Jump to content
Shipfriends

genesis_jnr

eMembers
  • Posts

    94
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλή χρονιά σε όλους! Ευτυχισμένο το 2025!!!
  2. Ψήφισα Golden. Μου είναι προκαλεί τρομερή έκπληξη ο ρυθμός που η εταιρεία αναβαθμίζει το στόλο και τις υπηρεσίες της, σε ποιότητα, σε ταχύτητα και σε νεότερα πλοία, άσχετα αν δραστηριοποιούνται όλα (θα γίνει κι αυτό, πιστεύω). Η Fast έρχεται δεύτερη για εμένα, αλλά γενικά είναι σταθερή αξία. Πρέπει βέβαια να φέρει και τα νέα της αποκτήματα στα μέτρα της. Σίγουρα υποψήφια για του χρόνου, αν το πετύχει. Η Magic το πάει πολύ καλά, αλλά μέχρι στιγμής ο μισός της στόλος (Magic 2,3) είναι υποσχέσεις και δεσμεύσεις. Αν του χρόνου δούμε να γίνονται πράξεις τότε αλλάζει η ιστορία, αν και δεν έχει δώσει αφορμή ότι αθετεί υποσχέσεις γενικά. Expectations are high.
  3. Αν τελικά ολοκληρωθεί η αγορά, θεωρώ ότι ο Θεολόγος πρέπει να πάει δυτικές, αφού για τα επόμενα δύο χρόνια λογίζεται ως πλοίο Β' κατηγορίας. Από κει και πέρα ο Σολωμός δε θεωρώ ότι είναι πολύ ανταγωνιστικός στην Ραφήνα. Έχει φυσικά το γκαράζ ως το μεγάλο του ατού αλλά ταχύτητα και ξενοδοχειακό θα το κρατήσουν πίσω. Λογικά, βέβαια, το ξενοδοχειακό θα ανανεωθεί/αναβαθμιστεί κάποια στιγμή οπότε και θα μειωθεί το χάσμα με τα υπόλοιπα πλοία της γραμμής. Επίσης το Αικατερίνη θα μπορέσει να δηλωθεί ως πλοίο αντικατάστασης έναντι του Κοραή στη Σαμοθράκη ώστε να διασφαλιστεί η επιδότηση και εκεί. Γενικά πολύ έξυπνη αγορά από την fast, που είναι πολύ πιθανό να κληρονομήσει και τις επιδοτούμενες γραμμές των πλοίων που αγοράζει, και έτσι εξασφαλίζει ένα καλό σταθερό εισόδημα κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
  4. Προσωπικά διαφωνώ. Το πλοίο έχει ακόμα αρκετές δυνατότητες και θα μπορούσε να θεωρηθεί αναβάθμιση σε κάποιες γραμμές. Σε ταξίδι μου πέρσι το καλοκαίρι όταν αντικαθιστούσε τον Άνεμο με εντυπωσίασε η συνέπειά του καθώς φτάσαμε στον προορισμό μας χωρίς καθυστέρηση (ταξίδι 8 ωρών). Από κει και πέρα οι φθορές στο παλιό του ξενοδοχειακό ήταν εμφανείς και έτσι τα σαλόνια του φαινόντουσαν παρωχημένα και παρατημένα. Από φωτογραφίες που είδα από το ανανεωμένο του εσωτερικό φέτος τα σαλόνια του φαίνονται πλέον όμορφα και προσεγμένα. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να είχε θέση στον καλοκαιρινό σχεδιασμό της Άττικα, ακόμα και ως συμπληρωματικό και με λίγα δρομολόγια μες την εβδομάδα.
  5. Επέστρεψε στην θέση του.
  6. Από το AIS φαίνεται ότι το πλοίο προσεγγισε το Μαρμάρι πριν από λίγο, αλλά σήμερα το Εύβοια Σταρ δεν χρειάστηκε να βγει από το λιμάνι κατά την προσέγγιση του Σαόνησος.
  7. genesis_jnr

    Anemos Onboard

    Άποψη της πλώρης από το πλώριο μπαλκόνι (deck 8). 3/9/2023
  8. genesis_jnr

    Anemos Onboard (21)

    Στο πλωραίο μπαλκόνι ακριβώς κάτω από τη γέφυρα (deck 7). 3/9/2023
  9. genesis_jnr

    Anemos Onboard

    Περατζάδα στο deck 7. Διακρίνεται δεξιά η σκαλίτσα προς το πλώραιο μπαλκόνι στο deck 8. 3/9/2023
  10. genesis_jnr

    Anemos Onboard

    Απέραντη περατζάδα (deck 7). 3/9/2023
  11. genesis_jnr

    Anemos Onboard

    Το ανοιχτό κατάστρωμα πρύμα στο deck 7.
  12. genesis_jnr

    Anemos Onboard

    Το σαλόνι της διακεκριμένης θέσης πλώρα στο deck 5. 3/9/2023
×
×
  • Create New...