Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ολοκληρώνονται αυτή τη περίοδο οι εργασίες επέκτασης στο λιμάνι Αγίου Κωνσταντίνου με προϋπολογισμό 9.800.000 ευρώ. Οι εργασίες έχουν φτάσει στο 80% του συνόλου του έργου.

Πρόσθετο χερσαίο χώρο λιμένος 3.745 τμ., φτάνοντας συνολικά στα 6.815 τ.μ.

Νέες θέσεις πρόσδεσης για την εξυπηρέτηση πλοίων μεγαλύτερου μήκους και βυθίσματος. Συγκεκριμένα, πλέον θα μπορούν να δέσουν ταυτόχρονα στο λιμάνι:

- 2 υδροπτέρυγα μήκους μέχρι 35 μέτρων

- 2 επιβατικά οχηματαγωγά πλοία μέχρι 100μ.

- 2 επιβατικά οχηματαγωγά πλοία μέχρι 60μ.

FB_IMG_1654882492510.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
4 hours ago, wysiwid said:

Απο Αγιο Κωνσταντίνο δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον.

Να πούμε ένα μεγάλο μπράβο στους φωστήρες της περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας οι οποίοι δώσανε ένα σκασμό λεφτά ώστε να βελτιωθεί το λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου (και σε επιφάνεια και σε βυθίσματα) χωρίς καν να έχουν κάνει μια στοιχειώδη οικονομοτεχνική μελέτη σχετικά με τις προοπτικές της ακτοπλοΐας των Σποράδων. Καλύτερα τα λεφτά να είχανε δοθεί για τη βελτίωση του οδικού δικτύου στο Καντήλι προς Μαντούδι. Στράφι πήγανε και οι βαρύγδουπες δηλώσεις του τέως υπουργού οικονομικών ότι το λιμάνι θα φέρει ανάπτυξη στον Άγιο Κωνσταντίνο την ώρα που τα πλοία στο Μαντούδι φύτρωναν το ένα πίσω απ' τ΄ άλλο.

6 hours ago, PavlosA said:

Μάλλον ανακοινώθηκε προκειμένου να "χρυσωθεί" η γενική αύξηση κατά 10% σύμφωνα με το παρακάτω δημοσίευμα:
https://skiathoslife.gr/220656/Ston-oyrano-ta-aktoploika-eisithria-gia-na-mh-thigoyn-ta-efoplistika-kerdh-NEES-AYKSHSEIS-10-STO-40-APO-TO-2021.html

Βλέπω και το 31 € της Seajets για το Σκιάθος - Βόλος έχει ήδη γίνει 34,70 €

Ελλάδα 2.0.

Εφοπλιστικά κέρδη στη γραμμή των Σποράδων σε ολοχρονική βάση είναι δύσκολο να υπάρξουν, από κει και πέρα μην ξεχνάμε πόσο έχει αυξηθεί το κόστος λειτουργίας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να το επωμιστεί αποκλειστικά ο επιβάτης (όπως συμβαίνει τώρα σε μεγάλο βαθμό). Μεγάλη πληγή η απουσία του Ερατώ και ακόμα μεγαλύτερη η απόλυτη ανοργανωσιά. Τέλη Μαρτίου και ακόμα να ανακοινωθεί η άγονη της Θεσσαλονίκης σε μια χώρα που βασίζεται στον τουρισμό. Μιλάμε για εγκληματικά πράγματα. Θα βγούνε πάλι τον Ιούλιο τα γνωστά ΜΜΕ να μας πούνε για τα ακριβά εισιτήρια...

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβώς . Ο Άγιος Κωνσταντίνος σαν κωμόπολη υπεστει το δεύτερο μεγάλο και αποτελειωτικο χτύπημα για την τοπική οικονομία του. Το πρώτο ήταν όταν πέρασε η νέα εθνική οδός έξω απο το χωριό και ενώ όλοι σταμάταγαν εκεί και λίγο πιο πάνω στον λεβέντη , τώρα δεν περνάει κάνεις μέσα απο το κέντρο . Το δεύτερο πλήγμα ήταν η σύνδεση των Σποραδων με το Μαντούδι . Ενώ ο Άγιος Κωνσταντίνος εξυπηρετούσε εποχικά τους Αθηναίους εκδρομείς προς τις Σποραδες , τα τελευταία χρόνια η προτίμηση στο Μαντούδι αυξανόταν ολοένα σε αντίθεση με τον Άγιο όπου το ενδιαφέρον μειωνόταν δραματικά μέχρι που έγινε ανύπαρκτο . Ο λόγος ειναι οτι απο το Μαντούδι ο χρόνος ταξιδιού ειναι αρκετά μικρότερος και συνεπώς το κόστος του ναύλου επίσης μικρότερο. Τωρα οι θριαμβολογίες του τοπικού βουλευτή , πρώην υπουργού οικονομικών και νυν μεταφορών κατα τα εγκαίνια του λιμένα μετα τα έργα αναβάθμισης δεν ήταν τίποτα άλλο απο σανο για ψηφοθηρικούς λόγους .

