Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κι όμως πολλές φορές στο παρελθόν είχαμε τρία πλοία για Μαρμάρι: ΚΑΡΥΣΤΟΣ - ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ - ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ, ΜΑΡΜΑΡΙ Ι - ΚΑΡΥΣΤΟΣ - ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ (μετέπειτα ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ), κάπου σφήνα για ένα χρόνο το ΕΞΠΡΕΣ ΕΥΒΟ'Ι'ΚΟΣ (μετέπειτα ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ), και συνδιασμοί αυτών... Βέβαια παλιότερα είχαμε και τη γραμμή της Καρύστου που τώρα δε δουλεύει, οπότε είναι ένα σημαντικό μείον... Αλλά εκτός από όλα αυτά που λέμε, σήμερα έμαθα για πιθανή πώληση του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ! Αν συμβεί κάτι τέτοιο και αποχωρήσει ο Αλιφραγκής, μένουν πάλι μόνο δύο πλοία (ΕΥΒΟΙΑ - ΠΑΝΟΡΑΜΑ), άρα στον ίδιο παρανομαστή καταλήγουμε... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνω οτι και παλιοτερα ειχαμε τρια βαπορια αλλα αν δεν κανω λαθος οι χωρητικοτητες ηταν πολυ μικροτερες των πλοιων που ειναι τωρα στη γραμμη.Ασε που τωρα που φτιαχτικε ο δρομος μεχρι τα Στυρα, η γραμμη των Στυρων περνει και αυτη μεγαλυτερο μερος της κινησης.

Προσωπικα θεωρω δεδομενο οτι καποιο απο τα τρια θα φυγει απο τη γραμμη αλλα πιστευω οτι ο Αλιφραγκης δεν θα φυγει και αυτο που θα μας αποχαιρετισει τελικα θα ειναι το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, συμφωνώ σ' αυτό, φίλε μου Polmyt. Οι χωρητικότητες εκείνες πράγματι ήταν μικρότερες από τις σημερινές. Βέβαια ήταν αλλιώς οι μετακινήσεις του κόσμου, αλλά αυτό λίγο ρόλο παίζει... Αν δεν αποχωρήσει όμως ο Αλιφραγκής με ποιο πλοίο θα δουλέψει αν πουληθεί το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ? Πάμε για νέα αγορά δλδ? Γιατί το ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ δε νομίζω ν' αφήσει την Κέα...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ηθελα να πω ειναι πως δεν πιστευω οτι θα πουληθει το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ.Αυτο ομως ειναι καθαρα προσωπικη εκτιμηση,δεν εχω καμια πληροφορια

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Απ' ότι φαίνεται απλουστεύονται πια τα πράγματα αν αποχωρήσει το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ... Γιατί φαίνεται κατά κει πάει το πράγμα... ;-)

Για να το λες, υποθέτω πως κάτι θα γνωρίζεις, δεν φαντάζομαι να είναι λόγια του αέρα. Αλλά δεν καταλαβαίνω το πως "κατά κει πάει το πράγμα".

Αν κάπου πάει το πράγμα (σύμφωνα με την λογική) είναι το να αποχωρήσει το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ, αφού υπάρχει κοινοπραξία και το ...επερχόμενο ΠΑΝΟΡΑΜΑ ανήκει στην ίδια εταιρεία. Θα αποχωρήσει δηλαδή το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ είτε για να πάει σε άλλη γραμμή είτε για να πουληθεί και η εταιρεία του δεν θα το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο, αλλά θα αφήσει την γραμμή του Μαρμαρίου στην "αντίπαλη" εταιρεία ??? Περίεργα μου ακούγονται όλα αυτά.....

Link to comment
Share on other sites

...παραμενει η απορια αν η οικογενεια αλιφραγκη εγκαταλειπει τη γραμμη του μαρμαριου ή θα επιστρεψει το μαρμαρι εξπρες....

Από ότι έχω μάθει, προς το παρόν, δεν τίθεται θέμα επιστροφής του ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ στην παλιά του γραμμή. Σχετικά έχω αναφερθεί και εδώ.

Από εκεί και πέρα, και σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα, το μόνο σίγουρο πλοίο για την γραμμή είναι το ΠΑΝΟΡΑΜΑ μιας και το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ (όπως εδώ και καιρό έχουμε πει) ψάχνει αγοραστή και είναι πολύ πιθανό σύντομα να αποχωρήσει και αυτό.

