Jump to content
Shipfriends

Tera Jet 2 (IMO 9294238)

(2007, ex- Natchan Rera, Eurochampion Jet )

Recommended Posts

Posted

Το μόνο που με χαλάει προσωπικά στην όλη εικόνα του πλοίου, καλώς ή κακώς είναι οι βαρδιόλες. Κατά τ'άλλα, είναι μία αξιόλογη προσθήκη τόσο στο στόλο της SEAJETS, όσο και στην ακτοπλοΐα και με το καλό να έρθει και το αδερφό του αν προχωρήσει η αγορά. Καλοτάξιδο να είναι και χωρίς προβλήματα. 

  • Replies 373
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το γραφείο Δρακάτος έχει αναλάβει την ανακαίνιση και σε αυτό ;; 
Το εσωτερικό του και σαν Natchan Rera ήταν ιδιαιτέρως πολυτελές για ταχύπλοο ενώ η VIP του είχε και ατομική τηλεόραση όπως ήταν κάποτε στα Knossos / Festos Palace.. 

Μακαρι να μην το έχουν πειράξει το χαρακτηριστικό αυτό. 

Posted (edited)

Ο Δράματος το έχει αναλάβει , από το παλιό Natchan Rera , δεν έχει μείνει ούτε ίχνος εσωτερικα....Έχει γίνει ένα απέραντο πούλμαν 

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)


@koukos

Ωραίος φίλε, σ’ ευχαριστώ για την πληροφόρηση! 
Ξέρουμε πότε θα βγει για 2 δοκιμαστικό ;;

Edited by HIGHSPEED 6
Posted
1 hour ago, koukos said:

Ο Δράματος το έχει αναλάβει , από το παλιό Natchan Rera , δεν έχει μείνει ούτε ίχνος εσωτερικα....Έχει γίνει ένα απέραντο πούλμαν 

This was allready known since as Natchan Rera she had a capacity of 800 passengers and according to Ferryhopper she now has a capacity of 1500 people (which sounds a lot more logical if you compare the size of Tera 2 with for example the Superrunner which also has a capacity of 800 passengers).

 

Are there allready public pictures of her new interior?

Posted (edited)

If you search on Ferryhopper for Piraeus Paros on the 27th or later, choose Tera Jet 2 and then Vessel info, it shows capacity 1500 passengers and 380 cars. Haven’t found any pics yet.

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Πολυ καλή δουλειά,με μια ματιά , ειναι 10ημερο η δουλεια μεσα περιπου  (θελει ακομα εννοω)

..

Edited by Petros P
Posted (edited)

Σήμερα το άνοιξαν και μέχρι 38 στο δοκιμαστικό.

Σταδιακα το ανοίγουν.. 

@koukos Αν ξέρεις κάτι επι του θέματος του δοκιμαστικού και μπορείς ενημέρωσε μας. 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted

Απ' ότι λένε πήγαν άτομα μέσα από την εταιρεία , πήγαν όλα καλά εκτός από ένα σπασμένο έμβολο στη μία κύρια μηχανή το οποίο θα αντικατασταθεί αύριο και μετά θα προγραμματιστεί εκ νέου δοκιμαστικο

Posted

Από 21/6 που ξεκινάει κανονικά μέχρι 26/6 στο σύστημα φαίνεται "Tera Jet2." (με τελίτσα) ενώ από 27/6 και μετά φαίνεται κανονικά "Tera Jet 2".

Μήπως αυτό σημαίνει ότι θα αλλάξει κατά πάσα πιθανότητα σε αυτό το διάστημα το πλοίο που φαίνεται και θα παραμέινει το Champion Jet 3?

Ρωτάω γιατί θυμάμαι και από άλλες φορές που εμφανιζόταν κάποιο πλοίο της Seajets με τελίτσα και τελικά άλλαζε λίγο πριν ξεκινήσει η γραμμή στην οποία φαινόταν. Πέρυσι σε κάποια γραμμή φαινόταν και το Tera Jet με ένα C στο τέλος (Tera Jetc) που και αυτό άλλαξε.

