Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νομιζω, οτι με το σύνηθες καλοκαιρινό εξάρι στο Νότιο Ευβοικό, δεν πρέπει να τολμάμε να συζητάμε καν πλοία σαν το STYRA DIAMOND ή παντόφλες, και γενικότερα πλοία χωρίς πλώρη.....

 

Ο λόγος είναι προφανής, ας μην τον πω με λογια, δειτε τον μεσα απο φωτογραφίες  :

 

http://photos3.marinetraffic.com/ais/showphoto.aspx?photoid=159360&size=full

http://photos3.marinetraffic.com/ais/showphoto.aspx?photoid=159358&size=full

http://photos3.marinetraffic.com/ais/showphoto.aspx?photoid=159359&size=full

 

Η γραμμή δε μπορεί να εξυπηρετηθεί λοιπόν ούτε από παντόφλες, όπως το ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΙΜΟΝΤ, ούτε από αμφίλπωρα τύπου ΑΧΑΙΟΣ , ούτε από πλοία τύπου ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ . Θέλει πλοίο κανονικό με πλώρη και πρύμνη λόγω της θάλασσας .  Και εφ όσον όπως αποδείχθηκε η κίνηση έπεσε πολύ, ακόμη και το ΘΕΟΜΗΤΩΡ για τις καθημερινές, θα ήταν μια καλή λύση ! Η κάτι ελαφρώς μεγαλύτερο σαν το ΣΑΟΝΗΣΟΣ.... Οχι ομως να συζητάμε για παντόφλες , διότι είναι ανέφικτο....

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να ξεχωρίσουμε αν κάποιου είδους παντόφλας δεν μπορεί να κάνει την διαδρομή αυτή ή εάν δεν την θέλουμε στην γραμμή αυτή. Ναι μπορεί όντως να είναι υποβάθμιση αλλά ας μην ξεχνάμε ότι θα μπορεί να προσφέρει περισσότερα δρομολόγια την μέρα, και πιθανότατα με χαμηλώτερη τιμή, κάτι το οποίο θα προσελκύσει και όλους τους ανθρώπους που επιλέγουν να πάνε απο Αγία Μαρίνα για οικονομία. 

 

Έτσι κιαλλιώς διάλογο κάνουμε παραπάνω, δεν είπε κανείς ότι σκέφτεται κανείς να κάνει αυτήν την αλλαγή.  ;)

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά θα μπορούσαν να δουλέψουν οι παντόφλες στη γραμμή, αν και εφόσον τα οικονομικά δεδομένα το επιβάλλουν. Μην ξεχνάμε ότι μέχρι και τη δεκαετία του 1970 (1975 για τη γραμμή Ραφήνα-Στύρα) τέτοια πλοία δούλευαν εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Και μην ξεχναμε οτι τη δεκαετια 70 τα 6 μποφορ ηταν η μπουνατσα του ν.ευβοικου...θα συμφωνησω ομως με την αποψη οτι η κανονικη πλωρη ειναι αναγκαια διοτι αλλο το κοπανημα δεκα λεπτων στα στυρα και αλλο μια ωρα για το μαρμαρι...αλλωστε το καρυστος εδραιωθηκε στη γραμμη με την πλωριαια πορτα του...

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε ιστορικά στη γραμμή πλοία όπως το Κάρυστος, που εδραιώθηκε για πολλά χρόνια στη γραμμή. Τότε πως γινόταν;

 

 

Μα το ΚΑΡΥΣΤΟΣ είχε κανονική πλώρη, το λεγόμενο visor, δεν ήταν σαν το κουτί που έχει πλώρα το STYRA DIAMONT η ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ ( η παντόφλα ) ......

 

Μια χαρά θα μπορούσαν να δουλέψουν οι παντόφλες στη γραμμή, αν και εφόσον τα οικονομικά δεδομένα το επιβάλλουν. Μην ξεχνάμε ότι μέχρι και τη δεκαετία του 1970 (1975 για τη γραμμή Ραφήνα-Στύρα) τέτοια πλοία δούλευαν εκεί.

