Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

ΚΑΠΤΑΙΝ ΚΟΥΛΗΣ

ΚΑΡΝΑΓΙΟ ΒΛΥΧΑΔΑΣ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Η επίσκεψη που έκανα στη Σαντορίνη δεν μου απέφερε μόνο ωραίες αναμνήσεις από το καταπληκτικό αυτό νησί του Αιγαίου. Ο φίλος Θανάσης που με φιλοξένησε (και τον ευχαριστώ) μου είπε για το καρνάγιο που έχουν οι λεμβούχοι του νησιού στη Βλυχάδα. Μέρες πριν μου είχε πει ότι περίμεναν ειδικό γερανό και νταλίκα, που θα μετέφερε τα σκάφοι από το καρνάγιο στη θάλασσα. Στην αρχή μου φάνηκε κάτι συνηθισμένο (γιατί μπαινοβγαίνω στα ναυπηγεία), άλλα όταν είδα την όλη διαδικασία έμεινα έκθαμβος και θέλω να την μοιραστώ με την ωραία παρέα του shipfriends.gr δηλαδή μαζί σας.

Συνολικά εκείνη την ημέρα 17/04/2010 τράβηξα 100 φωτο και 4 video. Με αρκετές φωτο και video λοιπόν (ελπίζω να μην σας κουράσω) θέλω να μεταφέρω σε όλους σας, αυτή μου την εμπειρία.

Πρόεδρος των λεμβούχων Θήρας είναι ο Κος. Κανακάρης Γεράσιμος και τον ευχαριστώ όπως και τους υπόλοιπους εργαζόμενους εκεί, για τις πληροφορίες και τη βοήθεια που μου έδωσαν για να μεταφέρω αυτά που συνέβησαν στο καρνάγιο.

Το σκάφος που θα βλέπετε ονομάζετε Κάπταιν Κούλης με Ν.Θ 41 και είναι το πρώτο από τα 4 μεγάλα σκάφη που έχουν για να κατεβάζουν τους τουρίστες από τα κρουαζιερόπλοια. Το όνομα αυτό το έδωσαν στο σκάφος προς τιμή του Cpt. Κούλη Μασροκόλια, Καπετάνιου του αξέχαστου Ποσειδών Express που οι Σαντορινιοί τον είχαν, τον έχουν και θα τον έχουν σε πολύ μεγάλη εκτίμηση, δια τούτο υπάρχει ακόμη και σήμερα ονομασία στο λιμάνι του Αθηνιού με το όνομα Ποσειδών.

Το Κάπταιν Κούλης έχει Cpt. τον Σιγάλα Δημήτρη ναυπηγήθηκε το 2007 στο ναυπηγείο Έψιλον Marine στη Χαλκίδα με ναυπηγο τον Κο. Ελευθεράκη Ηλία. Η πρόωση του γίνεται με 2 μηχανές DAEWOO 800 ίππων εκάστη, έχει μήκος 20 μέτρα, πλάτος 5,05 μέτρα, βύθισμα 1,20 μέτρα, βάρος 30 ton και μεταφορική ικανότητα 149 επιβατών.

Τα άλλα 3 σκάφη είναι: το Νεφέλη κατασκευασμένο το 2008, το Ορφέας το 2009 και το Παναγία Υπαπαντή κατασκευασμένο το 2010.

Αρκετά μιλήσαμε φωτο τώρα

Νο14. Περιμένοντας καρτερικά τακαρισμένο,

Νο27. τα σαμπάνια περάστηκαν κάτω από το σκάφος,

Νο46. η νταλίκα ξεκινά από το καρνάγιο με το σκάφος. το ταξίδι ξεκινά, 800 μέτρα περίπου από τη θάλασσα, μια διαδρομή που θα κρατήσει ¾ και θα έχει πολλά απρόοπτα,

Νο57. με ξύλινα κοντάρια κατασκευασμένα στο ναυπηγείο, σηκώνουν τα ηλεκτροφόρα σύρματα για να περάσει από κάτω το σκάφος,

Νο58. τόσο στενός ήταν ο δρόμος που η νταλίκα αναγκάστηκε να κάνει μανούβρες,

Ένα video τώρα για να δούμε πως ο γερανός με χειρουργικές κινήσεις σηκώνει στον αέρα το

Κούλης. Όπως βλέπετε κανείς δεν κάθετε, όλοι κάνουν όποια δουλιά τους έχει ανατεθεί. Ένα ολόκληρο καρνάγιο επι ποδώς, απο πίσω περιμένουν άλλα 2 για καθέλκυση.

Ήρθε η ώρα να δούμε την καθέλκυση του

. Καλοτάξιδο να είναι.

