Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Ολλανδίας


Recommended Posts

Ασούμε αναχώρηση του κοντέινερ Nordic Italia (IMO 9474395) από το Rotterdam. Χωρίς πολύ φορτίο όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, ίσως να ήταν και άδειο. Οι πλοιοκτήτες του λέγονται Nordic Hamburg και είναι Γερμανοί. Το ίδιο το πλοίο είναι ναυπήγηση του 2012 στο Nanjing Wujiazui Shipbulding(WJZ 033), ναυπηγείο που δεν έχω ξανακούσει. Η μηχανή του είναι Wartsila και η χωρητικότητά του στα 1,085 TEU.

Link to comment
Share on other sites

Ο κάπελας απόψε σερβίρει ένα μικρό τανκεράκι που την κάνει με ελαφριές προπελιές από το Rotterdam. Είναι το Nordic Saga (IMO 9346512), που έχει χτιστεί σαν Clipper Saga το 2007 στο Volharding Shipyards(601) του Foxhol της Ολλανδίας. Η μηχανή του είναι MaK και το παρόν του όνομα πήρε το 2013 οπότε και αγοράστηκε από την γερμανική Essberger. 

Link to comment
Share on other sites

"Σου πήρα αυτοκόλλητα χαρτάκια τα Pannini, σου πήρα το βιολί του Νίκου Παγκανίνι" τραγουδούσαν τα Ημίζ και ο Φοίβος Δεληβοριάς. Κι εμείς σήμερα βλέπουμε τον ίδιο τον Paganini (IMO 9866940) να παρελαύνει στις οθόνες μας, εισερχόμενος στο λιμάνι του Rotterdam. Ναυπηγείο είναι το China Merchants στο Yangzhou(AD 0061) και η μηχανή MaK, ολοκαίνουριο το πλοίο, ναυπήγηση του 2021. Πλοιοκτήτης η γερμανική GEFO

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στις οθόνες μας το 6,500 χιλιάδων τόνων dwt, Performer (IMO 9376452, πρώην CFL Performer) που βλέπουμε στο Rotterdam. Ανήκει στην Canada Feeder Lines αλλά είναι ναυλωμένο από την Ολλανδική Vertom. Ναυπήγηση 2007 στο Scheepswerf Peters(812), στο Kampen της Ολλανδίας με μηχανή Wartsila.

Link to comment
Share on other sites

Ένα kamsarmax 7ετίας βλέπουμε απόψε στις οθόνες μας, είναι το Presinge (IMO 9715452). To Tsuneishi(SS-172) το ολοκλήρωσε το 2015 για λογαριασμό της Santoku Senpaku η οποία το έχει παραχωρήσει με πολυετή ναύλωση στην Swissmarine.

Link to comment
Share on other sites

Να ένα τάνκερ που εισέρχεται στο Europoort του Rotterdam, είναι το Rainbow Spirit (IMO 9837171) των 130 χιλιάδων τόνων dwt. Ανήκει στην Altera, είναι ναυλωμένο στην Equinor και είναι ναυπήγηση του 2020 στη Samsung Geoje(2242). Τι το ιδιαίτερο έχει? Έχει 4 κύριες μηχανές Wartsila και η καύσιμη ύλη του είναι το LNG.

Link to comment
Share on other sites

Και τσιμεντάδικο φιλοξενεί το Rotterdam, παρακολουθούμε λοιπόν το 41χρονο Ronez (ΙΜΟ 8102476) να εισέρχεται στο λιμάνι. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα από το 1982 που χτίστηκε στο μικρό Ολλανδέζικο ναυπηγείο Scheepswerf van Goor(675), στο Monnickendam, με μία μηχανή Kromhout. Πλοιοκτήτης η αγγλική SigmaRoc, εταιρεία εξόρυξης και εμπορίας αδρανών υλικών.