Άρα μήπως ξεκινήσει 27/6?

Posted

Φήμες μιλάνε ότι το βρήκε κάποιο κακό το βαπορακι....Για να δούμε...

Posted
17 minutes ago, koukos said:

Φήμες μιλάνε ότι το βρήκε κάποιο κακό το βαπορακι....Για να δούμε...

Το έμβολο ήταν στρόφαλος τελικά ; Γιατί δύσκολα σπάει έμβολο χωρίς να κάνει ζημιά πιο κάτω .  Ελπίζω να μην ειναι Φυσικά αυτή η εξέλιξη 

Posted

Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος το καράβι έχει έρθει αύταδυναμο από Ταϊβάν Έχει κάτσει ένα χρόνο ενάμιση στη Σαλαμίνα και μου λέτε ότι δε ελύσαν εμβόλα μπιέλες και δεν έκαναν ένα υποτυπώδη έλεγχο στα έδρανα του στροφάλου ….οτι  δουλειά και να ήταν αυτό έπρεπε να γίνει

Τι να πω δε νομίζω ότι ο Ηλιόπουλος παίζει με αυτά εύχομαι να το δούμε το καράβι γρήγορα στα δρομολόγια του….

Posted (edited)

Υπάρχουν άπειρες παράμετροι αν όντως εχει θεμα στο στρόφαλο . Απο κακή συναρμολόγηση (λάθος σύσφιξη) μεχρι αστοχία υλικού . Ενα μπεκ να κατούρησε αρκετή ωρα και να ξέπλυνε τον κύλινδρο η να έκανε υδραυλική (δυσκολο στις ψηλές στροφές) εχει καταστροφικές συνέπειες για την μηχανή μεχρι και το στρόφαλο .  Το ότι ηρθε αυτοδύναμο δεν λεει κατι καθώς δεν το άνοιξαν ποτε στην διαδρομή και το δοκιμαστικό που έκανε πριν μεθορμησει στη Σαλαμινα παλι ηταν μεσαίων ταχυτήτων (αρα και χαμηλών στροφών) . Χωρις να ξέρουμε την αιτία δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά τίποτα αλλα εαν επιβεβαιωθεί η ζημιά δύσκολα θα βγει φέτος . 

Όλοι θελουμε να το δουμε να δουλεύει και μακαρι να μην εχει κάτι το τόσο σοβαρό 

Edited by polmyt
quote
Posted

Θεωρώντας το ένα από τα πλοία στοιχήματα φέτος για την εταιρεία του μακάρι να μην είναι τίποτα σοβαρό και να βγει έστω και καθυστερημένα στα δρομολόγια του 

Posted
56 minutes ago, Man0lero said:

Υπάρχουν άπειρες παράμετροι αν όντως εχει θεμα στο στρόφαλο . Απο κακή συναρμολόγηση (λάθος σύσφιξη) μεχρι αστοχία υλικού . Ενα μπεκ να κατούρησε αρκετή ωρα και να ξέπλυνε τον κύλινδρο η να έκανε υδραυλική (δυσκολο στις ψηλές στροφές) εχει καταστροφικές συνέπειες για την μηχανή μεχρι και το στρόφαλο .  Το ότι ηρθε αυτοδύναμο δεν λεει κατι καθώς δεν το άνοιξαν ποτε στην διαδρομή και το δοκιμαστικό που έκανε πριν μεθορμησει στη Σαλαμινα παλι ηταν μεσαίων ταχυτήτων (αρα και χαμηλών στροφών) . Χωρις να ξέρουμε την αιτία δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά τίποτα αλλα εαν επιβεβαιωθεί η ζημιά δύσκολα θα βγει φέτος . 

Όλοι θελουμε να το δουμε να δουλεύει και μακαρι να μην εχει κάτι το τόσο σοβαρό 

Έχεις απόλυτο δίκιο και απ’ ό,τι φαίνεται και γνώσεις @Man0lero Όπως σου είπα και στο Ποστ μου χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος Εύχομαι να super Mario να βρει λύση

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...