Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 11/29/2019 at 3:43 PM, Nick the Greek said:

Τελειώνουμε με Maersk και πιο συγκεκριμένα με το Maersk Idaho (IMO 9193264) που και αυτό την κάνει μπούκα στο Rotterdam. Πλοίο του 2000 από τη Hyundai Ulsan(1201) με μηχανή επίσης Hyundai, χτίστηκε σαν Maersk Gosport για την Αγγλική τους θυγατρική ενώ με τη μετονομασία του στο τωρινό του όνομα το 2009, πέρασε στην κυριότητα της Αμερικανικής θυγατρικής των Δανών. Στην πρυμνιά του όψη βλέπουμε κάποια από τα 4,658 TEU που στη θεωρία μπορεί να μεταφέρει.

 

Να το και με το μοναδικό του προηγούμενο όνομα, Maersk Gosport. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στο Ικόνιο στις 14 Ιουλίου του 2007. Η άλλη διαφορά του με το Maersk Idaho είναι πως το 2007 στα πλάγια ήταν γραμμένο το Maersk Sealand, αργότερα όμως αυτό έγινε σκέτο Maersk Line.

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
Posted

Απόψε θα γνωρίσουμε ένα roro που δεν είναι και πάρα πολύ στο προσκήνιο, να το SCA Ostrand (ΙΜΟ 9087362) έχοντας περάσει τα φανάρια του Rotterdam και προχωρώντας πρός τη θέση του. Λογικό όμως να μη το γνωρίζουν παρά μόνο οι μερακλήδες:D της συγκεκριμένης κατηγορίας πλοίων μια και ανήκει στην Σουηδική SCA, η οποία είναι εταιρεία εκμετάλλευσης δασών και παραγωγής προιόντων προερχομένων από την υλοτομία, ενώ έχει επεκταθεί τόσο στην πράσινη ενέργεια, όσο και στα logistics. Μάλιστα αν δείτε το site τους, περηφανεύονται πως είναι ο μεγαλύτερος ιδιώτης ιδιοκτήτης δασών στην Ευρώπη. Θα μου πεί κανείς, ιδιωτικά δάση? Και θα απαντήσω, είδαμε και τα δικά μας που είναι δημόσια. Όταν δεν παραδίδονται στην παράνομη δόμηση, γίνονται στάχτη και μπούρμπερη. Στη Σουηδία τουλάχιστον είμαι σίγουρος πως η εταιρεία ελέγχεται για το τι κάνει.

 

Το συγκεκριμένο πλοίο είναι ναυπήγηση του 1996 στα Astilleros Espanoles της Sevilla(285) και είναι το δεύτερο από μια σειρά 3 πλοίων που είχε παραγγείλει η SCA. Οι δύο του μηχανές είναι MaK, το μήκος του είναι στα 170 μέτρα και τα γραμμικά μέτρα φόρτωσης είναι 1,900 πράγμα το οποίο μεταφράζεται σε περίπου 149 φορτηγά. Κάτι μου λέει όμως ότι αν ανοίξει κανείς τον μεγάλο καταπέλτη της πρύμης, δε θα αντικρύσει μόνο φορτηγά αλλά mafi, κανονικά containers, παλέτες και ποιός ξέρει τι άλλα μέσα μεταφοράς προιόντων χαρτιού. Τα 3 αυτά πλοία συνδέουν τη Σουηδία με τις αφορές του Ηνωμένου Βασιλείου αλλά και της Ολλανδίας, του Βελγίου και των χωρών της Βαλτικής.

  • 3 months later...
Posted

Σήμερα θα περάσουμε να δούμε και ένα αδελφό του SCA Ostrand που είδαμε στο αμέσως προηγούμενο μήνυμα, πρόκειται για το SCA Ortviken (IMO 9087374). Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά είναι τα ίδια, αλλάζει μόνο ο αριθμός γιάρδας που είναι 286 για το συγκεκριμένο. Οι φωτογραφίες είναι από το 2017 και το συννεφιασμένο Rotterdam. Τα πλοία αυτά έχουν κάμποσες προσεγγίσεις σε πολλά και διαφορετικά λιμάνια, στα πλαίσια των δρομολογίων τους. Ενδεικτικά να πω ότι το SCA Ortviken έχει κάνει Iggesund - Kiel - Malmo - Umea - Tilbury - Rotterdam - Helsingborg - Oxelsund - Umea - Sundsvall - Kiel - Iggesund. Πολλές προσεγγίσεις, θα ήθελα να έβλεπα το stowage plan. Τελειώνουμε με το πλοίο σαν Ortviken, το μοναδικό του προηγούμενο όνομα δηλαδή, σε αναχώρησή του από το Rotterdam πρίν από 13 χρόνια. Και φυσικά φορώντας τα τότε του σινιάλα.

