NHSOS XIOS Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Οπως σημειωνει ευστοχα το ferryevolution τα Flensburger φημιζονται περισσοτερο για την κατασκευη roro(τα διασημα UN αλλα και ολα αυτης της σειρας,με την μια τσιμινιερα και το κομοδεσιο προς τα πρυμα)παρα ferries.Η αληθεια ειναι οτι περιστασιακα εχουν φτιαξει ομορφα ΕΓ/ΟΓ(της BC Ferries κυριως πχ NORTHERN EXPEDITION)αλλα δεν εχουν σταθερες παραγγελιες σε αυτο τον τομεα. Παρουσιασαν λοιπον το παρακατω ferry(που μοιαζει λιγο με τα UN-RORO )και ευελπιστουν να πετυχουν καποια παραγγελια.Προσωπικα μου αρεσει αρκετα λογω της φουτουριστικης σχεδιασης αλλα στην Ελλαδα ας πουμε,περισσοτερο θα μπορουσε να αναλαβει μια γραμμη που εξυπηρετειται απο καποια παντοφλα παρα απο καποιο ferry.Δεν θα ηταν ασχημο ισως για Σαρωνικο αλλα και γιατι οχι για Ιονιο(να αντικατασταθει επιτελους το γερασμενο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ). Χαρακτηριστικα μηκος/πλατος:114.3/20.5 ,επιβατες 970,αυτοκινητα 230,υπηρεσιακη 20μιλια.Περισσοτερα εδω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 φιλε για σαρωνικο μεγαλο και ακριβο ειναι. για ιονιο δεν ειναι ασχημο. αν ξεραμε ποσο κανει και ποσα φορτηγα παιρνει, θα λεγαμε περισσοτερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 (edited) Ραφήνα Ραφήνα Ραφήνα......φέρτε το στη Ραφήνα............. :D Κουτί ταιριάζει......ίδια χαρακτηριστικά με το blue star ithaki......... Edited June 28, 2011 by giorgos_249 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 αν ξεραμε και ποσα φορτηγα παιρνει, θα λεγαμε περισσοτερα Συμφωνα με ασφαλης υπολογισμους και με πραγματικες διαστασεις τα 25φορτηγα τα εχει ανετα(και εχοντας υπολογισει οτι εχει cashing στην μεση).Διαθετει καλο πλατος για το μηκος του οποτε βγαινουν 6 γραμμες φορτωσης για καθε οχημα.Τελος για να βαζει τοσα ΙΧ σημαινει οτι εκτος απο το γκαραζακι κατω απο τα φορτηγα,εχει ραμπες λογικα στο main για να δημιουργουνται 3 επιπεδα φορτωσης.(ετσι υποψιαζομαι τουλαχιστον). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted June 29, 2011 Share Posted June 29, 2011 Εγώ πάντως βλέπω ότι έχει ωραίο "μπαλκονάκι". Επίσης δέν το βρίσκω μεγάλο γιά τον Σαρωνικό,αλλά και γιά κάτι Πόρους και Σάμες και Κυλλήνες Ιονίου δέν είν'κακό.Ακριβό πάντως θα είναι σίγουρα-πώς αλλιώς θα βγάλουν τα έξοδα τής ανάπτυξης οι ναυπηγοκατασκευαστές; Αλλά ώς κακός τής παρέας υπενθυμίζω ότι το πράγμα όπως φαίνεται είναι ακόμα στα σχέδια.Μέχρι να φτιαχτή,να δοκιμαστή,να τελειοποιηθή,θα περάση καιρός. Οπότε εστέ βέβαιοι (που έλεγε και ένας δικτάτωρ) ότι το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ θα ταξιδεύη γιά πολλά χρόνια ακόμα (καθώς και άλλα τινά σε Ιόνιο και ΑιγαιοΣαρωνικό)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted June 30, 2011 Author Share Posted June 30, 2011 Βασικα αλλο ενα σχεδιο που ειχαν προτεινει τα ναυπηγεια ηταν αυτο,που επειδη μαλλον κανεις δεν ενδιαφερθηκε ,προχωρησαν σε αυτο που βλεπουμε παραπανω το οποιο ταιριαζει σε περισσοτερες γραμμες απ οτι το προηγουμενο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 (edited) Σε σχέση με τα design που έχουμε δει απο αυτό το ναυπηγείο,σε ro-ro και ro-pax,μπορώ να πώ ότι το συγκεκριμένο με απογοητεύει απο αισθητικής απόψεως,κάτι μικρότερο απο τα πλοία που έφτιαξε για τη BC ίσως είναι το ιδανικό Edited July 2, 2011 by Stefanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now