Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 3/28/2022 at 5:13 PM, Nick the Greek said:

Μια από τις 6 αδελφές της Cobelfret με μητέρα την Kawasaki θα δούμε απόψε, έχουμε ήδη δεί την Σελεστίνη και την Βαλεντίνη. Σήμερα η σειρά της Βικτωρίνης, γαλλιστί Victorine. Είναι και το τελευταίο πλοίο της σειράς με κατασκευή 2000, αριθμό γιάρδας 1491 και ΙΜΟ 9184029. Μήκος 162 μέτρα, γραμμικά μέτρα 2,307 και συνολική χωρητικότητα 157 νταλίκες. Προσέξτε όμως πως και στο πάνω-πάνω ντέκ το πλοίο μεταφέρει ΙΧ. Φέρει σημαία Βελγίου και αυτόν τον καιρό απασχολείται ανάμεσα στο Vlissingen και το Dagenham για λογαριασμό της Ford Motor Company.

 

Και αυτό στη Μεσόγειο αυτές τις ημέρες, και αυτό μάλλον εκτελεί χρέη car carrier. Μόλις απέπλευσε από τη Valencia και ανεβαίνει για το Southampton.

  • 3 months later...
Posted
On 3/11/2023 at 9:19 PM, Petros P said:

Στον αστακό βρέθηκε εχθές και σήμερα το πλοίο 

On 3/11/2023 at 9:59 PM, Petros P said:

Μέχρι να δούμε τι θα γινει με τη Κλεμεντίνα, παει και αυτο Αστακό οπως είχε πάει το Melusine, άραγε καποιος ναυλος η πετρέλαια με βυτίο γιατι ειδαν και απο είδαν στη ράδα (ομορφιές Πειραιώτικες ?)

Και τώρα πάει το Celandine φτάνοντας τη Τετάρτη απο Σέτε.

Εχει ενδιαφέρον γιατί αραγε πάνε, φορτίο η πετρέλαια?

 

 

  • 10 months later...
Posted

Ας δούμε δύο όμορφα στιγμιότυπα από το Terminal της Cobelfret στο Rozenburg, πρωταγωνιστούν τα roro του Flensburger. Στην πρώτη φωτογραφία βλέπουμε τις αδελφές Palatine και Opaline. Μπορεί να παρατηρήσει κανείς τη διαφορά στο υπερυψωμένο κομοδέσιο του Opaline που του δίνει τη δυνατότητα να φορτώνει νταλίκες μέχρι κατάπρυμα στο τελευταίο deck. Αντίθετα το Palatine φορτώνει από το κομοδέσιο και πλώρα. Τι είναι όμως καλύτερο από δύο αδελφές? Μα φυσικά οι τρείς, όχι του Τσέχωφ αλλά της Cobelfret. Στη δεύτερη φωτογραφία λοιπόν προστίθεται και το Mazarine.

  • 3 weeks later...
Posted
On 12/21/2023 at 6:49 PM, Nick the Greek said:

Φόρεσε σινιάλο Cobelfret στο φουγάρο και ξεκίνησε δρομολόγια από το Zeebrugge για το Santander της Ισπανίας. Στην ίδια γραμμή το συνοδεύει το αδελφό του Maxine το οποίο περνάει και από το Δουβλίνο.

Το οποίο Maxine μετακόμισε στη γραμμή Zeebrugge-Teesport και Zeebrugge-London(Purfleet) κάνοντας τράμπα με το Peregrine το οποίο ήρθε στη γραμμή Zeebrugge-Santander. 

Posted

Είναι αυτές οι τράμπες που κάνει συνεχώς η Cobelfret, δεν έχω καταλάβει ακόμη τον αλγόριθμο με τον οποίο γίνονται. Βλέπεις ξαφνικά ένα πλοίο να ξεφορτώνει στο Zeebrugge και πηγαίνει μετά στο Rotterdam να φορτώσει και το αντίστροφο.