Το βέβαιο πάντως είναι, ότι με την έλευση του το ΠΑΝΟΡΑΜΑ, με το μέγεθος και τις δυνατότητες του, αναβαθμίζει την γραμμή και θέτει νέα δεδομένα στην -όποια- αντίπαλο εταιρεία. Ίσως αυτός να ήταν και ο λόγος της πώλησης του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες, Σείριος! Σ' ευχαριστούμε πολύ! Αν είναι έτσι, ίσως αναμένονται εξελίξεις στη γραμμή... Να δούμε τι θα μας προκύψει ως του χρόνου... ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Κατα πασα πιθανοτητα το χειμωνα η γραμμη θα καλυφθει με δυο δρομολογια τις καθημερινες (αντι τριων) και το Πανοραμα οδευει προς πωληση...

Link to comment
Share on other sites

Ούτε δυο χρόνια δεν έκλεισε ακόμη το ΠΑΝΟΡΑΜΑ και πωλείται κιόλας?? Μήπως ξέρεις φίλε μου αν θα αντικατασταθεί με άλλο πλοίο ή θα μείνει μόνο του το ΕΥΒΟΙΑ??

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρον το ΕΥΒΟΙΑ παραμενει κανονικα,το ΠΑΝΟΡΑΜΑ λογω πεσμενης κινησης και αυξημενων εξοδων δυσκολευεται πολυ..πρωτη σκεψη ειναι η πωληση...

Link to comment
Share on other sites

Για το πανόραμα ακούγετε καιρό ότι θα πωληθεί μιας και λόγω των αυξημένων εξόδων δεν αφήνει κάποιο κέρδος. Όσες φορές ταξίδεψα και το καλοκαίρι μαζί του σμδεν είχε καλές πληρότητες. Κατα τα άλλα ήταν πραγματικά αναβάθμιση για την γραμμή και πολύς κόσμος κανόνιζε έτσι το πρόγραμμα του ώστε να ταξιδεύει με αυτό και όχι με το Ευβοια

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα! Ευχαριστώ, παιδιά! Πάντως, αν δεν αντικατασταθεί, το καλοκαίρι θα έχουμε πρόβλημα... Δε φτάνει ένα πλοίο για το Μαρμάρι, ιδίως τα σαββατοκύριακα που παίζουν και τα δύο σχεδόν κάθε μέρα... Τουλάχιστον να φέρει κάποιο πιο οικονομικό σε στυλ ΕΥΒΟΙΑ. Ή και μικρότερο ας πούμε, όπως κάποτε το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ. Ήταν λάθος που πουλήθηκε. Ήταν ιδανικό πιστεύω για τη γραμμή. Σε μέγεθος και κατανάλωση... :)

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμη ραφηνας-μαρμαριου θ αντιμετωπισει οξυτατο ανταγωνισμο απο εκεινη της αγιας μαρινας-ν.στυρων οταν ολοκληρωθει η οδικη συνδεση ν στυρων με την καρυστο με την προυποθεση να κατεβει ο ακτοπλοικος χρονος στη μιση ωρα απο σαραντα πεντε λεπτα που ειναι σημερα...υπαρχει σημαντικη διαφορα στις τιμες και στη συχνοτητα δρομολογιων...

Link to comment
Share on other sites

Μα ήδη η γραμμή της αγίας μαρίνας τραβάει πολύ κόσμο! Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν μπορείς να κλείσεις θέση αυτοκινήτου οπότε αναγκαστικά πρέπει να είσαι ώρες πριν τις μέρες που έχει κόσμο. Τουλάχιστον με προσωπικές εκτιμήσεις ο δρόμος δεν θα είναι έτοιμος για κανένα λόγο μέσα στην διετία μιας και σε πολλά σημεία έχει σταματήσει η κατασκευή του.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν τίθεται θέμα ανταγωνισμού της γραμμής του Μαρμαριού με δρόμο στο (σχεδόν) άμεσο μέλλον, μήπως θα ήταν καλύτερα να μετατραπεί ο χαρακτηρισμός της γραμμής σε πορθμείο και να μας έρθουν παντόφλες, όπως κάποτε πολύ παλιά που είχαμε παντόφλες για Μαρμάρι. Έτσι και τα έξοδα των πλοίων θα μειωθούν, αλλά και η συχνότητα των δρομολογίων θα αυξηθεί, οπότε δε θα υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. :) :)

Link to comment
Share on other sites

 

