Jump to content
Shipfriends

Ladaman

Members
  • Posts

    23
  • Joined

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το Αριαδνη αποφασιστηκε για Χιο - Μυτιληνη εδω και καιρο. Απο το ΣΑΣ περασε και επισημα πλεον. Τα δρομολογια για Ιουλιο - Αυγουστο συνεχιζουν και λενε Ν.Ροδος με καμπινες συμπληρωμενες... Ε ρε υπνος εκει στη Αττικα... Δεν πειραζει εχει ο θεος για τους ταλαιπωρους εκει πανω στο ΒΑ Αιγαιο.
  2. Η γραμμη μια χαρα σηκωνει και αλλα πλοια το καλοκαιρι όπως παλιοτερα. Αν επι ποσα χρονια τωρα εσαι μονοπωλιο με ενα πλοιο τη μερα μονο. Ενα πλοιο που ειναι φορτηγο-αυτοκινηταδικο oriented χωρις καμπινες για το μεγεθος του, με παντα βραδινα δρομολογια, με πολυ μεγαλο χρονο ταξιδιου... Λογικο ειναι τα νουμερα της γραμμης να πεσουν ( και να λες οτι να αφου δεν εχει κοσμο) και να σπρωχνεις κοσμο να βρει εναλλακτικες. Οι μεν ντοπιοι και αυτοι που εχουν σπιτι στα νησια προς το αεροπλανο (και ας ειναι τσουχτερο και αυτο σε σχεση με αλλους προορισμους)και αυνοδευτο αυτοκινητο (αλλη ταλαιπα κι εκει), τους δε τουριστες στην αποφυγη του προορισμου ολοτελα και ευρεση αλλου καταλληλοτερου απο αποψη εξυπηρετησης γραμμης τουλαχιστον. Οσο για πιο πανω που αναφερθηκε οτι για την Αττικα η γραμμη εχει μικροτερη σημασια... Φυσικα και ετσι ειναι τωρα. Οσο δεν ηταν μονοπωλιο ομως η γραμμη μια χαρα βαρος εδινε. Θυμιζω εν ταχυ την δρομολογηση του νεοτευκτου BS πατμος αλλα και μετα οταν εφερε η HS εφερε το Αριαδνη, την δρομολογηση του BS 1 με μεγαλες ταχυτητες κιολας. Οσο για την ΝΕΛ κανεις δεν την κατηγορουσε (περα απο τους Χιωτες 😛- για αλλους λογους ομως). Η ΝΕΛ βγηκε εκτος παιχνιδιου και ουσιαστικα επετρεψε να μπουν αλλοι στη γραμμη λογο λαθους επιλογης πλοιων εκει στις αρχες του 2000.
  3. Δεν είναι θέμα ποιοι το είπαν. Είτε Χιώτες είτε Μυτιληνιοι. Το θέμα είναι ένα. Είτε με το Μύκονος είτε με τα βασικά της γραμμής οι συνθήκες είναι απαράδεκτες όπως και ο χρόνος που χρειάζεται ( κυρίως για την Μυτιλήνη) για το ταξίδι. Για να μην παρεξηγηθω δεν έχω κάτι με τα πλοια σαν πλοία αλλά με το προγραμματισμό της εταιρίας. Δεν μπορεί ένα νησί μεγέθους Λέσβου να χρειάζεσαι εν έτη 2025 μόνιμα 13+ ώρες για να πας και περνώντας από κάθε μικρονησί πρώτα ( να μαζέψουμε κ την επιδότηση) με ένα τελείως ακατάλληλο πλοίο από άποψη ταχύτητας , ευκολίας ελιγμών αλλά κ υποδομων . Εύλογα θα δημιουργηθούν συχνά πυκνά τέτοιες καταστάσεις σαν κ χθες. Δηλαδή με λίγα λόγια αυτό είναι παιδιά το πλοίο. Μπείτε μέσα κ οπότε φτάσατε... Μας λένε τόσο σηκώνει γραμμη. Όχι κύριοι... Τόσο την κάνατε να σηκωνειη γραμμή ( που κ πάλι το καλοκαίρι δεν επαρκούν τα δρομολόγια) Δηλαδή πριν το μονοπωλιο (μέχρι το 2016-17) γιατι η γραμμή σήκωνε blue star 1 κ Αριάδνη και πιο παλιά Πάτμος κ Νήσος Χίος με άλλες ταχύτητες κ δύο δρομολόγια τη μέρα το καλοκαίρι και μάλιστα χωρίς ψαρά κ Οινούσσες?
  4. Πολλά θα μπορούσαν να κανουν αλλά δεν θέλουν ή μπορούν.... Κ μιλάμε για το τρίτο κ πέμπτο σε έκταση νησί της Ελλάδας κ μάλιστα παραμεθορίου... Και είναι έξι -εφτα χρόνια τώρα που συνεχίζεται το ίδιο στορι... Αν δεν μπει άλλος Ακτοπλοος στη γραμμή θα συνεχίσουμε να αντιμετωπιζομαστε σαν νησιώτες τρίτης κατηγορίας ( ούτε καν δεύτερης).
