ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 (edited) On 5/27/2010 at 7:08 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said: Στην λίστα με τις Ελληνικές παντόφλες του εξωτερικού, έχουμε δεί στο Νο 040 το Διονύσιος Ζαμπαζας, στο Νο 066 το Κώστας Θ. και στο Νο 072 το Νηρεύς Ι. Πλοία Ελληνικής κατασκευής και τα τρία τα οποία πουλήθηκαν και δούλεψαν στην Κροατία. Το Διονύσιος Ζαμπαζας κατασκευής του 1962 με το όνομα Cresanka, το Κώστας Θ. κατασκευής του 1967 με το όνομα Bracanka, και το Νηρεύς Ι επίσης κατασκευής του 1967 με το όνομα Ηvaranka. To KΩΣΤΑΣ Θ (ΙΜΟ 6806406) κατασκευάστηκε το 1967 στο Πέραμα. Ταξίδεψε για δύο μόνο χρόνια στην χώρα μας, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτη πληροφορία στην γραμμή Ρίου - Αντίρριου. Το 1969 αγοράστηκε από την τότε Γιουγκοσλαβική και νυν Κροατική εταιρεία Jadrolinija, μετονομάστηκε σε BRACANKA (φωτό 1, 2) και δούλεψε στις ακτές της Κροατίας μέχρι το 1987, χρονιά κατά την οποία καταστράφηκε από φωτιά στο λιμάνι Supetar και οδηγήθηκε για διάλυση στο Σπλιτ. Πηγή φωτό : filerotterdam.nl Επί τη ευκαιρία, μιας και γνωρίζουμε τα ΚΩΣΤΑΣ Θ (1967) και ΚΩΣΤΑΣ Θ ΙΙΙ (1973), υπάρχει κάποιο στοιχείο για το αν υπήρξε ενδιάμεσα πλοίο με το όνομα ΚΩΣΤΑΣ Θ ΙΙ ??? Edited February 19, 2018 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 To Κώστας Θ σίγουρα πέρασε από τη γραμμή της Ερέτριας και όπως γράφει και η εφημερίδα "Χρήμα" στις 27 Απριλίου 1969, πουλήθηκε στο ποσό των USD 230,000, αρκετά χρήματα για την εποχή εκείνη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now