Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς/Ραφήνα/Λαύριο - Μεστά - Μυτιλήνη


Ποιό από τα παρακάτω σενάρια μπορεί να αποδειχτεί βιώσιμο;  

1 member has voted

  1. 1. Ποιό από τα παρακάτω σενάρια μπορεί να αποδειχτεί βιώσιμο;

    • Πειρ. -Μεστά-Μυτ. (από Αριάδνη/Λατώ ή μόνο Αριάδνη) και Πειρ.–Σύρ.-Μύκ.-Χίος-Μυτ. (από Χίος)
    • Πειραιάς - Μεστά - Μυτιλήνη (από Αριάδνη/Λατώ σε εναλλάξ βραδινά δρομολόγια)
    • Ραφ.-Μεστά-Μυτ. (από Αριάδνη/Λατώ ή μόνο Αριάδνη) και Πειρ.–Σύρ.-Μύκ.-Χίος-Μυτ. (από Χίος)
    • Πειρ. -Μεστά-Μυτ. (από Αριάδνη/Λατώ ή μόνο Αριάδνη) και Ραφ. –Ανδ.-Μύκ.-Χίος-Μυτ. (από Χίος)
    • Λαυρ. -Μεστά-Μυτ. (από Αριάδνη/Λατώ ή μόνο Αριάδνη) και Πειρ. –Συρ.-Μύκ.-Χίος-Μυτ. (από Χίος)
    • Πειρ.- ]Σύρ.-Μύκ. Χίος-Μυτ. & Πειρ.-Χίος-Μυτ. (από Χίος) και Ραφ.-Μεστά-Μυτ. (από Αριάδνη)
    • Πειρ.- ]Σύρ.-Μύκ. Χίος-Μυτ. & Πειρ.-Χίος-Μυτ. (από Χίος) και Λαυρ.-Μεστά-Μυτ. (από Αριάδνη)
      0

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Με βάση τις τελευταίες εξελίξεις τις οποίες παραθέτω παρακάτω, διάφορα σενάρια με προβληματίζουν τις τελευταίες μέρες και έτσι είπα να καλέσω σε ψηφοφορία τους απανταχού shipfriends..... ;)

Για να δούμε λοιπόν τις εξελίξεις:

-Αβεβαιότητα για το μέλλον της ΝΕΛ στην γραμμή Πειραιάς - Χίου - Μυτιλήνης

-Σενάρια για προσθήκη Σύρου - Μύκονου στο δρομολόγιο του Νήσος Χίος

-Ανικανότητα του κεντρικού λιμένα της Χίου να φιλοξενήσει σύγχρονα πλοία μεγάλου μεγέθους

-Έντονο ενδιαφέρον της ΑΝΕΚ για την γραμμή

-Φήμες για την αποχώρηση της Αριάνδης από τα Χανία και την αγορά ενός νέου Ιάπωνα από την ΑΝΕΚ για να διπλώσει τον Έλυρο. Ενώ η Αριάδνη επανέρχεται στην διαχείρισει της HSW

-Καθημερινή προσέγγιση της Χίου - Μυτιλήνης από τον Πειραιά με τουλάχιστον δύο πλοία (Νήσος Χίος/ Μυτιλήνη και Νήσος Χίος/Ταξιάρχης/Λισσός)

-Κατασκευή του Νέου Λιμένα Μεστών δαπανώντας 15 εκατομ. €υρώ

Ειδικότερα, τα Μεστά νομίζω ότι όταν με το καλό ολοκληρωθούν τα έργα θα είναι σε θέση να φιλοξενεί πλοία μεγάλου μεγέθους (Νομίζω και πάνω από 200 μέτρα, διορθώστε με εάν κάνω λάθος :D ) και έτσι θέτω προς ψηφοφορία τα παρακάτω σενάρια με την ερώτηση:

"Ποιο θα μπορουσε να αναδειχτεί σε βιόσιμο και για τους κατοίκους των νησιών και για τις εταιρείες;"

Έχουμε και λέμε:

