Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ακριβως επειδη ειμαστε στο 2012 οπου το πετρελαιο ειναι στο θεο και η κινηση μειωμενη κατα το 1/3 σε σχεση με πριν την κριση, δεν ειναι παραλογο να μειωθουν τα δρομολογια προκειμενου να εξασφαλιστει η βιωσιμοτητα της ακτοπλοϊκης συνδεσης.

απο μεσα οκτωβρη μεχρι το πασχα δυο δρομολογια απο κυλληνη για πορο και ενα απο πατρα ειναι αρκετα και κερδοφορα, υπο καποιες ομως προυποθεσεις.

το βασικοτερο ειναι να εξασφαλιζεται η ευκολη προσβαση στα νησια το σαββατοκυριακο. υπαρχουν κεφαλονιτες και θιακοι που δουλευουν στην πατρα, πατρινοι (ειτε original, ειτε επτανησιακης καταγωγης) που εχουν σπιτια στα νησια και πεταγονται, πατρινοι κυριως και αθηναιοι που ειναι καθηγητες και Δ.Υ. στα νησια και γενικως μεγαλος αριθμος... foot passengers που τα σαββατοκυριακα ταξιδευει απο και προς τα νησια ακομη και το χειμωνα. (φορτηγα κλπ παντα υπαρχουν). 2πορος +1πατρα με διπλα στην πατρα παρασκευη κυριακη και πεμπτη (για καυσιμα η πεμπτη) ηταν η συχνοτητα δρομολογιων αφοτου ηρθε το κεφαλονια μεχρι την εποχη blue star που ξεκινησε τα συνεχη διπλα.

πιστευω λοιπον οτι το ιδανικοτερο θα ηταν πλην παρασκευης και κυριακης να υπαρχει το κλασσικο πρωινο δρομολογιο (ισως με μεγαλυτερη παραμονη στην πατρα για να εξυπηρετουνται οσοι ερχονται για δουλειες), την κυριακη μονο απογευματινο και παρασκευη διπλο γιατι αφ'ενος εχει κινηση απο και προς τα νησια πρωι βραδυ και αν δεν υπαρχει τριτο δρομολογιο απο πορο δεν θα εχει κανενα προβλημα πληροτητας. με αυτον τον τροπο εκτος απο την κεφαλονια θα εξυπηρετειται σωστα και το θιακι. αν τα δρομολογια δυσχεραινουν την προσβαση στο θιακι, ειναι πολυ πιθανον να αρχισει να παιρνει και παλι τα πανω της η γραμμη του αστακου.

κακα τα ψεματα τα τελευταια 17 χρονια η γραμμη της πατρας ειχε αναβαθμιστει και ειχε κερδισει κινηση, κυριως γιατι ηταν ανταγωνιστικη σε σχεση με την κυλληνη απο θεμα χρονου και πλοιου. (το ταξιδι απο κυλληνη + η οδηγηση μεχρι κυλληνη υπερεβαιναν το χρονο του ταξιδιου απο πατρα). παραλληλα ειχε σχεδον μονοπωλιο στην ιθακη το οποιο μπορει να ειχε τα στραβα του (τσουχτερα εισητηρια) αλλα ειχε και τα καλα του (το πολυ σε 4ωρες ησουν στο βαθυ και 3μισυ στον πισαετο, χωρις να πρεπει να οδηγησεις στον καροδρομο του αστακου). γρηγοροι χρονοι και εξαιρετικο πλοιο (στο κεφαλονα αναφερομαι που μακροημερευσε, αν και πλεον με αυτα που γινονταιι θα νοσταλγησουμε και το ΤΑΝΙ), ηταν το κλειδι αυτης της ανοδου.

αυτο που ζουμε σημερα περιγραφεται με μια λεξη: "καταντια". ειτε ιονις, ειτε καλβος, ειτε οποιοδηποτε αλλο πλην σολωμου, σημαινει τουλαχιστον 20' για τη σαμη επιπλεον του επτανησος (3.20 και βαλε ντοκο ντοκο), χρονους που ειχαμε να δουμε απο την εποχη που εξυπηρετουσε τη γραμμη το κεφαλληνια και (ξανα) το ιονις.

ποιος φταιει για την καταντια; το αναλγητο μνημονιο και η καρ!0~α η μερκελ? οχι προφανως. φταινε οι ζακυνθινοι που δεν βαζουν το σολωμο ή δεν εχουν αλλα γρηγορα πλοια; και παλι οχι. (τρυπα καλουνται να μπαλωσουν, οπως εκαναν και γυρω στο 2000 στις γραμμες της κυλληνης). το τι φταιει το εχουμε συζητησει πολλες φορες και εδω και στο θεμα της εταιρειας. λανθαμενες επιχειρηματικες επιλογες και συμπεριφορες που οδηγησαν σε απαξιωση την εταιρεια και τη γραμμη.

