Earl Granville Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 ΑΝΟΙΚΤΗ» παραμένει η κόντρα ανάμεσα στους λιμενεργάτες και τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Μανώλη Κεφαλογιάννη. Κόντρα η οποία έχει «παραλύσει» το εμπορικό λιμάνι, από τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις των εργαζομένων. Οι χρήστες του λιμανιού αναζητούν λύσεις, για να συνεχιστεί η εμπορική κίνηση. Πολλές εταιρείες καταφεύγουν σε άλλα ελληνικά λιμάνια, ενώ ένα μικρό ποσοστό επιλέγει να βγάλει από τη ρότα της τα ελληνικά λιμάνια. Λύσεις οι οποίες, όπως έχουν τονίσει όλοι οι φορείς, ανεβάζουν σε μεγάλο βαθμό το κόστος. «Μέχρι και 600 ευρώ το container, ανεβαίνει το κόστος σε περίπτωση μεταφοράς σε άλλο ελληνικό λιμάνι», ανέφεραν χαρακτηριστικά στη «Ν» κύκλοι της Ακτής Μιαούλη και προσέθεσαν: «Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί για μεγάλο διάστημα, αφού τελικά το κόστος θα μετακυλίσει στους καταναλωτές». Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, σε χθεσινές του δηλώσεις, σύγκρινε τις συνθέσεις ομοχειριών άλλων λιμανιών της Ελλάδας με αυτές του Πειραιά. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ενωσης Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ [OLPr.AT] , Γ. Νουχουτίδης, ο οποίος χθες το πρωί συναντήθηκε με τον πρόεδρο του Πανελληνίου Συνδέσμου (Ενωσης) Ναυτικών Πρακτόρων και Επαγγελματιών Χρηστών Λιμένων, Ιωάννη Θεολογίτη, επισήμανε στη «Ν»: «Εμείς καλούμε τον ΥΕΝ να σκύψει στο πρόβλημα. Να συζητήσουμε επάνω σε συγκεκριμένη βάση. Επί της ουσίας πρέπει να δώσει απάντηση. Δεν ξέρουμε ποια είναι η πρότασή του, ποιες είναι οι θέσεις του;». Τέλος, σε χθεσινή του επιστολή, ο ΟΦΕ ζητεί την παρέμβαση του πρωθυπουργού, Κώστα Καραμανλή, για την άμεση υπογραφή της συμφωνίας που έχει επιτευχθεί μεταξύ ΟΛΠ και λιμενεργατών, στην οποία μεταξύ άλλων έχουν δεχθεί τη μείωση των συνθέσεων των ομοχειριών κατά δύο άτομα. ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Earl Granville Posted June 15, 2005 Author Posted June 15, 2005 Παράλληλα, δεκτό έκανε χθες ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Νίκος Αναστασόπουλος, το αίτημα της Διεθνούς Ναυτικής Ενωσης, να μην επιβαρυνθούν οι χρήστες του εμπορικού λιμανιού τα αποθηκευτικά δικαιώματα, στη διάρκεια των απεργιακών κινητοποιήσεων των λιμενεργατών. Συγκεκριμένα, μετά την επιστολή της ΔΝΕ στις 7 Ιουνίου, στην οποία ζητούσε μεταξύ άλλων να μην επιβαρυνθούν με αποθηκευτικά δικαιώματα τα έμφορτα και τα κενά εμπορευματοκιβώτια, ο διευθύνων σύμβουλος, σε χθεσινή του επιστολή προς την Ενωση, αναφέρει: «Κατά τη διάρκεια απεργιών, ισχύει το καθεστώς 'ανωτέρας βίας'. Ως εκ τούτου, απαλλάσσεστε από την καταβολή των αποθηκευτικών δικαιωμάτων». Πρωτοβουλία ΕΚΠ Επίσης, σε συνεδρίασή του, το διοικητικό συμβούλιο του Εργατικού Κέντρου Πειραιά αποφάσισε να καλέσει σε σύσκεψη, σήμερα, την Ομοσπονδία Φορτοεκφορτωτών Ελλάδας, την Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδας και την Ενωση Μονίμων και Δοκίμων και Λιμενεργατών ΟΛΠ. Θέμα, οι απεργιακές κινητοποιήσεις των λιμενεργατών, οι οποίοι συνεχίζουν την αποχή από τις υπερωρίες και από αύριο θα προχωρήσουν σε νέα 48ωρη απεργία. Οπως τόνισε στη «Ν» ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πειραιά, Πέτρος Κυριακού, από τα όσα θα αποφασιστούν στη σύσκεψη, θα αποτελέσουν οδηγό για τις επόμενες κινήσεις. ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
enas chiotis Posted June 15, 2005 Posted June 15, 2005 Αμαν είναι μάγκες ας κλείσουνε το λιμάνι το τριήμερο να μην φύγει κανένας Αθηναίος για Μύκονο να γελάσουμε λίγο.
