Jump to content
Shipfriends

Jaume II (IMO 9116113)

(1996, ex- Condor 12, Holyman Rapide, Rapide, Seacat Rapide)

Recommended Posts

Posted (edited)

Το Jaume II (IMO No: 9116113) ανήκει στην Balearia από το 2006. Το πλοίο είναι κατασκευασμένο το 1996 και προηγούμενο το όνομα ήταν Seacat Rapide. Αυτή την εβδομάδα ξεκίνησαν οι εργασίες για την αντικατάσταση των τεσσάρων κύριων μηχανών με πιο οικονομικές στη κατανάλωση και πιο φιλικές στο περιβάλλον. Ενώ θα είναι αυξήσουν την αξιοπιστία και τη ταχύτητα του πλοίου. Το κόστος για την αντικατάσταση των κύριων μηχανών θα φτάσει τα 5,5 εκ. Ευρώ. Τέλος να αναφέρω ότι θα γίνει ανακαίνιση και στο ξενοδοχειακό του.

 

Edited by Nick the Greek
Posted

Να πούμε πως το Jaume το Dos, τα τελευταία 3 καλοκαίρια τουλάχιστον που θυμάμαι, βγάζει το ψωμί του μεταξύ Algeciras και Tanger Med. Εδώ το βλέπουμε δεμένο το καλοκαίρι του 2014, κάτι που συμβαίνει μάλλον αρκετά συχνά, έχω την αίσθηση πως χρησιμοποιείται σε ημέρες/ώρες αιχμής κι όχι επί μονίμου βάσεως. Το καλοκαίρι του 2016 όμως το πέτυχα εν δράσει σε απογευματινή αναχώρηση για το Μαρόκο. Όπως και να έχει το πράγμα, για να αποφασίσουν να επενδύσουν 5.5 εκατομμύρια Γιούροζ, φαντάζομαι πως κάτι παραπάνω θα ξέρουν και για την κερδοφορία του σαν πλοίο, και για τα μελλοντικά τους σχέδια.

 

Παρατηρείστε παρεπιπτόντως, το πόσο στενός είναι ο καταπέλτης του.

Posted

Τουλάχιστον το 2014 ηταν σε διαρκή χρήση όλο το καλοκαίρι. Απο το ταξίδι με αυτό δεν μπορω να πω ότι με εντυπωσίασε με οποιοδήποτε τροπο... τουλάχιστον αδιάφορο. Απο πλευράς ταχύτητας επίσης δεν έφτασε κατι ξεχωριστό. Απορώ και εγω για το τι σκέφτονται εκει στη εταιρεία, ειδικά αν παραμείνει σε αυτή τη γραμμή που ένα ταχύπλοο δεν μπορει να δείξει τις οποίες αρετές του. Ίσως να το ετοιμάζουν για νεα καριέρα σε αλλα μέρη, πχ μπαχαμες.

  • 2 months later...
  • 2 months later...
Posted

Το Jaume II κανονικά έπρεπε να είχε ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμη Dénia/Valencia και Sant Antoni, έτσι ώστε να αντικαταστούσε το Jaume III για να πάει στη γραμμή Algeciras Tanger Med. Αλλά φαίνεται ότι αντιμετωπίζει κάποια τεχνικά προβλήματα μετά την αντικατάσταση των κυρiων μηχανών του και δεν πρόκειται να ξεκινήσει δρομολόγια μέχρι τις 22 Ιουλίου.

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

38,5 είναι πολύ καλή ταχύτητα για το συγκεκριμένο πλοίο!Δεν αλλάζει ο Ηλιόπουλος τις μηχανές του Mega Jet για να πιάνει και αυτό καμια 33 kn.Επίσης μερικά δρομολόγια τα κάνει με 2 ή 3 μηχανές.Δεν είναι λίγο νωρίς να το πηγαίνουν με λιγότερες μηχανές μέχρι να στρώσουν;

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

Το Jaume II ήταν δεμένο στο Algeciras μετά το Πάσχα και χθες πραγματοποιησε δοκιμαστικό ανοικτά του Algeciras με ταχύτητες μέχρι 41+. Σήμερα το πρωί αναχώρησε από το Algeciras με προορισμό την Denia

  • 2 months later...
Posted

Το Jaume II χθες μπήκε στη δεξαμενή του ναυπηγείου Gibdock στο Γιβραλτάρ. Στο ferrybalear blogspot αναφέρει απο τις 28/8/18, ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα (μάλλον με το T-foil) και ότι θα ξανά επιστρέψει στα δρομολόγια του στη γραμμή Barcelona-Ciutadella & Alcúdia

  • 2 weeks later...
Posted

Το Jaume II ολοκλήρωσε χθες το δεξαμενισμο του στο Γιβραλτάρ και αφού έκανε μια στάση στο Algeciras και ξεκίνησε για την Alcudia. Αλλά κάτι προέκυψε στο πλοίο και επέστρεψε στο Algeciras.

  • 2 weeks later...
Posted

Το Jaume II ολοκλήρωσε χθες τις εργασίες του επανεδεξαμενισμου στο ναυπηγείο Gibdock στο Γιβραλτάρ και αφού πραγματοποίησε δοκιμαστικό, αναχώρησε για τη Denia. 

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...
Posted

Και το Ferrybaler μας πληροφορεί πως από τις 11 Φεβρουαρίου θα ξεκινήσει δρομολόγια ανάμεσα στο Fort Lauderdale τση Φλόριντας και το Bimini στις Μπαχάμες.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...