 
Απο όσο θυμάμαι το πανόραμα και το Εύβοια πάνε με 14-15 μίλια που δεν νομίζω ότι μπορούν να ανταγωνιστούν παντόφλες. Απο την άλλη η τιμή των εισιτηρίων έχει μεγάλη διαφορά. Απο όσο θυμάμαι να μου λέει ο πατέρας μου στην γραμμή Αγία Μαρίνα-Νέα Στύρα το αυτοκίνητο έχει 16 ευρώ και το άτομο 3,5 ευρώ ενώ στο Ραφήνα-Μαρμάρι έχει 23 το αυτοκίνητο και 7 άτομο. Η διαφορά αυτή δηλαδή επιβαρύνει περισσότερο τους ανθρώπους που ταξιδεύουν 4-5 άτομα με αυτοκίνητο μιας και αντι για 33,5 ευρώ απο Αγία Μαρίνα θα πληρώσουν 58 ευρώ απο Ραφήνα Μαρμάρι. Ο πατέρας μου όποτε πάει στο εξοχικό που έχουμε στην νότια Εύβοια πάει απο Αγία Μαρίνα λόγω περισσότερων δρομολογίων, εγώ που συνήθως το αποφασίζω τελευταία στιγμή πάω απο Ραφήνα για να ξέρω ότι θα βρω θέση στο καράβι και για να μην οδηγώ και περισσότερα χιλιόμετρα. 
Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Παντως θα ηθελα μια δοκιμη του STYRA DIAMOND στη γραμμη του μαρμαριου...βεβαια ενα σκεπασμα του γκαραζ αυτοκινητων θα το θεωρουσα απαραιτητο.Το βαπορακι ειναι αξιοπρεπες σε ταχυτητα(οταν ξεκινησε εκανε κατω απο μισαωρο την αποσταση-απλα μετα μπηκε στην κοινοπραξια...)και η συμπεριφορα του σε μποφορ μια χαρα.Κι ολα αυτα με χαμηλοτερο κοστος...

Link to comment
Share on other sites

Μιας και ζωντάνεψε το τόπικ ας δούμε 4 φωτογραφίες που είχα βγάλει το καλοκαίρι.

panorama car deck

Το γκαράζ του Πανόραμα στις 13 Αυγούστου. Όλη η αριστερή πλευρά είναι άδεια αλλα κατα τα άλλα είχε κόσμο. Ούτε τότε δεν είχε χρειαστεί να κλείσω εισιτήριο. Ας μην αναφέρω πόσο άδειο ήταν στις 17 που γύρναγα. Μετά φωτογραφίες την 15η Σεπτεμβρίου ενώ κάνει μανούβρα δίπλα στο Πηνελόπη Α.

penelope a

 και τέλος μια φωτογραφία που δείχνει την απόσταση απο τον ντόκο

port of rafina

 

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικη δουλεια my friend...αλλωστε η σκεψη για το STYRA DIAMOND αφορα αυτο που ανεφερες,την πεσμενη κινηση,που οπως δειχνουν τα πραγματα θα υφισταται για αρκετα χρονια.Ετσι αναγκαστικα θα παμε σε πιο μικρα και ευελικτα σχηματα(σε οτι αφορα σχετικα μικρες αποστασεις πιο πολυ αναφερομαι)

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να μας ερχόταν το STYRA.  Το συμπαθώ πάρα πολύ το καραβάκι.   :wub:   Ήδη μας είχε έρθει μία φορά το Πάσχα του 2009 νομίζω.  Τότε που ανέβαινε για πρώτη φορά στην Αγία Μαρίνα να ξεκινήσει.  Του κουτιού ήταν!  Έλαμπε κυριολεκτικά και ήταν πανέμορφο στο λιμάνι μας.  Μόλις είχε βγει από τα ναυπηγεία και σταμάτησε σε μας για να πάρει κάτι χαρτιά από το λιμεναρχείο (το λιμάνι της Αγίας Μαρίνας υπάγεται διοικητικά στη Ραφήνα).  Εφόσον λοιπόν τα κλειστά πλοία ζορίζονται για να τα βγάλουν πέρα στη γραμμή, σίγουρα θα ήταν καλύτερα το STYRA ή και το ANGELA ακόμη.  Το δεύτερο είναι πιο μεγάλο αλλά πιο παλιό.  Δε θα με χάλαγε καθόλου.  Προσωπικά προτιμώ τις παντόφλες τύπου ΨΥΤΑΛΕΙΑ 2, δλδ με το κομοδέσιο προς την πλώρη κι όχι τις κλασικές.

