Jump to content
Shipfriends

Bai Bureh (ΙΜΟ 7324974)


Recommended Posts

Επισης μια και πιασαμε το θεμα (παντοφλα που θελω...:D ),η παντοφλα "Κωστας Θ ΙΙ" που βρισκεται?Εχω την σχεδον βεβαιοτητα οτι προκειται για την πρωην παντοφλα "Σχιπαντας" του Ριου.

-------

(1973, ex-Κώστας Θ. ΙΙΙ)

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Μια παντόφλα με το όνομα ΚΩΣΤΑ Θ ΙΙΙ (μπορεί και ΙΙ) ήταν κι αυτή Ωροπό - Ερέτρια. Το σουλούπι της έμοιαζε πολύ με το ΣΧΙΠΑΝΤΑΣ αλλά δεν ήταν.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα εχεις δικιο ΙΙΙ ειναι και οχι ΙΙ.Το Ι το εφαγα(ειπαμε θελω "παντοφλα").Οσο για το αν ειναι ο Σχιπαντας διατηρω τις επιφυλαξεις μου.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Οσο για το αν ειναι ο Σχιπαντας διατηρω τις επιφυλαξεις μου.

Κοίτα, το ΚΩΣΤΑΣ Θ ΙΙΙ ήταν για πολλά χρόνια στη γραμμή της Ερέτριας. Ενώ το ΣΧΙΠΑΝΤΑΣ μέχρι πριν λίγο καιρό ήταν δεμένο στο Αντίριο. Είναι σίγουρο ότι δεν είναι το ίδιο πλοίο. Επίσης το ΣΧΙΠΑΝΤΑΣ (αν δεν κάνω λάθος) είχε κάτι εξωτερικές σκάλες στις πάντες τις οποίες δεν είχε το ΚΩΣΤΑΣ Θ ΙΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

Όχι ρε παιδιά!! Κάποιο λάθος κάνετε!! Το ΚΩΣΤΑΣ Θ ΙΙΙ μέχρι πριν 2-3 χρόνια ήταν στην γραμμή κανονικά παράλληλα με τα ΕΡΕΤΡΙΑ - ΚΛΗΒΕΛΑΝΤ - ΑΡΗΣ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ κτλ κτλ. Εμφανισιακά δεν έχουν καμία σχέση.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Στη γραμμή της Γλύφας εκτός από την παντόφλα ΓΛΥΦΑ είναι και η ΚΛΕΙΩ και ο ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ.

Και το ΚΩΣΤΑΣ Θ ΙΙΙ, φεύγει απο τη γραμμή Αρκίτσα-Αιδηψός ορισμένες φορές και πάει Γλύφα-Αγιόκαμπος

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Στο ΜΙΑΟΥΛΗΣ ή στο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ; Γιατί μία παντόφλα με αυτό το όνομα έκανε δρομολόγια Ωροπό Ερέτρια πριν καιρό αλλά έμοιαζε το στο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

τον τελευταιο καιρο στο ριο κανει clubbing (και δρομολογια) η παντοφλα ΚΩΣΤΑΣ Θ ΙΙΙ. λιγο στο Μιαουλη φερνει. την ξερει κανεις;

ναι το Κωστας Θ ιιι ειναι ριο αντιριο σχετικα καλo πλοιο:confused:

Link to comment
Share on other sites

τον τελευταιο καιρο στο ριο κανει clubbing (και δρομολογια) η παντοφλα ΚΩΣΤΑΣ Θ ΙΙΙ. λιγο στο Μιαουλη φερνει. την ξερει κανεις;

Για πολλά χρόνια εκανε Ερέτρια-Ωρωπό. Μεταδρομολογήθηκε Αιδηψό-Αρκίτσα και συγχρόνως ανάλογα με τις ανάγκες έκανε και Γλύφα-Αγιόκαμπο. Τώρα είναι Ρίο-Αντίρριο; :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
Η παντόφλα Κώστας Θ ΙΙΙ μάλλον θα αποχαιρετίσει την Ελλάδα, γιατί άλλαξε όνομα. Το νέο όνομα του είναι Sebora

Η παντόφλα Κώστας Θ ΙΙΙ έχει βαλθεί να με τρελάνει.:mad:

Πριν λίγο καιρό είχε γραφτεί το όνομα Sebora στη πρύμη του πλοίου με λιμάνι νηολογίου το Freetown. Για κάποιο λόγο που δε γνωρίζω ξανά άλλαξε όνομα. Πήρε το πρώην όνομα της δηλαδή Κώστας Θ III αλλά με το λιμάνι νηολόγιου το Freetown που ήταν ως Sebora. Στη πρύμη είναι γραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες ενώ στη πλώρη με Ελληνικούς.:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Ενα off topic, έκεί εψαχνα λοιπον, πέτυχα ένα κείμενο σχετικα με δυο πλοια από Ελλαδα που πωλήθηκαν εκεί. Από αυτή την φωτογραφία μπορεί να καταλάβει ποιο είναι αυτό το πλοίο?