  5. Επειδή είμαι τακτικός επιβάτης της γραμμής.... Τα ίδια συμβαίνουν σχεδόν όλο το καλοκαίρι στη γραμμή. Καράβια χωρίς ικανές καμπίνες ( που αν δεν κλείσεις καμπίνα από Φεβρουάριο για Ιούλιο Αύγουστο δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις) 13-14 ώρες δρομολογιο με τις μισές φορές τουρ από ψαρά κ Οινούσσες ( ενώ υπάρχουν τοπικά δρομολόγια κάθε μέρα από Χίο), παντα βράδυ και όλος ο κόσμος στρωματσαδα... Να ήταν μια φορά το χρόνο χαλάλι... Αλλα δεν είναι.
  6. Τριτοκοσμικές εικόνες στο Νήσος Ρόδος https://www.stonisi.gr/post/91674/tritokosmikes-eikones-sto-nhsos-rodos Και σε συνέχεια αυτού που έγινε από Ικαρία για Συρο το Πάσχα... Το σύστημα έκλεισε με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν εισιτήρια από Μυτιλήνη για Χίο εχθές. https://www.stonisi.gr/post/91664/gemise-to-ploio-gia-mytilhnh-peiraia-emeinan-ektos-oi-epivates-ths-xioy
  7. Γιατί? ... Γιατί Κυκλάδες γι'αυτό. Στα λεμοναδικα δεν χωραει μαζι με τα υπόλοιπα , αν επαιρνε τη θέση των κρητικών θα έπεφτε ξύλο , άρα τι μένει σχετικά κοντά? ο ηετιωμας στην ε2. Ξου ξου λοιπόν Χίο Μυτιλήνη κι ας δένουν εκεί 30 χρόνια για να βολεψουμε κ εκεί τις κυκλαδες κ πετά τους στις πέτρινες του Βασιλειάδη ( είπαμε γ κατηγορίας πολιτες) δεν μας νοιάζει) κι αστούς να ψάχνουν τον μυτο της Αριάδνης πως θα πάνε στην νέα θέση του πλοίου οι ταξιδιώτες αφου μονο ένας δρόμος πάει.
  8. Κενό επιβατών κ μέχρι 21,8 το πλοίο. Άρα δεν είναι κάτι σοβαρό. Υποθέτω ότι θα πάει καρφί για λαμαρίνο-επισκευή κ όχι Πειραιά, καθότι κενό επιβατών ( θα φτάσει πιο γρήγορα από ότι το Πάτμος από Μεστα που προωθηθηκαν οι επιβάτες άρα δεν έχει νόημα ) Για να δούμε. Βέβαια αυτοί που ταξιδεύανε Σάββατο βράδυ από Πειραιά για Χιο-Μυτιληνη φαίνεται να χάνουν το δρομολογιο και τώρα όπου χωρέσουν μιας κ αντικατάσταση δεν υπάρχει. Αν το νησί δεν είναι Κυκλάδες ή Κρήτη ή Ρόδος δεν τρέχει κ τίποτα... Τα ξέρουμε χρόνια τώρα. Ελπίζω το οποίο πρόβλημα του Σάμος να αποκατασταθεί γρήγορα γιατι αν χρειαστεί να παραμείνει εκτός κάποιες μέρες δε βλέπω να περισσεύει κάτι που να μπορεί να το αντικαταστήσει επάξια μέσα στο καλοκαίρι.
  9. Αν κρίνω από τη ζημιά στο κόκκινο πρέπει να έσκασε με πολλά στο πλάι Ελπίζω να μην έχει πάρει άξονα. Αποκλείεται να μην έχει σκισιμο στη μπάντα. Ελπίζω πάνω από την ισαλο.Τώρα για λαμαρίνες φτιάχνονται γρήγορα σχετικά.
