Jump to content
Shipfriends

Veronica Line (IMO 7010509)


Recommended Posts

Νέα σύνδεση με την Ιταλία απέκτησε η Αλβανία, αυτή τη φορά με το Οτράντο.

Το πλοίο που ξεκίνησε είναι ένα ξαδελφάκι του Ρομίλντα, το πρωην Free Enterprise V, το οποίο μετονομάστηκε σε VERONICA LINE (σύμφωνα με το equasis γιατί ο Σουηδός το έχει VERONICA ONE) και σήκωσε σημαία Κύπρου.

Το δρομολόγιο Οτράντο-Δυρράχιο και Οτράντο-Αυλώνα θα γίνεται τις καθημερινές και κάθε Σαββατοκύριακο θα ταξιδεύει προς Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα.

Το 37-χρονο καραβάκι ειχε ξαναπάει στην Αλβανία όταν έκανε το 93-96 Τεργέστη-Κόπερ-Δυρράχιο-Μπάρι ως LABURNUM για την Κυπριακή(;) Charterhall Shipping.

Eλλάδα δεν νομίζω οτι είχε ξαναέρθει.

Τα τελευταία 2 χρόνια ήταν δεμένο στη Γένοβα.

Για τους Ιταλομαθείς περισσότερα στο:

http://www.comune.otranto.le.it/notizie/dettagli.php?nome_modulo_corrente=notizia&id_elemento=183

Πλοιοκτήτρια εμφανίζεται η Medglory Shipping με έδρα τη Λεμεσσό και διαχειρίστρια η Alemar Srl με έδρα τη Νάπολη που διαχειρίζεται και το RED STAR I που ετοιμάζεται στο Πέραμα για Μπάρι-Δυρράχιο.

Γνωρίζει αν η Κυπριακή σημαία λειτουργεί ως σημαία ευκαιρίας ή αν κρύβει καποια ελληνο/κυπριακή συμμετοχή στο όλο επιχείρημα;

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Μέσα σε όλα τα όμορφα πράγματα στο Μπρίντιζι, σε μια γωνιά του λιμανιού και μακριά απο αδηφάγα μάτια:P, βρίσκεται σε κατάσχεση το αδελφό του επίσης υπό κατάσχεση στον Πειραιά, Ρομίλντα. Το όνομα αυτού μου θυμίζει μάρκα γυναικείων εσωρούχων:D, λέγεται Veronica Line και απορώ πραγματικά πως το σκέφτηκαν αυτό το όνομα. Άγνωστες περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το γιατί και πως κατασχέθηκε, πάντως δεν φαίνεται να μετακινείται τώρα σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το παπόρο τελικά την έκανε με ελαφριές προπελιές από το Μπρίντιζι. Η μάλλον όχι και τόσο ελαφριές. Διότι στο πρώτο ή δεύτερο δρομολόγιο που έκανε μετά την ενεργοποίησή του και βγαίνοντας από το λιμάνι πήγε να γίνει του Σουπερφέρρυ ΙΙ, με το πλοίο να ξύνει τον κυματοθραύστη και φυσικά το δρομολόγιο να ακυρώνεται. Μετά από κάποιες επισκευές το πλοίο ανεχώρησε προς άγνωστον κατεύθυνσιν, απ' ότι μου μετεφέρθη. Από κεί και πέρα, έμαθα ότι πλοιοκτήτης(beneficial owner) του είναι μια ιταλική μεταφορική εταιρεία που το αγόρασε για να μεταφέρει(κυρίως) τα φορτηγά της, περίπτωση Τσιρίκου δηλαδή. Το δυστύχημα γι αυτούς ήταν πως δεν είχαν ιδέα περί ναυτιλίας με αποτέλεσμα να πέσουν σε λάθη(που λέει κι ο Τσιτσάνης :D). Ένα από αυτά, ήταν το γεγονός ότι το πλοίο καίει MGO οπότε από κόστος καυσίμου, αφόδευσε εντός Πολυχρόνη:D και το βαπόρι δε βγαίνει με τίποτα. Τα παραπάνω με κάθε επιφύλαξη, η αξιοπιστία της πηγής δεν έχει επιβεβαιωθεί σε βάθος χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

α ρε Νick, να χαιρεσαι τον νονο σου :D

δεν πρεπει να εκανε και πολλα ταξιδια απο τοτε που το ειδες.;)

συμφωνα με τον HHV/Matt στο Ferries of Southern Europe αλλα και φτουνο φτου το λινκ, το ρομιλνταδερφο, αφου περασε ενα μηνα under detention στον Αυλωνα, προχτες με την κακοκαιρια, εκοψε τους καβους και τα πηρε ολα παραμαζωμα και εκατσε στα αβαθη.

ας ειναι χλιαρη η φλογα που θα το περιλαβειB)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...