Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Θάνατος ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης, όταν 47χρονη μέλος πληρώματος πλοίου παρασύρθηκε θανάσιμα από νταλίκα κατά την αποβίβαση στο καταπέλτη.

Πηγή :e Nautilia 

Οποιος μάθει πληροφορίες ας γράψει. 

Posted

Δυστυχώς θρηνούμε ακόμη ένα θύμα.Εκεί στο Claudia υπήρχε κανένας για να καθοδηγεί τους τράκτορες η τους αφήνουν ανεξέλεκτους να τρέχουν λες και είναι στην εθνική οδό.

Posted

Το αν φορούσε γιλέκο ή όχι είναι λεπτομέρεια όταν άνθρωποι και οχήματα βγαίνουν μαζί...Βέβαια δεν είναι το μοναδικό πλοίο στην Ελλάδα χωρίς  ειδικά διαμορφωμένη έξοδο επιβατών....Θέμα χρόνου ήταν να γίνει όχι μόνο σε αυτό αλλά και σε άλλα με Ελληνική σημαία....

Posted
6 hours ago, The ferry said:

Λένε ότι δεν την είδε ο οδηγός. Φωσφοριζε γιλέκο δεν είχε; 

Και φωσφοριζέ γιλέκο να είχε αν ήταν στη νεκρή γωνία ορατότητας, πώς να την έβλεπε ο άνθρωπος;

Συλλυπητήρια στους οικείους της γυναίκας.

Κρίμα.

Posted (edited)

Ηταν πίσω απ την καρότσα τώρα πριν λίγο που πήρα αυτή την πληροφορία κατάλαβα ότι δεν έστεκε αυτό που είπα. Στην αρχή νόμιζα ότι βγήκε με τη μούρη μετά είδα ότι βγήκε με την όπισθεν. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Εγω παλι λεω να σταματησουμε την κουβεντα

Δεν θα κανουμε εμεις την προανακριση ,και χωρις να εχουμε εικονα ,για το ποιος εφταιγε και ποιος οχι.

Posted (edited)

Δε νομίζω πως κάναμε κάποια προανάκριση, δεν είναι κανείς μας δικαστής σε αυτή την κουβέντα, αν πάλι είναι, αυτό είναι θέμα.

Συζήτηση κάναμε.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Συνελήφθησαν Πλοίαρχος (Ιταλός), Υποπλοίαρχος (Ιταλός), ναύτης (Αιγύπτιος), οδηγός (Έλληνας). 

Posted (edited)

Εδώ σε άλλα site ανάφεραν στον τίτλο για λιμενικό και στο άρθρο για Ναυτικό Πιστεύω έκαναν λάθος... Πάντως ειδικά στα Ιταλικά πλοία συνήθως ο Ύπαρχος κατεβαίνει στην ράμπα πρώτος και έπειτα οι υπόλοιποι αξιωματικοί καταστρώματος...

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Τελικά στην μέση της ράμπας με το κινητό ήταν το θύμα... Μήπως τελικά δεν φταίνε τα μέτρα ασφαλείας?

Posted (edited)

Φαίνεται οτι το θυμα είχε μεγάλο μερος ευθύνης, καθώς βρισκόταν σε θέση που δεν έπρεπε να βρίσκεται και είχε αποσπασμένη την προσοχή της από το κινητό. Αλλά τα μέτρα ασφαλείας, πάντοτε πρέπει να αλληλοκαλύπτονται, ακριβώς για να προλαμβάνονται τέτοιες καταστάσεις. Από ότι φαίνεται, τον καταπέλτη δεν τον επιτηρούσε κανένας, ή τουλάχιστον βρισκόταν σε τέτοια θέση που δεν αντελήφθη την παρουσία του θύματος, καθώς αντιλαμβάνεται οτι κάτι δεν πάει καλά κάποιος του πληρώματος, όταν είναι πλεον αργά. Αλλά και ο οδηγός κινούταν προς τα πίσω, χωρίς καθοδήγηση, καθώς εκεί που βρισκόταν το θύμα αποκλειεται να το είδε από τους καθρέπτες. Όσοι έχουν υπηρετήσει στον στρατό ως οδηγοί ερπυστριοφόρων και άλλων βαρέων οχημάτων - μηχανημάτων ξέρουν πως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ δια ροπάλου να κινηθείς όπισθεν χωρίς οδηγό εδάφους. 

Συνεπώς ευθύνονται αλληλέγγυα και η θανούσα-μέλος του πληρώματος και ο υπεύθυνος του καταπέλτη και ο οδηγός της νταλίκας. Πάλι καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα που λέγεται έλλειψη κουλτούρας ασφαλείας!🥲

Edited by SAMAINA
Posted (edited)

Μετά την εκφόρτωση των επιβατών και των οχημάτων τους συνήθως σε όλα τα πλοία,μένουν κάνα δυο άτομα στο γκαράζ.Το να υπάρχει οδηγός εδάφους είναι θέμα των εταιρειών που διαχειρίζονται τις φορτοεκφορτώσεις των ασυνοδευτων .Από την στιγμή που το πλοίο έχει σηματοδοτεί διάδρομο επιβατών με κορίνες υπάρχει και η ευθύνη του θύματος.Ποτε δεν πας στη μέση της ράμπας να χαζέψεις στο Facebook ή να κάνεις story σου Instagram,tiktok. κλπ....

 

Αυτό αναδεικνύει και ένα θέμα εκπαίδευσης των νέων που ασχολούνται πρώτη φορά με το επάγγελμα....., Πρώτα από όλα στα πλοία είναι η προσωπική ασφάλεια (Safety first)που αναγράφεται στα πλοία...

Edited by Nick the Greek
Quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...