gpetrakis Posted September 16, 2024 Posted September 16, 2024 (edited) Η MITSUI O.S.K. LINES επεκτείνει τις καινοτομίες που κάθε τόσο μας παρουσιάζει παίρνοντας έγκριση για εγκατάσταση σκληρών πανιών και σε 2 LNG carrier που θα κτιστούν σε κινέζικο προφανώς ναυπηγείο. Κάτι που θα τα διαφοροποιούν είναι η εγκατάσταση δεύτερου σταθμού οπτήρα στη πλώρη που θα υποστηρίζει τη γέφυρα κατά το χρόνο εκείνο που θα αναπτύσσεται το wind challenger εκμηδενίζοντας τα "τυφλά σημεία" που δημιουργεί. Edited September 16, 2024 by gpetrakis
Nick the Greek Posted September 30, 2024 Posted September 30, 2024 Πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη αυτή, ειδικά με τον δεύτερο οπτήρα, κάτι το οποίο λογικά θα ανεβάσει και το κόστος εκμετάλλευσης. Μου κάνει εντύπωση που δεν πάνε σε μια πιο τεχνολογική λύση υπό την έννοια ότι γνωρίζω πως σε υπάρχοντα πλοία με «πανί» η λύση που έχει επιλεγεί είναι η εγκατάσταση κάμερας που θα εκμηδενίζει τα τυφλά σημεία που προκύπτουν από την χρήση των πανιών. Επί τη ευκαιρία, μια ακόμη παρόμοια λύση από την Γαλλία.
proud_ionian Posted September 30, 2024 Posted September 30, 2024 Το μακέτο είναι σε ferry της σειράς forward.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now