Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για τα υπό Ελληνική Σημαία ,πλοία που έχουν συμπληρώσει 30 έτη από το έτος καθελκυσης του και πρόκειται να δραστηριοποιηθούν σε ενδομεταφορές, έχει τεθεί σε εφαρμογή το Π.Δ 104/2016 το οποίο αφορά πρόσθετους ελέγχους προκειμένου συμμορφωθούν με αυτό το αργότερο μέχρι τον πρώτο δεξαμενισμό έκαστου ενδιαφερόμενου πλοίου μετά την 1η Ιανουαρίου 2020.

Με απλά λόγια τα πλοία που υποχρεούται σε πρόσθετους ελέγχους θα πρέπει να περάσουν κάτι σαν special survey και ενδελεχείς ελέγχους στα safety. Θα πρέπει να αφαιρέσουν άξονες , να επιθεωρηθούν bow thrusters, τα HUB των προπέλων , να γίνουν τεστ αντοχής στα βίντζια και στις δέστρες , να γίνουν αναλυτικές παχυμέτρήσεις, να επιθεωρηθούν όλες οι δεξαμενές έρματος και πολλά άλλα που περιγράφονται στο Π.Δ . Επιπλέον θα πρέπει να περνούν επιθεώρηση κάθε χρόνο για SMC (Αντί για μία αρχική μία ενδιάμεση και μία στα 5 χρόνια).

Ένα από τα πρώτα που συμμορφώνεται με το ΠΔ είναι το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ , ακολουθεί το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ, το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ, το ΠΡΕΒΕΛΗΣ, κ.ο.κ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορει νομικα η Ελλαδα, σαν port state να ζητησει την εφαρμογη των παραπανω μετρων και σε πλοια με κοινοτικες σημαιες που δραστηριοποιουνται σε ενδομεταφορες;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με μία ματιά στο προεδρικό διάταγμα, δεν αναφέρει οτι υποχρεούνται σε εφαρμογή των διατάξεών του μόνο πλοία υπό σημαία ελληνική.

Share this post


Link to post
Share on other sites

επανέρχομαι.

sorry δεν καταλαβα καλα εξ´ αρχης.;)

ειχα μεινει με την εντυπωση (και μετα την απαντηση του @Nikos_Chania) οτι το Π.Δ περιορίζει την εφαρμογή των διατάξεων μονο σε πλοια με ελληνικη σημαια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...