οσο για την εταιρεια που υποτιθεται οτι θα ερθει, με ρεαλιστικοτερο σεναριο αυτο που θελει να κινητοποιουνται οι υπολοιποι μετοχοι (πλην στριντζαιων) της strintzis, εγω μια απορια εχω: που ειναι τοσον καιρο; δεν ηταν κεραυνος εν αιθρια το κλεισιμο της εταιρειας. απο περσυ βοα ο τοπος οτι ψαχνουν τροπο να την κανουν. μεχρι και οτι προσεγγισαν τους ανταγωνιστες τους ακουστηκε, για να αναλαβουν αυτοι να δουλεουν τα μπλε πλοια. εν πασει περιπτωσει, οσοι δεν πιστεψαν τις φημες, αλλα τις διαβεβαιωσεις της εταιρειας περσυ, δεν μπορει να μην πονηρευτηκαν απο την αποχωρηση απο τον πορο, τα φημολογουμενα προβληματα ρευστοτητας και την εκ νεου εξαρση της φημολογιας (ακομη και απο ανθρωπους γυρω απο την εταιρεια), για επικειμενο λουκετο. αν καποιος πραγματικα ειχε προθεση να κρατησει τη γραμμη ζωντανη, θα ειχε ηδη προσεγγισει τους στριντζαιους και το ελαχιστο που θα ειχε γινει θα ηταν να μη σταματησει το επτανησος μεχρι να διαμορφωθει το διαδοχο σχημα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ο καλβος ειναι αυτο που ακουγεται πιο πολυ απο την αρχη, με σκαντζες απο το ιονις για να βγαινουν τα "ωραρια" της κοινοπραξιας. το ithacanews πριν λιγες μερες παντως ειχε εξ ισου αποκλειστικη ειδηση οτι θα δρομολογηθει ο σολωμος

ΥΓ: ο σχεδιασμος παντως ηταν για αναχωρηση απο πατρα μετα τις 15.00. χωρις να ξερω τι τελικα εγκριθηκε

Link to comment
Share on other sites

Ανέφερα αυτό που έγραψε το IthacaNews επειδή στο δημοσίευμα λέει ότι αυτό εγκρίθηκε από το ΣΑΣ και μάλιστα ότι το λιμάνι αρχής - τέλος θα είναι το Βαθύ, μετά από πρόταση του δημοτικού συμβούλου και πρώην επάρχου Θ. Λιβιτσάνη που αποδέχθηκε η Κοινοπραξία.

Link to comment
Share on other sites

κερκινη δεν σε αμφισβητω, απλα σχολιασα το με ποση ευκολια σε 4 μερες τα τοπικα site ανεβαζαν "αποκλειστικοτητες".

ειναι τραγικο το ποσο λειψη ηταν η εκπροσωπηση των νησιων. απο το θιακι ο αρχηγος της δημοτικης αντιπολιτευσης και η μετακλητη αντιπεριφερειαρχης που πανηγυριζουν οτι το πλοιο θα πιανει βαθυ (και πνιγουν ολα τα υπολοιπα), απο την κεφαλονια ο αντιπεριφερειαρχης κεφαλονιας και ιθακης απεστειλε μια γενικη επιστολη. καμια αλλη παρεμβαση

Link to comment
Share on other sites

Proud δεν ομίλησα περί αμφισβητήσεως, απλώς παρέθεσα το λόγο για τον οποίο επέλεξα αυτή τη φορά να αναπαράγω την είδηση! :)

Και έχεις απόλυτο δίκιο στο θέμα της ελλιπέστατης εκπροσώπησης. Άσε που αυτοί που πήγαν προσπαθούν να πείσουν ο καθένας από τη μεριά του ότι χάρη σε αυτόν (ή αυτήν) λύθηκε το πρόβλημα. Και σωστά λες, ενώ το Θιάκι μένει με μονό δρομολόγιο και χειρότερο πλοίο αυτοί πανηγυρίζουν....

Link to comment
Share on other sites

την πεμπτη το βραδυ ειδα το πλοιο λιγο πριν λυσει. στο κατω γκαραζ φορτηγα και τα λεωφορεια μεχρι εκει που τελειωνει το casing. στο ανω τουλαχιστον δυο σειρες ΙΧ (στις ακρες) πιθανον να ηταν και περισσοτερα δεν φαινοταν καλα απ'εξω.

αποψε εφερε παρα πολλα ΙΧ και φορτηγα λιγο λιγοτερα απο την πεμπτη.

τα τελευταια δυο χρονια με την ακριβη βενζινη, το απογευματινο απο σαμη ηταν αρκετα δημοφιλες για τις κυριακατικες επιστροφες.

με τις τελευταιες εξελιξεις (δρομολογια σαββατοκυριακου και διαρκεια ταξιδιου) η περισσοτερη απο την κινηση της σαμης θα διοχετευθει εκ των πραγματων στον πορο. (το θιακι δεν εχει επιλογες :rolleyes:. κρουαζιερα)

Link to comment
Share on other sites

το ithacanews σε συντομο σχολιο του λεει οτι συμφωνα με ανθρωπους της κοινοπραξιας δεν εχει αποφασισθει ακομη ποιο πλοιο θα ερθει στη γραμμη, ουτε τα οριστικα δρομολογια

post-1817-0-49463800-1351537193_thumb.jp

για να δουμε. το μαρθα δεν προλαβαινει να βγει B)

Link to comment
Share on other sites

το e-kefalonia αναδημοσιευει απο τους κεφαλονιτες καραβολατρες του fb πιθανα δρομολογια της κοινοπραξιας.

