polmyt Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 (edited) Εκτος απο το FINNMARKEN που εχουμε ηδη δει ας ριξουμε μια ματια και σε μερικα αλλο βαπορια που κυκλοφορουν αυτη την εποχη στα Νορβηγικα νερα. Ξεκιναμε απο το Οσλο και το STENA SAGA το οποιο κανει δρομολογια μεταξυ Νορβηγιας-Δανιας και Σουηδιας.Στη συνεχεια βλεπουμε το Bergensfjord δεμενο αν δεν κανω λαθος στο Stavanger. Στην ακτοπλοοια της Νορβηγιας δουλευουν απο οτι καταλαβα αρκετα βαπορια οπως τα NORDLYS και TROLLFJORD της Hurtigruten.Ακομα υπαρχουν και καποια αμφιδρομα οπως το FJORD1. Τα κρουαζιεροπλοια φυσικα και δεν θα μπορουσαν να λειπουν.Εχουμε λοιπον COSTA ATLANTICA,το γνωστο μας AZAMARA JOURNEY και το OCEAN NOVA το οποιο αν δεν κανω λαθος κανει κρουαζιερες μεχρι τη Γροιλανδια κλπ παρομοια μερη. Στην περιοχη υπαρχουν και αρκετα μικρα επιβατικα οπως το FJORD-LORD το οποια εκτελουν κοντινα δρομολογια. Βρισκουμε ακομα αρκετα πλοια διαφορων τυπων οπως το SEA EXPLORER και το TJELDSUND. Αλλα ουτε και τα πολεμικα πλοια θα μπορουσαν να λειπουν.Στο Bergen λοιπον βρισκουμε την φρεγατα του Βελγικου Ναυτικου Louise-Marie (F931) Για οσους αναρρωτιουνται τι εχει απογινει το παλιο FINNMARKEN να πουμε οτι βρισκεται πανω σε βαζα και γινονται σε αυτο εκτεταμενες επισκευες. Τελος ας δουμε το νεο FINNMARKEN σε μια ομορφη φωτο και μια φωτο ενος τμηματος του λιμανιου του Bergen απο ψηλα στο οποιο μεταξυ αλλων υπαρχει και ενα απο τα ρουμουλκα της Bourbon με τον νεο τυπο πλωρης που ειχαμε συζητησει και παλιοτερα.Ακομα μπορουμε να δουμε πως οι Νορβηγοι εκμεταλευονται τουριστικα μερικους απο τους φαρους τους. Ελπιζω να αντεξατε και να διαβασατε ολο αυτο το κατεβατο και να μην εγινα κουραστικος. Edited June 11, 2018 by Nick the Greek
.voyager Posted December 12, 2016 Posted December 12, 2016 (edited) On 12/3/2016 at 1:05 AM, .voyager said: H FjordLine κέρδισε σε διαγωνισμό του δήμου και λιμένα Sandefjord δύο slots, ενώ η Color Line μόνο ένα. Κι αυτό παρότι η τελευταία ήδη δραστηριοποείται εκεί με το Bohus και το Color Viking και ακόμα περιμένουμε να παραγγείλει νεότευκτο... On 12/4/2016 at 5:07 PM, Nick the Greek said: Το Sandefjord είναι ένας πανέμορφος κόλπος με φυσικό λιμένα, με τα πλοία να δένουν όπως τον παλιό καλό καιρό, στο κέντρο της πόλης. Ιδανικό για φωτογραφία, καθόλου ιδανικό για ποτό, ένα μποιυκαλάκι ντόπια μπύρα(όχι εισαγωγής δηλαδή) κοστίζει 13 ευρώ. Η πόλη είναι μικρή(καμιά 30-40 χιλιάδες κατοίκους νομίζω) αλλά κουκλίστικη και έχει καλή πρόσβαση στην ενδοχώρα της περιοχής που απ' όσο θυμάμαι είναι αρκετά βιομηχανική. Επειδή υπάρχει έντονη ελληνική παρουσία στο Sandefjord, ανοίγω σχετικό topic! Στη φωτό του Nick the Greek διακρίνεται και το τοπικό Scandic που φημίζεται για τον μπουφέ στο πρωινό του. Το Sandefjord είναι ίσως λίγο πιο όμορφο από το διπλανό Larvik και σίγουρα πιο ενδιαφέρον από το Strömstad απέναντι. Αρκεί να είναι καλοκαίρι, άντε πες άνοιξη στη χειρότερη... Edited December 12, 2016 by .voyager
Nick the Greek Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 Σύντομη ματιά στους υπανάπτυκτους της Νορβηγίας, με 1-2 φωτογραφίες στη gallerie μας. Όταν μιλάμε για Larvik, μιλάμε για ένα μέρος μεγέθους Κυλλήνης με όχι πάνω από 5-6 αναχωρήσεις καθημερινά. Η Color Line έχει αυτό το terminal με αίθουσα αναμονής κατά την επιβίβαση/αποβίβαση, ενώ μπορεί κανείς να δεί και τις γραμμές φόρτωσης για τα οχήματα και από τις δυό πλευρές. Εδώ μια πιο γενική άποψη, υπάρχει και ένα μικρό εμπορικό λιμάνι με εξειδικευμένο container terminal.
