Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
2 hours ago, Thanos Skiathos said:

Δεν νομίζω ότι είχε κάποια βλάβη το ταχύπλοο αντιθέτως πιστεύω πως μπορεί να είχε πολύ βάρος στο γκαράζ με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αναπτύξει τους 36 κόμβους ούτως σι άλλως το έχουμε ξανά δει στα ταχύπλοα αυτο το φαινόμενο.

Το πρωι εφυγε με 3 μηχανες καθως ειχε προβλημα το οποίο επισκευάστηκε. Τα ταχύπλοα ταξιδεύουν με σταθερες στροφες οι οποιες εχουν δοκιμαστει και μελετηθει απο αποψη καταναλωσης ταχυτητας και φορτιου . 

  • 2 weeks later...
  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ταλαιπωρήθηκε σήμερα το πλοίο στην Αλόννησο λόγω του έντονου κυματισμού που υπήρχε. Κατά τη διαδικασία της φόρτωσης και ενώ υπήρχαν ακόμη 5 ι.χ. για επιβίβαση χρειάστηκε να λύσει κάβους το πλοίο, να απομακρυνθεί από το ντόκο και να επιστρέψει για να τα παραλάβει.

Posted

Ας δούμε και σε Βίντεο  την όλη ιστορία χθες στην Αλόννησο 

Απ' όσο βλέπουμε ο κάβος έσπασε για αυτό και ξαναέδεσε το πλοίο 

Posted

H συνέχεια, πολύ χειρότερη φαίνεται εδω:

https://www.protothema.gr/greece/article/1632884/video-espase-o-kavos-ploiou-stin-alonniso-ti-stigmi-pou-epivivazodan-autokinita/

Γιατί έχω την εντύπωση οτι την ζημιά την κάνουν τα τζετ που ειναι σε λειτουργία δημιουργώντας αντιμάμαλο;

Από την άλλη γιατί μόνο ένας κάβος;

Αν έπεφτε ένα αυτοκίνητο στην θάλασσα ή αν γινόταν γερό τράκο πάνω στον καταπέλτη ποιος θα έφταιγε;

SAFETY FIRST που λένε και οι κουτόφραγκοι, αλλά τι ξέρουν αυτοί; Εμείς είμαστε οι μάγκες!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...