Νο73. Να δούμε και το εσωτερικό του, με την φωτο του Cpt. Κούλη Μαστροκόλια πάντα μέσα στο πλοίο,

Νο75. ευτυχώς που πάνω από το σκάφος είχαν ξηλώσει το Π, δεν θα πέρναγε με τίποτε από τα καλώδια της Δ.Ε.Η,

Νο79. η μικρή μανιτζέβελη γέφυρα με όλα τα απαραίτητα όργανα,

Νο81. τα ωραία αεροπορικά καθίσματα του.

Νο94. μετά από καιρό απραξίας ξεκινά το ταξίδι του, . ….για να πάει λίγο πιο κάτω ώστε να τελειώσουν με τις εργασίες που έχουν μείνει και να ελευθερωθεί ο χώρος για το επόμενο σκάφος.

Ελπίζω να μην σας κούρασα!!! Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους, όσους με βοήθησαν για να ετοιμάσω αυτό το φωτο-ρεπορτάζ

Edited by Nick the Greek
  • 1 year later...
Posted

Εκδήλωση πυρκαγιάς σε Ε/Γ- Λάντζα ΚΑΠ.ΚΟΥΛΗΣ στη Θήρα

Πηγή: ΥΕΝ

Χθες στις 16.50, η Λιμενική Αρχή Θήρας ενημερώθηκε ότι εκδηλώθηκε φωτιά στο μηχανοστάσιο της Ε/Γ- Λάντζας «ΚΑΠ.ΚΟΥΛΗΣ» Ν.Θήρας 41, η οποία μετέφερε περίπου 80 περιηγητές από το Κ/Ζ «ΑΡΜΟΝΙΑ»,που βρισκόταν αγκυροβολημένο στον όρμο Φηρών, με δύο (02) μέλη πληρώματος.

Αμεσα οι προαναφερόμενοι περιηγητές μεταβιβάστηκαν στις Ε/Γ-Λάντζες «ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ» Ν.Θ. 19 και «Γ.ΝΟΜΙΚΟΣ»Ν.Θ.27, όλοι καλά στην υγεία τους.

Στην συνέχεια το «ΚΑΠ.ΚΟΥΛΗΣ» ρυμουλκήθηκε στο λιμάνι Αθηνιού από την Ε/Γ-Λάντζα «ΝΕΦΕΛΗ» Ν.Θ.43, στην οποία επέβαινε και στέλεχος του Λιμεναρχείου, όπου ολοκληρώθηκε η κατάσβεση της πυρκαγιάς από Πυροσβεστικό Κλιμάκιο του νησιού.

Στο «ΚΑΠ.ΚΟΥΛΗΣ» πραγματοποιήθηκε απάντληση καυσίμων, δεν παρατηρήθηκε ρύπανση, ενώ τοποθετήθηκε πέριξ της λάντζας προληπτικό πλωτό φράγμα, από ΕΠΕ Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος, διότι θα παρέμενε εντός του λιμένα Αθηνίου καθόλη την διάρκεια της νύχτας.

Από την Λιμενική Αρχή Θήρας, η οποία διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι την αποκατάσταση των ζημιών του και προσκόμισης πιστοποιητικών αξιοπλοΐας και προστασίας του θαλασσίου περιβάλλοντος σε ισχύ.

Posted

Κρίμα γιατι το cptΚούλης είναι από τα καλύτερα της ένωσης λεμβούχων Θήρας.Κατασκευάστηκε το 2007 έχει μήκος 20+ περίπου μέτρα και άγγιζει τους 28+κόμβους(πριν τη φωτια B) )Η φωτια συνέβηκε την κρισιμότερη περίοδο πριν το καλοκαίρι.Αν κρίνω από τον χρόνο που καιγόταν πρέπει να έγινε μεγάλη ζημια.Σιγουρα η απουσία του Κούλη είναι μεγάλη απώλεια για τους λεμβούχους.

Posted

Το ρυμουλκό ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ κάτι πήρε σήμερα από την Σαντορίνη, και φαίνεται στο AIS να τραβάει κατά Χαλκίδα μεριά (ναυπηγεία Αυλίδας ???).

Να πρόκειται άραγε για το ΚΑΠΤΑΙΝ ΚΟΥΛΗΣ ???

  • 5 months later...
  • 6 years later...
Posted

Το Καπεταν Κούλης είναι κατασκευασμένο το 2007, έχει χωρητικότητα 24.37gt, διεθνές διακριτικό SV5456, νηολόγιο Θήρας 41, φοράει δυο κύριες μηχανές Doosan (1736 BHP). Το πλοίο έχει μήκος 19,95 μέτρα και πλάτος 5,05 μέτρα.

  • 6 years later...
Posted

Μια πανοραμική άποψη του μικρού επιβατηγού καθώς αυτό πλησιάζει τον Αθηνιό. Εννοείται πως πηγαινοέρχεται συνέχεια στην περιοχή, μεταφέροντας επισκέπτες από τα κρουαζιερόπλοια. Εδώ κενό επιβατών επιστρέφει πρός τα αγκυροβολημένα στα Φηρά, κρουαζιερόπλοια.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...