Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ενα γενικό σχόλιο οτι δεν μπορώ να αντιληφθώ πως μπορούν κάποιοι και δημιουργούν λιμάνια ακατάλληλα

διχως να εχουν μελετήσει τοποθεσίες, κυματισμούς, επαρκές βυθισμα, επαρκή λεκάνη για ασφαλείς ελιγμούς , χερσαία έκταση για πάρκινγκ, χερσαια έξοδο για επιβίβαση αποβίβαση επιβατω και ιχ, διαχωρισμό τουριστικών σκαφών , εμπορικών και επιβατηγών.. κα πολλα

που εγω και εσεις σαν ασχετοι θα διαφυλασαμε..

φαινεται οτι μονοδικος γνωμονας στην ελλαδα της μιζας, ειναι η εξυπηρετηση των καφετεριων και των μαγαζιων των επιχειρησεων.. τουλαχιστον αυτο αντιλαμβανομαι εγω προσωπικα που ζω σε νησι. δεν αναφερομαι μονο στο λιμανι της Αλοννησου αλλα σε ολα τα λιμανια των νησιων μας με εξαιρεση λιγα..

λοιπον.. διαβάστε την παρακατω είδηση , να αναφερω οτι στο λιμανι της Αλοννησου παρομοιο περιστατικο ειχε γινει με το ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΗΣ το οποιο ομως ουσιαστικα αχρηστευτηκε αφου χτυπησε τη μηχανη στα βραχια.

ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΡΩΕΣ ΟΙ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΙ ΜΑΣ ... ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ

ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 11 ΦΕΒ 2010

ΠΗΓΗ : http://taxydromos.gr/ArticleDetail.aspx?nodeSerial=001001001001&nodeId=6&articleId=20892

Εσπασε ο κάβος και τραυμάτισε ναυτικό

Με σφοδρή θαλασσοταραχή «πάλεψε» χθες στο λιμάνι της Αλοννήσου το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο Express Σαντορίνη. Ήταν τόσο το μένος των καιρικών φαινομένων, που είχαν ως αποτέλεσμα να σπάσει ο κάβος του πλοίου και να τραυματιστεί ελαφρά μέλος του πληρώματος.

Άρον-άρον απέπλευσε από το λιμάνι της Αλοννήσου το πλοίου, μετά το ατύχημα του ναυτικού, αλλά και τον κίνδυνο να προσκρούσει σε βράχια. Από θαύμα η δύναμη με την οποία εκτοξεύτηκε ο κάβος δεν προκάλεσε χειρότερα.

Ο ναυτικός κρίθηκε σκόπιμο να μεταφερθεί στο Κέντρο Υγείας Σκοπέλου.

Στο πλοίο πάντως δεν πρόφτασαν να επιβιβαστούν όλοι οι επιβάτες, ενώ στο σύνολό τους τα αυτοκίνητα παρέμειναν στο λιμάνι, όσα δε ήταν να αποβιβαστούν δεν κατέβηκαν στην προβλήτα μετά την απόφαση του καπετάνιου για άμεσο απόπλου.

Με μεγάλη δυσκολία το πλοίο εξαιτίας της θαλασσοταραχής κατάφερε να προσεγγίσει το λιμάνι και να προσδέσει. Όσο παρέμεινε δεμένο, μέσα σε εξαιρετικά δύσκολες καιρικές συνθήκες, πρόλαβαν να αποβιβαστούν 18 επιβάτες και να επιβιβαστούν 36.

Μετά το σπάσιμο του κάβου και τον τραυματισμό του ναυτικού, που έχρηζε άμεσα ιατρικών υπηρεσιών, αλλά και του κινδύνου το πλοίο να προσκρούσει σε βράχια, απέπλευσε άμεσα για τη Σκόπελο.

