΟΣ πήγαινε σιγά και έκανε κοντοβόλτια επειδή περίμενε την ώρα που το είχαν προγραμματίσει για να μπει στο λιμάνι, όσο για την ταχύτητα το 16 είναι με "ιδανικές" συνθήκες, με τον καιρό που είχε χθες λογικό είναι το ΣΑΜΟΣ να έκοψε "λιγάκι" κι αν βάλουμε και ότι θα έκανε και ζικ ζακ για να μην τελειώσουν οι πυροσβέστες πριν ακόμα φτάσουν δικαιολογείται Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 ας βάζανε πυροσβέστες και οχήματα σε κάποιο επιβατηγό ώστε να φτάνανε πολύ πιο γρηγορα στο νησί τι στιγμή που τα πλοία της άγονης έτσι κι αλλιώς βαράνε μύγες πλέον τι τα θέλανε τα αρματαγωγά Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 Τα ηθελαν για να λεει μετα ο υπουργος 'εγω κινησα γη και ουρανο για την φωτια,μεχρι και αρματαγωγο του ΠΝ εφερα' Το ζητημα παντως με αυτα τα κατασκευασματα ειναι οτι θελουν πολλες ωρες για να φτασουν καπου,καθως οπως μου ειπαν,δεν εχουν ουτε καλο ταξιδεμα ουτε και τιποτα ιδιαιτερες ελικτικες ικανοτητες...Εδω το ΣΑΜΟΣ πηρε ρυμουλκο για να δεσει στα Μεστα Ειναι που ειναι συγχρονα αυτα τα αρματαγωγα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Υποτίθεται όμως ότι η επιλογή αυτών τών κατασκευασμάτων έπρεπε να γίνεται με βασικό κριτήριο την ταχύτητά τους,διότι αμα είναι σε έναν πόλεμο να περιμένη μιά στρατιωτική δύναμη τίς ενισχύσεις της να φτάσουν μετά από σαράντα ώρες,shine me and I glided,που λένε και οι κάμακοι στην πλατεία Συντάγματος.Πιό γρήγορα θα φτάνανε με τον ΤΕΟ οι πυροσβέστες στην Χίο. Οχι τίποτε άλλο,αλλά κάηκε και το μοναδικό ZUBRάκι που ήταν επιχειρησιακά ενεργό... Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 (edited) ...διότι αμα είναι σε έναν πόλεμο να περιμένη μιά στρατιωτική δύναμη τίς ενισχύσεις της να φτάσουν μετά από σαράντα ώρες.... Δεν είναι οι ενισχύσεις ή ο ανεφοδιασμός από τα Α/Γ εκείνος ο παράγων από τον οποίο εξαρτάται η επιβίωση μίας αποκομμένης φρουράς ή μιάς απομονωμένης ΔΑΝ (Διοίκησης Άμυνας Νήσου) σε ενδεχόμενη σύρραξη με την Τουρκία, αν αντιλαμβάνομαι το υπονοούμενο. Αν το θέμα είναι η ταχύτητα, γρήγορα είναι και τα μεγάλα BS, νεότερα ή παλαιότερα, αλλά μην ξεχνάτε ότι οι δια θαλάσσης ενισχυσεις θα έχουν να διασχίσουν ένα ολόκληρο Αιγαίο, πρός Βορρά, Ανατολή ή Νοτιοανατολικά και το πρόβλημα είναι ποιός θα ελέγχει 24 ώρες το 24ωρο τον εναέριο χώρο. Και το "Ρέθυμνον" ήταν γρήγορο το 1974, αλλά χωρίς επαρκή κάλυψη, γύρισε πίσω-με την βοήθεια και λοιπών ορατών τε και αοράτων δυνάμεων-άπρακτο. Πρός το παρόν το βασικό δόγμα παραμένει ότι σε ενδεχόμενη απόβαση ο εχθρός είτε αναχαιτίζεται εκεί ακριβώς που τελειώνει η θάλασσα και αρχίζει η στεριά, ειδ' άλλως αν δημιουργηθεί προγεφύρωμα, η επιτυχία του επιτιθεμένου είναι δεδομένη. ...