Nick the Greek Posted November 7, 2022 Author Posted November 7, 2022 On 8/30/2014 at 12:17 PM, TankerShip said: Στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας βρίσκεται το κοντεϊνεράδικο VERA D (IMO:9290177) Οκτώ ολόκληρα χρόνια μετά συναντιόμαστε και πάλι με το Vera D, αυτήν τη φορά στο Rotterdam. Πλοιοκτήτης του ήταν και είναι η πασίγνωστη Peter Dohle, εξ' ού και το PD στο φουγάρο του. Κατασκευή 2004 στη Daewoo Mangalia(4045) της Ρουμανίας με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 1,678 TEU. Πρώτο όνομα και πρίν την παράδοσή του το Pyxis, το ναύλωσε για 5 χρόνια η Maersk σαν Maersk Vera Cruz και από το 2009 διαδοχικές ναυλώσεις χωρίς να αλλάξει όνομα.
Nick the Greek Posted November 8, 2022 Author Posted November 8, 2022 Στις οθόνες μας ένα crude oil tanker της Teekay να προχωρά για το Europoort, είναι το Whistler Spirit (IMO 9417323). Της Teekay είναι σχήμα λόγου βέβαια, έχω την αίσθηση πως το πλοίο ανήκει σε κάποια Κινεζική εταιρεία leasing με την οποία υπάρχει ένα bareboat structure. Το πλοίο είναι του 2010 από το Hudong-Zhonghua Shipbuilding(H1524A) της Σαγγάης. Όταν χτίστηκε ονομαζόταν Valpiave και η μηχανή του είναι ΜΑΝ Β&W.
Nick the Greek Posted November 9, 2022 Author Posted November 9, 2022 Πλοίο της Sea-Cargo έχουμε δεί και στο παρελθόν στο ίδιο σημείο, ήταν το SC Ahtela. Σήμερα θα δούμε άλλο ένα πλοίο της Νορβηγικής εταιρείας εις την αυτήν θέσιν, είναι το Trans Carrier, με ΙΜΟ 9007879. Το πλοίο είναι ένα επιμηκυμένο αδελφό του Aya M. Η ναυπήγησή του ξεκίνησε στο ναυπηγείο 3 Maj της Rijeka με αριθμό γιάρδας 653 και ολοκληρώθηκε στο ναυπηγείο Kraljevica(492), στην ομώνυμη πόλη της Κροατίας, το 1992. Έχει μόνο μία κύρια μηχανή Wartsila και το πρώτο του όνομα ήταν Korsnas Link. Το 1994 έγινε Swan Hunter, το 1996 Parchim, το 1997 και πάλι Swan Hunter μέχρι που το 1999 έγινε Trans Carrier. Ολικό μήκος 144 μέτρα μετά την επιμήκυνση(αρχικά 125 μετρα), 1,419 γραμμικά μέτρα φόρτωσης και χωρητικότητα 94 κομμάτια. Η σημαία του είναι Μπαχάμες και η κλάση DNV. Τη δεδομένη χρονική στιγμή το βρίσκει κανείς στην ανατολική Μεσόγειο, έχοντας κάνει τουλάχιστον ένα δρομολόγιο από τη Haifa για την Αλεξανδρέττα(Iskenderun).
Nick the Greek Posted July 19, 2023 Author Posted July 19, 2023 Καιρό είχαμε να πάμε στην αγαπημένη μου Ολλάντα, απόψε μας δίνεται η ευκαιρία και μάλιστα θα έχουμε και κάμποση συνέχεια. Στις οθόνες μας το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων των 508 TEU με όνομα A2B Energy (IMO 9183427). Ανήκει στην A2B Online και έχει ναυπηγηθεί το 1998 στο JJ Sietas(1170) με μία μηχανή Mannheim και πρώτο όνομα το Corsar. Το 2008 έγινε Corsa(σαν το Opel) και το 2016 πήρε το σημερινό του όνομα. Έκτοτε εκτελεί feedering στη Βόρειο Θάλασσα.