Nick the Greek Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 (edited) Ανοίγω ένα δελτίο για τη Νορβηγία με τις ψυχρές γυναίκες και το εγκαινιάζω με το καινούριο car carrier της Wallenius-Wilhelmsen, το βλέπουμε δεμένο στο Oslo κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του. Πρόκειται για το Traviata (IMO 9700524) που μόλις έχει παραδοθεί από το Tianjin Xingang Shipbuilding(NB 005-2) και συνεχίζει την παραδοσιακή ονοματοδοσία της εταιρείας, σχετική με την όπερα. Έχει μήκος 200 μέτρα, 13 ντέκ φορτίου και χωρητικότητα περί τα 8,000 οχήματα. Η MAN B&W μηχανή του, προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων με κατανάλωση 55 τόνων HFO το 24ωρο. Edited August 22, 2019 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 Από το Oslo σήμερα μεταφερόμαστε στο Langesund, πάνω από 2 ώρες οδήγηση μακριά. Ένα κουκλίστικο μέρος όπου κάνει προσεγγίσεις η Fjordline με προορισμό το τραγικό Hirtshals της Δανίας. Εμείς όμως πάμε εκεί για να δούμε ένα ρυμουλκό που δραστηριοποιείται στα διάφορα εμπορικά λιμάνια και ναυπηγεία της γύρω περιοχής, με το πολύ ελληνικό όνομα Belos (IMO 9191905). Δεν είναι μικρό σε ηλικία, είναι του 1999, χτισμένο στο Moen Slip AS της Νορβηγίας(41) με 2 μηχανές Deutz και προφανώς Νορβηγούς πλοιοκτήτες. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα και εμείς το βλέπουμε σε άλλη μια φωτογραφία κατά την αναχώρησή του.
Nick the Greek Posted September 22, 2019 Posted September 22, 2019 Ταξίδι κάπου στο Oslofjord για να ρίξουμε μια ματιά σε ένα τσιμεντάδικο που μας δίνει μια όμορφη σκηνή μέσα στη φύση. Πρόκειται για το Cemluna (IMO 9007063) που κινείται πρός το Oslo. Χτισμένο το 1991 στο Slop Scheepsbouwerf(391) με μια μηχανή Motoren Werke Mannheim(MWM). Πρώτο του όνομα το Anja II, το 2002 έγινε Lea και από το 2005 Cemluna, με πλοιοκτήτη την Brise από το Αμβούργο. Και εδώ μια πρυμνιά άποψη καθώς το πλοίο απομακρύνεται.
Nick the Greek Posted October 13, 2019 Posted October 13, 2019 Και πάλι στο Oslofjord, αυτή την φορά για ένα εκπαιδευτικό του Βασιλικού Ολλανδικού Ναυτικού με κωδικό Α902 και όνομα Van Kinsbergen. Πολυεργαλείο εκπαίδευσης όπως λέει και η σελίδα του. Χτισμένο το 1999 στο Vervako Heusden(3415) της Ολλανδίας, μηχανή Caterpillar.