 

Αλλά εκτός της συζήτησης για τις παντόφλες τώρα, εδώ και πολύ καιρό έχω στο νου μου κι ένα μικρό καραβάκι που κάθεται ανεκμετάλλευτο εδώ και χρόνια και σίγουρα θα μας έκανε για το Μαρμάρι (σε συνδυασμό με το ΕΥΒΟΙΑ ώστε να μην αλλάξουμε τόσο τα δεδομένα της γραμμής την παρούσα στιγμή).  Ο λόγος για το ΣΦΑΚΙΑ 1 που σαπίζει στη Σούδα.  Νομίζω 75 μέτρα δεν έχει μήκος??  Σε περίπτωση δλδ που πουληθεί το ΠΑΝΟΡΑΜΑ, δε θα ήταν άσχημα να μπει αυτό στη θέση του.  Ακόμη κι από το ΕΥΒΟΙΑ θα είναι οικονομικότερο....  Σκέψεις τώρα, έτσι??  Μόνο σκέψεις...   :)   :)

Link to comment
Share on other sites

7 Σεπτεμβρίου 2012 είχα γράψει τα εξής στο τοπικό του πλοίου οπότε απο ότι καταλαβαίνουμε το πρόβλημα υπήρχε απο τότε. 
Quote
Περνώντας και ρωτώντας σήμερα την γενικότερη κίνηση στα πρακτορεία του Μαρμαρίου μου είπαν ότι το πλοίο άντε να γέμισε 5-6 μέρες όλο το καλοκαίρι , ενώ τα περισσότερα δρομολόγια που κάνει απο ραφήνα αλλα και απο Μαρμάρι καλύπτουν μόνο τα αυξημένα ( για τη γραμμή) λειτουργικά έξοδα που έχει!! Όπως μου είπαν το χειμώνα δεν θα δουλεύει και πολύ, και απλά θα καλύπτει το evia star όποτε χρειάζεται! Είναι κρίμα πάντως διότι δεν υστερεί σε τίποτα απο πολλά πλοία που καλύπτουν μεγαλύτερες διαδρομές!

 

 

 
 
Κατα την γνώμη μου το Πανόραμα θα ήταν άριστος αντικαταστάτης ενός εκ των πλοίων της γραμμής Λαυρίου-Τζίας. Δυστυχώς δεν έχει χώρο για φορτηγά ( 2 σειρές στην μέση) οπότε το καθιστά ακατάλληλο για αρκετές γραμμές. Τέλος πάντων το πλοίο είναι εξαιρετικό μέσα και χαραμίζεται στην γραμμή. Σπάνια γεμίζει το μπροστινό σαλόνι ενώ μόνο 2 φορές φέτος άνοιξαν τα σαλόνια στον δεύτερο όροφο. 
 
Αντικατάσταση απο το Σφακιά πολύ δύσκολο. Πιο μικρό και απο το Εύβοια Στάρ αν και ποιο καινούργιο, αλλα χρειάζεται επίσης απίστευτες εργασίες για να έρθει σε λειτουργική κατάσταση. Ας μην ξεχνάμε πως δεν έχει ταξιδέψει απο όταν ήρθε απο Ιαπωνία καθόλου άρα θα χρειάζεται απίστευτες αλλαγές και μεγάλης έκτασης μετασκευή ώστε να αυξηθούν οι χώροι για τους επιβάτες και να φτάσουν μέχρι τον χώρο του καταπέλτη που μέχρι τώρα είναι ανοιχτός. Για να γίνουν όλα τα παραπάνω πρέπει η ιδιοκτήτρια εταιρεία του Σφακιά να λογικέυσει τα χρήματα που ζήταγε ( στο τοπικό του Σφακιά είχε αναφερθεί κάτι για 5 εκ. ευρώ!). 
Edited by irraklis
Link to comment
Share on other sites

Την κυριακη 3/11 θα εκτελεστουν μονο δυο δρομολογια κι αυτα με το ΕΥΒΟΙΑ...οι εξελιξεις εχουν θορυβησει την τοπικη κοινωνια που θα ζητησουν επιδοτηση της γραμμης.Οι αλλαγες ειναι προ των πυλων και με τα οικονομικα δεδομενα φαινεται δυσκολο ν αλλαξει κατι προς το καλυτερο...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...