Το πιο κοντινό που βρήκα είναι το ex ΚΩΣΤΑΣ Θ ΙΙΙ, το οποίο κατά Π100 είχε μετονομαστεί σε SEBORA.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Η παντόφλα Κώστας Θ ΙΙΙ έχει βαλθεί να με τρελάνει.:mad:

Πριν λίγο καιρό είχε γραφτεί το όνομα Sebora στη πρύμη του πλοίου με λιμάνι νηολογίου το Freetown. Για κάποιο λόγο που δε γνωρίζω ξανά άλλαξε όνομα. Πήρε το πρώην όνομα της δηλαδή Κώστας Θ III αλλά με το λιμάνι νηολόγιου το Freetown που ήταν ως Sebora. Στη πρύμη είναι γραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες ενώ στη πλώρη με Ελληνικούς.:confused:

Πάμε να δούμε ακόμη μία φωτογραφία του πλοίου στο Πέραμα τον Ιανουάριο του 2009, στην οποία φαίνεται αυτό που μας λέει πιό πάνω ο φίλος Π100. Πράγματι το πλοίο πρέπει να έφυγε από την χώρα μας με το παλιό του όνομα και με λιμάνι νηολογίου βέβαια το Freetown της Sierra Leone. To όνομα Sebora που γράφουμε και στον τίτλο του θέματος θα πρέπει να το είχε για πολύ μικρό διάστημα στο Πέραμα, άλλαξε για άγνωστους λόγους και δεν το βρίσκουμε ως αναφορά πουθενά αλλού.

Αντιθέτως, με μία απλή αναζήτηση, με το δεύτερο όνομα, δηλαδή το Bai Bureh, που αναφέρουμε στην λίστα με τις παντόφλες εξωτερικού (No 069), στην πηγή που μας είχε παραθέσει πριν αρκετό καιρό ο marioskef,

Ενα off topic, έκεί εψαχνα λοιπον, πέτυχα ένα κείμενο σχετικα με δυο πλοια από Ελλαδα που πωλήθηκαν εκεί. Από αυτή την φωτογραφία μπορεί να καταλάβει ποιο είναι αυτό το πλοίο?

μπορούμε να δούμε μία πρόσφατη φωτό του πλοίου στη Sierra Leone, καθώς και να διαβάσουμε και ένα πολύ ενδιαφέρον ;) άρθρο σχετικά με τις εκεί δραστηριότητες του πλοίου, την αγορά του και την εκμετάλλευση του.

Συνεπώς, πιστεύω ότι πρέπει ο τίτλος του θέματος να αλλάξει σε :

M.V. Bai Bureh (1973, ex-Κώστας Θ. ΙΙΙ, ΙΜΟ 7324974)

και τα στοιχεία του πλοίου στην λίστα μας να αλλάξουν σε :

069. Κώστας Θ. ΙΙΙ___1973___ΙΜΟ 7324974___M.V. Bai Bureh___Σιέρρα Λεόνε

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 months later...

Μεγάλο σκάνδαλο ο ΚΩΣΤΑΣ στη Σιέρρα Λεόνε.

Ξεκινώντας από την αγορά του πλοίου, το management της εταιρείας NASSIT κατηγορείται ότι αγόρασε το πλοίο χωρίς να κάνει επιθεωρήσεις και ξόδεψε υπερβολικά μεγάλο ποσό (2.800.000 pounds) για την αγορά 2 πλοίων ενώ δεν θα έπρεπε να ξοδευτούν πάνω από 500.000 pounds για την αγορά και επισκευή των πλοίων.

Στην αγορά μπλέκουν και τα DAMEN shipyards, γιατί οι τύποι πήγαν στα damen και νόμιζαν ότι αυτά που θα αγόραζαν θα είχαν τη σφραγίδα του ναυπηγείου, ενώ αποδείχτηκε ότι το ναυπηγείο λειτούργησε ως broker. Διάφορα άλλα ωραία έχει το quote αποκάτω:

1) That while DAMEN Shipyards has a worldwide reputation for building ships and reputable ferries, its contract with the NASSIT was not for the purchase of its ships or ferries to NASSIT, rather its services involved serving as only a broker for the sale and the provision of a technical survey performed on the “COSTAS TH III” ferry.