 

Φιλε διαφωνω, νομιζω οτι παντοφλες δε μπορουν στην εν λόγω γραμμή να δουλέψουν, καθαρά λόγω πρακτικών ζητημάτων. Εξαλλου δοκιμάστηκαν για ελάχιστα χρόνια και απέτυχαν. Μετά τα ατμόπλοια ( ΜΟΣΧΑΝΘΗ, ΑΕΤΟΣ κτλπ που προσέγγιζαν Ευβοια από Ραφήνα ) περασαμε στις παντόφλες (πχ ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ) που όμως λόγω κυματος είχαν προβλήματα, από μικρά όπως το σκόνισμα στα ΙΧ μεχρι μεγάλα όπως το κοπάνημα, και γι αυτό εμφανίστηκαν στη γραμμή αυτή κλειστά ferries, όπως το ΚΑΡΥΣΤΟΣ που ξεκίνησε να χτίζεται σαν παντόφλα, αλλά για κάποιους λόγους ( γιατι αραγε ; λογω των απαιτήσεων της γραμμης που προοριζότανε ) ολοκληρώθηκε ως κλειστό πλοίο ! Αυτη ειναι η πιο τρανταχτή απόδειξη ότι η γραμμη δε μπορεί να εξυπηρετηθεί από παντοφλοειδή γενικώς.  Μετά ηρθαν ΚΑΡΥΣΤΟΣ ΙΙ , ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ, ΜΑΡΜΑΡΙ Ι κτλπ και φτάνουμε στο ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ και το ΠΑΝΟΡΑΜΑ......

Link to comment
Share on other sites

Δεν επιμένω. Θυμάμαι απλά τις παντόφλες, ταξίδεψα κιόλας αρκετές από αυτές, πιο πολύ στη γραμμή Ραφήνα-Στύρα, στην Κάρυστο πήγαινε το Πόρτο Λάφια, το Μαρμάρι δεν ήταν στις επιλογές μας πριν γίνει ο νέος δρόμος που το συνδέει με την Κάρυστο.

 

Σαφώς και συμφωνώ ότι είναι καλύτερα τα "κλειστά" φέρρυ αλλά όλα τελικά είναι συνάρτηση οικονομικών δεδομένων. Αν κριθεί ότι η γραμμή μπορεί να δουλέψει μόνο με "ανοικτά" φέρρυ, είτε κλασσικές παντόφλες, είτε αμφίδρομα, τότε θα δούμε. Σίγουρα όμως η ελκυστικότητα της γραμμής θα αλλάξει, ίσως όμως όχι τόσο που να κάνουν πιο θελκτική, για αυτούς που πάνε Κάρυστο, το πέρασμα από Αγία Μαρίνα-Στύρα.

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα τουτη την ωρα ειναι να μη βρεθει η γραμμη με ενα μονο πλοιο αν πουληθει το ΠΑΝΟΡΑΜΑ (εκει παει το πραγμα)..τωρα αν προστεθει παντοφλα ή κανό λιγο μας καιει...ας κοιταξουν ποια λυση ειναι συμφερουσα κι ας πραξουν κατα τα δεοντα...ηδη η μειωση δρομολογιων εχει φερει αναστατωση

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι κι εγώ το ίδιο πιστεύω, αυτό που επείγει τώρα είναι το πώς θα καλυφτεί το κενό που θα αφήσει το ΠΑΝΟΡΑΜΑ.  Πρέπει οπωσδήποτε να μπει "κάτι"!  Αυτό το "κάτι" ας είναι ό,τι να' ναι, κι αργότερα βλέποντας και κάνοντας...  Αν η κατάσταση ζορίσει πολύ με το δρόμο των Ν. Στύρων - Καρύστου που είπε πιο πάνω ο φίλος μας, εκείνη την ώρα βλέπουμε πώς θα το αντιμετωπίσουμε είτε με παντόφλες, είτε με πιο οικονομικά κλειστά πλοία.  Ίσως βολέψει και κανένα από αυτά τα "ημίκλειστα" όπως πχ τύπου ΙΟΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ, ή όπως το παλιό ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ που το θυμόμαστε όλοι με νοσταλγία στο Σαρωνικό.  Κάτι τέτοιο.  Βέβαια πόσα τέτοια πλοία υπάρχουν??  Μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού κιόλας...  Γι' αυτό σκεφτόμουν και το ΣΦΑΚΙΑ 1 που ανέφερα παραπάνω.  Τέσπα, βλέπουμε...  Εκείνο που επείγει την παρούσα στιγμή είναι όταν μας αφήσει το ΠΑΝΟΡΑΜΑ να υπάρξει αντικαταστάτης.  Αν δεν υπάρξει, ίσως η λύση με τις παντόφλες να είναι αναπόφευκτη...   :mellow:  :mellow:  

Link to comment
Share on other sites

Ψήφισμα του Δήμου Καρύστου και συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Κυριακή στο Μαρμάρι για την μείωση των δρομολογιών, Εντύπωση μου κανει ότι παράλληλα θέτουν θέμα και σχετικά με τον ελλιμενισμό των πλοίων.