  10. Ναι + 55 λεπτά όταν κάνει κρουαζιέρα (12h 50 πριν με 13h 45 τωρα) +15 λεπτά όταν πηγαίνει μόνο χιο( 12h πριν με 12h 15 τωρα) Που βέβαια τόσο έκανε κ περισυ πραγματικά, απλά μου κάνει εντύπωση ότι φέτος τα αλλάξανε επίσημα παρόλο που με τον βάψιμο φέτος έχει πάρει ενα μίλι δρόμο τουλάχιστο κ θα μπορούσε να τηρούσε τα πράσινα δηλωθεντα ωραρια. Υποθέτω ότι πάλι με 18.5 θα το πηγαίνουνε. Οικονομιαααα κ οι νησιώτες τρίτης κατηγορίας οπότε φτάσουμε... Δε πειράζει όμως, προπόνηση για το Πρέβελης που έρχεται από Οκτώβριο.. αυτό ντε με τα 19 μίλια δρόμο (όταν εχει πρύμα τον καιρο 10 μποφόρ😅)
  11. Άλλαξαν όλα τα ωράρια του Νήσος Σάμος για όλο το καλοκαίρι χθες με προσθήκη 30-45 λεπτών στη διάρκεια του κάθε δρομολογίου. Μου κάνει εντύπωση γιατί φέτος μετά το δεξαμενισμό έχει πάρει χαλαρά 1 μιλακι δρομο κ θα μπορούσε ίσως να τηρεί τα ωράρια του. Περισυ που σερνόταν στα 18-18,5 μίλια ούτε αλλαγές στα ωράρια ούτε τίποτα. Τους πήρε ο πόνος άραγε να προσπαθήσουν να πουν στο Μυτιληνιοί επιβάτη την αληθεια ότι θα φτάσει μετά από 14+ ώρες στον προορισμό του? Απεναντίας το Ρόδος κανονικά κ έχουν πλέον σχεδόν πάνω κάτω την ίδια ταχύτητα φετος
  12. Μια χαρά... Κ δύο τρομαρες. Δηλαδή για να καταλάβω καλά, οι άνθρωποι που φύγανε χθες από Πειραιά για Μυτιλήνη θα φτάσουν στον προορισμό τους αύριο το πρωί, μετά από 36 ωρες δηλαδή.... Καποιος από την εταιρία έχει προηγουμενα με το νησί χρόνια τώρα, αν δεις κ την συνολική εικόνα που επικρατει τα τελευταία χρόνια στη γραμμή με ακατάλληλα πλοία( λίγες καμπίνες, βραδυπορα κτλ) , ωράρια κ κρουαζιέρα 14+ωρων που αυτά κάνουν μέχρι την Μυτιλήνη. Δεν εξηγείται αλλιώς...
  13. το προβλημα δεν ειναι οι λιγες καμπινες (για το μεγεθος πλοιου) του σαμος και του ροδος. Το θεμα ειναι οτι τα πλοια αυτα ειναι ακαταλληλα για αυτη τη γραμμη με τα δρομολογια που τους εχουν βαλει να εκτελουν. Εξηγουμαι Δεν μπορεις να εχεις βαλει νυχτερινα δρομολογια των 12-14 ωρων κ να διαθετεις πλοιο με 90-100 καμπινες (λογω covid ακομα λιγοτερες). Η το κανεις ημερησιο ή βαζεις πλοιο με διπλασιες καμπινες ή βαζεις πλοιο που να κανει λιγοτερες ωρες. Ετσι οπως ειναι τωρα απλα καταδικαζεις αυτα τα νησια χειμωνα καλοκαιρι... σημειωνω απο τα site των εταιριων για πλοια που εχουν περασει απο τη γραμμη Blue star 1 192 καμπινες αριαδνη 145 καμπινες χιος 72 καμπινες (μισο πλοιο σε μεγεθος απο σαμος - ροδος) πατμος 90 καμπινες (το αυτο) διαγορας 131 καμπινες (το αυτο)
  14. Παντα υπηρχε προβλημα (οχι ομως απο Μαιο να μην βρισκεις τιποτα) απλα πιστευω τωρα δεν αντεχεται. Οταν υπηρχε το μυκονος, το χιος, το πατμος δεν ειχαμε αρκετες καμπινες αλλα πηγαιναμε σχετικα γρηγορα οποτε κ με καρεκλα το παλευες. Οταν ηταν το αριαδνη και το bs1 πηγαιναμε σε 12 ωρες αλλα υπηρχαν περισσοτερα κρεββατια Τωρα παμε σε 14 ωρες με δυο καραβια που ειναι τεραστια αλλα χωρις κρεββατια (για το μεγεθος τους) κανοντας νυχτερινη κρουαζερια. Απλα δεν γινεται. Κ καποιοι να θελανε να ρθουνε λεσβο κ χιο , απλα δεν θα ερθουν. Βαλτε καινουργιο πλοιο να πηγαινει μεστα κ σιγρι ( σε ακαταλληλες ωρες παντα) αδειο κ αφηστε τα κυρια λιμανια με το σαμος (18-19 μιλια) και 3 στα 4 δρομολογια την εβδομαδα να κανει ψαρα οινουσες χιο μυτιληνη 14+ ωρες και ενα αξιοπρεπες ροδος κατα αλλα στις 12 ωρες (αν δεν το στειλουν πουθενα ενδιαμεσα) με 60 καμπινες σε νυχτερινα δρομολογια. Θελετε κ αεροπλανο? απλα δειτε τιμες για μυτιληνη κ αντιστοιχα για κρητη πχ Πολιτες γ κατηγοριας...
  15. Χωρίς καμπίνες στα δρομολόγια της Λεσβου https://stonisi.gr/post/18252/xwris-kampines-sta-aktoploika-dromologia-ths-lesvoy
×
×
  • Create New...