Οχι τίποτε άλλο,αλλά κάηκε και το μοναδικό ZUBRάκι που ήταν επιχειρησιακά ενεργό... Για ποιό λόγο αγοράσαμε τα ZUBR πληροφορίες κο Απόστολο-Άκη-Τσοχατζόπουλο, Κορυδαλλό. Edited August 22, 2012 by georgios express Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSt Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Το μόνο ζητούμενο από τα αρματαγωγά είναι να μπορούν να αράζουν στις παραλίες, να αφήνουν ή να παίρνουν ότι θέλουν από κει και να φεύγουν. Όλα τα άλλα, ταχύτητες, εξοπλισμός είναι απλά στα + Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Δέν είμαι βεβαίως ειδικός περί τά στρατιωτικά,όμως εκτός τού να μπορή να αράζη στην παραλία και να φορτοεκφορτώνη εκεί άνευ δυσκολίας,ένα αρματαγωγό λογικά πρέπει να είναι και αρκετά γρήγορο ώστε να φτάνη εκεί που πρέπει σε εύλογα μικρό χρονικό διάστημα-διαφορετικά η συμβολή του θα είναι όπως τού ιππικού στίς Αμερικάνικες ταινίες γουέστερν.Αλλιώς δέν χρειάζεται κάν το ΠΝ να έχη αρματαγωγά-θα επιτάσση τα διάφορα BS και Superfast και θα γίνεται η δουλειά στο πί και φί. Εδώ που τα λέμε,βεβαίως,άν οι 16 κόμβοι θεωρούνται "ικανοποιητική" ταχύτητα μεταφοράς πολεμικού υλικού,ούτε κάν τα ταχέα συμβατικά δέν χρειάζονται-ακόμα και το Ακουα Μαρία μιά χαρά θα τους έκανε..... Τά ZUBR είναι άλλη πονεμένη ιστορία-αλλά μήπως είναι και τα μόνα που αγοράσαμε κι'αφήσαμε ανεκμετάλλευτα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Γνωριζουμε στο καθενα ποιοι ειναι κυβερνητες??Θελω να δω αν ειναι ο υποδιοικητης μου στην υπηρεσια π ημουν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Μήπως ακόμα και στην εποχή των social media και του Google Earth, ορισμένες πληροφορίες δεν πρέπει να είναι προσβάσιμες τόσο ανοικτά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 μηπως πρεπει να θυμησουμε οτι μιλαμε για το πολεμικο ναυτικο; και να ξερει καποιος ειναι αυτονοητο οτι δεν θα απαντησει εδω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Πολύ σωστά.Αλλωστε,άν κάποιος ξέρη,θα απαντήση στον ερωτώντα με ΠΜ. Εξακολουθώ πάντως να έχω την απορία γιατί ένα τέτοιο πλοίο χρειάζεται 120 άτομα γιά πλήρωμα.Ούτε ξενοδοχειακό έχει ούτε τίποτε ιδιαίτερο-εκτός άν διαθέτη κάποιον οπλισμό γιά την άμυνά του από τυχόν εχθρική επίθεση.Αλλά δέν παρατήρησα κάτι τέτοιο στο ΛΕΣΒΟΣ-τουλάχιστον από την απόσταση που το είδα στο λιμάνι τής Τήνου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted August 23, 2012 Author Share Posted August 23, 2012 Εχουν οπλισμο αμα δεις τα link στο πρωτο ποστ οποτε δεν αποκλειεται γιαυτο να χρειαζονται τα 120ατομα. ΥΓ.Ασε που τουλαχιστον οι μισοι χρειαζονται για να κανουν κουπι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Οντως έχουν-και καλούτσικο γιά το είδος τους.Pas mal,pas mal,που θα έλεγε και ο μόδιστρος... Εχουν και καλούτσικο electronic warfare,απ'ό,τι είδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Ειναι η απορια μου / παραπονο αυτο...καλα λετε πως δε λεγονται δημοσιως αυτα...αλλα αν δειτε στο site του ΠΝ στο τμημα των φρεγατων μια χαρα ''πρωτη μουρη'' τους εχει τους κυβερνητες.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Αλλο η φρεγάτα,άλλο το αρματαγωγό.Είναι και το prestige στην μέση.... Εξ άλλου,δέν νομίζω ότι οι κυβερνήτες τών πολεμικών πλοίων εν γένει μένουν σ'αυτά εφ'όρου ζωής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 (edited) Οχι..Επειδη υπηρετησα περιπου 5 μηνες απο τη θητεια μου στη ΔΦΓ ξερω τα εξης..συνηθως σε φ/γ και αρματαγωγα μενουν 1 με 1.5 χρονο κυβερνητες...