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Την Οπαλίνη δεν την είχα ανεβάσει ποτέ ως τώρα στην gallerie, ήρθε απόψε η σειρά της. Είναι η γνωστή παραγγελιά του Flensburg για την Cobelfret, ή μάλλον 6 Cobelfret + 2 Bore. Η Opaline ήταν το 5ο πλοίο της σειράς με αριθμό γιάρδας 742 και ΙΜΟ 9424869. Η μηχανή του Caterpillar και στα 195 μέτρα του μήκους του χωρούν 270 φορτηγά ή 3,923 γραμμικά μέτρα φόρτωσης. Από το 2010 που παραδόθηκε δεν έχει αλλάξει φορεσιά, επιλέγω λοιπόν να βάλω δύο φωτογραφίες από το περασμένο καλοκαίρι, με το πλοίο να αναχωρεί για το Killingholme υπό κακές καιρικές συνθήκες. Στην ίδια γραμμή απασχολείται ακόμα και σήμερα.

Posted

Σειρά παίρνει ένα από τα νεότερα πλοία της CLDN, είναι το Seraphine (IMO 9889710) που αναχωρεί από το Rotterdam για το Leixoes της Πορτογαλίας, αν δεν με απατά η μνήμη μου. Προιόν και αυτό της Hyindai με παράδοση 2022 και μηχανή LNG όπως λέει ξεκάθαρα και επάνω του. Προφανώς και η Cobelfret δεν παραγγέλνει τέτοια πλοία χωρίς να γνωρίζει τις ανάγκες των γραμμών, βλέπετε πως το πλοίο είναι πίτα στη νταλίκα. Το πλοίο τότε όπως και τώρα κάνει μια μίξη από δρομολόγια στη γραμμή Zeebrugge - Dublin και Rotterdam - Leixoes. Όταν αλλάζει λιμάνι φόρτωσης συνήθως αργά το βράδυ φεύγει από το Zeebrugge και πηγαίνει κενό φορτοίυ στο Rotterdam, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν βρίσκουν μια λύση για να αποφύγουν αυτό το κενό φορτίου μικρό ταξίδι.

Posted

Αν δεν κάνω λάθος η γραμμή της Πορτογαλίας είναι τριγωνική Zeebrugge-Rotterdam-Leixoes. Το ίδο κάνει και το Laureline.

Posted
4 hours ago, Diagoras said:

Αν δεν κάνω λάθος η γραμμή της Πορτογαλίας είναι τριγωνική Zeebrugge-Rotterdam-Leixoes. Το ίδο κάνει και το Laureline.

 

Έχεις δίκιο, έχεις δίκιο. Εγώ απλά το γεγονός ότι φτάνει το εκάστοτε πλοίο Σάββατο βράδυ στο Rotterdam από το Zeebrugge και φεύγει Κυριακή απόγευμα, το εκλαμβάνω σαν ξεχωριστό δρομολόγιο.

Posted

Πάμε σε ένα άλλο προιόν της αγαπημένης μου:P Hyundai, είναι το τεράστιο Celine (IMO 9789233) που εδώ βλέπουμε να μπαίνει στο Δουβλίνο προερχόμενο από το Zeebrugge. Πραγματικά σε πιάνει δέος, αν το δείς από κοντά. Μιλάνε τα 234 μέτρα μήκους του, τα 7,972 γραμμικά μέτρα φόρτωσης και η χωρητικότητα των 3,795 CEU. Ναυπηγήθηκε το 2017 με αριθμό γιάρδας 8205. Εμείς το βλέπουμε στο Δουβλίνο γιατί συνδυάζει τις προσεγγίσεις σε αυτήν τη γραμμή με τα δρομολόγια από το Zeebrugge στο Killingholme.