 

ΥΓ Και μία απορία, καθώς δεν γνωρίζω την περιοχή: τέτοια εποχή πηγαίνουν στην περιοχή Καρύστου γκρουπ τουριστών από το εξωτερικό?

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα του ελλιμενισμού στο Μαρμαρι στο διάστημα των ακινησιών του εκάστου πλοίου είναι ξεκάθαρα αντίδραση στη περικοπή των δρομολογίων!! Δηλαδή μας κόβεται δρομολόγια δεν θα σας αφήσουμε το πλοίο στο λιμάνι του Μαρμαριου, αλλά να πάτε σε κάποιο ναυπηγείο ή στην ΝΕΖ ή σε οποιοδήποτε λιμάνι που θα σας επιτρέψουν την παραμονή για την εκτέλεση εργασιών, με αποτέλεσμα να αυξηθεί πιθανός το κόστος της ακινησίας.

Link to comment
Share on other sites

Τετοια εποχη μονο γκρουπ ψαριων υπαρχει...Οσο για τον ελλιμενισμο ,το χρησιμοποιουν σα μεσο πιεσης...Αυτα γινονται οταν δεν προηγειται ενας διαλογος πρωτα να αντιμετωπιστουν τα προβληματα...Εχει και η κοινοπραξια ενα φταιξιμο που δε δοκιμασε μια γερη μειωση τιμων να δει την ανταποκριση του κοσμου και μετα να αποφασισει...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικα εγινε αλλαγη δρομολογιων...Απο τριτη εως πεμπτη παραμενουν δυο ανα ημερα αλλά παρασκευη,σαββατο,κυριακη και δευτερα εγιναν τρια...Νομιζω οτι ειναι μια πιο δικαιη κατανομη της εβδομαδας...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

image_15.jpg

 

image_16.jpg

 

 

Αχ αθάνατος ελληνικός τρόπος φορτωσης καραβιών. Το πλήρωμα τί το ενδιαφέρει εάν εσεί προκαλέσεις ζημιά στο αυτοκίνητο σου ενώ σε αναγκάζει να το παρκάρεις εκατοστά απο κινούμενα μέρη του καραβιού και άλλα αυτοκίνητα χωρίς την χρήση του καθρέφτη σου? Εκείνον απο τον πλήρωμα τί τον ενδιαφέρει ότι έχει πληρώσει 23 ευρό καράβι για το αυτοκίνητο, εκείνος θα σου μιλήσει με τον χειρότερο τρόπο γιατί τον καθυστερείς απο την δουλειά του.

 

Η εμπειρία μου απο την προηγούμενη Κυρική στο απογευματινό δρομολόγιο του Εύοια Στάρ. Πιθανότατα και η τελευταία φορά που θα χρησιμοποιήσω την γραμμή αυτή μιας και είναι πανάκριβη για το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει αλλα και το πλήρωμα είναι αγενέστατο ( όχι το πλήρωμα του Πανόραμα που είναι ευγενικότατο αλλα του Εύοια Στάρ). Ελλάς στο μεγαλείο σου που επιτρέπεις φορτώσεις αυτοκινήτων σε καράβια με λιγότερο απο 5 εκατοστά χώρο μεταξύ τους!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Αυτή τη περίοδο εκτελούνται δυο δρομολόγια την ημέρα από Δευτέρα έως Πέμπτη και το Σάββατο. Ενώ κάθε Παρασκευή και Κυριακή εκτελούνται τρία δρομολόγια την ημέρα μόνο από το Εύβοια Σταρ

 

Από Μαρμαρι στις 7:00

Τις καθημερινές (Δευτέρα έως Πέμπτη): 7:00-15:30

Τη Παρασκευή: 7:00-10:15-17:00.

Το Σάββατο: 7:30-16:00 (το Νοέμβριο είχε τρία δρομολόγια).

Τη Κυριακή: 7:30-15:00-18:00

 

Από Ραφήνα

Τις καθημερινές (Δευτέρα έως Πέμπτη): 8:30-17:00

Τη Παρασκευή: 8:30-15:30-18:30.