2) That based only on email specifications from DAMEN dated July 4, 2008 the NASSIT management purchased the “COSTAS TH III” (renamed Bai Bureh), without inspections and or a new survey report from Capt. Bloomer, whom NASSIT had earlier taken to the Netherlands. This lack of due diligence has resulted in the spending of approximately 1.3 million pounds inclusive of repairs, from the Trust’s accounts.

3) That several assumptions made by DAMEN in their technical assessments were borne out to be false just based on a cursory review of the post-damage March 24, 2009 letter by the DAMEN Regional Director Africa, Mr. Joustra. Firstly, that despite a risk advisory by the surveyor and the tow master that the heavy seas and high winds would have some impact on the vessel during the voyage, such risk was dismissed and “not considered to be a problem”, by DAMEN. Secondly, NASSIT’s expectations of the ferry’s passenger areas were not met and the general condition of the ferry “had seriously deteriorated and was not operational”, according to DAMEN’s own assessments.

4) The last paragraph of Mr. Joustra’s letter is most telling, and should serve to if not lay to rest the so called vaunted DAMEN technical expertise as opposed to the Sierra Leonean ACC expert, but clearly noted that the ferries were not manufactured nor sold by DAMEN, as some online writers have asserted . DAMEN states inter alia that “even though we (DAMEN) feel we have been misled by the sellers and that mistakes have been made during the tow from Greece to Sierra Leone, it is DAMEN’s responsibility to make sure NASSIT receives what it deserves, a safe and operational ferry.

5) Despite promises by DAMEN to repair the vessel and “bring her back into operation within a period of one (1) month from date of letter dated March 24, 2009 it is disheartening and a clear contractual breach that as of writing the ferry is still not operational.

6) The Lloyds Register survey report issued in August 2009 of the ferries concluded that “based on several deficiencies which prevent confirmation of safety adequacy, the Masimera is considered unsatisfactory and that of Bai Bureh (COSTAS TH III) considered poor”.

Στη συνέχεια, ο αρμόδιος Λέανδρος Ρακιτζής της Sierra Leone αποφάσισε τα 2 άτομα που εμπλέκονταν στην αγορά του πλοίου να πληρώσουν κάπου 120.000 δολαρια έκαστος γιατί τα πλοία που αγόρασαν με τα χρήματα του λαού ποτέ δεν εξυπηρέτησαν το σκοπό για τον οποιο αγοράστηκαν.

Το πλοίο ήταν για ένα χρόνο σε ναυπηγείο στη Σενεγάλη για επισκευές και τροποποιήσεις:

It was evident that the ferry has been perfectly fitted by Dakarnave Shipyards in Senegal with brand new Cummins engine and two gear boxes, and consequently ferried all the way from Dakar, Senegal, to Freetown Government Wharf in three days.

The ferry has the capacity to take up to 400 passengers and 65 vehicles. It has a VIP Lounge, a first class apartment, general seating space and other provisions in accordance with the Lloyds recommendation.

Επέστεψε ανανεωμένο στις 16/04 στη Σιέρρα Λεόνε και στις 23/04 έκανε και ταξίδι γνωριμίας με τους δημοσιογράφους. Εμφανής η αναγραφή του Sierra ferries στον καθρέπτη, ενώ φαίνεται να έγινε καλό βάψιμο.

Πηγή φωτό: 1. www.sierraexpressmedia.com 2.www.awoko.org

post-1827-0-09078600-1304761257_thumb.jp

post-1827-0-12347200-1304761266_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Από την ίδια πηγή της φωτογραφίας που μας παρέθεσε ο συνάδελφος Σείριος πριν από μερικές ημέρες ξεχωρίζει το BAI BUREH εν πλω. Υπάρχουν αρκετές άλλες φωτό και εντυπώσεις από το ταξίδι με το πλοίο. Περισσότερα εδώ.

AMAZING%2BSunset_045.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 11 months later...

Δυο προσφατες φωτο της παντοφλας υπαρχουν στο smugmug.H πρωτη ειναι του Ιανουαριου σε αφιξη του στo Freetownκαι η δευτερη καλοκαιρινη με το πλοιο δεμενο

post-1819-0-70581100-1349946983_thumb.jp

post-1819-0-18159700-1349947111_thumb.jp

Τουλαχιστον αυτο ειναι σε καλυτερη κατασταση απο οτι το FREETOWN

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κοντινό πλάνο του KΩΣΤΑΣ Θ ΙΙΙ από την Σιέρα Λεόνε, σε πρόσφατη φωτό, Σεπτέμβριος 2012 (κλικ για μεγαλύτερη ανάλυση). Διακρίνονται και τα πρώτα του (πρώην) γράμματα, "ΚΩ".

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...