  1. Πειραιάς - Μεστά - Μυτιλήνη (από Αριάδνη/Λατώ ή μόνο Αριάδνη σε εναλλάξ βραδινά δρομολόγια) και Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Χίος - Μυτιλήνη (από Νήσος Χίος)
  2. Πειραιάς - Μεστά - Μυτιλήνη (από Αριάδνη/Λατώ σε εναλλάξ βραδινά δρομολόγια)
  3. Ραφήνα - Μεστά - Μυτιλήνη (από Αριάδνη/Λατώ ή μόνο Αριάδνη σε εναλλάξ βραδινά δρομολόγια) και Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Χίος - Μυτιλήνη (από Νήσος Χίος)
  4. Πειραιάς - Μεστά - Μυτιλήνη (από Αριάδνη/Λατώ ή μόνο Αριάδνη σε εναλλάξ βραδινά δρομολόγια) και Ραφήνα - Άνδρος - Μύκονος - Χίος - Μυτιλήνη (από Νήσος Χίος)
  5. Λαύριο - Μεστά - Μυτιλήνη (από Αριάδνη/Λατώ ή μόνο Αριάδνη σε εναλλάξ βραδυνά δρομολόγια) και Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Χίος - Μυτιλήνη (από Νήσος Χίος)
  6. Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Χίος - Μυτιλήνη και Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη (από Νήσος Χίος σε εναλλάξ δρομολόγια) και Ραφήνα - Μεστά - Μυτιλήνη (από Αριάδνη τις ημέρες που το Χίος θα κάνει τον σιδηρόδρομο)
  7. Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Χίος - Μυτιλήνη και Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη (από Νήσος Χίος σε εναλλάξ δρομολόγια) και Λαύριο - Μεστά - Μυτιλήνη (από Αριάδνη τις ημέρες που το Χίος θα κάνει τον σιδηρόδρομο)

Διευκρίνιση: Δεν έχω συμπεριλάβει στα παραπάνω σενάρια την ΝΕΛ επειδή ένας Θεός ξέρει τι της επιφυλάσσει το μέλλον και έτσι διαμόρφωσα τα σενάρια σαν να μην δραστηριοποιείτε στην γραμμή… Ζητώ την κατανόηση των φίλων Μυτιληνιών του Forum

Σημείωση: Επειδή είναι η πρώτη φορά που προσπαθώ να αναρτήσω δημοσκόπηση θα παρακαλέσω τους κυρίους moderators αν κάτι δεν πάει καλά με την ανάρτηση να την διορθώσουν ώστε να εμφανίζεται σωστά η δημοσκόπηση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Edited by cpt_Hiotis
Link to comment
Share on other sites

Φιλε cpt Hiotis, δεν ειναι μονο το θεμα των Μεστων. Πες μου εσυ που θα πεσει και πως θα κρατηθει το Αριαδνη η το Λισσος, οχι μονο στη Ραφηνα αλλα και στο Λαυριο με ενα σοβαρο καιρο. Και επισης πως θα φτανουν εκει τα φορτηγα, οι επιβατες και το κυριοτερο αν μπορει η Ραφηνα ή το Λαυριο να εξυπηρετησει ενα πλοιο τετοιου μεγεθους και οσον αφορα τις λιμενικες υποδομες αλλα και οσον αφορα την πετρελευση του.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι, δεν ξέρω περί Μεστών (που κακά τα ψέμματα δεν νομίζω ότι και να φτιαχτούν υπάρχει περίπτωση να δουλέψουν) αλλά δεν έχω καταλάβει γιατί φίλε cpt_Hiotis έχεις βάλει μέσα στην δημοσκόπιση την ΑΡΙΑΔΝΗ και το ΛΑΤΩ. Δεν νομίζω ότι τέθηκε καν υποψία δρομολόγησης ειδικά της ΑΡΙΑΔΝΗΣ ακόμα κι αν το λιμάνι της Χίου το σήκωνε. Πιο λογικό θα έβλεπα να έβαζες ΠΡΕΒΕΛΗΣ, ΛΙΣΣΟΣ και ΧΙΟΣ (που κατά τη γνώμη μου θα είναι και αυτά που θα κάνουν παιχνίδι στη γραμμή) παρά τα άλλα δύο. Ο κόσμος της γραμμής (όπως και άλλων πχ Ικαρίας Σάμου) έχουν μάθει τον Πειραιά. Σιγά μην κάτσουν να κάνουν ολόκληρο ταξίδι (επειδή την έχω πατήσει πολλάκις) για να πάνε στο Λαύριο ή τη Ραφήνα που και αυτή αν δεν έχεις αυτοκίνητο κλάφτα Χαράλαμπε με το ΚΤΕΛ. Άμα είναι να κερδίσω δύο ώρες θαλασσινού ταξιδιού και να κάνω τρεις ώρες να φτάσω στο Λαύριο έχοντας αλλάξει όλα τα μεταφορικά μέσα που διαθέτει ο νομός Αττικής, τα νεύρα μου θα έχουν γίνει κλωστές. Οπότε νομίζω ότι θα έπρεπε να έχεις και μία επιλογή που θα έλεγε Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη (με ΠΡΕΒΕΛΗΣ και ΛΙΣΣΟΣ) και Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Χίος - (Μυτιλήνη?) με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.

ΥΓ: Η ΑΡΙΑΔΝΗ στη Ραφήνα μία θα μπει και θα μείνει εκεί για πάντα...