  • 3 months later...
Posted

Η Cobelfret επεκτείνεται στον τομέα των κοντέινερ. Κι όταν λέμε επεκτείνεται δε ναυλώνει 1-2 έτσι για να δοκιμάσει. Παραγγέλνει σε γιάρδα. Συνολικά 6 + 4 ίσον 10 κομμάτια των 1,100 TEU από τη Hyundai Mipo. Η τιμή για τα πρώτα 6 είναι λίγο πάνω από τα 300 εκατομμύρια δολλάρια και οι παραδόσεις ξεκινάνε από το 2027. Οι ιθύνοντες της εταιρείας λένε πως βρίσκουν χώρο στην αγορά για ένα τέτοιο εγχείρημα που θα αποφορτίσει και τα roro τους από το να κουβαλάνε containers επάνω σε trailer.  

 

Επί τη ευκαιρία να πω ότι η εταιρεία αναμένει από το ίδιο ναυπηγείο και 2 καινούρια ρορό των 8,000 lane metres. Οι διαστάσεις τους θα είναι 234 μέτρα μήκος, 35 πλάτος με ένα dwt κοντά στους 24 χιλιάδες τόνους. Καταλαβαίνετε για τι τέρατα θα μιλάμε, θα είναι βασισμένα στο design των Celine και Delphine. Οι μηχανές θα είναι ΜΑΝ ME-GI dual fuel με συμβατικό καύσιμο και LNG, σύν δύο ηλεκτροκινητήρες των 6MW έκαστος. Η ταχύτητά τους υπολογίζεται ανάμεσα στους 16 και 17 κόμβους, με λίγα λόγια η στόχευση είναι χωρητικότητα και οικονομία. Υπολογίζουν μείωση 40% στις εκπομπές ρύπων σε σύγκριση με τα υπάρχοντα μεγάλα ρορό της εταιρείας.

 

Με επιφύλαξη να πω ότι τα δύο αυτά πλοία πρέπει να είναι ο αριθμός γιάρδας 8383 με ΙΜΟ 9963578(το πρώτο) και ο αριθμός γιάρδας 8382 με ΙΜΟ 9964566(το δεύτερο).

  • 4 months later...
Posted
On 2/28/2024 at 6:28 PM, Diagoras said:

Το οποίο Maxine μετακόμισε στη γραμμή Zeebrugge-Teesport και Zeebrugge-London(Purfleet)

 

Η γραμμή αυτή εξυπηρετείται πια από το αδελφό του Maxine, το Somerset. H Cobelfret προτίθεται να ενισχύσει την παρουσία της στη γραμμή με ένα επιπλέον κυκλικό δρομολόγιο σε εβδομαδιαία βάση. Δε διευκρινίζεται αν θα μπεί και άλλο πλοίο στη γραμμή αλλά δε νομίζω, θεωρώ το συγκεκριμένο μπορεί να κάνει ένα ακόμη.

 

  • 2 months later...
Posted
On 10/8/2024 at 2:10 PM, Nick the Greek said:

Η Cobelfret επεκτείνεται στον τομέα των κοντέινερ. Κι όταν λέμε επεκτείνεται δε ναυλώνει 1-2 έτσι για να δοκιμάσει. Παραγγέλνει σε γιάρδα. Συνολικά 6 + 4 ίσον 10 κομμάτια των 1,100 TEU από τη Hyundai Mipo. Η τιμή για τα πρώτα 6 είναι λίγο πάνω από τα 300 εκατομμύρια δολλάρια και οι παραδόσεις ξεκινάνε από το 2027. Οι ιθύνοντες της εταιρείας λένε πως βρίσκουν χώρο στην αγορά για ένα τέτοιο εγχείρημα που θα αποφορτίσει και τα roro τους από το να κουβαλάνε containers επάνω σε trailer.  

 

Τό' παν και τό' καναν. Για λογαριασμό της Cobelfret λοιπόν, το JSP Rover ξεκίνησε τριγωνικά δρομολόγια ανάμεσα σε Zeebrugge, Cork και Dublin. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...