Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με αφορμή την επαναδραστηριοποίηση του freight ferry της πάλαι ποτέ SeaFrance με τα σινιάλα της MyFerryLink, να αναφέρουμε ότι ναυπηγήθηκε στα Chantiers du Nord et de la Mediterranee της Δουνκέρκης το 1987 για λογαριασμό της Société Nationale des Chemins de fer français, μεταφέροντας τότε και βαγόνια τραίνων (έως 600 μέτρα rail freight). Έχει μήκος 160 μέτρα, πλάτος 23 και βύθισμα 5,65 μέτρα, ενώ μεταφέρει 80 οδηγούς και 90 φορτηγά. Επέστρεψε στη γραμμή Dover-Calais στις 28 Νοεμβρίου και την επομένη το συναντήσαμε σε πολύ καλή κατάσταση (τουλάχιστον εξωτερικά) σε Dover και Calais.

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...

Στην FRS πουλήθηκε το παπόρο κόντρα στις προβλέψεις που το είχαν μόνο για το διαλυτήριο. Έχει ήδη παραδοθεί στη νέα του εταιρία και έχει υψώσει σημαία Κύπρου. Σύντομα θα φύγει από τη Δουνκέρκη που βρίσκεται από τότε που σταμάτησε η MyFerryLink και τα νέα του καθήκοντα θα είναι που αλλού; Algeciras - Ταγγέρη, Algeciras - Ceuta και ενδεχομένως στη νέα γραμμή της FRS από το Motril προς την Ταγγέρη.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Πάμε να πούμε μερικά πράγματα για το πλοίο, και να το δούμε στην γκαλλερί μας με τα χρώματα της FRS τα οποία γενικά μου φαίνονται λίγο καρνάβαλος, αλλά στο συγκεκριμένο πλοίο θεωρώ πως πάνε πολύ.

 

Το πλοίο λοιπόν εκτελεί καθημερινά δρομολόγια από και πρός Motril και Tanger Med. Διάρκεια πλού στις 7 ώρες με αναχώρηση από Tanger Med στις 0100 τη νύχτα και άφιξη στο Motril στις 0900 το πρωί. Στην αντίστροφη διαδρομή, το πλοίο αναχωρεί στις 1600 τοπική από Motril και φτάνει στο Tanger Med στις 2300 τοπική. Το αξιοσημείωτο εδώ είναι πως στο σύστημα της FRS, έχει τη δυνατότητα κάποιος να κάνει κράτηση και για ΙΧ και επιβάτες, όπερ έστι μεθερμηνευόμενον πως το πλοίο λειτουργεί σαν ΕΓ/ΟΓ και όχι σαν ΦΓ/ΟΓ. Κόστος μεταφοράς ενός ατόμου χωρίς καμπίνα και χωρίς αυτοκίνητο, είναι EUR 48 μετ' επιστροφής, μια πολύ οικονομική επιλογή θα έλεγα, αν το δεί κανείς μιλιομετρικά. Και είναι μάλιστα κάτι που καταδεικνύει ίσως, γιατί η AML πάει σε μια επιλογή τύπου Morocco Star. Πρόκειται μάλλον για μια γραμμή low cost που χρειάζεται low cost πλοία για να βγάλει κέρδος.

 

Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες στην άφιξη ενός Σαββάτου του περασμένου Αυγούστου στο Motril, αξίζει κανείς να παρατηρήσει πως το πάνω γκαράζ είναι εντελώς άδειο. Μου προξενεί εντύπωση, είμαι πάρα πολύ περίεργος να ήξερα λεπτομέρειες της κίνησης/κερδοφορίας(ή μη). Συγκρίνοντας το πλοίο με το πως έδειχνε στα χρώματα της MyFerryLink πρίν μετακομίσει στη Μεσόγειο, μάλλον η πλώρη δεν έχει πειραχτεί καθόλου ενώ αφού στη Μεσόγειο έχουμε μόνο πρυμνοδέτηση και μάλιστα στο επίπεδο του κυρίως γκαράζ, δεν βλέπουμε νταλίκες κάτω απ' τον καθρέφτη όπως στο Dover - Calais. Αντίθετα στην πρύμη έχει προστεθεί μια μεγάλη, επιμήκης ράμπα και κάποιου είδους σιδηροκατασκευή που μάλλον υποστηρίζει την εν λόγω ράμπα.

 

Αν ο Πέτρος είναι σωστός παραπάνω και πρόκειται για ναύλωση με option αγοράς, θα είναι πολύ ενδιαφέρον ποιά θα είναι η επιλογή της FRS.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Το πλοίο εδώ και κανένα μήνα τουλάχιστον είναι στο Cadiz για ακινησία, επανέρχεται στα δρομολόγια στο τέλος της άλλης εβδομάδας νομίζω. Στη θέση του μεταξύ Tanger Med και Motril, το Kattegat.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Μάλλον δε την παλεύει και πάρα πολύ το Al Andalus Express, η ακινησία του συνεχίζεται και σύμφωνα με τα yahoo groups, η FRS ναύλωσε το Ulusoy 5 για να καλύψει το κενό, μια και το Kattegat γυρνάει στη γραμμή του από το Algeciras.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Το Al Andalus Express έφτασε σήμερα στο Algeciras και πρόκειται να αντικαταστησει τα πλοία της FRS στη γραμμή Algeciras Tanger Med από τις 29 Ιανουαρίου μέχρι 4 Μαρτίου, έτσι ώστε αυτά να κάνουν τις ακινησίες τους. 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...