Posted (edited)

Πάμε να δούμε το τάνκερ Nissos Rhenia να λιάζεται στο λιμάνι του Rotterdam. Εδώ σε μια δεύτερη φωτογραφία στο ίδιο σημείο. Το πλοίο είναι κατασκευής 2019 και διαχειρίστρια εταιρία του φαίνεται η Kyklades Maritime Corporation σύμφωνα με το equasis

Edited by Ssiap21
  • 2 weeks later...
Posted

Μετά τα αδελφά πλοία SCA Ortviken και SCA Ostrand, ας δούμε συντόμως και το SCA Obbola για να συμπληρώσουμε το σετάκι. Εννοείται πως τα χαρακτηριστικά του είναι πανομοιότυπα με αυτά των αδελφών του, αριθμός γιάρδας 284 για το εν λόγω πλοίο το οποίο και βλέπουμε να αφήνει πίσω του το Rotterdam

  • 2 weeks later...
Posted

Βρισκόμαστε στο Rotterdam του Μαίου του 2018 και συναντάμε ένα από δύο αδελφά roro που ναυπηγήθηκαν από το ναυπηγείο JJ Sietas(1281), το συγκεκριμένο είναι το Misana (IMO 9348936). Έχει φτάσει πια τα 15 έτη(2007) και έχει 2 κύριες μηχανές Wartsila για υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων. Πλοιοκτήτης η Φινλανδική Godby Shipping της οποίας η ιστοσελίδα φιγουράρει στα πλευρά του πλοίου, εκείνη την εποχή παρά το ότι στο φουγάρο του βρίσκονταν τα σινιάλα της UPM, ήταν σε ναύλωση στην Stena νομίζω για δρομολόγια στο Harwich. 

  • 1 month later...
Posted
On 6/18/2019 at 9:11 PM, Nick the Greek said:

Ένας βετεράνος των feeder γραμμών της Βορείου Ευρώπης, το Atlantic Comet(IMO 9113733) να αναχωρεί από το Rotterdam. Και αυτό προιόν Sietas(1105) με μηχανή Motoren Werke Mannheim. Χτίστηκε το 1995 σαν Janra, με το τωρινό του όνομα από το 2005.

 

Έξι χρόνια μετά τη συνάντηση με το Atlantic Comet, το ξαναβλέπουμε στο Rotterdam αλλά με το όνομα A2B Leader. Ανήκει πια σε μια Ολλανδική εταιρεία που λέγεται A2B και εξειδικεύεται στον τομέα των containers και των trailers. Κάνει δρομολόγια ανάμεσα στο continent και το Ηνωμένο Βασίλειο και όπως βλέπετε έχει φορτωμένα και containers της DFDS.

Posted

Απόψε έχουμε ένα MR2 που βλέπουμε δεμένο στο Rotterdam, είναι το Advantage Point (IMO 9327384). Ναυπήγηση 2006 στη Hyundai Mipo(0439) με μία μηχανή MAN B&W. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Baltic Force και τωρινός του πλοιοκτήτης η τουρκική Geden Lines. Δεύτερη συνάντηση μαζί του αργότερα την ίδια ημέρα και ενώ αυτό πλέει πρός την ανοιχτή θάλασσα.

Posted

Σήμερα πάμε σε ένα πλοίο μεταφοράς αργού πετρελαίου, δεμένο σε dolphins στο Rotterdam. Είναι το Al Khtam (IMO 9823534) που όπως μαρτυρά το όνομά του είναι Αραβόφωνης πλοιοκτησίας και πιο συγκεκριμένα της κρατικής εταιρείας πετρελαίου των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της ADNOC. Καθελκύστηκε πέρυσι σαν Maersk Silvia, δε νομίζω όμως πως ταξίδεψε ποτέ με αυτό το όνομα. Προιόν του Dalian Shipbuilding Industry Co Ltd με αριθμό P113K-1 και μηχανή MAN B&W.

Posted

Με αργό πετρέλαιο συνεχίζουμε, σήμερα βλέπουμε το Alfa Italia (IMO 9255880) που έχει περάσει τα φανάρια του Rotterdam για μέσα. Είναι 20ετίας ακριβώς το πλοίο και έχει χτιστεί στην Daewoo Geoje(5229) με μηχανή MAN B&W. Το σινιάλο που βλέπετε στο φουγάρο του είναι από τον Φινλανδό του πλοιοκτήτη, την Lundqvist Rederierna. Στο ενδιάμεσο από τότε που το είδαμε, πουλήθηκε μάλλον σε Τούρκο πλοιοκτήτη και ονομάζεται πια Zhen I με σημαία Palau. Και αυτήν τη στιγμή κατευθύνεται πρός το Primorsk για να φορτώσει χοντρό, Ρώσικο.