Nick the Greek Posted July 24, 2023 Author Posted July 24, 2023 Τρίτο βαπόρι που βλέπουμε από την Α2Β στο Shipfriends, αυτήν τη φορά πάμε στο Α2Β Spirit (IMO 9144689) που αναχωρεί από το Rotterdam. Κατασκευή 1998, προφανώς στο JJ Sietas(1139) με μηχανή MaK και χωρητικότητα 508 TEU. Πρώτο του όνομα είναι το Jan Fabian μέχρι το 2006 οπότε και μετονομάστηκε σε Nor Feeder ως το 2018 οπότε και πήρε το τωρινό του όνομα. Σημαία Ολλανδίας με νηολόγιο Moerdijk.
Nick the Greek Posted August 11, 2023 Author Posted August 11, 2023 Τέλος Ιουνίου στο Rotterdam και την εμφάνισή του πρός τα μέσα κάνει το μικρό handy των 28,219 τόνων dwt με το όνομα Ammos (IMO 9573804). Είναι ναυπήγηση του 2011 από το Shimanami Shipyard(569) του Imabari της Ιαπωνίας, japonaise δηλαδή η μαντάμ. Η μηχανή του είναι MAN B&W και το μοναδικό του προηγούμενο όνομα ως το 2020 ήταν King Corn. Όπως μαρτυρά και το όνομα που είναι γραμμένο στην πρύμη του, παρά το ότι έχει σημαία Bahamas, είναι ελληνικής πλοιοκτησίας. Και ανήκει στην Tide Line του Πάρι Ξανάλατου.
ΚΑΜΒΥΣΗΣ Posted October 15, 2023 Posted October 15, 2023 Βόλτα μέχρι το Hook of Holland για να πάρουμε την απαραίτητη δόση μας από καράβια. Η ώρα είναι 14:20 και βλέπουμε το Stena Hollandica να αναχωρεί για το Harwich. Περίπου ένα διωράκι αργότερα την ίδια ρότα θα ακολουθήσει και το Suecia Seaways, για το Felixstowe βέβαια, το οποίο όμως λίγο έξω από το λιμάνι θα κάνει στροφή 360 μοιρών και ύστερα θα συνεχίσει το ταξίδι του ( δεν κατάλαβα το λόγο, μπορείτε να δείτε το past track του στο mt και θα καταλάβετε). Τέλος έχουμε άφιξη του Britannica ερχόμενο από (πού αλλού;) το Harwich. ΥΓ 1: Τα δίδυμα Britannica και Hollandica θα μπορούσα να τα φανταστώ στην Αδριατική. Ποιος ξέρει, ίσως σε 15-20 χρόνια, ίσως και σε ένα άλλο σύμπαν. ΥΓ 2: Δυστυχώς οι φωτό δεν έχουν και την καλύτερη ποιότητα. Προσπάθησα να τις επεξεργαστώ λίγο μπας και βελτιωθεί το αποτέλεσμα.
Nick the Greek Posted November 22, 2023 Author Posted November 22, 2023 Άλλη μια βόλτα στο Europoort του Rotterdam για να δώσουμε βάση σε ένα τάνκερ που βλέπουμε δεμένο στο jetty. Tο σουλούπι του παραπέμπει σε design ρώσικου ποταμοπλοίου και τέτοιου τύπου είναι, προιόν του Sudstroitelnyy Zavod Krasnoye Sormovo(19619/) στο Nizhniy Novgorod. Μάλιστα το dwt του είναι λίγo πάνω από τους 13 χιλιάδες τόνους. Έχει 2 κύριες μηχανές Wartsila, μήκος 150 μέτρα, πλάτος 17.3 και βύθισμα 6.97 ενώ το μοναδικό του προηγούμενο όνομα ήταν το Masalli ως το 2018. Πλοιοκτήτης του μια Μαλτέζικη εταιρεία, σημαία Μάλτας και κλάση Rina.
Nick the Greek Posted November 26, 2023 Author Posted November 26, 2023 J.J. Sietas KG Schiffswerft και όχι ξερό ψωμί, αλλά currywurst. Το πιάσατε το υπονοούμενο, ακολουθεί κοντεινεράδικο χτισμένο από το διάσημο ναυπηγείο, ο αριθμός γιάρδας 1234 που ονομάζεται Anina. Το βλέπουμε το πλοίο(IMO 9354351) να πλησιάζει το Rotterdam πρίν κανένα μήνα. Ναυπήγηση του 2006 σαν Anina, αμέσως μετά την ίδια χρονιά έγινε OOCL Finland, το 2012 έγινε Gorky Park και αργότερα την ίδια χρονιά πήρε και πάλι το πρώτο του όνομα, το Anina. Αυτήν τη στιγμή ανήκει στην γνωστή στο χώρο Peter Doehle Schiffahrts KG. Σημαία Πορτογαλίας, νηολόγιο Madeira, κλάση Korean Register of Shipping.