κανουν και το τελευταιο πλευσιμο τους αφου μετα οι περισσοτεροι απο αντιπλοιαρχοι που ειναι ο βαθμος των κυβερνητων γινονται πλοιαρχοι η διευθυντες/κλαδαρχες σε καποιο επιτελειο ...στα πιο μικρα πλοια του ΠΝ μπαινουν σαν υποπλοιαρχοι στα τελευταια χρονια του βαθμου η σαν πλωταρχες..Ειναι παντως πολυ cool ατομα οσους ειχα τη τυχη να μιλησω...και μαλιστα καποιοι υπερβολικα καραβολατρες...τωρα για το πως μιλουσα με αρκετους κυβερνητες και υπαρχους να ναι καλα το μεσο μου για τη θεση που με εβαλε Edited August 24, 2012 by Petros P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Γιά ποιόν λόγο άραγε στείλανε ένα αρματαγωγό στην Τήνο την συγκεκριμένη ημέρα,αφού δέν κουβαλούσε άρματα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Ασφαλώς μετέφερε το άγημα και πιθανώς την Μουσική του ΠΝ, όπως πχ μπορεί να εκτελέσει εκπαιδευτικούς πλόες των παραγωγικών Σχολών του ΠΝ, κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Σωστά,το είχα ξεχάσει αυτό (είχε και ενδιαφέροντα κόσμο το άγημα,τίς είδα που κατηφόριζαν πρός την πόλη γιά ψώνια ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 (edited) Ασφαλώς μετέφερε το άγημα και πιθανώς την Μουσική του ΠΝ, όπως πχ μπορεί να εκτελέσει εκπαιδευτικούς πλόες των παραγωγικών Σχολών του ΠΝ, κλπ. φετος πηγανε τοσο η ΣΝΔ οσο και η ΣΜΥΝ με αρματαγωγο..και οκ συνηθως η ΣΜΥΝ φευγει πλου με αρματαγωγο..η ΣΝΔ στις καλα οικονομικες εποχες εφευγε και με φρεγατα και με αρματαγωγο! Edited August 25, 2012 by Petros P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Μιά άλλη απορία που έχω είναι πού "ενδιαιτείται" όλος αυτός ο κόσμος που κουβαλάει ένα τέτοιο αρματαγωγό.Γιά 120 άτομα πλήρωμα + 245 άτομα "επιβάτες",δηλαδή 365 άτομα σύνολο,δέν το είδα το κατασκεύασμα να έχη ανάλογο χώρο γιά διαμονή-δοθέντος ότι κάνει και πολυήμερους πλόες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 (edited) Αμ δεν ειναι κατασκευασμενα για πολυημερους πλοες με 365 ατομα με πληρη φορτο. Ενα, το πολυ δυο εικοσιτετραωρο και αποβιβαση. Τα πολυημερα και τα πολυανθρωπα ταξιδια, ειναι αλλη μια αθανατη ελληνικη πατεντα. Καποτε-καποτε μπορει και να εμφανισθουν μικροπροβληματα σχετιζομενα με το γαστρεντερικο συστημα, αλλα αντιμετωπιζονται αρμοδιως.... Edited August 25, 2012 by georgios express Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANDREASBOUL Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΑΡΙΘΜΟ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ!ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΟ ΠΛΟΥ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ! ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ,ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΚΟΣΤΟΥΣ,ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ,ΜΕΓΕΘΟΥΣ,ΘΟΡΥΒΩΝ ,ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ 17 ΚΟΜΒΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ! ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΛΟΙΑ ΚΡΟΥΣΗΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ 28 ΚΟΜΒΟΥΣ!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ SUPERFAST!!! ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now