Το Σάββατο: 9:00-17:30 (το Νοέμβριο είχε τρία δρομολόγια).

Τη Κυριακή: 9:00-16:20-19:15 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Αυτή τη περίοδο εκτελούνται τρία δρομολόγια την ημέρα από Δευτέρα έως Πέμπτη. Ενώ κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή εκτελούνται τέσσερα δρομολόγια την ημέρα μόνο από το Εύβοια Σταρ

 

Από Μαρμαρι

Τις καθημερινές (Δευτέρα έως Πέμπτη): 7:00-14:00-17:00

Τη Παρασκευή: 7:00-10:15-16:20-19:15

Το Σάββατο: 7:00-09:50-14:00-18:00

Τη Κυριακή: 8:30-14:30-17:30-20:30.

 

Από Ραφήνα

Τις καθημερινές (Δευτέρα έως Πέμπτη): 8:30-15:30-18:30

Τη Παρασκευή: 8:30-15:00-18:00-20:45.

Το Σάββατο: 8:30-11:30-16:30-19:30

Τη Κυριακή: : 10:00-15:50-18:50-21:45.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Από την 1/11/16 τα δρομολόγια στη γραμμή της Ραφήνας Μαρμαρι εκτελούνται από το Εύβοια Σταρ και είναι τα εξής:

Quote

Από Μαρμαρι

Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη στις 07:00 & 15:30

Παρασκευή στις 07:00, 10:15 & 17:15

Σάββατο στις 07:00, 09:50 & 16:30

Κυριακή στις 07:30, 15:30 & 18:30

Από Ραφήνα

Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη στις 08:30 & 17:00

Παρασκευή στις 08:30, 16:00 & 19:00

Σάββατο στις 08:30, 11:30 & 18:00

Κυριακή στις 09:00, 16:50 & 19:45

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Η τιμολογιακή πολιτική της γραμμής Ραφήνας-Μαρμαρίου τροχοπέδη στην ανάπτυξη;

Quote

Μια ακόμη θερινή περίοδος ολοκληρώνεται με τη γραμμή Ραφήνας - Μαρμαρίου να διατηρεί τα σκήπτρα των υπερβολικών χρεώσεων σε σημείο που σε ορισμένα χρόνια ή μια ξαφνική ανηφόρα στα καύσιμα, θα έρθει αντιμέτωπη με θέματα βιωσιμότητας.

Μπορεί ψυχολογικά να μας αρέσει να βλέπουμε οι γραμμές μας να αναβαθμίζονται με νεώτερα και μεγαλύτερα σκάφη (αν και τα υπάρχοντα είναι του 1980 και του 1987) ωστόσο πρέπει να είμαστε και πρακτικοί. Τι σημαίνει πρακτικός; Πολλά πράγματα, ένα εκ των οποίων είναι ότι μια τετραμελής οικογένεια με ΙΧ δεν μπορεί να χρειάζεται τα διπλάσια χρήματα σε σχέση με το Αγία Μαρίνα - Νέα Στύρα.

Όταν ο ναύλος είναι τόσο υψηλός, δίχως καν ορισμένα δρομολόγια με ειδική τιμή όπως συμβαίνει στο Λαύριο-Κέα, αυτό αποτελεί έναν αποτρεπτικό παράγοντα σε πιθανούς επισκέπτες.

Η διαφορά του τιμολογίου ανάμεσα στα Στύρα και το Μαρμάρι αναδεικνύουν ακριβώς και τη διαφορά των πλοίων, διαφορετικά σκάφη, διαφορετικά standards, λιγότερο πλήρωμα.

Πχ το "Πανόραμα" θα μπορούσε άνετα να εξυπηρετεί τη γραμμή της Άνδρου και αν υπήρχαν οι υποδομές, με ενδιάμεση στάση στην Κάρυστο (θα αναφερθούμε ξεχωριστά). Είναι μεγάλο καράβι και δεν μπορεί να σταθεί στη συγκεκριμένη γραμμή δίχως ακριβό εισιτήριο.

Η ιστορία το έχει διδάξει. Πλοία όπως το "Κάρυστος" και ο "Παπαδιαμάντης", δηλαδή μικρά, που καίνε λίγο και μικρότερες απαιτήσεις, μπόρεσαν να σταθούν για χρόνια στη γραμμή. Όσοι δοκίμασαν την υπέρβαση, δεν είχαν επιτυχία.