Nick the Greek Posted October 19, 2019 Posted October 19, 2019 Δεμένο στο Oslo ένα περίεργο σκαρί, που φαίνεται ακόμη πιο παράταιρο αν σκεφτεί κανείς πως είναι χτισμένο το 1990. Πρόκειται για το εκπαιδευτικό πλοίο της Ναυτικής Ακαδημίας της Πολιτείας του Maine των ΗΠΑ, με το ταιριαστό όνομα State of Maine(IMO 8835217). Είναι χτισμένο γι αυτό το σκοπό και μόνο στα ναυπηγεία Bethlehem Steel, μπορείτε να δείτε τα αναλυτικά του χαρακτηριστικά εδώ. Τα νέα είναι πως δεν θα το βλέπουμε και πολύ ακόμα, μια και ενεκρίθησαν τα χρήματα για τον αντικαταστάση του.
Nick the Greek Posted October 24, 2019 Posted October 24, 2019 Κάπου στο Oslofjord βλέπουμε στις οθόνες μας ένα όμορφο μικρό μοτορσιπάκι με το όνομα Zuzanna (ΙΜΟ 8203555). Είναι προφανές πως πρόκειται για βετεράνο της ναυτιλίας, μια και είναι χτισμένο το 1982 στο Luehring Schiffswerft(8203), ένα ναυπηγείο κοντά στη Βρέμη που έκλεισε το 1988. Έχει μια Kloeckner-Humboldt-Deutz που του δίνει με όλα τα ρεύματα πρύμα γύρω στους 10 κόμβους. Οι τωρινοί του πλοιοκτήτες από τη Νορβηγία το έχουν από το 2006, πλήν όμως στο παρελθόν έχει αλλάξει κάμποσα ονόματα. Χτίστηκε σαν Lagune και έγινε RMS Normandia(1993), RMS Lagune(1993), Beaver(2002). Φέρει σημαία Νήσων Κούκ, για τους παρατηρητικούς.
Nick the Greek Posted October 27, 2019 Posted October 27, 2019 Παραμένουμε στο Oslofjord σε μια ηλιόλουστη μέρα που μας προσφέρει πολύ όμορφες ματιές στο κοντεινεράδικο WES Gesa (IMO 9504601). Το πλοίο πλέει στην κατεύθυνση πρός το Oslo και λάμπει, πουρνό-πουρνό. Είναι του 2012, παραγγελία της Wessels Reederei με ναύλωση στη Hapag Lloyd αυτήν την εποχή. Χωρητικότητα 1,036 TEU, προιόν του διασήμου Jiangdong Shipyard(JD 1000TEU-07) με μια μηχανή MAN B&W. Και η πρυμνιά όψη καθώς απομακρύνεται.
Nick the Greek Posted May 8, 2020 Posted May 8, 2020 Αποψινός φιλοξενούμενος του δελτίου Νορβηγίας είναι το αμφίπλωρο Basto I (IMO 9144081), κατασκευής 1997. Είναι ένα εκ των 5 πλοίων που απασχολούνται στη γραμμή Moss - Horten, γραμμή που συνδέει το νότιο κομμάτι ανατολικής και δυτικής Νορβηγίας. Στην ουσία αποτελεί κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου με τις αναχωρήσεις(όχι τώρα βέβαια με την πανδημία) να είναι συνεχείς. Το συγκεκριμένο πλοίο είναι Fosenάκι(65) με 2 μηχανές Wartsila που του δίνουν 14 κόμβους ταχύτητα με κατανάλωση 6.5 τόνων το 24ωρο, οπότε μιλάμε για ένα κουβά πετρέλαιο στην κυριολεξία. Χωρητικότητα 270 γραμμικά μέτρα, παρά τα 23 του χρόνια δείχνει αρκετά νέο σε προφίλ. Ο πλοιοκτήτης των πλοίων της γραμμής είναι η Trolhatten ASA.