Συμφωνώ  απόλυτα οτι οπουδήποτε αλλού να έπεφταν τα χρήματα περισσότερο τόπο θα έπιαναν. 

Link to comment
Share on other sites

είναι κρίμα γιατί ο Αγιος Κωνσταντίνος αξίζει αυτη την διασύνδεση 

1. σε 1.30λ είσαι στην Αθήνα με εθνικό δίκτυο

2. ο Ε65 θα προσφέρει ακόμη καλύτερες συνδέσεις 

3. ειναι εκπληκτικό το θαλασσιο ταξίδι απο εκει προς τις Σποράδες

4. θα στηριχθεί και η εκει τοπική οικονομία 

 

Link to comment
Share on other sites

Ανά εποχές έχουμε ακμή και παρακμή σε διάφορες περιοχές. 

Μέχρι το 1960, οι όποιες συνδέσεις από Αθήνα τον Β. Σποράδων, ήταν κυρίως με το Κύκνος, που έκανε τον γύρω της Βόρειας Εύβοιας, είτε μέσω Χαλκίδος, είτε μέσω Κύμης, όπου εξυπηρετούσε και την Σκύρο. 

Ακολούθησε το Βόρειοι Σποράδες, το οποίο άνοιξε και την γραμμή από τον Αγιο Κωνσταντίνο, μέσω της καινούργιας τότε Αθηνών - Λαμίας.

Η απόσταση όμως από τον Αγιο Κωνσταντίνο είναι μεγαλύτερη από όλα τα άλλα λιμάνια, ενώ το στενό δεν επιτρέπει μεγάλες ταχύτητες, αλλά βέβαια δεν επηρεάζεται τόσο από τον καιρό. 

Τώρα με την αύξηση των καυσίμων, που σημαίνει αυξημένο εισιτήριο για τα πλοία για μεγαλύτερη απόσταση, αλλά και το κόστος των διοδίων που χρειάζονται για να είσαι σε 1,5 ώρα στον Αγιο Κωνσταντίνο, διόδια που για αυτοκίνητο ντίζελ, ή υβριδικό καλύπτουν το κόστος της διαδρομής από Σχηματάρι μέχρι Μαντούδι, ή Κύμη, κάνουν πλήρως ασύμφορο το δρομολόγιο από τον Αγιο Κωνσταντίνο. 

Η μόνη του επιλογή θα ήταν για επιβάτες ΚΤΕΛ και μόνο, μέσω ταχυπλόου σαν το Ερατώ, που θα εκτιμούσαν το άνετο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε είχαμε καράβια και δεν είχαμε λιμάνια. Τώρα έχουμε λιμάνια, που ξοδεύτηκαν κάμποσα εκατομμύρια ευρώ για να γίνουν, και  δένουν καΐκια και δεν έχουμε καράβια.

Edited by express skiathos
Link to comment
Share on other sites

Γενικά θέλει να αλλάξουμε νοοτροπία και να δούμε αν θα έχουμε ακτοπλοία για τις νταλίκες, που μπορούν να πάνε και με τα ρο-ρο, ή θα έχουμε ακτοπλοία για τα νησιά, τους νησιώτες και τον τουρισμό. 

Για το δεύτερο θα πρέπει το θαλάσσιο δρομολόγιο να γίνεται στην μικρότερη δυνατή διαδρομή, για να έχει το μικρότερο δυνατό κόστος. 

Τώρα αν ένα ζευγάρι για να πάει στις Σποράδες θέλει τουλάχιστον 160-200 ευρώ μεταφορικά, χωρίς αυτοκίνητο, που ισοδυναμούν με 2-4 μέρες διαμονή σε ξενοδοχείο της ηπειρωτικής Ελλάδας, καταλαβαίνουμε ότι αυτό δεν είναι βιώσιμο.

Η το να πάω Μυτιλήνη από τον Πειραιά, με καμπίνα και να θέλει 4μελής οικογένεια με αυτοκίνητο 500-600 ευρώ, πάλι δεν είναι θελκτικό. Το να πάει από την Κύμη στο Σίγρι σε 5 ώρες με συμβατικό των 16 μιλίων, ή σε 4,5 με αυτό των 18 μιλίων, ημερόπλοιο με κόστος λιγότερο από τα μισά λεφτά, αρχίζει και το κοιτάει κάποιος. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...