  • 9 years later...
Posted

Προβληματικό το λιμάνι στο Πατητήρι Αλοννήσου – Δρομολογείται η κατασκευή νέου στις Σπαρτίνες

Τα προβλήματα που δημιουργεί το υπάρχον λιμάνι στο Πατητήρι Αλοννήσου θέλει να αντιμετωπίσει η Δημοτική Αρχή με την κατασκευή νέου λιμανιού στην περιοχή Σπαρτίνες. Σύμφωνα με τις μελέτες της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού στο λιμάνι της Αλοννήσου καταγράφεται το πρόβλημα της επικίνδυνης πρυμοδέτησης στον εξωτερικό προβλήτα, λόγω γειτνίασης με τα βράχια του λιμενοβραχίονα.

Σύμφωνα με τον δήμαρχο Αλοννήσου Πέτρο Βαφίνη, το υπάρχον λιμάνι είναι χωρίς προστασία, ενώ ο χώρος όπου βρίσκεται σήμερα είναι ακατάλληλος και προκύπτουν προβλήματα. «Τον χειμώνα υπάρχουν μέρες που όταν οι άνεμοι έχουν συγκεκριμένη κατεύθυνση, τα πλοία δεν μπορούν να προσεγγίσουν το λιμάνι και φεύγουν. Από την αρχή ήταν λάθος η χωροθέτησή του» δήλωσε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος ενώ σημείωσε πως στο λιμάνι του Πατητηρίου είναι δύσκολη και η μετακίνηση των αυτοκινήτων όταν δένει καράβι στο νησί.
«Το λιμάνι στις Σπαρτίνες λύνει όλα αυτά τα προβλήματα» ανέφερε ο κ. Βαφίνης σημειώνοντας πως έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για την κατασκευή του νέου λιμενικού έργου στις Σπαρτίνες. Η Δημοτική Αρχή ευελπιστεί στη χρηματοδότηση της κατασκευής από την Περιφέρεια μέσω του εργαλείου χωρικής ανάπτυξης «Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις (Ο.Χ.Ε.)» όπου αναμένεται στις επιλέξιμες δαπάνες να είναι και τα έργα για τα λιμενικά.

Ο προϋπολογισμός για τη δημιουργία του νέου λιμανιού στις Σπαρτίνες ανέρχεται σε 13 εκατομμύρια ευρώ. Και στο παρελθόν υπήρχε προμελέτη για την κατασκευή νέου λιμανιού αλλά από το 2011 μέχρι σήμερα έχουν γίνει συστηματικές και ολοκληρωμένες μελέτες και η Δημοτική Αρχή είναι έτοιμη για το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα που θα προκύψει.

Σύμφωνα με τον κ.Βαφίνη, η νέα θέση που έχει επιλεχθεί θα συμβάλει στη δημιουργία ενός ασφαλούς λιμανιού, στο οποίο θα μπορούν να δένουν ταυτόχρονα ένα ταχύπλοο και δύο μεγάλα επιβατικά πλοία. Στο νέο λιμάνι θα μπορούν να μπαίνουν καράβια με μήκος έως 130 μέτρα.

«Είναι ένα λιμάνι για τα επόμενα 150 χρόνια» δήλωσε ο κ. Βαφίνης ενώ ανέφερε ότι η κατασκευή του λιμανιού θα διαρκέσει από τρία έως τέσσερα χρόνια. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του νέου λιμανιού, θα χρησιμοποιείται το υπάρχον λιμάνι, το οποίο στο μέλλον αναμένεται να χρησιμοποιηθεί για να «δένουν» το καλοκαίρι θαλαμηγοί.

  • 2 years later...
  • 2 years later...
Posted (edited)
4 hours ago, SAMAINA said:

H συνέχεια, πολύ χειρότερη φαίνεται εδω:

https://www.protothema.gr/greece/article/1632884/video-espase-o-kavos-ploiou-stin-alonniso-ti-stigmi-pou-epivivazodan-autokinita/

Γιατί έχω την εντύπωση οτι την ζημιά την κάνουν τα τζετ που ειναι σε λειτουργία δημιουργώντας αντιμάμαλο;

Από την άλλη γιατί μόνο ένας κάβος;

Αν έπεφτε ένα αυτοκίνητο στην θάλασσα ή αν γινόταν γερό τράκο πάνω στον καταπέλτη ποιος θα έφταιγε;

SAFETY FIRST που λένε και οι κουτόφραγκοι, αλλά τι ξέρουν αυτοί; Εμείς είμαστε οι μάγκες!

