Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 years later...

Είναι γεγονός πως τα δύο -τουλάχιστον- τελευταία χρόνια, δεν έχω δει κανένα από τα δύο συγκεκριμμένα πλοία να κατηφορίζουν προς Πειραιά, ή προς κάποια τέλος πάντων ΝΕ ζώνη.

Αλήθεια δεν έχουν κάποια ανάγκη δεξαμενισμού, και η ετήσια συντήρηση γίνεται στο λιμάνι του Μαρμαρίου ? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ κάνει δεξαμενισμούς και ετήσιες στην Αυλίδα. Έχει πιαστεί και στα πράσα άλλωστε από ανώτερη δύναμη όπως βλέπετε παρακάτω:P

post-17-128326977173_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Να ρωτησω κατι τους γνωστες της γραμμης

Δεν σηκωνει η κινηση και ενα δευτερο δρομολογιο προς Μαρμαρι το πρωι?

Αυτη τη στιγμη για να παει καποιος μια ημερισια εκδρομη στη Νοτια Ευβοια θα πρεπει ή να ειναι Ραφηνα στις 8.30 ή να παει απο Αγια Μαρινα-Νεα Στυρα.

Σε αντιθεση με το μεσημερι-απογευμα οπου υπαρχουν 3 δρομολογια

Θεωρω οτι με ενα δρομολογιο γυρω στις 10 με 10.30 θα προσελκυε αρκετο κοσμο τωρα ειδικα που ανοιγει και ο καιρος

Link to comment
Share on other sites

Polmyt, η γραμμή για Μαρμάρι από Ραφήνα έχει αρκετές αλλαγές δρομολογίων καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Συγκεκριμένα αποτελείται από 4 δρομολογιακές περιόδους: Μάρτιος (μέσα) - Ιούνιος (τέλη), Ιούνιος (τέλη) - Σεπτέμβριος (αρχές), Σεπτέμβριος (αρχές) - Νοέμβριος (αρχές), και Νοέμβριος (αρχές) - Μάρτιος (μέσα).

Η Κοινοπραξία Πλοίων Νότιας Εύβοιας (ΚΠΝΕ), διαθέτει μόνο δύο πλοία, τα οποία κάθε βδομάδα παίζουν στα ίδια δρομολόγια αλλά εναλλάξ (δηλ. την ίδια ώρα μία βδομάδα, την άλλη βδομάδα την ίδια ώρα, το δρομολόγιο θα γίνει από το άλλο πλοίο). Το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ και το EVIA STAR το χειμώνα είναι αρκετά για τη γραμμή, αλλά το καλοκαίρι χρειάζεται αρκετές φορές ένα τρίτο πλοίο.

Η ώρα 10 - 10:30 που ζητάς να έχει καράβι για απέναντι, δεν είναι τόσο εύκολο, γιατί τις καθημερινές, (Τρίτη με Πέμπτη), τα δρομολόγια είναι σχεδιασμένα να καλύπτονται από ένα πλοίο, ενώ το άλλο είναι δεμένο απέναντι. Τα καλοκαίρια, η σκάτζα μεταξύ τους γίνεται Τετάρτη μεσημέρι. Αλλά και με βάση αυτό το πρόγραμμα, Τρίτη με Πέμπτη, οι δεύτερη αναχώρηση (μετά τις 8:30 δηλ.) είναι στις 11:45 (το νωρίτερο που μπορεί να προλάβει το πλοίο να πάει απέναντι και να γυρίσει), ενώ τις άλλες μέρες υπάρχει 10:15 (Δευτ.), 12:15 (Παρ.), 9:30, 11:15 (Σάβ. & Κυρ.). Τα τελευταία δρομολόγια ισχύουν από τις 23 Ιουνίου και μετά, ενώ μέχρι τότε οι δεύτερες αναχωρήσεις παίζουν 11:45, ή 12:15 (11:15 την Κυριακή). Ελπίζω να σε βοήθησα να καταλάβεις πώς λειτουργεί αυτή η γραμμή με δύο πλοία σε κοινοπραξία.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
:oΣτην γραμμή αυτή ταξιδεύουν το εγ/ογ Αρτεμισία του Ιάκωβου Αλιφραγκή (karystia shipping) & το εγ/ογ Εύβοια Στάρ με πλοιοκτήτες τον Σπ. Καρνέση (ελίν) και τον πλοίαρχο Ε.Ν. Ιωάννη Μιλιλή της εταιρείας geraistos shipping.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

αν ερχοταν κ αλλο πλοιο στην γραμμη το χειμωνα τι θα γινοταν?