Posted

Και ενώ οι τουρκόγυφτοι του Κοσόβου αποδοκιμάζουν τον εθνικό μας ύμνο στον αποψινό αγώνα, εμείς να μεταφερθούμε στην Ολλανδία όπου το Almi Sky (IMO 9579523) κάνει την είσοδό του στο λιμάνι του Rotterdam. Δεκαετίας το βαπόρι, προιόν της Daewoo Geoje(5357), μηχανή MAN B&W και dwt πάνω από 157 χιλιάδες τόνους. Πλοιοκτήτης του η Almi Tankers με το πολύ όμορφο website, ενώ το πλοίο σιγά-σιγά στρέφει πρός το Europoort όπου και θα ξεφορτώσει το φορτίο του. 

Posted

Μένουμε σε τάνκερ και πάμε να δούμε πως δείχνει ένα έμφορτο VLCC στα 21 και κάτι μέτρα βύθισμα. Είναι το 298,886 dwt και 333 μέτρων μήκους Amjad (IMO 9779800) που μόλις έχει περάσει τα φανάρια του Rotterdam. Ναυπήγηση του 2017 στη Hyundai Samho(S842) και με τα σινιάλα της Bahri, ή αλλιώς της Εθνικής Ναυτιλιακής Εταιρείας της Σαουδικής Αραβίας.

Posted

Σας έπηξα στο τάνκερ νομίζω, για να δούμε και λίγο dry. Και μάλιστα ένα nuke, το 207,520 dwt Ariadne (ΙΜΟ 9721877) που βλέπουμε δεμένο στο EECV του Rotterdam. Ναυπήγηση 2016 στη Hyundai Gunsan(2752) με μηχανή MAN B&W. Πλοιοκτησία Λασκαρίδη, μακροχρόνια ναύλωση στην Oldendroff που της αρέσουν τα newcastlemaxes αλλά δυστυχώς μόνο σε αυτήν.

Posted

Στις οθόνες μας το Αββαείο του Arklow. Όχι αυτό με τους καλόγερους αλλά το ομώνυμο πλοίο(ΙΜΟ 9851933) και μάλιστα με Ιρλανδέζικη σημαία. Το ναυπηγείο του λέγεται Scheepswerf Ferus Smit BV(437) του Westerbroek της Ολλανδίας και το πλοίο χτίστηκε εκεί το 2019. Η μηχανή του είναι MaK και το dwt του στους 8,500 τόνους. 

Posted
On 11/23/2019 at 4:57 PM, Nick the Greek said:

Για σήμερα έχουμε τρία ρυμουλκάκια του στόλου της Kotug Smit που είναι πια σαν εταιρεία κομμάτι της Boluda Towage Europe. Υποπτεύομαι πως όλος αυτός ο τεράστιος στόλος της Kotug Smit θα φορέσει το Β της Boluda κάποια στιγμή. Όλα τα παρακάτω ρυμουλκά έχουν -πρός το παρόν τουλάχιστον- σημαία Μάλτας.

 

Ξεκινάμε με την Τσίτα του Ταρζάν:D δηλαδή με το Smit Cheetah (IMO 9454876) που εδώ βλέπουμε επί τω έργω στη μπούκα του Rotterdam. Χτισμένο το 2009 στο ναυπηγείο Damen Song Cam (513003) του Vietnam με 2 μηχανές Caterpillar. Χωρίς καμία αλλαγή σε όνομα ή ιδιοκτησία.

 

Συνεχίζουμε με το Smit Schelde (IMO 9402433) που εδώ το βλέπουμε στο Rotterdam το 2016. Αυτό είναι χτισμένο το 2008 στα Damen της Ρουμανίας(1127) επίσης με 2 μηχανές Caterpillar.

 

Όπως ήταν εύκολο να φανταστεί κανείς τότε, όλα τα παραπάνω ρυμουλκά πέρασαν στην ιδιοκτησία της Boluda, άλλαξαν ονόματα και φόρεσαν τα σινιάλα της. Έτσι λοιπόν το Smit Cheetah έγινε VB Cheetah, με αυτό το όνομα το βλέπουμε πρίν κανένα δίμηνο στο Rotterdam. Η σημαία του παραμένει Μαλτέζικη.