Nick the Greek Posted May 13, 2020 Posted May 13, 2020 Αδελφό του Basto I και με το επόμενο yard nymber του Fosen(66) είναι το Basto II (IMO 9144093). Το βλέπουμε εδώ να πλησιάζει στο Moss, οι λεπτομέρειές του όμοιες με αυτές που περιγράψαμε παραπάνω.
Nick the Greek Posted June 16, 2020 Posted June 16, 2020 Το μοναδικό πορθμείο της γραμμής Moss - Horten που δεν πέτυχα εν ενεργεία πέρυσι ήταν το Basto III (ΙΜΟ 9299408), το βλέπουμε εδώ στην επισκευαστική βάση του Horten. Είναι πλοίο κατασκευης 2005 στη Remontowa Gdanska(1141) με μήκος 116 μέτρα και χωρητικότητα 550 επιβατών και 212 ΙΧ αυτοκινήτων. Με 2 μηχανές Wartsila και υπερεσιακή ταχύτητα 16 κόμβων, έχει εν τω μεταξύ πουληθεί και βρίσκεται στη δυτική Νορβηγία όπου και κάνει δρομολόγια ανάμεσα σε Halhjem και Rubbestadneset, με το απίστευτα αισθησιακό όνομα Bomlo.
Nick the Greek Posted July 10, 2020 Posted July 10, 2020 Στις οθόνες μας ένα μικρό αμφίδρομο επιβατηγό του Oslo που συνδέει τη Νορβηγική πρωτεύουσα με τα γύρω προάστεια/νησάκια. Είναι το Dronningen (IMO 9481192) που έχει κατασκευαστεί το 2009 στα ναυπηγεία STX της Lorient(835) και είναι φυσικά ηλεκτροκίνητο. Έχει μήκος 50 μέτρα, πλάτος 12, βύθισμα 3.5 και χωρητικότητα λίγο πάνω από 600 επιβάτες.
Nick the Greek Posted December 17, 2020 Posted December 17, 2020 Το Stena Saga πλέει στο Oslofjord με κατεύθυνση πρός Νότο και μέσα στο ειδυλλιακό τοπίο συναντάμε ένα κακομούτσουνο car carrier της UECC με όνομα Autopride(ΙΜΟ 9131955). Όπως μαρτυρά και το σουλούπι του δεν είναι καινούρια κατασκευή. Έχει φτιαχτεί στη Γερμανία το 1997 και έχει συνολική χωρητικότητα 1,150 αυτοκινήτων, με τα σημερινά δεδομένα δηλαδή είναι κάτι σαν car carrier feederάκι για μικρότερα λιμάνια. Φοράει 2 Wartsila και δεν έχει ποτέ αλλάξει όνομα στη ζωή του. Δυστυχώς έπεσε θύμα και αυτό της πανδημίας, όντας εδώ και μήνες παροπλισμένο στη Landskrona της Σουηδίας. Πάντως με φόντο το πανέμορφο Oslofjord, κι αυτό σα να ομορφαίνει.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2022 Posted March 6, 2022 Το Autopride μετονομάστηκε σε Minchah
Nick the Greek Posted August 11, 2022 Posted August 11, 2022 On 7/10/2020 at 3:37 PM, Nick the Greek said: Στις οθόνες μας ένα μικρό αμφίδρομο επιβατηγό του Oslo που συνδέει τη Νορβηγική πρωτεύουσα με τα γύρω προάστεια/νησάκια. Είναι το Dronningen (IMO 9481192) που έχει κατασκευαστεί το 2009 στα ναυπηγεία STX της Lorient(835) και είναι φυσικά ηλεκτροκίνητο. Έχει μήκος 50 μέτρα, πλάτος 12, βύθισμα 3.5 και χωρητικότητα λίγο πάνω από 600 επιβάτες. Υπάρχει και αδελφό πλοίο του Dronningen(βασίλισσα), λέγεται Prinsen(πρίγκηπας) το οποίο και αυτό παίζει μπάλα στα πέριξ του Όσλο. ΙΜΟ 9481207 και αριθμος γιάρδας 836. Τα υπόλοιπα ως άνω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now