Link to comment
Share on other sites

Όντως το ΑΡΙΑΔΝΗ το ξεχνάμε από όλες τις απόψεις είναι ανεφικτο. Για το λιμάνι των Μεστών ακόμα και να γίνει ένα πολύ καλό λιμάνι όσο δουλεύει το λιμάνι στην πόλη ο κόσμος και τα φορτηγά θα προτιμούν να πάνε εκεί άρα και το βαπόρι θα τους πάει εκεί.

Δηλαδή δεν νομίζω να έχει ιδιαίτερη χρηστικότητα τουλάχιστον για τα επιβατηγά οχηματαγωγα.

Επίσης για το λιμάνι αναχωρισης έχει αποδειχθεί πολλές φορές πως ο κόσμος ψηφιζει δαγκωτο Πειραιά.Μοναδική γραμμή που έχει στεριωσει είναι αυτή της Ανδρου-Τήνου-Μυκονου κι αυτό γιατί πρώτον η Άνδρος είναι εντελώς ασύμφορο να καλυφτεί από Πειραιά και δεύτερον οι Ανδριώτες με τους Μυκονιάτες μένουν παραδοσιακά στα βόρεια προάστια.

Link to comment
Share on other sites

μηπως θα επρεπε οι επιλογες να ειναι λιγοτερες και πιο κοντα στα πιθανα ενδεχομενα. περα απο οτι αριαδνη και λατω σε λαυριο ραφηνα δυσκολα θα δουμε, δε νομιζω οτι παιζει να τα δουμε εκει πανω. προσωπικα πιστευω ενας συνδυασμος των φετεινων δρομολογιων (δρομολογια οπως αυτα που ειχε τα τελευταια 3 χρονια η hsw μαζι με 2 πλοια στο κλασσικο νυχτερινο και κανενα ρορο που και που) με μια επιδοτουμενη προσεγγιση σε μεστα, σιγρι μια φορα την εβδομαδα θα ηταν κατι λογικο και βιωσιμο. εννοειται οτι το χειμωνα το ενα απο τα 2 νυχτερινα θα σταματαγε για να βγαινουν τα αλλα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, έχω πολλά μηνύματα να απαντήσω απ' ότι βλέπω.... :D

Έβαλα Αριάδνη και Λατώ γιατί ήθελα να αναφερθώ σε δύο βαπόρια που να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν από το κεντρικό λιμάνι της Χίου από καμία άποψη γιατί αλλιώς είναι απόλυτα λογικό και επιθυμητό τα πλοία να προσεγγίζουν τον κεντρικό λιμένα. Επίσης, για το λιμάνι αναχώρησης ψηφίζω και εγώ δαγκωτό Πειραιά, αλλά παρ' όλα αυτά είπα να δω και τι διαφορετικό εντός του νομού Αττικής μπορεί να προκύψει, γιατί το ότι εγώ προτιμάω Πειραιά δεν σημαίνει πως τον προτιμάνε και οι άλλοι (και πάνω από όλα οι εταιρείες)... Τέλος, οι επιλογές που έβαλα ήταν τόσο άκυρες γιατί προσπάθησα να φανταστώ κάποια δρομολόγια που να περιλαμβάνουν μεγάλα πλοία και το νέο λιμένα Μεστών γιατί αν δεν χρησιμοποιηθεί παρά μόνο ως επιδοτούμενο δεν βλέπω τον λόγο (ή μάλλον βλέπω μόνο ένα) της κατασκευής του όταν με αυτά τα χρήματα θα μπορούσε να εκσυγχρονιστεί (επιτέλους :mad:) το κεντρικό λιμάνι της Χίου. Αυτά... Ελπίζω να σας κάλυψα...

---EDIT---

-Σενάρια για προσθήκη Σύρου - Μύκονου στο δρομολόγιο του Νήσος Χίος

Και επειδή οι εξελίξεις τρέχουν μάλλον πλέον πρέπει να ξεχάσουμε την λέξη "σενάρια" και να μιλάμε για δρομολόγηση του Νήσος Χίος σε Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Χίος - Μυτιλήνη...

Edited by cpt_Hiotis
Link to comment
Share on other sites

Ψηφισα το Λαυριο-Μεστα-Μυτιληνη με την ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ γιατι επιθυμω η Χιος να γινει προορισμος για weekend(Λαυριο-Μεστα=3ωρες)και επισης επειδη θελω να αξιοποιηθει το(φυσικο)Πασα-λιμανι.Φυσικα δεν θα με χαλαγε καθολου να κανει το ιδιο δρομολογιο το Ν.ΧΙΟΣ αλλα ξεχασα,το εστειλαν Κυκλαδες...B)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...