Link to comment
Share on other sites

Επί τω έργω βλέπουμε απόψε ένα ρυμουλκό της Boluda, είναι το RT Rob (IMO 9474905). Έχει φτιαχτεί το 2009 στο Niigata Shipbuilding and Repair(0034) και έχει 3 κύριες μηχανές Caterpillar. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Νορβηγέζικο είναι το Rystraum (IMO 9391000), το chemical/product tanker που βλέπουμε να εξέρχεται από το λιμάνι του Rotterdam. Πλοιοκτήτριά του εταιρεία είναι η Utkilen AS και το έχτισε το 2012 στο Cantiere Navale de Poli(243), στην Pellestrina της Ιταλίας με μια μηχανή ΜΑΝ. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα ως τώρα, σημαία Νορβηγίας.

Link to comment
Share on other sites

Από το 2019 ονομάζεται Selin S (IMO9479670) το μικρό τάνκερ που βλέπουμε στις οθόνες μας. Ανήκει στην Τουρκική Swan Tanker Denizcilik και στη συγκεκριμένη συγκυρία αφίκνυται στο Rotterdam. Είναι προιόν του επίσης Τουρκικού ναυπηγείο Desan Deniz Insaat Sanayi(21) και ολοκληρώθηκε σαν Toli, που είναι και το μοναδικό του προηγούμενο όνομα. Η μηχανή του είναι Mak και το dwt του στους 3,442 τόνους.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάμε σε κάτι πιο μεγάλο και πιο συγκεκριμένα στο bulk carrier Sterling Tora (IMO 9481427) που βλέπετε δεμένο στο Rotterdam. Περίεργο κομμάτι υπό την έννοια πως το dwt του(79,474) είναι ανάμεσα στο index panamax και στο kamsarmax. Είναι όμως σύγχρονο πλοίο και έχει χτιστεί το 2010 στο ναυπηγείο Jinhai(J0041) της Κίνας με μηχανή MAN B&W. Το αρχικό του όνομα ήταν Golden Eclipse, έγινε σκέτο Eclipse το 2020 και από πέρυσι με το τωρινό του όνομα.

Link to comment
Share on other sites

On 5/24/2018 at 9:41 PM, Nick the Greek said:

Μοτορσιπακίου το βλεφάριασμα, πρόσχωμεν. Πρόκειται για το Ολλανδέζικο Tharsis που αναχωρεί έμφορτο από το Rotterdam, λουσμένο στον πρωινό ήλιο. Είναι προφανώς καινούριο βαπόρι, χτισμένο το 2012 και ανήκει στην Banier Scheepvaart BV με διαχειριστές την Tharsis Sea River Shipping με το πολύ όμορφο web site, και ναυλωμένο στην Γερμανική RMS με έδρα το Duisburg. Ναυπηγηθέν στο ναυπηγείο Kaap με αριθμό 253 και ΙΜΟ 9649196, έχει μια κύρια μηχανή Volvo Penta των 799 ίππων και των 10 κόμβων υπηρεσιακή. Εδώ και η πρυμνιά του όψη καθώς πλέει στο Nieuwe Waterweg.

 

Και για να δούμε τι συμβαίνει στις χώρες που η κλιματική αλλαγή αντιμετωπίζεται σαν επιχειρηματική ευκαιρία, και δεν γελάει όλη η υπόλοιποη Ευρώπη με τους Υπουργούς τους γιατί ζητιανεύουν εξαιρέσεις από τους κανονισμούς, ξαναβλέπουμε το Tharsis. Η διαφορά με τις προηγούμενες φωτογραφίες είναι ότι το πλοίο πια έχει εγκαταστήσει δύο "πανιά" για να εκμεταλλευτεί την δύναμη του ανέμου και να μειώσει τους ρύπους του.

 

Link to comment
Share on other sites

Επιστρέφουμε στο Rotterdam για να δούμε ένα τάνκερ που ανήκει στη Stolt Tankers, πρόκειται για το Stolt Virtue (IMO 9274317). Είναι του 2004 από το ναυπηγείο Watanabe Zosen(340) στο Imabari της Ιαπωνίας, με μηχανή Mitsubishi. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, εδώ το βλέπουμε και στην αναχώρησή του.