Nick the Greek Posted December 1, 2023 Author Posted December 1, 2023 Ένα τάνκερ μικρότερο των 5 χιλιάδων τόνων θα δούμε απόψε στο Rotterdam, πάρτε μάτι το Bartok (IMO 9517458) ενώ αναχωρεί από το ολλανδικό λιμάνι. Ναυπήγηση 2009 από το ναυπηγείο Besiktas Gemi(02) για λογαριασμό της εταιρείας Besiktas, παίρνοντας το μοναδικό του προηγούμενο όνομα που ήταν Besiktas Pera. Μία μηχανή MaK, σημαία Κύπρου και κλάση BV.
Nick the Greek Posted December 2, 2023 Author Posted December 2, 2023 On 8/20/2022 at 7:09 PM, Nick the Greek said: Ηλιόλουστο πρωινό στο Rotterdam και το MR2 με όνομα Isla de Bioko (IMO 9767235) λάμπει στον ανοιξιάτικο ήλιο. Πλοιοκτησίας Mitsui OSK και ναυπήγηση του 2016 στο Minaminippon Shipbuilding(749), στην Oita της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου. Η μηχανή του είναι MAN B&W και το όνομα του πλοίου παραπέμπει σε ένα νησάκι στη Δυτική Αφρική, κοντά στην Ισημερινη Γουινέα. Συχνός επισκέπτης του Rotterdam Europoort το συγκεκριμένο, το είδαμε δεμένο ας το δούμε και εν πλώ.
Nick the Greek Posted December 18, 2023 Author Posted December 18, 2023 Πάμε να δούμε και ένα μοτορσιπάκι των 3 χιλιάδων τόνων dwt που την κάνει μπούκα στο Rotterdam, γνωρίστε το Baltic Express (IMO 9243851). Ολλανδέζικη ναυπήγηση του 2001 στο ναυπηγείο Niestern Sander B.V(908) με έδρα το Delfzijl. Η μηχανή του είναι Caterpillar και τα προηγούμενα ονόματα που είχε ήταν Nora όταν χτίστηκε και Lady Nora(2011), με το σημερινό του όνομα να το παίρνει στις αρχές του 2022. Αξιοσημείωτα τα καπάκια των αμπαριών του με σχήμα σκεπής, χρησιμεύουν ώστε να φορτώνει το πλοίο ξυλεία. Και πράγματι, πλοιοκτήτης του είναι μια εταιρεία εμπορίας προιόντων ξυλείας που λέγεται Galleywood Timber, με έδρα το Danbury της Αγγλίας. Σημαία St Kitts & Nevis, κλάση LR.
Nick the Greek Posted January 19, 2024 Author Posted January 19, 2024 Σήμερα δεν έχουμε Rotterdam αλλά Ijmuiden. Εκεί βλέπουμε δεμένο το 180άρι cape size με όνομα Berge Sarstein (IMO 9774367), να ξεφορτώνει σιδηρομετάλλευμα. Είναι το πολύ επιτυχημένο design του Imabari(2558) στο ναυπηγείο της Hiroshima και έχει χτιστεί το 2017 με μία μηχανή MAN B&W. Πλοιοκτήτης είναι η Berge Bulk με σημαία Isle of Man και κλάση LR. Ένα παράξενο, φασκιωμένο πράγμα που βλέπετε σε δεύτερο πλάνο στη φωτογραφία είναι ένα κρένι του terminal της Tata Steel το οποίο βρίσκεται σε επισκευή εδώ και καμιά διετία.
Nick the Greek Posted January 21, 2024 Author Posted January 21, 2024 Επιστρέφουμε στο Rotterdam για να παρακολουθήσουμε την αναχώρηση του πλοίου γενικού φορτίου των 12 χιλιάδων τόνων dwt με όνομα BBC Virginia (IMO 9501277). Το πλοίο είναι μεν προφανώς ναυλώμένο στην BBC αλλά ανήκει στην επίσης γερμανική Reederei Held. Είναι ναυπήγηση του 2010 στο κινεζικό Jiangdong Shipyard(12000-18) στο Wuhu και έχει μία κύρια μηχανή MaK. Καθώς το βλέπουμε να προχωρά πρός την ανταριασμένη Βόρειο Θάλασσα, να συμπληρώσω ότι έχει σημαία Antigua & Barbuda με κλάση Korean Register.