διανυκτερευση στη σαμη. 07.25 απο πισαετο, 08.30 απο σαμη, 13.30 απο πατρα.

κυριακη εχει ζητηθει απογευματινο (13.15 απο πισαετο, 14.30 απο σαμη και 19.00 απο πατρα)

πρεπει να παιζει παρασκηνιο παντως γιατι υπαρχουν αντιδρασεις και για τα ωραρια της κυριακης και για το που θα διανυκτερευει το πλοιο.

εγω παντως ειχα ακουσει για αναχωρηση πιο αργα (μετα τις 15.00) απο πατρα και οτι θα παιξει rotation καλβου και ιονις

Link to comment
Share on other sites

Αν η αναχώρηση είναι στις 07.30 από Ιθάκη, τότε σίγουρα θα ξεκινάει από Πισαετό. Από Βαθύ, δεν προλαβαίνει να πηγαίνει Σάμη και να εκφορτώνει - φορτώνει σε μία ώρα!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά σήμερα δεν έγινε δρομολόγιο. Ο Κάλβος παραμένει στον Πόρο. ΤΑ δρομολόγια τελικά σύμφωνα με το Ithaca News

06:45 Σάμη - Πισαετός

07:25 Πισαετός – Σάμη

08:30 Σάμη – Πάτρα

13:30 Πάτρα – Σάμη

17:15 Σάμη – Πισαετός

17:50 Πισαετός – Σάμη

Για την Κυριακή υπάρχει αίτημα για απογευματινό μονό, αλλά δεν είναι σίγουρο ακόμα

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο πριν λίγη ώρα έδεσε στο λιμάνι της Σάμης.

Ο λόγος για το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ βέβαια, που ήδη έχει περασμένο ως προορισμό στα στοιχεία του στο AIS το "SAMI-ITHAKI-PATRA". Λογικά αύριο το πρωί το πρώτο δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

παρασκευη σηκωνει και διπλο, για να βολευονται και οσοι θελουν να φυγουν απο τα νησια (οι μη ντοπιοι κατοικοι), αλλα με τον αγριο καλβαρο θα φευγει απο πατρα το δευτερο δρομολογιο στις 23.00

Link to comment
Share on other sites

με βαση την ταχυτητα του πλοιο και τα ωραρια που εχουν ανακοινωθει, πιστευω οτι εχει μεγαλη παραμονη στη σαμη το απογευμα (ερχομενο απο πατρα για πισαετο). θα επρεπε να φευγει 17.00 απο σαμη,

Link to comment
Share on other sites

Η γνωστη σε ολους σας συμπαθεια μου στο συγκεκριμενο βαπορι δεν εχει να κανει μονο με το καραβι καθ’αυτο, αλλα και με το γεγονος οτι ο ερχομος του αναβαθμισε ουσιαστικα την συγκοινωνια με τα νησια και κυριως με την ιθακη. Εκει που καποτε θελαμε 5.30 –6 ωρες τωρα σε 4 ειμαστε στο νησι (3.30 ο πισαετος) και εχουμε σε ετησια βαση 2 δρομολογια τη μερα. Αντιστοιχα για σαμη ο χρονος απο 3.40-4.ωρες μειωθηκε στις 02.45 παντα απο ντοκο σε ντοκο.

και απο τις 2.45' του κεφαλονια ηρθαμε στις 3.25' του αγριου καλβαρου. <_< θυμηθηκαμε τις αρχες των 80s που το κεφαλληνια εκανε ντοκο ντοκο 3.40 το αργοστολι 4.00' ωρες και οταν εμπαινε το ιονις που εκανε 3.20' (με τα 17 του μιλια) λεγαν ολοι οτι παει με 25.

δυο παρα εφυγε απο πατρα τεσσερις παρα στις οξειες και ευτυχως που πηγε πισαετο γιατι θα εφτανε βαθυ μετα τις 18.30 οπως τοτε.

(φωτο υπαρχουν σε ολα τα τοπικα sites απο το blog βλαχατα σαμης)

Link to comment
Share on other sites

η φυση απεχθανεται το κενο.

ολοι ακομη ειναι επιρρεασμενοι απο το σοκ της αποχωρησης και θα δειξουν ανοχη. στο χερι των ζακυνθινων ειναι αν θα εδραιωθουν ή θα υπαρξουν αντιδρασεις. αν μεινει ο καλβος σε μονιμη βαση, με τα λογκαδα ταξιδια, το μισο σαλονι και την κουνημα στις σοροκαδες, σιγουρα θα υπαρξουν εξελιξεις ειτε στη γραμμη της πατρας, ειτε στου αστακου.

ΥΓ: ο καλυτερος τροπος να λεει κανεις ευχαριστω και να δειχνει σεβασμο σε οσους τον ταξιδευουν, ειναι να πληρωνει το εισητηριο του. απο αυτο περιμενουν να ζησουν. προσωπικα ετσι τους ευχαριστω ολους παντα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...