Link to comment
Share on other sites

Και ένα μικρό parcel tanker που ανήκει στη Γερμανική John T. Essberger, είναι ένα πλοίο με ονοματεπώνυμο, το Theodor Essberger (IMO 9403906). Δημιουργός του το Istanbul Shipyard(14) στην Tuzla της Τουρκίας το 2008 με μηχανή MaK, σαν Ayse-S. Το 2014 γίνεται Nordic Henriette ενώ στον τωρινό του πλοιοκτήτη πέρασε το 2018.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα θα δούμε ένα coaster που παίρνει το όνομά του από την Ελληνική μυθολογία, είναι το Theseus (IMO 9199256). Οι πλοιοκτήτες του είναι Γερμανοί βέβαια, λέγονται Lauterjung και έχουν στη σελίδα τους λεπτομερή τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου. Είναι ναυπήγηση του 2000 στο Santierul Naval Tulcea(307) στη Ρουμανία με μηχανή Deutz. Το dwt του είναι στους 2,460 χιλιάδες τόνους, σημαία Antigua.

Link to comment
Share on other sites

Πάμε σε ένα μέλος του ατελείωτου στόλου της Grupo Boluda, είναι το VB Hudson (IMO 9402421). Ήταν κομμάτι του στόλου της Smit με το όνομα Smit Hudson, γι αυτήν την εταιρεία ναυπηγήθηκε το 2008 στο Damen Galati(1126) της Ρουμανίας, με 2 μηχανές Caterpillar.

Link to comment
Share on other sites

Ένα scrubber-οφόρο LPG βλέπουμε δεμένο στο Rotterdam, το λούζει ο πρωινός ήλιος. Είναι το Trans Catalonia (IMO 9176694), ναυπηγήσεως 2000 στο Union Naval Valencia(254) με μία κύρια μηχανή MAN B&W. Πλοιοκτήτης του είναι η Seatrans και μέχρι το 2005 οπότε και το απέκτησαν, λεγόταν Mont Blanc.

Link to comment
Share on other sites

On 8/30/2014 at 12:17 PM, TankerShip said:

Στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας βρίσκεται το κοντεϊνεράδικο VERA D (IMO:9290177)

 

Οκτώ ολόκληρα χρόνια μετά συναντιόμαστε και πάλι με το Vera D, αυτήν τη φορά στο Rotterdam. Πλοιοκτήτης του ήταν και είναι η πασίγνωστη Peter Dohle, εξ' ού και το PD στο φουγάρο του. Κατασκευή 2004 στη Daewoo Mangalia(4045) της Ρουμανίας με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 1,678 TEU. Πρώτο όνομα και πρίν την παράδοσή του το Pyxis, το ναύλωσε για 5 χρόνια η Maersk σαν Maersk Vera Cruz και από το 2009 διαδοχικές ναυλώσεις χωρίς να αλλάξει όνομα.

 

Link to comment
Share on other sites

Στις οθόνες μας ένα crude oil tanker της Teekay να προχωρά για το Europoort, είναι το Whistler Spirit (IMO 9417323). Της Teekay είναι σχήμα λόγου βέβαια, έχω την αίσθηση πως το πλοίο ανήκει σε κάποια Κινεζική εταιρεία leasing με την οποία υπάρχει ένα bareboat structure. Το πλοίο είναι του 2010 από το Hudong-Zhonghua Shipbuilding(H1524A) της Σαγγάης. Όταν χτίστηκε ονομαζόταν Valpiave και η μηχανή του είναι ΜΑΝ Β&W. 

Link to comment
Share on other sites

Πλοίο της Sea-Cargo έχουμε δεί και στο παρελθόν στο ίδιο σημείο, ήταν το SC Ahtela. Σήμερα θα δούμε άλλο ένα πλοίο της Νορβηγικής εταιρείας εις την αυτήν θέσιν, είναι το Trans Carrier, με ΙΜΟ 9007879. Το πλοίο είναι ένα επιμηκυμένο αδελφό του Aya M. Η ναυπήγησή του ξεκίνησε στο ναυπηγείο 3 Maj της Rijeka με αριθμό γιάρδας 653 και ολοκληρώθηκε στο ναυπηγείο Kraljevica(492), στην ομώνυμη πόλη της Κροατίας, το 1992. Έχει μόνο μία κύρια μηχανή Wartsila και το πρώτο του όνομα ήταν Korsnas Link. Το 1994 έγινε Swan Hunter, το 1996 Parchim, το 1997 και πάλι Swan Hunter μέχρι που το 1999 έγινε Trans Carrier. Ολικό μήκος 144 μέτρα μετά την επιμήκυνση(αρχικά 125 μετρα), 1,419 γραμμικά μέτρα φόρτωσης και χωρητικότητα 94 κομμάτια. Η σημαία του είναι Μπαχάμες και η κλάση DNV. Τη δεδομένη χρονική στιγμή το βρίσκει κανείς στην ανατολική Μεσόγειο, έχοντας κάνει τουλάχιστον ένα δρομολόγιο από τη Haifa για την Αλεξανδρέττα(Iskenderun).