Ας θυμηθούμε το "Εξπρες Κάρυστος" που ήρθε με πολλά όνειρα και απέτυχε παρά τις μεγάλες βλέψεις να εξυπηρετεί Μαρμάρι, Κάρυστο και Κέα. Το πλοίο αυτό εκτοπίστηκε από το τότε 15ετιας "Μαρμάρι Εξπρές" που το Πάσχα του 2000 μείωσε το χρόνο του δρομολογίου από 1 και 15' σε μόλις 50 λεπτά. Μέχρι που η έλευση του "Εύβοια Σταρ" και η ανάγκη για οικονομία αύξησαν πάλι το χρόνο του ταξιδιού.

Το "Μαρμάρι Εξπρές" έφυγε για το Λαύριο όταν η ίδια εταιρεία (Αλιφραγκής) έφερε το Αρτεμισία στη γραμμή, που και αυτό πριν λίγα χρόνια πουλήθηκε για να καταλήξει στη γραμμή Ρόδος-Σύμη ως Παναγία Σκιαδενή.

Αντίθετα πλοία όπως το "Κάρυστος" ήταν ιδανικά για τη γραμμή του νότιου Ευβοϊκού. Δεν είναι τυχαίο ότι το παλιό μας γνώριμο στη Ραφήνα ως "Χρυσή Αμμος Ι" και μετέπειρα "Κύθνος", πλοίο του 1972 ταξιδεύει στο Λαύριο ως Μακεδών (άψογα συντηρημένο) και μπορεί να κάνει προσφορές που σε σύγκριση με το Μαρμάρι για ορισμένα δρομολόγια είναι σχεδόν 40% χαμηλότερα.

To κόστος μετάβασης σε ένα μέρος αποτελεί βασικό παράγοντα για τον υποψήφιο επισκέπτη. Η δε Κάρυστος έχει τη μαγική ιδιότητα, όσους την επισκέπτονται, να τους αιχμαλωτίζει και τα επόμενα χρόνια.

Πώς όμως θα φέρουμε πιο πολύ κόσμο ώστε να κινηθεί περισσότερο η αγορά (κι ενδεχομένως να δώσει κι αυτή καλύτερες τιμές στους πελάτες λόγω υψηλής κίνησης σε μια εποχή οικονομικής δυσπραγίας) όταν το κόμιστρο της πιο βολικής Ραφήνας είναι τσουχτερό; Τα περίπου 100 ευρώ πήγαινε-έλα για μια μέση ελληνική οικογένεια είναι σημαντικό κόστος. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το ταξίδι μας κάπου δεν ξεκινά από όταν φθάσουμε στον προορισμό αλλά από το ξεκίνημα.

Εν κατακλείδι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Νότιας Εύβοιας και οι δυνατότητες θα πρέπει να επανεξεταστούν με βάση τις ιδιαιτερότητες, τις ανάγκες της περιοχής μας και την τουριστική παράμετρο όπου έχουμε ακόμη σημαντικά πεδία δράσης.

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη περίοδο εκτελούνται δυο δρομολόγια την ημέρα από Δευτέρα έως Πέμπτη και το Σάββατο. Ενώ κάθε Παρασκευή και Κυριακή εκτελούνται τρία δρομολόγια την ημέρα μόνο από το Εύβοια Σταρ

Quote

Από Μαρμάρι

Τις καθημερινές (Δευτέρα έως Πέμπτη): 7:00-16:00

Τη Παρασκευή: 7:00-10:15-17:00.

Το Σάββατο: 7:30-16:00.

Τη Κυριακή: 7:30-15:30-18:30

Από Ραφήνα

Τις καθημερινές (Δευτέρα έως Πέμπτη): 8:30-17:30

Τη Παρασκευή: 8:30-15:30-18:00.

Το Σάββατο: 9:00-17:30

Τη Κυριακή: 9:00-16:50-19:45

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ανεκτέλεστα τα δρομολόγια του Πανοραμα στη γραμμή Ραφήνα Μαρμαρι από τις 24 έως τις 26 Μαρτίου. Ενώ τα δρομολόγια τις προηγούμενες ημέρες είχαν μειωθεί σε ένα δρομολόγιο την ημέρα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Τελικά δεν άρχισαν 25 Μαϊου τα δρομολόγια και δεν έχουν βγάλει καμία ανακοίνωση.Τώρα αρκετός κόσμος που δεν έχουν αυτοκίνητο ταλαιπωρείται από Στύρα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...