Νάξος Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 (edited) Ἂς θυμηθοῦμε αὐτὸ τὸ βαπόρι ποὺ τίμησε τὸ Αἰγαῖο καὶ ἰδιαίτερα τὶς Δυτικὲς Κυκλάδες καὶ τὴν Σαντορίνη. Ὁ Σουηδὸς ἀπὸ τὸν ὁποῖο προέρχεται ἡ παρακάτω φωτογραφία ἔχει κάποια πράγματα νὰ μᾶς πεῖ σχετικὰ μὲ τὰ τεχνικὰ χαρακτηριστικά τοῦ ὡραίου σκωτσέζικου σκαριοῦ. Τὴν ἱστορία του θὰ τὴν ξαναζήσουμε ὅλοι ἐμεῖς ἐδῶ. http://www.faktaomfartyg.se/queen_of_the_channel_1949.htm © Foto Trevor Jones Ὡστόσο, τὸ πρόσφατο εὕρημα ἀπὸ τὸ ἀρχεῖο τῆς ΕΡΤ πιστεύω ὅτι εἶναι πιὸ χορταστικὸ γιὰ ὅσους ἀγάπησαν αὐτὸ τὸ πλοῖο. Στὴν ἀρχὴ τοῦ φίλμ φαίνονται μερικοὶ παληόφιλοι, τὸ ἴδιο τὸ πλοῖo φυσικὰ καὶ τὰ κουβερτωμένα του καταστρώματα ποὺ εἶναι ὅλα τὰ λεφτά. Παραμονὴ Δεκαπενταύγουστου 1984. http://www.ert-archives.gr/V3/public/pop-view.aspx?tid=64592&tsz=0&act=mMainView Τὸ ἀνάποδο «Κ» στὸ φουγάρο καὶ τὸ πλωριὸ κατάστρωμα πάνω ἀπὸ τὴν γέφυρα χτυπᾶνε ὡραῖα στὸ μάτι! Edited May 16, 2023 by proud_ionian tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Οία / Λητώ (IMO 5288059) (1949, ex- Queen Of The Channel) Ὁ Σουηδὸς ἀπὸ τὸν ὁποῖο προέρχεται ἡ παρακάτω φωτογραφία ἔχει κάποια πράγματα νὰ μᾶς πεῖ σχετικὰ μὲ τὰ τεχνικὰ χαρακτηριστικά τοῦ ὡραίου σκωτσέζικου σκαριοῦ. Τὴν ἱστορία του θὰ τὴν ξαναζήσουμε ὅλοι ἐμεῖς ἐδῶ. Μιας και ο "Σουηδός" (Fakta) δεν υφίσταται πλέον, να δούμε μία όμορφη φωτογραφία του πλοίου με το όνομα ΟΙΑ στο λιμάνι του Πειραιά από το shipspotting. Κατασκευασμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1949 (Builder : Denny & Brothers, Dumbarton) ως QUEEN OF THE CHANNEL, έφερε ΙΜΟ 5288059. Σύμφωνα με το shipspotting ήρθε στην χώρα μας το 1968 και μετονομάστηκε σε ΟΙΑ (Ν.Π. 3138), ενώ το 1976 μετονομάστηκε σε ΛΗΤΩ. Γνωρίζουμε για πόσα χρόνια δούλεψε ως ΛΗΤΩ και πότε - που διαλύθηκε ??? Ως τελευταία του σημαία πάντως βρίσκουμε την Ελληνική. Σημ. Γνωρίζουμε τι μπορεί να σημαίνει το "BU Eleusis 29.3.84 [Leodios Kladias Ltd]" που αναφέρεται στα σχόλια της πιό πάνω φωτό, από την στιγμή που το πλοίο δεν ονομαζόταν ΛΗΤΩ το 1984 και το λιμάνι δεν είναι οπωσδήποτε η Ελευσίνα αλλά ο Πειραιάς ??? Λάθος στοιχεία ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Για να καταλάβουμε για μία ακόμα φορά (όχι πως δεν το γνωρίζαμε) το πόσο θα μας λείψει ο Σουηδός, να πω ότι μόλις μου υπενθύμισαν το "αντίγραφο του site" και μπόρεσα να ξαναμπώ πριν από λίγο στο FAKTA, βρέθηκε και η απάντηση στην απορία που είχα εκφράσει στο αμέσως προηγούμενο ποστ : Σημ. Γνωρίζουμε τι μπορεί να σημαίνει το "BU Eleusis 29.3.84 [Leodios Kladias Ltd]" που αναφέρεται στα σχόλια της πιό πάνω φωτό, από την στιγμή που το πλοίο ονομαζόταν ΛΗΤΩ το 1984 και το λιμάνι δεν είναι οπωσδήποτε η Ελευσίνα αλλά ο Πειραιάς ??? Λάθος στοιχεία ??? O Σουηδός λοιπόν αναφέρει, ότι τον Αύγουστο 1983 το πλοίο "έφτασε" στην εταιρία Leodios Kladias στην Ελευσίνα για διάλυση, και στις 29 Μαρτίου 1984 ξεκίνησε η διάλυση του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 16, 2023 Share Posted May 16, 2023 Ας αναβιωσουμε το θεμα με μια φωτο του πλοιου να μπαινει στο λιμανι του Πειραια Αρκετος κοσμος στα πλαινα καταστρωματα ,προδιαθετει μαλλον για καλοκαιρι.Δυστυχως δεν υπαρχει ημερομηνια στη φωτογραφια Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 23, 2023 Share Posted May 23, 2023 Πίσω το Υ/Κ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΣ του Χανδρή. Ωραία φωτο,από τα πρώτα χρόνια του πλοίου στην Ελλάδα άφού είναι όπως ήλθε από την Αγγλία Μπράβο γιά το εύρημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now