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Καιρό είχαμε να πάμε στην αγαπημένη μου Ολλάντα, απόψε μας δίνεται η ευκαιρία και μάλιστα θα έχουμε και κάμποση συνέχεια. Στις οθόνες μας το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων των 508 TEU με όνομα A2B Energy (IMO 9183427). Ανήκει στην A2B Online και έχει ναυπηγηθεί το 1998 στο JJ Sietas(1170) με μία μηχανή Mannheim και πρώτο όνομα το Corsar. Το 2008 έγινε Corsa(σαν το Opel) και το 2016 πήρε το σημερινό του όνομα. Έκτοτε εκτελεί feedering στη Βόρειο Θάλασσα.  

Link to comment
Share on other sites

Τρίτο βαπόρι που βλέπουμε από την Α2Β στο Shipfriends, αυτήν τη φορά πάμε στο Α2Β Spirit (IMO 9144689) που αναχωρεί από το Rotterdam. Κατασκευή 1998, προφανώς στο JJ Sietas(1139) με μηχανή MaK και χωρητικότητα 508 TEU. Πρώτο του όνομα είναι το Jan Fabian μέχρι το 2006 οπότε και μετονομάστηκε σε Nor Feeder ως το 2018 οπότε και πήρε το τωρινό του όνομα. Σημαία Ολλανδίας με νηολόγιο Moerdijk. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τέλος Ιουνίου στο Rotterdam και την εμφάνισή του πρός τα μέσα κάνει το μικρό handy των 28,219 τόνων dwt με το όνομα Ammos (IMO 9573804). Είναι ναυπήγηση του 2011 από το Shimanami Shipyard(569) του Imabari της Ιαπωνίας, japonaise δηλαδή η μαντάμ. Η μηχανή του είναι MAN B&W και το μοναδικό του προηγούμενο όνομα ως το 2020 ήταν King Corn. Όπως μαρτυρά και το όνομα που είναι γραμμένο στην πρύμη του, παρά το ότι έχει σημαία Bahamas, είναι ελληνικής πλοιοκτησίας. Και ανήκει στην Tide Line του Πάρι Ξανάλατου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Βόλτα μέχρι το Hook of Holland για να πάρουμε την απαραίτητη δόση μας από καράβια. Η ώρα είναι 14:20 και βλέπουμε το Stena Hollandica να αναχωρεί για το Harwich. Περίπου ένα διωράκι αργότερα την ίδια ρότα θα ακολουθήσει και το Suecia Seaways, για το Felixstowe βέβαια, το οποίο όμως λίγο έξω από το λιμάνι θα κάνει στροφή 360 μοιρών και ύστερα θα συνεχίσει το ταξίδι του ( δεν κατάλαβα το λόγο, μπορείτε να δείτε το past track του στο mt και θα καταλάβετε). Τέλος έχουμε άφιξη του Britannica ερχόμενο από (πού αλλού;) το Harwich.

ΥΓ 1: Τα δίδυμα Britannica και Hollandica θα μπορούσα να τα φανταστώ στην Αδριατική. Ποιος ξέρει, ίσως σε 15-20 χρόνια, ίσως και σε ένα άλλο σύμπαν. :rolleyes:

ΥΓ 2: Δυστυχώς οι φωτό δεν έχουν και την καλύτερη ποιότητα. Προσπάθησα να τις επεξεργαστώ λίγο μπας και βελτιωθεί το αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...