Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 535
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
1 hour ago, Takisg said:

Κατά την γνώμη μου και ο Κάλβος και το mare εάν πήγαιναν πακέτο στην Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα θραύση θα έκαναν και με το γκαράζ και τα 2 τους και πάρα τις χαμηλές ταχύτητες που έχουν αναβάθμιση θα ήταν για την Κέρκυρα που τα περισσότερα πλοία κινούνται γύρω στους 12 κόμβους! Οι 15 του mare και 16-17 του Κάλβου σούπερ θα ήταν!!!!

Μα τι να κάνει στην Κέρκυρα η Λεβάντε,εδώ δεν μπορούν να ελέγξουν καλά τις 3 γραμμές που έχει.Εδώ το Smyrna το έφεραν στην Ζάκυνθο γιατί ζητούσαν αυτοί με τα φορτηγά πλοίο με μεγάλο γκαράζ,ακόμα και το καλοκαίρι του 2023 που πήγα στην Ζάκυνθο, σχεδόν πάντα τα πλοία έφευγαν γεμάτα από το νησί!Ακόμα κίνηση είχε πολύ και για Κεφαλονιά από Κυλλήνη με το Fior ( τα καλοκαίρια) Ας αφήσουμε λίγο τα πλοία στο νότιο Ιόνιο να δουν πως θα τα φτιάξουν,Κέρκυρα Ηγουμενίτσα πάντως δεν πρόκειται να πάνε στο σύντομο μέλλον που μιλάμε.Έχουν στις γραμμές τους 2 μεγάλα νησιά, ειδικά την Ζάκυνθο που έχει πάρα πολύ τουρισμό.Όσο για την Ιθάκη με αυτά που έχουν πιστεύω ότι καλύπτεται αλλά αυτό που τους νοιάζει περισσότερο είναι η Κεφαλλονιά και η Ζάκυνθος 

Edited by aggelos_lask
Posted

Η Ιθάκη δεν καλύπτεται με αυτά που έχουν. Δεν καλύπτεται ούτε το μεγαλύτερο μέρος της Κεφαλονιάς. Με τον Κάλβο στο ΠΣΙ έχουμε γυρίσει χρόνια πίσω. Αυτό που τους νοιάζει είναι (1) η Ζάκυνθος και (2) να μην μπει άλλος.
 

Posted
18 hours ago, aggelos_lask said:

Μα τι να κάνει στην Κέρκυρα η Λεβάντε,εδώ δεν μπορούν να ελέγξουν καλά τις 3 γραμμές που έχει.Εδώ το Smyrna το έφεραν στην Ζάκυνθο γιατί ζητούσαν αυτοί με τα φορτηγά πλοίο με μεγάλο γκαράζ,ακόμα και το καλοκαίρι του 2023 που πήγα στην Ζάκυνθο, σχεδόν πάντα τα πλοία έφευγαν γεμάτα από το νησί!Ακόμα κίνηση είχε πολύ και για Κεφαλονιά από Κυλλήνη με το Fior ( τα καλοκαίρια) Ας αφήσουμε λίγο τα πλοία στο νότιο Ιόνιο να δουν πως θα τα φτιάξουν,Κέρκυρα Ηγουμενίτσα πάντως δεν πρόκειται να πάνε στο σύντομο μέλλον που μιλάμε.Έχουν στις γραμμές τους 2 μεγάλα νησιά, ειδικά την Ζάκυνθο που έχει πάρα πολύ τουρισμό.Όσο για την Ιθάκη με αυτά που έχουν πιστεύω ότι καλύπτεται αλλά αυτό που τους νοιάζει περισσότερο είναι η Κεφαλλονιά και η Ζάκυνθος 

Συμφωνώ μαζί σου απλά θα πρέπει να επεκταθούν κάποια στιγμή και σε άλλη γραμμή γιατί δεν γίνεται να έχουν έξι πλοια και να τα στριμώξουν όλα εκεί. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να χτυπήσουν αρχικά την άγονη τον Κυθήρων με το Κεφαλλονιά η τον Κάλβο και Μετά να δουν αν μπορούν και κάπου αλλού στο Αίγινα 

Posted (edited)

 Φυσικά όπως είχα πει στο παρελθόν μπορούν να επεκταθούν μόνο αν είναι 5 πλοία στις γραμμές του νότιου Ιουνίου με προϋπόθεση να μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των νησιών εκείνων! Όσο για εκεί που λες για την άγονη των Κυθήρων,εκεί κάνει το Κεφαλονιά! Μετά να πάνε στην Αίγινα,δεν νομίζω να υπάρχει λόγος και δεύτερον δεν νομίζω να έχουν πλοίο και για εκεί να μπορεί να κάνει στην γραμμή 

Edited by aggelos_lask
Posted (edited)

Συμφωνώ μαζί σου για την τοποθέτηση του Κεφαλονιά στην άγονη των Κυθήρων.Είναι καρφί για αυτή τη γραμμή.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Μέχρι όμως να φτάσουμε με σιγουριά σε αυτές τις συζητήσεις,θα χρειαστεί να έρθει το Contessa στην Ελλάδα,μέχρι τότε κανένα δεν θα το κουνήσει από το νότιο Ιόνιο!!

Posted
3 hours ago, AnekLines1 said:

Συμφωνώ μαζί σου για την τοποθέτηση του Κεφαλονιά στην άγονη των Κυθήρων.Είναι καρφί για αυτή τη γραμμή.

Εκεί δυστυχώς υπάρχει άλλος επιδοτούμενος....

Posted

Το έχετε ξεχειλώσει από όλες τις πλευρές το ζήτημα. Νομίζω ότι το έχετε τερματίσει. Ο καιρός θα δείξει τι και πως θα πράξει η εταιρεία.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...