Petros P Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 (edited) Συμπαθάτε αν υπάρχει ,διαφορετικό θέμα για το σκαρί.Αναχώρηση του Εξπρές εν ετει 1963 απο το Πασαλιμάνι,διπλα στα σημερινά γηπεδάκια ..τενις του ΟΣΦΠ Edited March 9, 2021 by Nick the Greek
polmyt Posted March 8, 2021 Posted March 8, 2021 Πρεπει να ηταν το πρωτο ταχυπλοο που δουλεψε ποτε στην Ελλαδα και οπως φαινεται και στην αρχη του βιντεο εφτανε μεχρι το Ναυπλιο Μοιαζει αρκετα με ταχυπλοα που ταξιδευουν μεχρι και σημερα στην Ιταλια Το βαπορακι φαινεται ολοκληρο σε αυτο το βιντεο στις Σπετσες.
Nick the Greek Posted March 9, 2021 Posted March 9, 2021 Τελικά εβρέθη το ταχύπλοο, έχει ναυπηγηθεί μάλιστα με το όνομα Εξπρές. Προφανώς είναι τύπου Rodriguez και έχει ναυπηγηθεί το 1961 στο συγκεκριμένο ναυπηγείο με αριθμό γιάρδας 77. Μήκος 28 μέτρα, πλάτος 5.8 μέτρα και χωρητικότητα 140 επιβατών. Οι 2 του μηχανές Maybach Mercedes Benz Motorenbau του έδιναν ταχύτητα 32 κόμβων. Βλέπω πως το 1968 έκανε αλλαγή μηχανών οπότε υποθέτω πως αυτές στις οποίες αναφέρομαι ήταν το δεύτερο σέτ που φόρεσε, ενώ το 1984 έκανε και μεγάλη μετασκευή. Ένας φίλος από το εξωτερικό που ασχολείται με αυτά, μου λέει πως πλοιοκτήτρια εταιρεία όταν χτίστηκε ήταν η Nearchos Maritime και η βασική του γραμμή ήταν Πειραιάς - Ύδρα, βέβαια όπως είδαμε πήγαινε και σε άλλους προορισμούς. Αυτό διήρκεσε μέχρι το 1969 οπότε και το ταχύπλοο πουλήθηκε στην Alilauro και μετονομάστηκε σε Alinapoli, όνομα που κράτησε εως το 1984 οπότε και κατόπιν της μετασκευής που είπαμε μετονομάστηκε σε Alivit. Το 1987 έγινε Alimarte και με αυτό το όνομα διαλύθηκε σε ηλικία μικρότερη των 30 ετών στη Napoli.
gtogias Posted March 9, 2021 Posted March 9, 2021 Πράγματι έφτανε ως το Ναύπλιο, ιδου και η σχετική carte postale από τη δεκαετία του 1960:
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now