proud_ionian Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 πηγη η express Σοβαρές ελπίδες διατηρούσαν μέχρι αργά χθες το βράδυ υψηλόβαθμα στελέχη του ΟΛΠ για απόφαση της διοίκησης της Eνωσης Λιμενεργατών υπέρ της αναστολής των κινητοποιήσεων και την εισόδου σε διάλογο για την υπογραφή της Συλλογικής Σύμβασης Eργασίας. Ουσιαστικά, τα όσα διατυπώθηκαν στη συνάντηση χθες το μεσημέρι μεταξύ της διοίκησης του ΟΛΠ και της Eνωσης Λιμενεργατών, που συνεδρίαζε μέχρι αργά χθες το βράδυ, σύμφωνα με εκτιμήσεις θα αποτελούσαν τη βάση που θα οδηγούσε τη διοίκηση της Eνωσης να αποφασίσει την αναστολή των κινητοποιήσεων σε ένδειξη καλής θέλησης και την είσοδο στη διαδικασία διαλόγου με τη διοίκηση του ΟΛΠ για την υπογραφή της ΣΣΕ. Υπενθυμίζεται ότι το όλο ζήτημα ανέκυψε όταν το ΥΕΝ «πάγωσε» τη διαδικασία που βρισκόταν στην τελική της φάση, κυρίως εξαιτίας του ύψους των αποδοχών, γεγονός που προκάλεσε την απόφαση της Eνωσης Λιμενεργατών για κινητοποιήσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία, τις επόμενες ημέρες οι διοικήσεις του ΟΛΠ και των λιμενεργατών θα επανεξετάσουν τα βασικά σημεία του πλαισίου που είχε σχηματοποιηθεί προ του «παγώματος», με στόχο τελικά να υπογραφή η ΣΣΕ. Στο μεταξύ, από τις κινητοποιήσεις των λιμενεργατών το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά εμφανίζει έντονη αρρυθμία στη διακίνηση εμπορευμάτων, η οποία και αναμένεται να αποκατασταθεί τις επόμενες ημέρες σταδιακά και εφόσον δεν υπάρξει νέα ανατροπή στο σκηνικό. Eπίσης η διοίκηση του ΟΛΠ έκανε μερικώς αποδεκτό αίτημα που είχε υποβάλει η Διεθνής Ναυτική Ένωση για τη μη επιβολή επιπρόσθετων χρεώσεων στα αποθηκευτικά για τα εντός ΟΛΠ «παγιδευμένα» φορτία και οι χρεώσεις αυτές δεν θα γίνουν για τις 48ωρες απεργίες που έγιναν, όχι όμως και για τις ημέρες αποχής από υπερωρίες, καθώς θεωρείται ότι το λιμάνι λειτουργούσε κανονικά. Χθες με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics ζήτησε τόσο από το ΥΕΝ όσο και από την Eνωση Λιμενεργατών να επιδείξουν διαλλακτικότητα, επισημαίνοντας τις συνέπειες από τις κινητοποιήσεις για το κόστος των εμπορευμάτων και τη φήμη του Πειραιά. Αξίζει, τέλος, να υπενθυμιστεί ότι η Εισαγγελία Πειραιά πρόκειται να διερευνήσει το σύννομο των απολαβών των λιμενεργατών αλλά και της τήρησης των κανονισμών ασφαλείας.
Nick the Greek Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 Για κοιτα ευαισθησιες η Εισαγγελια Πειραια! Ας ερευνησει τοτε και το συννομο του να χαρακτηριζεται "βαρυ και ανθυγιεινο" το επαγγελμα του Λιμενικου(και προφανως δεν εννοω αυτους που ειναι στις ειδικες δυναμεις και κυνηγανε λαθρομεταναστες).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now