υπαρχει αρκετη κινηση? η θα εμπαινε και αυτο στην κοινοπραξια και θα δουλευε κυκλικα?

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να ξερω πολλα για την γραμμη νομιζω οτι μια χαρα εινααι τα δυο βαπορια το χειμωνα.Ετσι κι αλλιως αυτη την περιοδο ενα δουλευει.Οποτε 3 βαπορια για μενα ειναι υπερβολη

Ακομα και το καλοκαιρι με την μεγαλυτερη κινηση με τα λιγα που ξερω θεωρω οτι δεν υπαρχει αναγκη για αλλο ενα πλοιο

Στην υποθετικη περιπτωση που ερχοταν νομιζω οτι ειναι θεμα των αλλων δυο εταιρειων να το δεχτουν στην κοινοπραξια ή οχι.Αν θεωρησουν οτι δεν προκειται να χασουν μεριδιο της κινησης δεν νομιζω οτι εχουν λογο να μοιρασουν στα τρια τα κερδη.

Ελπιζω καποιος πιο ειδικος απο μενα στα της γραμμης να μας δωσει το φωτα του

Link to comment
Share on other sites

η γραμμη ανηκει στην κοινοπραξια?

δηλαδη αλλος δεν μπορει να μπει να κανει δρομολογια?

οπου υπαρχει κοινοπραξια δεν μπορει να δουλεψει καποιος εκτος κοινοπραξιας?

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή είναι απίθανο να σηκώσει τρίτο βαπόρι.Αν θυμάστε ο Αλιφραγκής όταν δρομολόγησε το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ πήρε από εκεί το ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ και το πήγε στο Λαύριο.Αν τα σήκωνε και τα δυο του πλοία δεν θα το άφηνε κι αυτό εκεί νασ είναι ο ισχυρός παίκτης της γραμμής?

Link to comment
Share on other sites

ναι σωστα,απλα η απορια μου ειναι επειδη δεν γνωριζω και πολλα,,

αν σε μια γραμμη υπαρχει κοινοπραξια και καποιος θελει να βαλει πλοιο ειναι αναγκασμενος να μπει στην κοινοπραξια?

η μπορει να δουλεψει και μονος του?

Link to comment
Share on other sites

Αν πάρει έγκριση δρομολογίων από το Σ.Α.Σ μπορεί να δουλέψει κι εκτός κοινοπραξίας.Η κοινοπραξία είναι μια συνεργασία μεταξύ 2 η περισσοτέρων εταιρειών χωρίς να είναι δεσμευτική ως προς οποιαδήποτε τρίτη εταιρεια θελήσει να δρομολογήσει βαπόρι στην ίδια γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Το shipfriends προβαδίζει των εξελίξεων !!! ;)

Είχαμε αναφερθεί σε αυτήν την πιθανότητα μόλις πριν τρεις ημέρες ;) .

Σύμφωνα με τα νεότερα που μας μεταδίδουν τα γλαροπούλια ;) από το όμορφο Μαρμάρι, δεν πρέπει να είμαστε καθόλου μα καθόλου σίγουροι για το αν θα ξαναδούμε το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ στο δρομολόγιο Ραφήνας - Μαρμαρίου. Αν τελικά επιστρέψει θα είναι για όσο διάστημα διαρκέσει η ετοιμασία του PANORAMA που θα το αντικαταστήσει, και λόγω της ανάγκης που υπάρχει μιας και το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ πρέπει σύντομα να σταματήσει για την ετήσια του συντήρηση, οπότε και δεν μπορεί να μείνει η γραμμή χωρίς πλοίο. Έκτός κι αν.... έρθει προσωρινά στην γραμμή άλλο πλοίο από ...Λαύριο μεριά ;) .

Πολλά ...χαρούμενα συνέβησαν σήμερα στο Μαρμάρι από επίδοξους ταξιδευτές που πλοίο έψαχναν και πλοίο δεν εύρισκαν.....