 

Αντίστοιχα, το Smit Schelde έγινε VB Schelde και το βλέπουμε δεμένο στο ρεμέτζο του. Λίγο αργότερα την ίδια ημέρα εν δράση στα πέριξ του Rotterdam.

Posted
On 11/2/2019 at 10:07 PM, Nick the Greek said:

Δύο ρυμουλκά του Rotterdam έχει απόψε ο κάπελας, πλοιοκτήτρια εταιρεία και στα δύο η Kotug.

Πρώτα βλέπουμε το SD Rebel (IMO 9600774) που είναι χτισμένο το 2012 στα Damen(511581) της Ρουμανίας με 2 μηχανές Caterpillar.

 

Κι αυτό με τα σινιάλα της Grupo Boluda.

Posted

Ρυμουλκό και σήμερα, πρόκειται για το όμορφο και ηλιόλουστο SD Stingray (IMO 9448176). Είναι τουρκικό προιόν από το Medyilmaz Gemi Sanayi ve Ticaret AS(05) που βρίσκεται στο Karadeniz Eregli. Δύο κύριες μηχανές Caterpillar και ναυπήγηση το 2008 χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει όνομα.

Posted

Οι πλοιοκτήτες του Briese Schiffahrt, αποφάσισαν στο πρόσωπό του να τιμήσουν το Lagos, το επονομαζόμενο Παρίσι της Νιγηρίας:D, αυτόν τον τόπο που τόσοι Έλληνες ναυτικοί έχουν υμνήσει όταν θέλουν να θυμηθούν τις χειρότερες εμπειρίες της καριέρας τους:D. Έτσι λοιπόν το Dongfang Shipbuilding Group(DF80-11) εποίησε το BBC Lagos (IMO 9570668) :D. Μία μηχανή MaK και προηγούμενά του ονόματα το Harry και το Flinter Tide.

Posted

Ένα μικρό τανκεράκι Νορβηγών πλοιοκτητών στις οθόνες σας, δεμένο στο Rotterdam. Είναι το Bergen Star (IMO 9321603). Ναυπηγήθηκε το 2006 στο RMK Marine Gemi Yapim Sanayi ve Deniz Tasimaciligi Isletmesi(63) στην Τουρκία. Οι μερακλήδες πλοιοκτήτες του, το εξόπλισαν όχι με μία αλλά με δύο κύριες μηχανές Bergens.

Posted

Άλλο ένα μικρό τάνκερ που βλέπουμε στο Rotterdam, είναι το Τουρκικής πλοιοκτησίας Besiktas Iceland (IMO 9395367). Πέραν από πλοιοκτησία είναι και η ναυπήγηση από την Τουρκία, το ναυπηγείο είναι το Karadeniz Gemi Insaa(03) και φέρει μία κύρια μηχανή MaK. Τα προηγούμενά του ονόματα είναι Highland(2007) και Tigullio(2007).

  • 3 weeks later...
Posted

Να κι ένα Ιταλικής πλοιοκτησίας MR2(Socomar) που βλέπουμε στο Rotterdam, είναι το Bixbite (IMO 9316610). Ναυπηγήθηκε το 2009 στο SLS Shipbuilding(465) στην Tongyeong τση Νοτίου Κορέας. Η μηχανή του είναι MAN B&W και τα προηγούμενά του ονόματα Rhino και Wildbeest. Σημαία Μάλτας και αναχώρηση από την Ολλανδία.

Posted

Σήμερα πάμε σε ένα τανκεράκι που λέγεται Bro Anna (IMO 9344435). To όνομα και το φουγάρο παραπέμπουν στην Bromstrom Tankers, πλήν όμως όλα είναι Maersk μιας και ο Δανός φαταούλας κατάπιε τη συγκεκριμένη εταιρεία πρίν 15 περίπου χρόνια. Ναυπήγηση 2008 στα Gemak Sanayi ve Ticaret Koll. Sti(30) στην Tuzla τη γείτονος με μηχανή ΜΑΝ. Σημαία Σιγκαπούρης.

Posted

Άλλο ένα μικρό τανκεράκι που επισκέφθηκε πρόσφατα το Rotterdam, είναι το τουρκικής πλοιοκτησίας Cansu Y (IMO 9502673). Μάλιστα αν και είναι κατασκευή του 2009 ακόμη σαν πλοιοκτήτης του φαίνεται το ναυπηγείο του, πιο συγκεκριμένα το Dearsan Gemi Insaat Sanayi AS(2051), στην Tuzla. Η μηχανή του είναι ΜΑΝ και το dwt του στους 3.356 τόνους. Σημαία Μάλτας.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...