Jump to content
Shipfriends

Tera Jet 2 (IMO 9294238)

(2007, ex- Natchan Rera, Eurochampion Jet )

Recommended Posts

  • Replies 351
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
18 hours ago, Αρακλειανός said:

Τρομερή εξέλιξη ειδικά για τα δύο σχετικά απομονωμένα νησιά που μέχρι στιγμής δεν είχαν ποτέ Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο που να μην είναι ενδοκυκλαδικό!

Τα μόναδικο φίλε που θα μεινει πίσω είναι δυστυχώς η Δονούσα..

Posted (edited)

Να θυμίσω ότι το Highspeed 6 που μπήκαν καταπελτες, ασανσέρ και καθίσματα όταν το άνοιγε η χελενικ πήγαινε σφαίρα 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted (edited)

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε με πόσο θα το πηγαίνουν, αλλά δεν πιστεύω να περάσει το World Champion Jet που μέχρι στιγμής το πάνε 44 με 45 κόμβους 

Edited by aggelos_lask
Posted

Ενδιαφερον θα εχει να μαθουμε κιολας ποσο θα καιει στους 40+ κομβους γιατι αμα τρωει αυτα που αφηνει στη τσεπη δεν εχει νοημα!μια ταχυτητα joint servise κ ολα μια χαρα

Posted

Επειδη το δρομολόγιο είναι χαραγμένο με χρόνους champion 3 που ήταν και ο αρχικός προγραμματισμός δεν ξέρω πόσο θα ανοίγει στα δρομολόγια αλλά σίγουρα στα δοκιμαστικά θα πρέπει να το ανοίξουν για να δούνε στην πράξη τις δυνατότητες του! 
Αυτο που είναι χαραγμένο με ταχύτητες World και θα πρέπει να πιάσει πολύ υψηλές ταχύτητες στο δρομολόγιο είναι το Eurochampion jet 

Posted
2 hours ago, aggelos_lask said:

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε με πόσο θα το πηγαίνουν, αλλά δεν πιστεύω να περάσει το World Champion Jet που μέχρι στιγμής το πάνε 44 με 45 κόμβους 

Ούτε εγώ πιστεύω πως θα το περάσει αλλά ακόμη και με 38 να πηγαίνει η και 37 για τα νησιά και ειδικά για την σχοινουσα και την Ηρακλεια είναι τρομερή αναβάθμιση όπου σπάνια έχει την δυνατότητα  δρομολόγησης ταχύπλοου . Πιστεύω ότι είναι πολύ έξυπνη κίνηση της seajet

Posted

Από την πρώτη στιγμή που αγοράστηκε το καράβι ήμουν σίγουρος ότι θα είναι ο ανταγωνιστής του δειλός και έτσι είναι κιόλας θα πηγαίνεις στον Πειραιά θα φεύγεις Με την άνεση σου μισή ώρα αργότερα και θα φτάνεις μια ωρα νωρίτερα για στην Πάρο  μιλάμε και αν ρίξει και το εισιτήριο…… το καράβι είναι τέρας  πολύ κόσμο παίρνει αυτοκίνητα φορτηγά και είναι φτιαγμένο και για θάλασσα είναι INCAT  Και καταπέλτες για άρματα  μέσα προδιαγραφές του …. Και πολύ καλά θα πάει και με  Island hopping Και όλα αυτά διότι το αφεντικό ασχολείται το ίδιο απ’ ό,τι φαίνεται ενώ οι περισσότεροι έχουν διευθυντάδες η ασχολούνται οι ίδιοι με λάθος τρόπο και ιδού τα αποτελέσματα…..:Περιμένω για ένα ταξίδι μαζί του.

 

Posted

Αναχώρησε για το δοκιμαστικό του . Ακομα το AIS δείχνει αλλο όνομα βέβαια

Posted

Δεν ξέρω αν κάποιος πρόσεξε ότι πριν έλεγε προορισμό " Tanger Ville - Tarifa" 

Posted (edited)

Την τσιμινιέρα δεν θα την βάψουνε;Καλά και έτσι να έμενε δεν θα με χάλαγε.

Edited by AnekLines1
Ορθογραφία
Posted

Είναι έξω από το λιμάνι του Πειραιά 

Αλλαξε πορεία οπότε μάλλον πηγαίνει πάλι Σαλαμίνα 

Posted

Καλά ταχύτητα και χώρους να έχει και θα πάει μια χαρά.Οσον αφορά την εξωτερική του εμφάνιση θα συμφωνήσω στο ότι είναι λίγο παράξενο.

Posted (edited)

Εγώ πάλι θεωρώ ότι είναι το πιο όμορφο από όλα τα seajets με το φουτουριστικό design που έχει( αλλά γούστα είναι αυτά). 

Βέβαια θα προτιμούσα να είχε λίγο παραπάνω μπλε ( πχ να βαφτούν οι τσιμινιέρες του γιατί έχει τεράστια άσπρη επιφάνεια ) λόγω μεγέθους 

Το όνομα εικάζω για να τονίσει το μέγεθος του! 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted
12 minutes ago, Billy Johnson said:

I still can’t work out why he named it Tera Jet 2 as it looks not even a sister ship to Tera! No similarities whatsoever 

Maybe because Tera Jet is the largest monohull and Tera Jet 2 is the largest catamaran. The difference I think is that Tera Jet is the largest HSC of all types in the world, but I'm not 100% sure if Tera Jet 2 is the largest catamaran in the world, even though it is for sure the largest in Greece. That's the only thing I can think that makes sense about their names, if they call them "Tera" because of their size...

Posted

Όσον αφορά τα καταμαράν, το Express 5, που κατασκευάστηκε από την Austal Philippines για τη δανέζικη εταιρεία Molslinjen, θεωρείται το μεγαλύτερο ταχύπλοο καταμαράν στον κόσμο με βάση τη χωρητικότητα επιβατών και οχημάτων. Έχει μήκος 115 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει έως 1.610 επιβάτες και περίπου 450 αυτοκίνητα .

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...