Jump to content
Shipfriends

Arkas Denizcilik


Recommended Posts

Posted

Αφού δεν τολμούν οι Δυτικοί να πάνε στην περιοχή, εκμεταλλεύονται την κατάσταση οι Ανατολικοί. Το λέω αυτό γιατί η Arkas την κάνει μπούκα και στις γραμμές της Ερυθράς Θάλασσας, περιοχή η οποία για ευνόητους λόγους αυτήν τη στιγμή είναι καυτή. Η Arkas λοιπόν εγκαινιάζει όχι ένα αλλά δύο loop που θα συνδέουν Τουρκία(και όλο το δίκτυο της εταιρείας προφανώς) και Ερυθρά Θάλασσα. Το πρώτο λέγεται RS1 και θα πιάνει Kumport Evyap Aliaga Jeddah Aqaba. Το δεύτερο λέγεται RS2 και θα πιάνει Αλεξανδρέττα(Iskenderun) – Μυρσίνη(Mersin) – Jeddah Aqaba. Η εταιρεία θα δέχεται φορτίο τόσο για το Τζιμπουτί όσο και για το Port Sudan με μεταφόρτωση στη Jeddah.

  • 5 months later...
Posted
On 10/4/2023 at 10:09 PM, Nick the Greek said:

Ένας συχνότατος επισκέπτης του Πειραιά που μέχρι πρίν λίγες ημέρες δεν είχε βρεθεί ενώπιος του φακού μας. Διορθώνουμε την ανορθογραφία λοιπόν φωτογραφίζοντας το Corelli (IMO 9126766), πλοιοκτησίας με της Arkas αλλά χωρίς να ακολουθεί την αναμενόμενη ονομασία. Φαίνεται παλιό σκαρί, έχει ναυπηγηθεί το 1996 σαν Ming Champion στο China Shipbuilding Corp(632), στο Kaohsiung της Taiwan. Η μηχανή του είναι Burmeister & Wein και έχει χωρητικότητα 1,119 TEU. To 2004 πέρασε στην πλοιοκτησία της Yang Ming Line σαν YM Champion ενώ από το 2007 βρίσκεται στη γειτονιά μας σαν Corelli. Σημαία Τουρκίας, νηολόγιο Σμύρνης και κλάση ABS.

 

Λίγες ακόμη εικόνες από το Corelli, αυτήν τη φορά εν πλώ και ενώ το πλοίο έχει αναχωρήσει από τον Πειραιά.

  • 2 months later...
Posted

Να δουμε το LUCIEN G.A (ΙΜΟ 9242297) το οποιο παει προς το Κερατσινι το καλοκαιρι του 2012

Ειναι κατασκευης του 2002 με μηκος 154 μετρα και πλατος 24, και ανηκε στην Arkas .

Εχει ακομα το ιδιο ονομα αν και δεν φαινεται πλεον στο στολο της εταιρειας

  • 1 month later...
Posted

Μετά την Ερυθρά Θάλασσα για την οποία είπαμε παραπάνω, η Arkas επεκτείνεται και στη Δυτική Αφρική. Και με δικά της πλοία μάλιστα, οργανώνοντας ένα καινούριο service με αφετηρία την Tanger Med και προορισμούς την Casablanca(Μαρόκο), το Dakar(Σενεγάλη), το Lagos(Νιγηρία), την Tema(Γκάνα), το Abidjan(Ακτή Ελεφαντοστού), και τη Nouakchot(Μαυριτανία). Οι προσεγγίσεις θα είναι εβδομαδιαίες και τα πλοία που εμπλέκονται είναι τα Mario A, Jean Pierre A, Cristina A και Diana A των 1,600 TEU.

  • 3 weeks later...
Posted

Δεν έχω καταφέρει να το επιβεβαιώσω από κάπου, αλλά άκουσα πρόσφατα υπό μορφήν φήμης πως τα κεφάλαια πίσω από την Arkas είναι ελληνικά, εξ' ού και το όνομα της εταιρείας. Πράγμα που κρατείται στο παρασκήνιο για ευνόητους λόγους. Από την άλλη βέβαια δεν μου προκύπτει από κάπου. Παρεμπιπτόντως η εταιρεία είναι ιδρυθείσα στη Σμύρνη το 1902, όπως φαίνεται από Φραγκολεβαντίνους. Η πλήρης ιστορία εδώ.

Posted

Είναι δύσκολο (έως απίθανο αν δεν είναι ....ειδικός) να ξέρει κάποιος τι κεφάλαια είναι πίσω από μια μεγάλη (ειδικά ναυτιλιακή) εταιρεία/γκρουπ. Κάποιοι απλά δεν επιθυμούν προβολή και φυσικά κάποιοι δεν πρέπει για διαφόρους λόγους (οχι πάντα τους καλύτερους) να φαίνονται.

Τούτου λεχθέντος, η επωνυμία της εταιρείας είναι το επώνυμο των ιδρυτών της το οποίο έχει όντως υποψία (απώτερης) Ελληνικής καταγωγής. Για κάποιο λόγο νομίζω ότι είχα ακούσει ότι είχαν κάποιες σχέσεις/πιθανές ρίζες από Γαλλία (εξ ου και τα γαλλικά ονόματα?) Το βέβαιο είναι ότι ο πατέρας Lucien (υποθέτω αφότου αποσύρθηκε) είχε κάποια επαγγελματική έδρα στην Ελλάδα, διέμενε εδώ κάποια μεγάλα διαστήματα και ομιλούσε Ελληνικά. Πιθανότατα υπάρχουν συγγενείς του (κόρη?) που διαμένουν εδώ. Το μεγάλο μπουμ η εταιρεία το έκανε προφανώς επί υιού Lucien και διαδόχων.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...