ΚΑΜΒΥΣΗΣ Posted January 24, 2024 Posted January 24, 2024 Να προσθέσω και γω τον οβολό μου από το Ρότερνταμ. Καθιερωμένη αναχώρηση του Britannica για απέναντι στις 14:15. Μετά από ένα διάλειμμα για τηγανητό ψάρι δίπλα στο ποτάμι, παίρνουμε θέση για τις απογευματινές αφιξοαναχωρήσεις. Πρώτη αναχωρεί η πανέμορφη και ανθισμένη μας Τουλίπα για το Felixstowe. Ακολουθεί η -άγευστη κινέζα του Jinling- Scandia Seaways, βάζοντας ρότα για το Immingham. Out of the blue κάνει την εμφάνισή του και το -κατά τα άλλα- συμπαθητικό Misida, λίγο πριν τη δύση του ηλίου. Πάνω που ετοιμαζόμουν να φύγω μιας και ο παγωμένος αέρας άρχιζε να δυναμώνει, βλέπω στον ορίζοντα το...Horizon. Άλλη όρεξη δεν είχα από το να ανεμοδαρθώ για χάρη ενός Visentini. Έτσι μάζεψα τα μπογαλάκια μου και πήρα το δρόμο για το μετρό της παραλίας του Hook of Holland. Έλα όμως που στα μισά της διαδρομής ένιωσα να με κυνηγούν οι καραβολατρικές Ερινύες, έτσι έκανα την καρδιά μου πέτρα και γύρισα για ένα τελευταίο πλάνο. ΥΓ. Αυτή η πορτάδα πλοίων του Flensburg καθώς και τα "ξαδέρφια" τους από το ναυπηγείο του Odense είναι χάρμα ιδέσθαι. Μακάρι να δούμε κάποιο από αυτά Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα σε καμιά δεκαπενταριά χρόνια, ως αντικαταστάτη του Jan Sniadecki .
Nick the Greek Posted February 7, 2024 Author Posted February 7, 2024 Ένα ακόμη από τα αμέτρητα τανκεράκια που περνάνε από το Rotterdam επί καθημερινής βάσεως, στις οθόνες σας το Bithav (IMO 9211535). Χτισμένο το 2000 στο γραφικό Dordrecht της Ολλανδίας από το ναυπηγείο Scheepswerft en Maschinfabrik Biesbosch(895) με μία κύρια μηχανή Wartsila και χωρητικότητα πλέον των 6 χιλιάδων τόνων. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα και ανήκει σε Σουηδούς πλοιοκτήτες που λέγονται Tarbit. Παραδόξως όμως κρατάει την Ολλανδική σημαία με νηολόγιο Dordrecht και κλάση BV.
Nick the Greek Posted February 9, 2024 Author Posted February 9, 2024 Και πάλι σε τάνκερ απόψε, μόνο που το σημερινό έχει dwt 314 χιλιάδες τόνους. Πρόκειται για το C. Spirit (IMO 9643269) το οποίο ανήκει στην Κορεάτικη SK Shipping. Είναι κατασκευής 2013 στη Hyundai(2568) και έχει μία μηχανή Wartsila και 333 μέτρα μήκους, όσο κι αν δεν φαίνεται στη φωτογραφία. Έχει και scrubber, σημαία Παναμά και κλάση Korean Register.
Nick the Greek Posted February 14, 2024 Author Posted February 14, 2024 Λίγο περισσότερο από 5 χιλιάδες είναι το dwt του εικονιζόμενου πλοίου που έχει αναχωρήσει από το Rotterdam, είναι το τάνκεράκι Capewater (IMO 9423841). Ναυπήγηση στην Τουρκία το 2009 από το Eregli Gemi Insa(0576) με μηχανή Wartsila. Όνομα δεν έχει αλλάξει ποτέ, σημαία Ολλανδίας, νηολόγιο Rotterdam και κλάση LR.