Η απορια επρεπε να ειναι γιατι πιανει αυτο το υποτιθέμενο λιμανι με τετοιο καιρο . Εφοσον δεν μπορει να μπει μεσα γιατι αν χασει την πλωρη θα βρεθει στα βραχια + οτι τα τζετ σηκωνουν ολο το βυθο και βουλωνουν τα φίλτρα και γιατι να παρει το ρισκο να δεσει στον εξωτερικο προβλητα που λογο μεγεθους δεν χωραει δευτερος καβος (και το σουπερσταρ ετσι δενει με αερα) και να πει οτι ειναι ανασφαλες . Δυστηχως η πιεση απο πιο πανω ειναι τεραστια και λίγο και το φιλότιμο πολλες φορες τους βγάζει εκτεθειμένους. 
Για το συγκεκριμένο νησι δεν φταιει το πλοιο τοσο οσο οι υποδομές που κανείς δεν τις βγαζει στη φόρα και δεν απειλεί με αποκλεισμό μεχρι να φτιαχτούν . (Προσωπική αποψη) 

Edited by polmyt
μεταφορα post
Posted
16 minutes ago, Man0lero said:

Για το συγκεκριμένο νησι δεν φταιει το πλοιο τοσο οσο οι υποδομές που κανείς δεν τις βγαζει στη φόρα και δεν απειλεί με αποκλεισμό μεχρι να φτιαχτούν

Συμφωνώ οτι σε αυτή την περίπτωση (και σε πολλές άλλες) φταίνε οι υποδομές. Αν όμως οι πλοίαρχοι δεν έπαιρναν το ρίσκο και απλά έφευγαν, δηλώνοντας αδυναμία προσέγγισης, αυτό θα λειτουργούσε ως μοχλός πίεσης, από τις τοπικές κοινωνίες για τους έχοντες την ευθύνη για αυτό το χάλι. Και αυτό το κάνουν διακινδυνεύοντας πλοίο, επιβάτες, πλήρωμα και κυρίως για αυτούς την φήμη τους, σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά!

Posted

Αρτεμις 

Δέκα χρόνια πριν ίδιο «λιμάνι» εκτεθειμένο στα Σουελ ΒΑ - Α και νότιων ανέμων 

Απαγορευτικό είχε την επόμενη μέρα κι όχι την κυριακη27/4 . Ηρωες είναι σε ανύπαρκτα λιμάνια να προσεγγιζουν ολόχρονα 

Εκεί πέφτουν !! Σουπερστάρ και σπιντ πάντα ανέκαθεν !! Μέσα έχει βράχια δεν πιάνει άγκυρα 

Εκεί είχε χάσει μέσα το εξπρές Αδωνης  την προπέλα του και βγήκε σκραπ μετά 

Posted
53 minutes ago, wysiwid said:

Μέσα έχει βράχια δεν πιάνει άγκυρα 

Εκεί είχε χάσει μέσα το εξπρές Αδωνης  την προπέλα του και βγήκε σκραπ μετά 

Όταν γράφεις για "μέσα" εννοείς μέσα στο Π;

Posted

Το Ιωλκός πιάνει πάντα μέσα ...Για όποιον ενδιαφέρεται η κάμερα από το Skylinewebcams έχει πολύ ωραία εικόνα και σου δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης μέχρι νομίζω και 10 ώρες πριν το Live 

Posted

Και τα Cat I, Σαόνησος και Πρωτέας μέσα πιάνανε. Και το Superrunner ελάχιστες φορές έπιανε μέσα αλλά στο Γ ώστε να κρατιέται με κάβους και στο πλάι αφού δε μπορούσε να ρίξει άγκυρα. Βέβαια αυτό προκαλούσε αρκετό κυματισμό και ... τραμπάλα στη φορτοεκφόρτωση. 

Posted

Ο Κικίλιας διέταξε την απομάκρυνση του Λιμενάρχη του Λιμενικού Σταθμού Αλοννήσου, λες και φταίει αυτός....

Οι κάτοικοι μάλλον αντιδρούν απ' ό,τι ακούω...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...