basilis89 Posted May 30 Posted May 30 18 hours ago, Αρακλειανός said: Τρομερή εξέλιξη ειδικά για τα δύο σχετικά απομονωμένα νησιά που μέχρι στιγμής δεν είχαν ποτέ Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο που να μην είναι ενδοκυκλαδικό! Τα μόναδικο φίλε που θα μεινει πίσω είναι δυστυχώς η Δονούσα..
HIGHSPEED 6 Posted May 30 Posted May 30 (edited) Να θυμίσω ότι το Highspeed 6 που μπήκαν καταπελτες, ασανσέρ και καθίσματα όταν το άνοιγε η χελενικ πήγαινε σφαίρα Edited May 30 by HIGHSPEED 6
aggelos_lask Posted May 30 Posted May 30 (edited) Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε με πόσο θα το πηγαίνουν, αλλά δεν πιστεύω να περάσει το World Champion Jet που μέχρι στιγμής το πάνε 44 με 45 κόμβους Edited May 30 by aggelos_lask
margaritis24 Posted May 30 Posted May 30 Ενδιαφερον θα εχει να μαθουμε κιολας ποσο θα καιει στους 40+ κομβους γιατι αμα τρωει αυτα που αφηνει στη τσεπη δεν εχει νοημα!μια ταχυτητα joint servise κ ολα μια χαρα
HIGHSPEED 6 Posted May 30 Posted May 30 Επειδη το δρομολόγιο είναι χαραγμένο με χρόνους champion 3 που ήταν και ο αρχικός προγραμματισμός δεν ξέρω πόσο θα ανοίγει στα δρομολόγια αλλά σίγουρα στα δοκιμαστικά θα πρέπει να το ανοίξουν για να δούνε στην πράξη τις δυνατότητες του! Αυτο που είναι χαραγμένο με ταχύτητες World και θα πρέπει να πιάσει πολύ υψηλές ταχύτητες στο δρομολόγιο είναι το Eurochampion jet
superrunner jet 2 Posted May 30 Posted May 30 2 hours ago, aggelos_lask said: Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε με πόσο θα το πηγαίνουν, αλλά δεν πιστεύω να περάσει το World Champion Jet που μέχρι στιγμής το πάνε 44 με 45 κόμβους Ούτε εγώ πιστεύω πως θα το περάσει αλλά ακόμη και με 38 να πηγαίνει η και 37 για τα νησιά και ειδικά για την σχοινουσα και την Ηρακλεια είναι τρομερή αναβάθμιση όπου σπάνια έχει την δυνατότητα δρομολόγησης ταχύπλοου . Πιστεύω ότι είναι πολύ έξυπνη κίνηση της seajet
margaritis24 Posted May 30 Posted May 30 Στην ενδοκυκλικη κινηση πονταρει οχι απο το Πειραια,απο Πειραια θα γεμιζει Παρο
parian scientist Posted May 30 Posted May 30 Από την πρώτη στιγμή που αγοράστηκε το καράβι ήμουν σίγουρος ότι θα είναι ο ανταγωνιστής του δειλός και έτσι είναι κιόλας θα πηγαίνεις στον Πειραιά θα φεύγεις Με την άνεση σου μισή ώρα αργότερα και θα φτάνεις μια ωρα νωρίτερα για στην Πάρο μιλάμε και αν ρίξει και το εισιτήριο…… το καράβι είναι τέρας πολύ κόσμο παίρνει αυτοκίνητα φορτηγά και είναι φτιαγμένο και για θάλασσα είναι INCAT Και καταπέλτες για άρματα μέσα προδιαγραφές του …. Και πολύ καλά θα πάει και με Island hopping Και όλα αυτά διότι το αφεντικό ασχολείται το ίδιο απ’ ό,τι φαίνεται ενώ οι περισσότεροι έχουν διευθυντάδες η ασχολούνται οι ίδιοι με λάθος τρόπο και ιδού τα αποτελέσματα…..:Περιμένω για ένα ταξίδι μαζί του.
daan1801 Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Hopefully there will be someone making some drone footage for us! 👀 very curious about Tera 2
Man0lero Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Αναχώρησε για το δοκιμαστικό του . Ακομα το AIS δείχνει αλλο όνομα βέβαια
koukos Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Δεν ξέρω αν κάποιος πρόσεξε ότι πριν έλεγε προορισμό " Tanger Ville - Tarifa"
Nikos_Chania Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Ας έχουμε και την πρώτη του φωτογραφία ως Tera Jet 2
AnekLines1 Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago (edited) Την τσιμινιέρα δεν θα την βάψουνε;Καλά και έτσι να έμενε δεν θα με χάλαγε. Edited 7 hours ago by AnekLines1 Ορθογραφία
HIGHSPEED 6 Posted 6 hours ago Posted 6 hours ago Είναι έξω από το λιμάνι του Πειραιά Αλλαξε πορεία οπότε μάλλον πηγαίνει πάλι Σαλαμίνα
AnekLines1 Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Καλά ταχύτητα και χώρους να έχει και θα πάει μια χαρά.Οσον αφορά την εξωτερική του εμφάνιση θα συμφωνήσω στο ότι είναι λίγο παράξενο.
Billy Johnson Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago I still can’t work out why he named it Tera Jet 2 as it looks not even a sister ship to Tera! No similarities whatsoever
AnekLines1 Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Ίσως γιατί έχουν ξεμείνει από ιδέες με τόσα πλοία που έχουν.
HIGHSPEED 6 Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago (edited) Εγώ πάλι θεωρώ ότι είναι το πιο όμορφο από όλα τα seajets με το φουτουριστικό design που έχει( αλλά γούστα είναι αυτά). Βέβαια θα προτιμούσα να είχε λίγο παραπάνω μπλε ( πχ να βαφτούν οι τσιμινιέρες του γιατί έχει τεράστια άσπρη επιφάνεια ) λόγω μεγέθους Το όνομα εικάζω για να τονίσει το μέγεθος του! Edited 5 hours ago by HIGHSPEED 6
Αρακλειανός Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago 12 minutes ago, Billy Johnson said: I still can’t work out why he named it Tera Jet 2 as it looks not even a sister ship to Tera! No similarities whatsoever Maybe because Tera Jet is the largest monohull and Tera Jet 2 is the largest catamaran. The difference I think is that Tera Jet is the largest HSC of all types in the world, but I'm not 100% sure if Tera Jet 2 is the largest catamaran in the world, even though it is for sure the largest in Greece. That's the only thing I can think that makes sense about their names, if they call them "Tera" because of their size...
AnekLines1 Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Όσον αφορά τα καταμαράν, το Express 5, που κατασκευάστηκε από την Austal Philippines για τη δανέζικη εταιρεία Molslinjen, θεωρείται το μεγαλύτερο ταχύπλοο καταμαράν στον κόσμο με βάση τη χωρητικότητα επιβατών και οχημάτων. Έχει μήκος 115 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει έως 1.610 επιβάτες και περίπου 450 αυτοκίνητα .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now