Nick the Greek Posted February 14, 2024 Author Posted February 14, 2024 Ένα ωραιότατο κοντεινεράδικο παρελαύνει απόψε στις οθόνες μας, είναι το Containerships Nord (IMO 9813993) που βλέπουμε να εξέρχεται από το Rotterdam. Ναυπηγήθηκε το 2018 στην Κίνα, στο ναυπηγείο Wenchong Shipyard(H5510), στην περιοχή του Guangzhou. Η μηχανή του είναι WinGD και η χωρητικότητά του φτάνει τα 1,380 TEU. Όνομα δεν έχει αλλάξει ακόμα, σημαία Μεγάλης Βρεταννίας, νηολόγιο Λονδίνου και κλάση ABS. Παρέλειψα να πω ότι το καύσιμό του είναι το LNG.
Nick the Greek Posted February 16, 2024 Author Posted February 16, 2024 On 11/2/2019 at 10:07 PM, Nick the Greek said: Δύο ρυμουλκά του Rotterdam έχει απόψε ο κάπελας, πλοιοκτήτρια εταιρεία και στα δύο η Kotug. Πρώτα βλέπουμε το SD Rebel (IMO 9600774) που είναι χτισμένο το 2012 στα Damen(511581) της Ρουμανίας με 2 μηχανές Caterpillar. Και μια πιό κοντινή φωτογραφία από τις προηγούμενες του SD Rebel.
Nick the Greek Posted February 17, 2024 Author Posted February 17, 2024 Ένα μικρό τανκεράκι των 10 χιλιάδων τόνων dwt βλέπουμε απόψε, είναι το Domenico Ievoli (IMO 9334430) της Ιταλικής Marnavi. Κατασκευή στην Τουρκία το 2006 από το ναυπηγείο Yardimci Tersanesi(47) με μηχανή MAN B&W. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα ως το 2014 το Clipper Leander. Σημαία Ιταλίας, νηολόγιο Napoli και κλάση Rina.
Nick the Greek Posted February 19, 2024 Author Posted February 19, 2024 Να και ένα νεότευκτο(2023) κοντεινεράδικο των 1,500 TEU που αναχωρεί από το Rotterdam, πρόκειται για το EA Noddy (IMO 9937488). Σημαία Σιγκαπούρης, πλοιοκτήτες νομίζω στη Σιγκαπούρη αλλά χτισμένο στο CSSC Huangpu Wenchong Shipbuilding(H 2416) με μηχανή MAN B&W. Προσέξτε την κάθετη, κοφτή πλώρη, μάλλον χωρίς βολβό.
Nick the Greek Posted February 21, 2024 Author Posted February 21, 2024 Απόψε είναι η ώρα της Edith (IMO 9328625) των 750 TEU που τη βλέπουμε σε αναχώρησή της από το Rotterdam. Το πλοίο είναι ναυπήγηση 2005 στο ναυπηγείο Detlef Hegemann Rolandwerft, με έδρα το Berne της Γερμανίας με μηχανή MaK. Πρώτο του όνομα το Lupus J, μέσα στο 2005 γίνεται C2C Lupus, το 2007 γίνεται C2C Astralis, το 2010 Arx για λογαριασμό της Cobelfret και τέλος το σημερινό του όνομα το πήρε το 2021, ανήκοντας πια στην φινλανδέζικη εταιρεία Langh. Σημαία Πορτογαλίας, κλάση DNV.
Nick the Greek Posted February 23, 2024 Author Posted February 23, 2024 Να και το μικρό φορτηγό των 3,850 τόνων DWT που εξέρχεται από το Rotterdam. Είναι το Eems Delf (IMO 9373280) που έχει χτιστεί το 2007 στο Damen Bergum με μηχανή Mak. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Hathor, σημαία Ολλανδίας με νηολόγιο Delfzjil και κλάση LR.
Nick the Greek Posted February 25, 2024 Author Posted February 25, 2024 Πίσω στα κοντέινερ με το μικρό(750 TEU) Ensemble (ΙΜΟ 9312212), πλοίο που βλέπουμε απόψε να αναχωρεί από το Rotterdam. Ρουμάνικης κατασκευής από το Daewoo Mangalia(4050) πίσω στο 2005 με αυτό το όνομα. Μηχανή MaK ενώ το άλλο προηγούμενό του όνομα ήταν το X-Press Monte Bianco. Έχει φορέσει ήδη και scrubber.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now