aggelos_lask Posted April 18 Posted April 18 (edited) Η ερώτηση είναι,λειτουργούν και οι 5 παντόφλες στα Στύρα τον Χειμώνα ? Εγώ ξέρω με 2 παντόφλες και κάποιες φορές 3 παντόφλες μέσα στον χειμώνα.Επίσης να προσθέσω ότι από τα Νέα Στύρα θες περισσότερη ώρα λόγο απόστασης από την Κάρυστο και από Αγία Μαρίνα για Αθήνα.Εντ μεταξύ τώρα φτιάχνουν καινούργιο δρόμο ώστε να περνάει έξω από τα χωριά.Μεχρι τώρα έχουμε τα φορτηγά και όλα τα αμάξια να περνάνε μέσα από τα Κάψαλα και τα Στύρα,τσίμα τσίμα περνάνε,ειδικά με κακοκαιρία έχει τύχει να γλιστρήσει το αμάξι και άλλες πόσες φορές που έχουμε βρει κοπάδια με πρόβατα, αγριοκάτσικα σε αυτόν τον συγκεκριμένο δρόμο και φοβάσαι αν θα σου χτυπήσουν το αμάξι ή θα την βγάλεις καθαρή!! Ενώ στο Μαρμάρι δεν έχεις αυτά τα προβλήματα,το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει τόσο φορτηγό,ώστε να παίρνουν κάποια χρήματα παραπάνω! Edited April 19 by polmyt quote
togias_k Posted April 18 Posted April 18 Καλά, όταν φτιαχτεί ο νέος δρόμος από Καρυστο για Νέα Στυρα, η γραμμή του Μαρμαριου έχει τελειώσει. Για το τώρα, ακόμα και η γραμμή των Στυρων είναι αδικαιολογητα ακριβή. 20€ το ΙΧ παρακαλώ. Επίσης στα Στυρα, τις μέρες αιχμής όπως χθες, υπάρχει πιθανότητα να μην μπεις στο πλοίο και να περιμένεις στο επόμενο. Και φυσικά ο κουραστικός δρόμος από Καρυστο για Στυρα. Όπως έχω πει και σε άλλα ποστ, η γραμμή του Μαρμαριου θέλει αναδιάρθρωση, με εκπτώσεις σε αυθημερόν, σε συγκεκριμένο αριθμό ταξιδιών δωρεάν μετάβαση, σίγουρα μια πτώση της τιμής αν και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη στα οικονομικά, και αύξηση των δρομολογίων με οικονομικοτερα πλοία.
aggelos_lask Posted April 18 Posted April 18 (edited) Ο νέος δρόμος είναι στα μισά της διαδρομής,απλά θα σε πηγαίνει έξω από τα χωριά,πιο πολύ έγινε για τις νταλίκες αυτός ο δρόμος γιατί πέρναγαν μέσα από τα χωριά και έκλειναν τους δρόμους.Ανάπτυξη θα φέρει αν και έπρεπε να γίνει χρόνια αυτό!!Πάλι όμως από Αγία Μαρίνα θέλει 1 ώρα να πας Αθήνα,από Ραφήνα είναι μια ευθεία!!Η Olympian Ferries πρέπει να κάτσει να σκεφτεί πολύ σοβαρά τι θα κάνει Edited April 19 by polmyt quote
bas Posted April 19 Posted April 19 Μήπως με τον νέο δρόμο θα έπρεπε να σκεφτούν όλοι το θέμα στο Μακρυλαίμι όπως έχω γράψει παραπάνω μειώνοντας στο μισό την τιμή στο Αγία Μαρίνα - Μακρυλαίμι, οπότε θα το προτιμάμε και εμείς της κεντρικής Εύβοιας, αλλά και της νότιας. Εγώ θεωρώ ότι είναι μεγάλο πρόβλημα για την Καρυστία οι υψηλές τιμές και στις δύο γραμμές, για το όφελος των χλμ μέσω Χαλκίδας και χρόνου. Ισως θα μπορούσε να υπάρχει ένα ταχύπλοο μόνο για επιβάτες που να πηγαίνει από Ραφήνα Μαρμάρι και Νέα Στύρα και τα αυτοκίνητα όλα από Αγία Μαρίνα Μακρυλαίμι με τιμές Ωρωπού, δηλαδή 10 ευρω το αυτοκίνητο με τον οδηγό και 3 ευρώ ο επιβάτης. Με τέτοιες τιμές θα δούλευαν όλα τα πλοία της Κοινοπραξίας το καλοκαίρι.
aggelos_lask Posted April 19 Posted April 19 (edited) Ταχύπλοο δεν κάνει για κανένα από τα λιμάνια,επίσης ποιος να το πάρει για να είναι στα ύψη η τιμή!!!Επίσης η γραμμή Αγία Μαρίνα Στύρα είναι για όσους έχουν Ι.Χ αυτοκίνητο,αν είσαι χωρίς Ι.Χ καλύτερα πήγαινε από Ραφήνα στο Μαρμάρι θα σε περιμένει λεωφορείο για Κάρυστο!Όσο για την Αγία Μαρίνα,μακρυλαίμι δεν θα λειτουργήσει σε κάτι αυτό,είδη υπάρχουν πολλες γραμμές στην Εύβοια,ωστόσο θα μπορούσαν λίγο το καλοκαίρι να βάλουν παραπάνω δρομολόγια Αγία Μαρίνα Αλμυροπόταμος Edited April 19 by polmyt quote
bas Posted April 20 Posted April 20 Με τις τιμές που έχει το Αγία Μαρίνα Στύρα, για μένα που πάω συνέχεια στην Κύμη, είναι 10 ευρώ παραπάνω από το να πάω μέσω Ωρωπού-Ερέτριας και 15 ευρώ για να πάω μέσω Χαλκίδας, όπου όλη η διαδρομή με τα διόδια και την Αττική οδό, για ντίζελ αυτοκίνητο είναι λιγότερο από 20 ευρώ για τα 155 χλμ της διαδρομής. Για τον επιβάτη χωρίς αυτοκίνητο, η επιλογή της Ραφήνας με την συχνή συγκοινωνία του ΚΤΕΛ και ένα ταχύπλοο ανά 2 ώρες θα βόλευε, ενώ θα αποτελούσε και επιλογή Σαββατοκύριακου για τον Αθηναίο. Στην Αγία Μαρίνα έχει 2-3 δρομολόγια το ΚΤΕΛ την ημέρα μόνο, ενώ το κόστος του περάσματος είναι ακριβό. Το Μακρυλαίμι το προτείνει και η μελέτη Εύβοια Μετά, που έγινε μετά τις φωτιές και το λέει σαν άμεση λύση μέχρι να φτιαχτούν νέοι δρόμοι στην Εύβοια. Οπότε η κεντρική και νότια Εύβοια θα μπορούσε να είναι μία επιλογή ανάλογη της Αίγινας για τον Αθηναίο, χωρίς το πρόβλημα της Εθνικής οδού και των διοδίων, ιδιαίτερα για όσους μένουν στα βόρεια προάστια, ενώ το γεγονός ότι μέχρι τον Σχοινιά ο δρόμος είναι καλός, είναι εύκολο να βελτιωθούν και τα υπόλοιπα 10 χλμ μέχρι την Αγία Μαρίνα, αφού είναι σε κάμπο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now