Αποδέκτες βέβαια των δικαιολογημένων διαμαρτυριών και παραπόνων, οι λιμενικοί του Μαρμαρίου οι οποίοι βέβαια σε τίποτα δεν έφταιγαν για την κατάσταση που δημιουργήθηκε.

Όπως νωρίτερα είπαμε στο θέμα του ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ, το πλοίο θα αναχωρούσε απόψε (αναχώρησε ήδη) για το Μαρμάρι, αφού πριν είχαν πέσει στο τραπέζι οι προτάσεις (για να μην μείνει χωρίς πλοίο η γραμμή) του ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ και κατόπιν και του ΜΑΚΕΔΩΝ οι οποίες αμφότερες απορρίφθησαν από το υπουργείο (δεν γνωρίζω τους λόγους).

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλημέρα, παιδιά & χρόνια πολλά!

Το Openseas δε δίνει δρομολόγια μετά τις 31 Δεκεμβρίου στη Ραφήνα - Μαρμάρι. Πιθανότατα τέλος εποχής για το ΕΥΒΟΙΑ?? Μήπως από την Πρωτοχρονιά αναλάβει και πάλι το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ [το οποίο βρίσκεται ήδη στο Μαρμάρι], και σε κάνα τρίμηνο που θα έχει ολοκληρώσει τις εργασίες του το ΠΑΝΟΡΑΜΑ ανέβει κοντά μας για οριστική αντικατάσταση του ΕΥΒΟΙΑ?? Για να δούμε τι θα μας φέρει η άνοιξη... ;);)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Συγνώμη αν ξεφεύγω εντελώς από το θέμα αλλά πως θα σας φαινότανε κατά την θερινή σεζόν ARTEMISIA,MARMARI EXPRESS VS EVIA STAR,PANORAMA.θα είχε ενδιαφέρον αλλά ποτέ δεν πρόκειται να γίνει αυτό.Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ήταν μεγάλος ο ανταγωνισμός με 4 πλοία 2 ξεχωριστών εταιρειών στο Μαρμάρι.......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Απο οτι ακουστηκε στο Μαρμαρι μαλλον θα προλαβουν την ημερομηνια που δηλωσανε στο ΣΑΣ,δικαιωνοντας τον φιλο valencay.Ακομα ακουγεται οτι το ΠΑΝΟΡΑΜΑ θα δουλεψει εκτος κοινοπραξιας και οτι θα διανυχτερευει στην Ραφηνα μιας και στο Μαρμαρι δεν χωρανε να διανυχτερευσουν τρια βαπορια.

Δηλαδη μιλάμε για τρίτο πλοίο.....για να δουμε.........γιατι ειχα την εντυπωση οτι η κοινοπραξια ειχε την αποκλειστικη απο το νομο εκμεταλευση της γραμμης κ κανενας αλλος δε θα μπορουσε να μπει εκτος της......

Edited by polmyt
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Από που και ως που έχει την αποκλειστική εκμετάλλευση της γραμμής???? Αυτό υποτίθεται ότι ισχύει μονο για τις άγονες γραμμές, αλλά όπως αποδείχτηκε από πέρυσι, ότι δεν ισχύει πλέον ούτε αυτό. Όποτε οποιασδήποτε εταιρεία (στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η μια από τις δυο εταιρείες που είναι στη κοινοπραξία) μπορεί να βάλει κάποιο πλοίο σε αυτή τη γραμμή (όπως και στις άλλες) αρκεί να τηρούνται κάποιοι δεοντολογικοί κανόνες!!! Δηλαδή ήρθα να πάρω την αφρόκρεμα του Ιουλίου και Αύγουστου και το Σεπτέμβριο μην με είδατε!!!

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως αυτο το εκτος κοινοπραξιας μου ακουγεται καπως περιεργα.Πως ειναι δυνατον να φερει ο αλλος πλοιο και στην ουσια να ανταγωνιζεται τον εαυτο του.Εκτος ολων των αλλων θεωρω οτι δυο πλοια για Μαρμαρι ειναι υπεραρκετα εκτος 5-6 ημερων το χρονο.Τα τρια βαπορια μου φαινεται μεγαλη υπερβολη

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...