Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Το Blue Star Ithaki από την 01/07/11 έως 04/09/11 θα έχει καθημερινά απογευματινά δρομολόγια (εκτός Σαββάτου) από Ραφήνα στις 18:45 για Σύρο (21:25-21:40) Πάρο (22:55-23:10) Νάξο (23:55-00:15) Πάρο (01:00-01:20) Ραφήνα (04:50) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Η BS υπολογίζει στα φορτηγά για αυτό το δρομολόγιο? Γιατι δε νομίζω ότι ο κόσμος έχει συνηθίσει να πηγαίνει σε αυτά τα νησιά μέσω Ραφήνας...και κυρίως για Σύρο από Ραφήνα αν θυμάστε και το Χαισπίντ-Φλαινγκατ το είχε δοκιμάσει και το έκοψε μέσα στο καλοκαίρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2011 Author Share Posted February 10, 2011 Αυτό είναι για το καλοκαίρι που κάποιους επιβάτες θα τους βολεύει να φύγουν από τη Ραφήνα, αντί για το Πειραιά. Ενώ για τα φορτηγά μάλλον θα δουλεύει για ξελάσπωμα των πλοίων της από το Πειραιά. Μην ξεχνάς ότι τη πρώτη χρονιά που ήταν δρομολογημένο το Blue Star Ithaki από τη Ραφήνα προς Σύρο Πάρο Νάξο Σαντορίνη πηγαινοερχόταν γεμάτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Δύσκολο πρόγραμμα πάντως, για 2 μήνες το πλήρωμα θα ζοριστεί αρκετά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
teozan Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Το καλοκαίρι του 2007 έκανε και το SFII, 2 αν θυμάμαι καλά απογευματινά την εβδομάδα απο Ραφήνα (τρίτη και Πέμπτη) για Σύρο, Νάξο και από εκεί επιστροφή κατευθείαν Ραφήνα (πάλι αν θυμάμαι καλα). Εγώ είχα ταξιδέψει 11.08 από Ραφήνα για Νάξο και επιστροφή στις 17.08, αλλά είχε τύχει να είμαι στη Ραφήνα και άλλες μέρες όταν φόρτωνε για το απογευματινό. Το καράβι έφτανε στην ώρα του από Μ-Τ-Α, αλλά καθυστερούσε πολύ να φορτώσει (και κυρίως να αποφασιστεί ποιά φορτηγά θα φορτώσει) με αποτέλεσμα την επομένη το πρωί να φτάνει οριακά στη Ραφήνα για να φύγει πάλι για Α-Τ-Μ. Στο ντόκο γινόταν ένας χαμός από οδηγούς φορτηγών που διαπλικτίζονταν με τον πράκτορα και με το πλήρωμα και μεταξύ τους ενίοτε για το ποιος θα μπει, για το πόσες φορές έχει μείνει έξω ο καθένας στον Πειραιά και άλλα τέτοια όμορφα. Όσες φορές το είδα και τη φορά που ταξίδεψα το γκαράζ ήταν γεμάτο, αλλά από επιβάτες σχεδόν άδειο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now